tipo rakstīja:
bloķējas pa nopietnam riteņi karsti kamēr līdz mājām tiku
gaidi ziemu, labaak dzeseesies
tipo rakstīja:
bloķējas pa nopietnam riteņi karsti kamēr līdz mājām tiku
gaidi ziemu, labaak dzeseesies
T - G / A - M
topiks jaasleedz!
nav jau teikts, ka shameejie peedeejaa briidii neiznira no bieziem kruumiem vai tilta apakshas
Graberis rakstīja: Nu, vispār kādreiz bija tāds punkts, ka aizliegts kontrolēt ātrumu tiešā zīmju tuvumā, tikai tagad nevaru atrasts. Iemesls bija tāds, ka nav pierādāms, kurā vietā mērījuma brīdī atradās transportlīdzeklis. Tagad varētu būt mainījies sakarā ar videoradariem, kamerām un visu pārējo.
shitajs ir tikai tad aktuaali, ja menti buutu staaveejushi AIZ ziimes un nokjeerushi uz 90. Bet autora gadiijumaa jamo noceela pirms ziimes. vajag tak domaat loogjiski!!!!
uupis rakstīja:
White_Trash rakstīja: un shit) CP parasti neko nevar piesiet.
Par brauktuves truukumu abaas pusees sliedeem pie nacionaalaa teaatra arii taisniiba. Ja nemaldos, ja brauktuve nav abaas pusees, tad, iebraucot krustojumaa, braukt pa sliedeem nedriikst.
Pretējā virziena tramvaja sliedes arī ir brauktuve. Tas ka vieglie tur nebrauc vēl nenozīmē ka sliedes nav pa vidu. Kāreiz virzienā uz Valdemāra ielu tramvaja sliedes ir precīzi pa vidu. Un kamēr nav baltā strīpa vai joslu sadalījuma zīmes tikmēr pa sliedēm vari dragāt cik uziet.
vai tiek runaats par vienu un to pashu vietu? cik man zinaams, tur tikai vienaa pusee auto starp sliedeem un ietvi ieiet.
es tieshi to arii meegjinaaju pateikt.
un shit) CP parasti neko nevar piesiet.
Par brauktuves truukumu abaas pusees sliedeem pie nacionaalaa teaatra arii taisniiba. Ja nemaldos, ja brauktuve nav abaas pusees, tad, iebraucot krustojumaa, braukt pa sliedeem nedriikst.
vai nu safari, vai reds kaut ko sad|rsis
exactly! kjiegjeli ar bultu driikst likt virs joslas, kas atdaliita ar nepaartrauktu liiniju - tad tas darbojas. Taa arii ir izdariits, piemeeram, uz briiviibas ielas pie matiista tirgus, uz akmens tilta un pie slokas/kalnciema krustojuma, bet vietaas, kur ir brugjis, (uz gaisa tilta
exactly! kjiegjeli ar bultu driikst likt virs joslas, kas atdaliita ar nepaartrauktu liiniju - tad tas darbojas. Taa arii ir izdariits, piemeeram, uz briiviibas ielas pie matiista tirgus, uz akmens tilta un pie slokas/kalnciema krustojuma, bet vietaas, kur ir brugjis, (uz gaisa tilta
krizis:
Sūtījumi: 1
joop rakstīja: Nu pīle te ir palaista...burtiski pirms 10min savām acīm redzēju Getliņu ar vnz GG-4075...pie stūres bija vecs oopis...un uz pakaļējā benķa bija Maximas iepirkumu kule...kā reiz tas numurs bija palicis acīs no rīta izlasot šo sarkastu
daaaaaaaaaaa.....
pats tu sarkasts
vai tik nebuus kaads no autohof tirgonjiem, kas uztaisa pashreklaamu un pie viena noskaidro public opinion?
vismaz konkreetie keeksi (klipinja) mosh naakamreiz apdomaasies, atceroties savu draugu smaidiigaas sejas. Par aatrumu piekriitu - nav pulkstenii liidz galam ofic!
куда?!? блядь, куда?!? - par to shums
Jaunulis rakstīja: Jā, nu man jau arī doma bija tikai paskrituļot...
Pamēģināsim shovakar un tad jau redzēs...
autors ir izdziivojis?
un spineru dzhekam buus jauns avatars na haljavu
par komerciaalu topiku ir vienoshanaas ar Redu?
seaman rakstīja:
White_Trash rakstīja: Karoche taa...
maasas '03 g. 1.6l benziin-merivai sekojosha kaite, ko nevaru ne es (), ne iisti servisaa izpiipeet (dzineejs nekaadus kljuudu kodus nedod)... kad kaadu laiku braukts uz kaadiem 3K apgriezieniem (piemeeram 100km/h), tad samazinot apgriezienus liidz kaadiem 2-2.5K meedz saakt slaapt nost. Tipa raustaas, citreiz noslaapst. Bet, turpinot ripinaat ieliktaa robaa, pielec atpakalj un var turpinaat maukt. Slaapshanu nav iespeejams apzinaati izraisiit - tas reizeem notiek. Iespeejams piedziivot arii pie mazaakiem aatrumiem pilseetaa, bet tajaa pashaa 2-2.5K apgriezienu diapazonaa.
Degvielas filtrs nesen tika mainiits, bet mainja neradiija nekaadas izmainjas. Degviela - paarsvaraa 95E no Nestes.
Ir kaada spozha ideja, kas vareetu buut pie vainas?
brīvgaitas regulators! izskalo dzesēšanas sistēmu
hmm... bet ne gluzhi briivgaitaa jams slaapst nost. Vai taadaa gadiijumaa briivgaitas regulators vareetu buut pie vainas?
Karoche taa...
maasas '03 g. 1.6l benziin-merivai sekojosha kaite, ko nevaru ne es (), ne iisti servisaa izpiipeet (dzineejs nekaadus kljuudu kodus nedod)... kad kaadu laiku braukts uz kaadiem 3K apgriezieniem (piemeeram 100km/h), tad samazinot apgriezienus liidz kaadiem 2-2.5K meedz saakt slaapt nost. Tipa raustaas, citreiz noslaapst. Bet, turpinot ripinaat ieliktaa robaa, pielec atpakalj un var turpinaat maukt. Slaapshanu nav iespeejams apzinaati izraisiit - tas reizeem notiek. Iespeejams piedziivot arii pie mazaakiem aatrumiem pilseetaa, bet tajaa pashaa 2-2.5K apgriezienu diapazonaa.
Degvielas filtrs nesen tika mainiits, bet mainja neradiija nekaadas izmainjas. Degviela - paarsvaraa 95E no Nestes.
Ir kaada spozha ideja, kas vareetu buut pie vainas?
Tominjsh rakstīja: joprojaam dabuunama. paarlasiita piekare un noveersti visi zinaamie defekti, iznjemot vizuaalo
ss.ss.lv/...
kur ta tik meistariigi piespiedi saanu?
tad panaakumu atsleega ir pirms skates pagaazeet??
T - G / A - M
kopsh kura laika sieva, kas nav braukusi 10 gadus, var dzhekam noteikt, kaadu mashiinu buus jaapeerk?
mosh tas kondisham?