iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
jaaanis 26.09.2017 11:42

Īsti nesapratu kas ir domāts ar "iepriekšējas VW flagmanis", Phaeton vai Passat CC?

Pēc būtības Arteon ir tas pats Passat CC tikai ar atšķirīgu nosaukumu, lai mazāk asociētos ar Passat, jo Arteon (tāpat kā Passat CC) ir mazliet labāk aprīkots, attiecīgi arī maksā dārgāk.

jaaanis 26.09.2017 11:13

Protams, ka 1l eļļas uz 1000km ir nenormāli daudz, bet pirms 10 gadiem man tieši to pašu pateica VW Krasta. Tāda esot pieļaujamā norma. Tas bija ~ pirms 10 gadiem, vai ir tagada nezinu, rīt kā reiz braucu uz apkopi, ja neaizmirsīšu uzjautāšu.

jaaanis 24.09.2017 20:49

Mani gan tas elektoniskais spidometrs neuzrunāja. Kaut kāds bremzēts tas likās, tāpēc atteicos no tādas opcijas

jaaanis 22.09.2017 15:20

Ņemot vērā, ka Latvijā daudziem oficiālie ienākumi ir stipri zemāki nekā faktiskie tad ideja par sauda pielīdiznāšanu auto vērtībai varētu būt samērīga.

Tai pat laikā tas nozīmē ka šādu auto īpašnieki maksās vienādus sodus(vērtība ~15 000):

- Honda Jazz '17

- BMW 550 vai 650 ~'07

- Škoda Octavia '17

- Mercedes GL500 vai S500 ~'07

- VW Polo '17

- Audi A8 vai Q7 ~'07

jaaanis 14.09.2017 11:31

Šādi teksti "Man viens paziņa stāstīja sava čoma pieredzi" man atsuac atmiņā stāstus par Godmani : jauns.lv/raksts/zinas/216172-godmanim-esot-villas-11-valstis-un-vel-piecas-cukurfabrikas

jaaanis 07.09.2017 16:44

Par R-line: Ja tas nebūtu darba auto, bet būtu jāpērk no savas kabatas, vai būtu gatavs piemaksāt 2800 par to, ka visās malās ir burts R?

jaaanis 28.08.2017 16:55

Pats esmu pabeidzis tehnikumu kurā 99% bija puiši. Šo tehnikumu pabeidz labi ja 1 no 10 meitenēm, galvenokārt tikai tikai tāpēc, ka bija īpaši neglītas

jaaanis 11.08.2017 15:52

Daži lietotāji viekārši nesaprot, ka ar mašīnām ir līdzīgi kā ar apģērbu - ir indivīdi kam labāk patīk apspīlēts apģērbs un ir tādi kam labāk patīk neapspīlēts, brīvs. Vēlmes ir dažādas. Bet atsevišķi foruma lietotāji, par katr varu cenšās iestāstī visiem pārējiem, ka ir jānēsā apspīlētas vai neapspīlētas drēbes un spītīgi nevēlas saprats, ka gaumes mēdz būt atšķirīgas.

jaaanis 02.08.2017 17:05

Savu Pasātu paņēmu Moller Krasta, jo bija pareizā attieksme no pārdevēju puses.

jaaanis 02.08.2017 16:00

Pēc Amserv Motors apmeklējuma arī bija sajūta, ka pārdevēji labāk mani redz ejot prom nekā nākot.

jaaanis 12.07.2017 17:18

2016.gada septembra beigās Mollerā pasūtīju savu auto. Pasūtījums datorā tika salikts manā klātbūtnē un uzreiz pateica precīzu nedēļu (novembra pēdējā) kad auto būs klāt. Kopā no pasūtījuma līdz piegādei pagāja mazliet vairāk kā divi mēneši.

Varbūt Tev jāizvēlas cits dīlers?

jaaanis 04.07.2017 13:58

Ir bijusi gan pozotīva, gan negatīva pieredze gan ar Bosch, gan Champion, gan OEM slotiņāsm. Visticamāk viss atkarīgs no tā cik konkrētās slotiņas ilgi uzglabājušās veikalu un noliktavu plauktos. Jo līdzīgi kā riepām un citām gumijām ar laiku tā zaudē savas īpašības un attiecīgi nepietiekami pilda savas funkcijas.

jaaanis 30.06.2017 13:18

Kuros gadījumos jāizmanto lielas un kuros mazais?

jaaanis 30.06.2017 11:27

Man autoskolā mācīja:

- ja apgriešanos veic krustojumā tad jābrauc pa lielāko rādiusu;

- ja apgriešanos veic vietā kas apzīmēta ar zīmi 723 "Apgriešanās vieta" tad apgriešanās manevrs jāveic pa mazāko rādiju.

Saprotu, ka šāda formulējuma CSN nav attiecīgi katrs rīkojas kā vēlas.

jaaanis 27.06.2017 15:40

par 2 minūšu ekonomētējiem precīzi pateikts. Laiku pa laikam gadās tādi ,kas nevar pabraukt, jo jālūr telefonā, bet pēc brīža jau par katru cenu visi jāapsteidz/jāapdzen.

jaaanis 27.06.2017 13:27

Kanibaals rakstīja: Nāvīgi laba šoseja. Bet uz tā Ķekavas apļa CP bieži ķer uz muļki, tos kas nogriežas uzreiz uz otrās, tipa it kā esi no otrās uz otro trāpijis. Vispār nav skaidrs kam tā josla domāta , ja ne vien konfliktsituācijas radīšanai.

Tos kas nogriežas uzreiz otrajā joslā, iespējams, ņem priekšā par CSN 85.punktu (kreisās joslas braucējus).

85. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai.

jaaanis 20.06.2017 10:38

Es domāju, ka vajadzētu uzrakstīt iesniegumu konkurences padomei, lai izvērtē šo cenu pieaugumu, jo izskatās pēc slepenas vienošanās starp visiem apdrošinātājiempar OCTA prēmijas palielināšanu noteiktā apjomā . Cita skaidrojuma man nav šādam vienādam cenu pieaugumam.

jaaanis 09.06.2017 13:59

Papildus imobilaizers jāliek ja izvēlas bezatslēgas atvēršanu.

Dārgs KASKO ? Par hyundai kura tirgus vērtība bija~8 keur kasko man maksāja 280 eur, savukārt VW B8, kurš maksā 4x dārgāk, kasko man izmaksā tikai 520 eur. Secinājums - veci auto izmaksā dārgāk.

jaaanis 05.06.2017 11:55

kasinsh79 rakstīja: Kad interesējos par Passat B8, uz papīra uzlikām reālus ciparus (salīdzinājumu benzīnam un dīzelim) ar iegādes izmaksām. Ziniet realitāti? Izmaksas novienādotos pie 120tkm nobraukuma Lai arī man dīzelis patīk (īpaši - jaudīgs) un braucu padaudz, tomēr izvēle krita uz 1.8tsi

... Izmaksas novienādotos pie 120tkm....

Acīmredzot salīdzināji 150zs dīzeli ar 180zs benzīnu, jo cenu atšķirība nav tik liela. Ja salīdzinātu VW vienādas jaudas benzīnu ar dīzeli tad nobraukumam būs jābūt vēl lielākam.

Pēc maniem aprēķiniem vienādas jaudas dzinējiem izmaksas izlīdzinās pie 200 tkm nobraukuma, jo B8 180zs FSI un 190zs TDI cenas atšķirība ir 5 keur.

jaaanis 01.06.2017 21:02

jaaanis 01.06.2017 12:39

Nortel rakstīja: Problēmas Ķekavas novadā sākās, kad tam pievienoja Baložus. Kad izsaimniekoto Baložu saimnieki sāka izsaimniekot Ķekavu, velkot visu naudu uz Baložiem.

Vari minēt konkrētus piemērus, kurš no baložniekiem izsaimniekoja Ķekavu?

Vai Tu domāji par Vienotības Jurķis un Saskaņas Pihtovu, kuri Baložos vienmēr bija opozīcijā?

jaaanis 31.05.2017 22:23

msh: " ...Tavs viedoklis ir tipisks nabadzīgā latvieša viedoklis, kas alkst pēc kaut kā jauna, ko īsti nevar atļauties, un tāpēc viss vecais ir sūds. ..."

Mani līdzšinējie novērojumi liecina tieši par pretējo, ka jaunās tehnoloģijas vairāk noniecina tieši tie kuri nevar tās atļauties.

jaaanis 31.05.2017 17:07

Nortel rakstīja: Mums te vienam auto apdrošinātājs arī pieprasīja uzstādīt papildus imobilaizeru. Uzlika Autonamā. Nākamajā dienā nobloķēja dzinēju uz Siguldas šosejas kreisajā joslā. Paveicās. Jokojam, ka vajadzētu papildus imobilaizerus arī papildus apdrošināt. Es neatzīstu iejaukšanos rūpnīcas elektrosistēmās. Nepatīk un neizmantoju ne bezatslēgas sistēmas, ne elektriskās rocenes, ne autohold, ne automātiskās kārbas. Kautkā visā tajā palīgsistēmu jūklī pazūt elementāra saikne vadītājs-auto-ceļa segums. Auto kautko dara tavā vietā, pats pieņem lēmumus. Pat ESP vairs nevar fiksi atslēgt ar pogu, bet jāiet setingos, veicot vismaz 3 darbības ar pirkstu.

Protams, nav jau tā ka viss nepatīk, bet jo mazāk iesaistīto ir no stūres/pedāļiem līdz ceļa segumam, jo labāk.

...pazūd elementāra saikne vadītājs-auto-ceļa segums....

... jo mazāk iesaistīto ir no stūres/pedāļiem līdz ceļa segumam, jo labāk....

Neuztver pārāk personīgi, bet cilvēkiem, kas vēlās labāku saikni ar ceļu, es varētu iet ar kājām, tad ir vislabākā saikne ar ceļu

Man viedoklis, ka jaunas tehnoloģijas tiek radītas galvenokārt, lai uzlabotu, atvieglotu mūsu ikdienu, protams, ne viss uzreiz strādā perfekti, bet ir jāsper pirmais solis, lai tehnoloģijas attīstītos. Ja nepatīk jaunās teholoģijas tad arī drēbes var mazgāt ar rokām nevis veļasmašīnā (būs saikne ar drēbēm), vēstules rakstīt ar roku (būs saikne ar papīru), neizmantot internetu, jo pirmsākumos tas bīja ļoti lēns un principā nelietojams utt.

jaaanis 26.05.2017 12:40

Vlads rakstīja: Nenesās prāts uz darbu šodien,

Sākumā mazs ieskats par lietošanā nu jau nedaudz vairāk par gadu esošu "vāģi" Passat ar 2.0 litru 220Hp turbobenzīna dvēseli, DSG kārbu un pilnpiedziņu un + 2.5cm klīrensā, uz doto brīdi uz šiltes ir gandrīz 45kkm.

Auto ņemts bez maz bāzes aprīkojumā, kāds šādam tehniskajam izpildījumam ir paredzēts, klāt pieraujot tikai keyless un atpakaļskata kameru. Nav nekādu ādu, navigāciju, head up, adaptīvo kruīzu un digitālo paneļu utt, jo brīdī, kad ir jāizvēlas starp lielāku dzinēju vai lielāku "planšeti" man svarīgāks ir lielāks dzinējs, tāpat ādas salons, var teikt, tika aizvietots ar pilnpiedziņu.

Salonā es teiktu, ka ir ļoti, ļoti ērti, bet arī tikpat ļoti garlaicīgi, viss ir pa rokai, skaidrs, bez izdomas un smalkumiem, drīzāk ļoti funkcionāls nekā skaists un jaunmodīgs. Izskatās, kā vw-genā nolēma iet vienkāršāko ceļu un neko nemainīt tur, kur viss ir labi. Kā saka mana sieva virtuves kombains BRAUN 20 gadi viens dizians Ļoti patīk ergonomiskie sēdekļi, bet tā arī netiku gudrs kāpēc vw izdomāja, ka muguras regulēšanai ir vajadzīga elektropiedziņa, bet sēdekļa attālumu un augstumu regulē mehāniski. Vietas ir daaaudz gan priekšā, gan aizmugurē, gan bagāžniekā, bet man (drīzāk bērniem) nedaudz pietrūkst regulējumu aizmugurējo beņķu muguras, ir pierasts kopš īpašumā ir subārs. Auto tiešām ir ar labu skaņas izolāciju, bet no sīkajiem mīnusiem varu minēt tikai nelielu durvju gumiju čīkstēšanu braucot pa nelīdzeniem ceļiem. Iespējams pie vainas ir "vagona" uzbūve un sedanam tāda nebūs novērojama, mēģināju arī iesmērēt tās ar silikonveidīgo smēri, bet pietika samērā neilgam laikam.

Dzinējs - zvērs, jāatzīst ka ir jaudīgākais, kas līdz šim ir regulāri braukts un tandēmā ar 7 pak DSG un, laikam arī piedziņa piepalīdz, bet ir fantastiski dinamisks. Kārbai ir dažādi braukšanas režīmi, kas tiešām arī jūtami atšķiras savā starpā, vismaz sporta no eko un comfort, pārējos īsti neesmu testējis. Kārba arī pati par sevi ir "labākā" ar kādu ir braukts, slēdzās klusi un ātri, bez vēlmes sacelt apgriezienus gaisā, vai pārslēgties nejēgā šurpu turpu. Patēriņš man vidēji ap 8,5 vasarā un litru vairāk ziemā, bet pieļauju domu, ka braucot mierīgāk varētu vēl kādu litru dabūt zemāk, vienīgais ir grūti tos "lopiņus" turēt piesietus, neviļus gribās ar tiem skriet.

Patīk VW risinājums atpakaļskata kamerai, kas paslēpta zem emblēmas un atveras tikai tad, kad ieslēgta pakaļgaita, līdz ar to ir vienmēr tīra un nav jātīra ik reiz ejot garām. Man par pārsteigumu izrādījās, ka ir sanākusi diezgan jēdzīga Start/Stop sistēma, kas kombinācijā ar AutoHold funkciju tiek vienmēr arī lietota, jo iegādājoties pirmā doma bija, ka šis nu būs tas kas būs nu noteikti jāizslēdz ārā, šad tad sanāk a-holdam noraut bremzi, kamēr auto vēl mazliet ripo, bet tas tā pieraduma jautājums. Pāris reizes ir sanācis izbaudīt arī sadursmju novēršanas funkciju, bērniem bija izbrīna pilnas acis, kad savilkās siksnas, bet šad tad tā arī nedaudz traucē, kad neļauj paātrināties, jo redziet kāds "velkās" pa priekšu un tu esi par tuvu, nu un lielais šīs sistēmas mīnuss ir tas, ka pārstāj darboties, kad sensors ir aizlipis ar sniegu, pēc būtības tad, kad visvairāk vajag.

Piekare ir diezgan stingra, bet ne cieta, ļoti labi turās uz ceļa, un ļoti paredzama vadīšana, vienīgās neparedzamās skaņas ir, piemēram, nobraucot ašāk no apmales, vai iebraucot kādā bedrē, kad amortizators it kā "izkrīt" izstiepjoties, nevienam citam iepriekš lietotam auto, tādu neesmu novērojis, parasti gadījies, ka izsit cauri saspiežoties.

Uz doto brīdi vienīgo lielo "fui" VW inženieriem varu pateikt par apakšas aizsardzību, it kā ir un diezgan stingra, bet sākas aiz radiatoriem, tāpēc ir sanācis tos nedaudz pielocīt uzbraucot kaut kam sniegā, pat bez redzamiem bojājumiem bamperim. Es būtu devis priekšroku iespējai uzsēsties uz "vēdera"...

Ā, vēl viens mīnuss, kas līdz šim nav piedzīvots ar citiem auto, 17" diski vienmēr, tiešām vienmēr piesitās pilni ar sniegu un neattīrās, ja sanāk izbraukt caur tādu, bet izbraukt sanāk katru rītu, kad svaigs ir sasnidzis, nedaudz daudz tracina, ka jāstājas un jābaksta, lai nevibrē.

Pagaidām lūzis nekas nav vispār, apkope ir bijusi viena, bet nu jau rāda, ka pēc "štukas" jāiet nākamā,

B8 2.0 TSI 220zs 4x4 tas bija standarts vai kautkāda īpaša komplektācija?

Kad es pirku tad ar benzīna dzinēju 4x4 vienīgais iepējamais varinats bija ar 280zs 2.0, kas maksāja par 9 keur vairāk nekā 1.8

Izvēlējos 1.8 bez 4x4, bet nu ļoti pietrūkst pilnpiedziņas.

jaaanis 19.05.2017 9:07

Man ir VAG, bet nav gluži tā kā tu raksti. Iespējams, ka jaunākiem modeļiem šī sistēma darbojams mazliet savādāk.

Piemēram: Start/stop (S/S) sistēma, ja nav atslēgta, tad darbojas jebkurā gadījumā gan ar autohold (AH), gan bez tā. Un AH ieslēdzas tikai tad ja pietiekami stipri nospiež bremžu pedāli. Es piekrītu viedoklim, ka AH ir laba fīča, piedevām komplektā ar S/S sastrēgumos patīk, ka auto pats piestartējas tiklīdz priekšējā mašīna ir izkustējusies. Bremžu gaismas gan nesanāks ietaupīt, jo kamēr ir ieslēgts AH tās turpina degt kaut arī bremžu pedālis ir atlaists (personīgi esmu pārliecinājies, ka tas tā ir gan Golfam, gan Passātam).

Pāris reizes arī esmu pārliecinājies, ka braucot durvis vaļā vērt nedrīkst

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti