Ja nu vienīgi spirts tīrā veidā. '90-tajos tika izmēģināts ar atšķaidītu (~40%), tāpat sala ciet smidzinātāja galā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja nu vienīgi spirts tīrā veidā. '90-tajos tika izmēģināts ar atšķaidītu (~40%), tāpat sala ciet smidzinātāja galā.
Protams, ka sēne (Solaris pat teiktu "agresīva sēne"), jo viņš taču traucē satiksmi Solaris utml.
104.3 punktā NAV rakstīt, ka aizliegts braukt lēnāk par atļauto ātrumu! Tā ir Tava interpretācija.
Lielākā problēma vairumam ir tāda, ka CSN izlasa to kas tur nemaz nav rakstīts.
Nestrīdos, noteikti ir jomas ,kurās es esmu dumš kā zābaks. Bet vai vari argumentēti pamatot savu viedokli? pretējā gadījumā Tavs komentārs neliecina, ka tavs intelekts būtu augstāks par manējo.
Kas Tev aizliedz apdzīt/apsteigt sēni brīdī kad tas būtiski samazina ātrumu?
Nečīksti, ja nejēdz braukt, nesēdies pie stūres!
CSN nav rakstīt, ka apdzīvotā vietā jābruac tikai ar atļautajiem 50 vai ārpus apdzīvotās vietās 90. CSN ir teikts, ka nedrīskt pārsniegt, attiecīgi noteiktos ātrumus, tātad ir noteikts maksimālais ātrums, bet nev noteikt minimālais.
Jā CSN 104.3 punktā ir pateikts, ka nedrīks braukt pārāk lēni, bet ja nav noteikts konkrēts ātrums, kā arī nav noteikts ko nozīmē "traucēt ceļu satiksmi", attiecīgi katrs vadītājs subjektīvi traktē "lēna braukšana"un "traucēta satiksme".
Tāpēc beidziet čīkstēt un vainot savās nevarēšanās sēnes, apdzenam un braucam tālāk nečīkstot.
Bet, kas ir pārāk mazs ātrums? -5km/h vai -20km/h, vai -50km/h ?
kolumbs rakstīja: Viss ir ļoti vienkārši: tie, kuri brauc ātrāk nekā es - lidotāji, savukārt, tie kas brauc lēnāk nekā es - sēnes.
Vienīgais pareizais katrs pats.
Precīzi pateikt.
Lai arī kā man besī tās "sēnes" , pēc būtības viņiem neko nevar pārmest, jo CSN nav rakstīts, ka max ātrums = min ātrumu, attiecīgi sēne čunčina ar savu izvēlēto drošo ātrumu.
Tas pats ir attiecināms uz paātrinājumu, nekur CSN nav patiekts minimālais paātrinājums.
Bet vairāk par sēnēm man besī idioti, kas sāk paātrināties brīdī kad esi uzsācis viņu apdzīšanu.
Jautājums speciem: Kāpēc jaunie auto ar benzīna dzinēju "dūmo" stipri vairāk par dīzeļdzinējiem?
Un cik ar izslēgtu rādio?
Parekupi uz to arī pelna, nopērk pa lēto un pārdod pa dārgo
Cenai ir ļoti liela nozīme, jo ir cilvēki, kas skatās tikai dārgo galu un attiecīgi var arī "šrotu" pārdot/nopirkt pa dārgo. Un ir arī tādi pircēji, kas skatās tikai lēto galu, un arī lētajā galā var atrast ļoti labus eksemplārus, jo konkrētais pārdevējs uzskata, ka tā ir reālā tirgus cena.
P.S. Ir personīga pieredze gan ar šotu no dārgā gala, gan ideālu auto no lētā gala.
Piekrītu, ka telefona db mērītāji ir maz noderīgi rīki. Rudenī pirms mainīju riepas nomērīju, rādija 70-80db. Uzliku radžotas ziemenas, saprotams, ka kļuva krietni skaļāk, bet tas pat telefons uzrādija tos pašus 70-80db.
iAuto rakstīja: Būs jābrauc video medībās no iAuro.lv
iAuRo
Zinu, ka ir arī citos vecumos. Manam sievas tēvam ir derīgas tiesības, kuras viņš nokārotoja 1964.gadā. Kopš tā laika arī nav braucis, bet regulāri iet samainīt tiklīdz beidzas termiņš.
Piekrītu viedoklim, ka jo ātrāk un ilgāk brauc kopā ar pavadoni, jo tas ir labāk.
BET kā nodrošināties pret tiem gadījumiem kad tiesības ir iegūtas 16.gados un ilgstoši pēc tiesību iegūšanas nebrauc, pa to laiku ir aizmirsuši visu, kas tika iemācīts, gan teoriju, gan vadīšanu. Tādi uz ceļa ir ļoti bīstami!
Attiecīgi, manuprāt, jau šobrīd esošā likumdošana atļauj 16.gadīgam jaunietim vadīt auto pavadoņa klātbūtnē ja ir izņemtas braukšanas mācību atļauja. Kāpēc kaut ko mainīt?
Tie kas izvēlās octu pie draņķīgiem apdrošinātājiem ( ar sliktu reputāciju) ir kretīni kvadrātā.
Nepietiek, ka kādam nevainīgam sačakarē auto, tātad nevainīgajam ir gan laika zudumi, gan auto tālāk pārdošanas zaudējumi, gan morālais kaitējums, vēl jāčakarējas ar vainīgā kretīna izvēlēto, lēto apdrošinātāju!
"Jāatjauno ik pēc pieciem gadiem vēlreiz atkārtojot eksāmenu"
Šo priekšlikumu es atbalstu, varbūt ne gluži ik pēc pieciem gadiem, bet ik pēc 10 būtu ļoti vēlams, ļoti daudziem.
Vai Tu esi kādreiz redzējis jaunas riepas?
8mm ir jaunām vasaras riepām, ziemas riepām ir virs 10 mm.
Vai būs arī vienas dienas atļauja ?
Es uzskatu, ka ziemas riepām noteiktie minimālie 4 mm ir stipri par maz, jo ar tādām pat cauri peļķēm nevar izbraukt bez akvaplanēšanas kur nu vēl pa sniegu.
Es personīgi uzskatu, ka minimālais ir 6 mm, attiecīgi rudenī liekot virsu jābūt vismaz 7-8mm.
Kā jau iepriekš esmu teicis, par gaumi nestrīdas, gaume vai nu ir, vai nav.
Es zinu kam viņas nav
Neatceros kurā benzīntankā un vai vispār Latvijā, bet esmu redzējis tādu piedāvājumu.