Nepiekrītu šim apgalvojumam: "Kā mēs visi zinām, ziema vienmēr pārsteidz valsts ceļu uzturētājus nesagatavotus"
95% gadījumu nevis ziema ir pārsteigusi ceļu uzturētājus, bet gan nepieredzējušus un pārgalvīgus autovadītājus ir pārstiegusi ziema.
Nepiekrītu šim apgalvojumam: "Kā mēs visi zinām, ziema vienmēr pārsteidz valsts ceļu uzturētājus nesagatavotus"
95% gadījumu nevis ziema ir pārsteigusi ceļu uzturētājus, bet gan nepieredzējušus un pārgalvīgus autovadītājus ir pārstiegusi ziema.
Kreisā pagriezina atbalstītājiem
Why UPS Is So Efficient: "Our Trucks Never Turn Left"
www.businessinsider.com/ups-efficiency-secret-our-trucks-never-turn-left-2011-3
iAuto rakstīja: Man gandrīz jebkas, kas ir bijis no Philips ir salūzis, pagaidām vēl pastūzis tur. Savā laikā pat DVD atskaņotājs salūza. Nu kā tas ir iespējams?
Philips pat tējkannu neprot uzražot, lai tā pēc gada lietošanas netecētu vai nebūtu citu gļuku, kur nu vēl TV!
Provokatīvs topika jautājums. Tas ir tā pat, ka pajautāt “Kādu sievieti precēt?”. Un katrs sāks izpausties, viens ieteiks īsu, otrs garu, trešais, resnu, ceturtais blondu utt.
Pirmkārt cilvēkam pašam jāsaprot kāds auto tips ir piemērots viņa dzīves stilam (sedans, universāls, minivens, suv utt.) Kurš apmierinās viņa galvenās nepieciešamības, kās jāpārvieto – tikai cilvēki vai arī krava, kāda krava, braukts tikai pa pilsētu, vai pa bezceļiem utt.
Kad sapratīs kāda tipa auto vēlas tad var jautāt atsauksmes par konkrētiem modeļiem.
Teorētiski starpību segs tie, kas brauc daudz vairāk nekā Tu (galvenokārt tās ir juridiskās personas). Faktiski to segs tie, kas vairāk patērē galaproduktus vai pakalpojumus (fiziskās personas), jo juridiskās personas izmaksu pieaugumu iekļaus galaprodukta cenā vai pakalpojumā. Tātad rezultātā kopumā lielāko nodokļa daļu samaksās (budžetu aizlāpīs) fiziskās personas. Atšķirība tikai tāda, ka šobrīd to dara tie, kas var atļauties nopirkt auto, bet ja nodokli iekļaus degvielas cenā tad to maksās visi (arī tie, kas nevar atļauties nopirkt auto). Teorētiski, iekļaujot nodokli degvielas cenā, samazināsies Latvijā strādājošo uzņēmumu konkurētspēja.
Bara instinkts, kamēr nav rindas tikmēr riepas nav jāmaina
kasinsh79 rakstīja: P.S. Jaunības gados biju pavisam dulls.
Ar atjaunotajām ziemenēm uz sava Kadett Gsi ne reizi vien tika braukts ar 160 un neko
Atsauci atmiņā arī manus dullos gadus, kad ziemas riepas nebija obligātas un puse brauca ar vasaras riepām, tai skaitā arī es. Un tajā laikā uz ceļa nekaisīja sāli, attiecīgi gandrīz uz visiem ceļiem bija iebrauktas pamatīgas rises. Šat tad arī uz 150 ieskrējos, vasaras riepas īpaši nesatrauca, bet rises gan (bija jābrauc ļoti precīzi pa risēm).
Izlasot Tavu aprakstu uzreiz var saprast, ka Tu nekad neesi vadījis kravinieku vai bussu, kuriem nav "ATPAKAĻSKATA SPOGULĪTIS".
Esmu dzirdēji nostāstus, ka Droša Braukšanas Skola tā māca, maksimāli ilgi braukt ar tālajiem, arī braucot aizmugurē .
feciic rakstīja: Tagad padomā un atceries visus tumšos+lietainos nakts braucienos un padomā vai nebūtu ar mieru saņemt drusku vairāk gaismas, protams tas anv lēti bet ja jābrauc daudz tad labas gaismas palīdz nenogurt.
Pašam ir auto ar bixenon lukturiem un parasti smejos ka ieslēdzot tālos tiek izslēgta tumsa.
Nedrīkst protams aizmirst ka ksenons un leds nav viennozīmigi labāk, autobild bija tests ar salīzinātiem dažādiem gaismas tipiem viena modeļa autiņiem un ne vienmēr modernāka apgaismojuma tehnoloģija nozīmē labāku gaismu. Piemēram seat leon led lukturiem bija sliktāka gaisma nekā parastajiem halogēniem bez lēcas.
Protams, ka gribu vairāk gaismas, bet mans jautājums ir vai ar LED tiešām ir būtiski vairāk gaismas? Pašreiz vienai mašīnai ir xenon otrai halogēns un būtisku atšķirību nejūtu. Vai LED ir kautkas būtiski labāks nekā xenon?
kasinsh79 rakstīja: Pēdējos mēnešos sanācis daudz braukāt, mans P508 ir pabijis krustu šķērsu Igaunijā, vairākas reizes arī Lietuvā (izbaudīdams autobāņu priekus), nupat atbraucis arī no Polijas. Garāki braucieni - lielāka pieredze. Pēc nobrauktiem 15tkm+ principā nekā slikta, ko uzrakstīt.
Nupat tā pa īstam atklāju LED lukturu fantastiku (jo agrāk sākas tumšie rīti un arī tumšie vakari ātrāk nekā vasarā) - varu apgalvot, ka LED gaismām ne tuvu nelīdzinās nevieni halogēnie lukturi un pat xenon lukturi tāpat. Jo naktī ir visai komfortabli ilgāku ceļu braukt, lietojot tikai tuvās gaismas. Tālās LED gaismas ir kosmoss labā nozīmē!
Vēl pozitīva piebilde par HDi (180zs ar automātu) patēriņu.
Pēc visai trakā Polijas brauciena (kur vesels lērums ar fūru apdzīšanām, daudz ātrgaitas ceļu ar 140+ utt.) pēc bākas metodes sanāca 5.4 litru patēriņš
Jeb 1300km ar vienu uzpildi. Tas man ļoti patīk, jo ar to auto netiek braukts VW Fans stilā noteikti.
Viss, iepostēšu kaut ko pēc 20tkm nobrauktiem.
Par LED lukturiem jāpiemaksā ~1200 naudiņas, vai tiešām tas ir to vērts?
Kā jau iepriekš rakstīju, jaunajiem VW, gan "automātiem", gan “manuāļiem", ir "Auto Hold" funkcija, kura automātiski ieslēdz stāvbremzi tiklīdz mašīna ir apstājusies, BET KAUT ARĪ IR IESLĒGTA STAVBREMZE UN NOŅEMTA KĀJA NO BREMŽU PEDĀĻA BREMŽU UGUNIS TURPINA DEGT, ARĪ PAT TAD KAD MAŠĪNA IR NOSLĀPĒTA (START/STOP F-JA). (ar lieliem burtiem, lai Kalnietis var izlasīt )
Kalnieti, vai ir saprātīgi ieteikumi kā VW lietotājiem (iespējams arī citu auto marku lietotājiem) rīkoties, lai Tevi nežilbinātu?
Vairumā gadījumu, braucot ar automātiem un stāvot sastrēgumos vai pie luksafora automātu lietotāji nepārlēdzas uz neitrālo, attiecīgi kamēr stāv ir nospiestas bremzes un deg bremžuguņi, kas dažiem aizmugurē braucošajiem traucē.
to DidzisKalnietis
Par automātiskās kārbas slēdzelēšanu tu maldies, tieši bieža slēdzelēšana to bojā, jo kārba visu laiku tiek pakļauta spiedienu maiņai. Katrreiz, pārslēdzot no D uz N, strādā vienas un tās pašas disku paketes, kuras jau tāpat ir pietiekami noslogotas.
jaunajām mašīnām ar auto hold sistēmu kāja uz pedāļa nemaz nav jātur, bet bremžu ugunis deg.
Ko tad Tu iesaki "tomatistiem" darīt, laist vaļā bremzes un atdurties pret piekšā esošo auto?
Tas, ka iespējams viens virziens nenozīmē, ka mūsu "kārtību mīlošā" CP par tādu pārkāpumu nesodīs.
Pirms laba laika CP iekasēja no manis 5Ls par labā pagrieziena nerādīšanu nogriežoties pa labi no Katlakalna uz Krustpils ielu. www.google.lv/maps/@56.9262468,24.1880254,3a,75y,244.97h,85.1t/data=!3m6!1e1!3m4!1si7efPyvMRzwUP5K1XCDILQ!2e0!7i13312!8i6656
Protams, CP nespēja nekādi izskaidrot kā es esmu apdraudējis drošību uz ceļa nerādot pagriezienu, vienīgais ko varēja pateikt, ka man vienkārši nepaveicās.
Mazlietots manā izpratnē ir 3-5 gadi ar nobraukumu līdz 100 t.km.
nomiks rakstīja: Es tāpēc iegādājos mazlietotu 7-vietīgu Opel Zafira par cenu, kas bija aptuveni 2 reizes zemāka kā jaunam.
Domāju, ka par kādiem 20 000 EUR var tikt pie viena laba mazlietota 7-vietīga auto un viena laba mazlietota mazāka izmēra auto
Pēc būtības septiņvietīgs nav obligāts, jo ģimenes pieaugumu neplānoju. Septiņvietīgā priekšrocības ir ietilpīgs bagāžniegs ja brauc pieci, bet arī piecvietīgā autiņā var daudz mantas sakrāmēt.
Pēc būtības Tavs ieteikums ir divi mazlietoti.
anonimikis rakstīja: Ir tāds serviss kā taksometrs. Un tas, ja tev jau viens auto pietiekoši ietilpīgs ir, izmaksās daudz lētāk nekā otra auto iegāde un uzturēšana.
Līdz šim tā arī darīju, bet tas der ja esošais auto ir uztcams un nav regulāri jāatstāj servisā. Ja esošais regulāri ir servisā tad ir nomas auto + taksis = dārgs gemorojs.
nomiks rakstīja: Paturi šo 7-vietīgo, bet otru pērc mazu izmēru mazlietotu auto - Škoda Fabia, Toyota Yaris, Honda Jazz, Opel Corsa, Ford Fiesta, VW Polo u.c. Variantu ir tik daudz
Līdz šim bija tāda doma, ka esošo auto vēl paturu un klāt piepērku citu. Bet tagad ir skaidrs, ka to pārdošu, jo ir palicis pārāk neuzticams. Šī gada laikā jau trešo reizi evakuēju uz servisu. Attiecīgi sāk piezagties doma, varbūt beigt čakarēties ar lietotiem un pirkt jaunu? Bet tad nevarēšu atļauties otru auto!
msh rakstīja: Nē nu ja rocība atļauj liet divreiz vairāk degvielas, kāpēc gan ne. Bet loģiskāk tomēr būtu paņemt septiņ- vai deviņvietīgu mašīnu.
Tagad ir septiņvietīga mašīna, bet tas neatrisina problēmu ja ir dažādi pasākumi vienlaicīgi. Pat pie friziera nevar pierakstīties nepajautājot otrai pusei vai tajā laikā nav citi plāni.
VWfans rakstīja: Es esmu par divām nelielām, jaunām pirktām mašīnām, kuras vienmēr nobrauc līdz kliņķim - vismaz 10 gadus un 200 tūkst.km. Piemēram, viena Fabija hečbeks, otra Fabija universāls.
Bet ja divas jaunas mašīnas nevaru atļauties? Maksimums ko varu atļauties ir viena jauna vai tādā pašā summā divas mazlietotas.
Viss it kā loģiski, bet mazlietotiem nav garantijas (izņemot KIA un kam tur vēl)
Nortel rakstīja: Ja kautko konfiscēt, tad skaļos čoperus un baikus klusajās vasaras naktīs centrā. Tie traucē daudz vairāk kā drifteri. Ja auto radīto troksni kautkā vēl kontrolē TA, tad moču radīto neviens nekontrolē.
Ne tikai klusajās naktīs, arī dienā ir atsevišķi eksemplāri kuri ir īpaši skaļi. Šovasar viens eksemplārs Rīgas centrā gadījās īpaši skaļš, pēc kura pat man vēl kādu laiku ausīs džinkstēja, bet vairāk izbesīja tas, ka dēļ tāda, mazvērtības kompleksu nomāktā ībļa, jācieš arī maziem bērniem, kas gadās tuvumā un visi kā vien sāk raudāt no nenormālā trokšņa.