iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
jaaanis 24.09.2008 20:20

Kaksis rakstīja: Tur viss ir kā vajag. Neko nav jāpārtaisa. Tagad vismaz visādi idiņi nelido virsū uz apļa itkā viņiem būtu galvenais ceļš.

Visticamāk caļus projektē un projektus apstiprina tādi NEIDIŅI kā TU un tāpēc sastrēgumi uz ielām ar katru dienu "samazinās", kā arī "samazinās" avārijas un "samazinās" to vadītāju skaits kuri izvēlās nestāvēt sastrēgumos un līst bez rindas.

jaaanis 18.09.2008 16:48

jaaanis rakstīja:

jjaanniiss rakstīja: 1. par agresīvu braukšanu

2. par ķieģeli

3. par joslu

Tevi grib paņemt priekšā pēc pilnas programmas

Tevi var sodīt tikai par vienu, smagāko pārkāpumu. Tavā gadījumā tas laikam ir "Agresīva braukšana"

Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodekss:

35.pants. Administratīvo sodu uzlikšana, ja izdarīti vairāki administratīvie pārkāpumi

Ja viena persona ir izdarījusi divus vai vairāk administratīvos pārkāpumus, administratīvais sods tiek uzlikts par katru pārkāpumu atsevišķi.

Ja persona ir izdarījusi vairākus administratīvos pārkāpumus, kas konstatēti vienlaicīgi, un tos izskata viena un tā pati institūcija (amatpersona), administratīvais sods tiek uzlikts tās sankcijas ietvaros, kura ir paredzēta par smagāko pārkāpumu. Šajā gadījumā pamatsodam var pievienot kādu no papildsodiem, kuri ir paredzēti pantos, kas nosaka atbildību par jebkuru no izdarītajiem pārkāpumiem.

jaaanis 18.09.2008 16:42

jjaanniiss rakstīja: 1. par agresīvu braukšanu

2. par ķieģeli

3. par joslu

Tevi grib paņemt priekšā pēc pilnas programmas

jaaanis 18.09.2008 16:41

Master_D rakstīja: 3 panti reizē = 1 agresīva braukšana

Mazliet precizējot:

Par agresīvu braukšanu, kas izpaudusies kā:

1) vairāku tādu citu citam sekojošu ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu izdarīšana, kas saistīti ar ceļu satiksmei bīstamu vai traucējošu situāciju radīšanu;

2) transportlīdzekļa vadīšana tādā veidā, ka tiek izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums un radīti traucējumi vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai vai tiek ignorētas pārējo transportlīdzekļu vadītāju intereses (vairākkārtēja braukšanas joslu maiņa apsteidzot, vairāku sastrēgumā esošu vai kolonnā braucošu transportlīdzekļu apdzīšana pa pretējā virziena joslu vai apbraukšana pa sabiedriskā transporta joslu, ceļa nomali, ietvi, gājēju ceļu, velosipēdu ceļu vai citām vietām, kas nav paredzētas transportlīdzekļu braukšanai, u.tml.), - uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no piecdesmit līdz divsimt latiem.

jaaanis 18.09.2008 16:34

Master_D rakstīja: tev ir jocīgs vārds.

autoram valoda mazliet vairāk raustāsnekā man

jaaanis 18.09.2008 8:06

Epilators rakstīja: rigaplaza.lv/...

izskatās, ka apbraukšana būs caur veikalu

apskatot planu man nav īsti skaidrs kāda mārutka pēc uzbrauktuve uz apļa bija jāsačakarā?

Lai vecās uzbrauktuves vietā varētu zālīti iestādīt???

jaaanis 17.09.2008 15:01

Es domāju, ka 5000 ir tikai aprēķins 500Ls x 10, jo "Šlesers, iesakot sodus desmitkāršot"

jaaanis 16.09.2008 8:17

Vakar piefiksēju, ka pēc pārbūves "uzbrauktuve"

1. ir slīpumā ?

2. 90 grādu leņķī ?

3. uz apļa palikušas tikai 2.5 joslas ?

RD SD mājaslapa pārtaisīta un vair nav sadaļas "Uzdod jautājumu" kur varēja uzdot jautājumu par šādām nejēdzībām un reizēm saņemt atbildi (biežāk atraksīšanos)

jaaanis 11.09.2008 8:42

nornunds rakstīja:

V8 rakstīja:

osiss rakstīja:

nornunds rakstīja: Nav nekādu problēmu atvest no ASV. Pats esmu visam izgājis cauri.

Pastāsti īsumā- kā izvēlēties transportu no ASV, cik ilgi jāgaida, kādas izmaksas.

un arī par nodokļiem- jāmaksā tikai PVN, vai arī kautkas vēl.

sertifikācija bija jākārto tāpēc, ka neviens šāds auto nebij iekš LV, vai arī tā nebij sertifikācija bet tikai jāpielāgo lampas.

Pierēķini US cenai apm.30% un tev sanāks reālais gala cipars pēc nodokļu samaksām šeit. Sertifikācija jākārto da jebkuram US auto, kas jaunāks par 2000g modeli - tb 2001 un jaunākiem. Hondai labi, ka aizmugurē jau ir dzeltenais pagriezienu rādītājs un tas atvieglo pārējo...

Par tiem 30% piekrītu, bet tas attiecas tikai uz auto cenu. Lai varētu ar auto braukt ir vēl daudz situ izdevumu.

Manā gadījumā transporta (kuģu kompānijas izvēle) vairāk bija auto piegādātāja izvēle, jau bija agrāk iestrādāta sadarbība. Man veda ar Krievijas kompāniju Unitrans PRA. Cena bija 2100$, šajā summā ietilpa auto piegāde līdz ostai, uzkrāmēšana un atvešana līdz Rīgas ostai. Par izkrāmēšanu, starošanu (lai neievazātu kādus baciļus) un novietošanu muitas placī jāmaksā atsevišķi. Pats biju interesējies LASL (Latvian American Shipping Line) kompānijā. Izmaksas bija līdzīgas. Cik sapratu cenas atšķiras, vai ved ar konteineru kur var ielikt vienu auto vai divus auto. Auto piegāde bija 1 mēnesis. Piegāde gan var staigāt no 3-6 nedēļām. Tas saistīts ar uzkrāmēšanu uz kuģa, jo neved jau vienu auto, bet nokomplektē pilnu kuģa kravu. Tad kuģim ir kaut kāds maršruts un pa ceļam tiek piestāts citās ostās kur izkrāmē un uzņem kravu. Un protams, laika apstākļi.

Tā nodokļi. Nodokļus aprēķina no auto cenas (Invoice) un transportēšanas izmaksām. Šīs summas saskaita kopā un aprēķina ievedmuitu (10%). Tad šos 10% pieskaita auto un transportēšanas summai un no visa kopā aprēķina PVN (18%). Tad papildus jāmaksā par deklarācijas sagatavošanu. Nekad nevar precīzi pateikt cik tad būs jāmaksā nodokļos. Ja muitā liekas, ka auto ir nopirkts tajā galā baigi lēti viņiem ir tiesības apstrīdēt šo summu un auto vērtību aprēķināt pēc kataloga.

Pēc tam kad atmuitota sākās auto piereģistrēšanas process. No ostas auto ir jādabū CSDD lai izņemtu tranzīta numuru (20ls), jo ar auto būs jābraukā lai nokārtotu sertifikāciju. Kad numuri saņemti jāsazinās ar firmu kas veic sertifikācijas un jākonsultējas kādi darbi jāveic lai to varētu iziet un tiek nozīmēta diena kad notiks sertifikācija. Manā gadījumā bija tikai priekšējie gabarīti no dzelteniem jāpārtaisa par baltiem un aizmugurē jāpieliek miglas lukturis. Tas man izmaksāja 70ls. Sertifikācija tikta veikta nopietni, bija speciāls vīriņš no Vācijas kas auto pārbaudīja gandrīz kā tehniskajā apskatē. Sertifikācija ir jāveic visiem auto no 2001g un jaunākiem, kas nav bijuši reģistrēti ES. Ja līdzīgs auto jau ir reģistrēts Latvijā tad, sanāk lētāk. Ja ar auto viss kārtībā tad pēc divām nedēļām atnāk papīri un var iet likt uzskaitē. Man sertifikācija izmaksāja 1100 eiro. Liekot uzskaitē jāmaksā par tehnisko pasi un numuru, ceļa nodoklis, ekoloģijas nodoklis, tā kā pirmreizējā reģistrācija tad nodoklis par dzinēja kubatūru (manā gadījumā par 3.5L dzinēju 375Ls) un tehniskā apskate. Kopā sanāca 480Ls.

Piemērs: Auto cena 5000$ (izdomāta cena)

Piegāde 2100$

----------

7100$ * 10% = 710$ (ievedmuita)

7100 + 710 = 7810 * 18% = 1406$ (PVN)

Papildus: - izkraušana, starošana, glabāšana, deklarācijas sagatavošana utt. ~180Ls

- tranzīta numurs 20Ls

- gaismu pārtaisīšana 70Ls

- sertifikācija 1100 Eur

- reģistrācija 480 Ls

Kopā: - auto + atvešana 7100$

- muitošana 2116$ + 180Ls

- sertifikācija 1100Eur + 90 Ls

- reģistrācija 480Ls

Pec aprakstītā veicu aprēķinus un minētos 30% var sasniegt tikai ja auto cena ir lielāka par 800 000$

Cena $ ASV 10 000 20 000 30 000 50 000

Cena Ls LV 9 130 15 489 21 848 34 566

%+ASV cenai 86% 58% 49% 41%

jaaanis 10.09.2008 16:19

Ozz rakstīja: davaj, neteoretizeesim kaa ir bijis un kaa nav: katram gribaas mazgaat sevi baltaaku un izšmaukt peec iespeejas sausaa...

ir fakts: pilsonis nokjerts uz sarkanaa paari par sliedeem...no šī teksta ticamiibas faktors ir neliels...

lai iet uz tiesaam un meegjina kko pieraadiit...ja nav video.

Pats raksti ka nezinam kā ir bijis un kā nav bijis, bet secini, ka ticamiibas faktors ir neliels... !?!?

Pašam man divas reizes ir bijis kad CP grib piešūt neesošu pārkāpumu. Vinā reizē gribēja piešūt pārsniegtu ātrumu, bet otrā reizē krustojuma šķērsošanu pie sarkanā. Par neesošo ātruma pārsniegšanu CP neuzdrošinājās rakstīt prtokolu un palūdza tikai uzrādīt "3 lietas". Bet par braukšanu pie sarkanā nolēmu, ka vienkāršāk samaksāt 5Ls nekā tiesāties. Kautgan skaidri zinu, ka krustojumā iebraucu pie dzeltenā un arī blakussēdētājs redzēja ka sarkanais iesdegās kad mēs jau bijām krustojuma vidū, bet CP savu lēmumu nemainīja.

jaaanis 10.09.2008 11:40

Ozz rakstīja: plaa, atkaartoju veelreiz-

skanjas signaals saak zvaniit PIRMS saak mirgot luksofors.

ja tev masiinaa skan baiss bumsi-bumsi, tu runaa pa telefonu, onanee utt, tad taa jau ir tava probleema ka nedzirdeeji zvanu...

Kurš CSN punkts pasaka, ka vadītājam jāklausās kautkādi luksāfora "tarkški" un kā jārīkojās ja dzird "tarkšķi"

c]Ozz rakstīja:

veel apstaajoties pirms paarbrauktuves ir jaatstaaj dazi metri opertiivajam transportam utt...arii kustiibas aatrums nebija max pieljaujamais

Kas tas par sviestu? Kādi vēl pāris metri?

CSN 169 punkts skaidri pasaka kurā vietā jāaptur transportlīdzeklis pirms dzelzceļa pārbrauktuves.

c]Ozz rakstīja: www.iauto.lv/...

izlasi 15. punktu...

divreiz...

un tad padomaa-vai ir veerts spirinaaties vai nav....

Un kas tad tāds ir tai 15.nodaļā pateikts, kas liek atzīt pārkāpumu?

Ja CP nevar pierādīt, ka vadītājs varēja apturēt transportlīdzekli 169.p. minētajās vietās tad ir vērts sodu pārsūdzēt.

c]Ozz rakstīja:

nekaa personiska, bet autors ir paarkaapis noteikumus un vinjam pienaakas sods.

Tev ir pierādījumi???

jaaanis 22.08.2008 11:36

senuks rakstīja:

"motors sastindzis caurvējā".

jaaanis 21.08.2008 16:57

DeaDMoroZZZ rakstīja:

juriz rakstīja: Tas kantoris toč reāli ierullē ar aprakstiem

www.autonet.lv/...

NISSAN NAVARA (PATHFINDER) JAUNS AUTO!!

Kas tad īsti tas ir ? nevar pat pareizo modeli norādīt, kāpēc tas pathfinder jākabina klāt. Bet nu kronis pašās beigās ar to JAUNS AUTO, kas ar to domāts, ja tas ir no 2006. gada un IT KĀ noripojis 13kkm.

a šito viņi jau gadu tirgo, ja nekļūdos... vēl fascinē tas, ka iekš autonet.lv ar apbrīnojamu regularitāti parādās 1-2-3 gadus tirgojamie autosi kā JAUNI PĀRDOŠANĀ

vienkārši iespārda

Vēl ir pieejams jauns IV GOLFs

www.autonet.lv/...

jaaanis 21.08.2008 13:05

artislan rakstīja: Muusu miilaa lancia veel dabuunama

www.autonet.lv/...

galvenais, ka ir KOMPJŪERS

jaaanis 18.08.2008 10:23

Master_D rakstīja: www.lvceli.lv/...

Lasiet un mācaties.

Nesaprotu kāda mārutka pēc jātērē nauda šādu bukletu izdošanai?

Cilvēkiem, kas neseko līdzi CSN izmaiņām arī šis buklets nepalīdzēs, savukart tiem kas seko līdzi CSN izmaiņām tas jau ir zināms kopš 2005.gada jūnija.

P.S. Kad CSDD sapratīs, ka ik pēc 10.gadiem (labāk pēc 5.g. ) visiem vadītājiem ir jāpārliek eksāmens, lai saņemtu jaunu vadītāja apliecību?

jaaanis 15.08.2008 12:27

Nortel rakstīja: Man kolēģis ir bijušais CP. No viņa visādas lietas ir dzirdētas. Pat tik tālu, ka pārsista riepa pakaļdzīšanās gadījumā ir bezmaz jāmaina no savas kabatas.

Tad jautājums kāpēc vispār CP dzenas pakaļ? Lai bēdzējs palielinātu ātrumu un uztaisītu pēc iespējas lielāku avāriju???

Tad jau šajā avārijā jāvaino ir Zivtiņš un jāsauc pie atbildības, jo nav neko darījis, lai CP verētu tādus (alkānus, narikus, plānprātīgos) apturēt.

jaaanis 15.08.2008 11:55

TDI rakstīja: ........bet mani gana satrauc arii policijas 'profesionalitaate' ?! vai tieshaam , shitaadus atsaldenjus , nevar smuki sashnjoreet staavoshus kaadaa krustojumaa , nevis pilnaa ruckaa stiept pa Riigas ielaam , izraisot nkaart vairaak katastroofu situaacijas , nekaa 'raamie' paarpaalja brauceeji to speetu izpildiit bez vaajpraatiigaam gonkaam

Ziņot redakcijai »SalaPirms 1 stundas un 38 minūtēm

Rīts izvērsās baisi. Stāvēju uz Seņču ielas krustojumā ar miera ielu, kad centra virzienā lielā ātrumā aiznesās kādā mašīna, tad viena policistu mašīna nopakaļ un neilgi arī otra. Nodomāju pakaļdzīšanās. Vēlāk redzot iznākumu pie Reno centra nodomāju, ka labi tomēr, ka Seņču un Miera krustojumā bija remonts - savādāk vēl tas atsaldētais būtu ieskrējis manā auto.

Tālāk turpināju ceļu pa Zirņu ielu un pie krustojuma ar Valdemāra mierīgi sagaidīju zaļo un braucu pāri. Tad atkal sadzirdēju sirēnu gaudošanu un jau pie nākošā luksofora atkal panesās tas vāģis garam. Pakaļ vairs tikai viens policijas auto. Tobrīd vēl auto marku nesaskatīju, jo ticiet man, tas bija vies acu mirklis, knapi paspēju piestāt malā. Varēja redzēt, ka šie uzgriež uz Skanstes un pretējā joslā.

Man jau bija nojauta, ka tālu netiks un netika ar. Pie Reno centra ir tāda riebīga vieta, kur apgriezties, bet daudzi no Reno izbrauc šķērso divas joslas, kur uz 70 atļauts pa kreisi, kur arī 70. Nesen tur vienu policijas mocīti notrieca. To caurumu vajadzētu aiztaisīt.

Sadursme izskatījās briesmīga un tad varēja saskatīt, ka tas vāģis ir kaut kāda paveca Mazda. Evakuators bija pamatīgi sasvēries uz kreiso pusi - iespējams priekšējais rats bija pilnīgi nonests. Es, protams, neapstājos, lai neradītu nevajadzīgu drūzmu, tur jau tāpatās pietika acu liecinieku un ātrā palīdzība aiz manis arī mierīgi turpināja savu gaitu bez bākugunīm. Iespējams tajā nebija mediķu - tā vismaz izskatījās.

Kad biju jau krustojumā ar sporta ielu pretī jau brauca trīs policijas moto peles, tā, ka vienalga būtu noķēruši. Jācer, ka normālie cilvēki necieta un žēl, ka tiem Mazdā braucošajiem mācības nebūs, jo spriežot pēc komentāriem abi gatavi. To BMW es gan nepamanīju.

Spriežot pēc šī komentāra mūsu CP nemaz necenšas apturēt bēgļus, bet gaida kamēr pats apstāsies (ietrieksies)

jaaanis 14.08.2008 12:43

vzinis rakstīja: pa cik budžeta plāns pildījās straujāk, nekā paredzēts, visi tika nolikti noliktavā uz plaukta

jaaanis 14.08.2008 8:09

Gregers rakstīja: A kur bildes!!!!????

www.ss.lv/...

jaaanis 11.08.2008 9:46

Vilx- rakstīja:

2. Reizēm kondiška kaut kāpēc atslēdzas. Vienkārši sāk pūst nedzesētu gaisu. Pēc minūtēm 15-20 atkal ieslēdzas un kādu laiku pastrādā. Tad atkal atslēdzas. Bet tas tā notiek ļoti neregulāri. Kāpēc tā?

Gan iepriekšējai, gan arī esošajai a/m kondicioniera atslēgšanās (pūš neatdzesētu un mitru gaisu) notiek tikai sēžot sastrēgumos. Bet atslēgšanās noteikti nav 15-20min, bet apmēram 1.min. Arī pēc degvielas patēriņa redzams kad kondicinieris atslēdzas, tad no 1.2l/h nokrīt uz 0.7l/h.

Nav ne jausmas kāpēc tā notiek, bet šaubos, ka pie vainas ir termometrs, jo braucot viss ir kārtībā. Domāju, ka pie vainas varētu būt kondiškas nepietiekama jauda, vai nepietiekama dzesāšana (pārkarst).

jaaanis 21.07.2008 16:47

evalc rakstīja: Nu mazāka jau nu nav, kādi 2-3 sant tāpat +

Bet viņi jau nepērk pa MNTN price-list cenu, pie šādiem

apjomiem viņiem ir savas cenas.

Tāpēc arī brīnos, kā var tirgot +10 sant virs MNTN ofic. cenas.

anonimikis rakstīja: tu paskaties uz tām cenām tad, kad tās kāpj. reizēm ir tā, ka cena statoilā ir mazāka nekā MNTN cena. tad gan tu varētu skriet sūdzēties ...

Ja sekotu līdzi naftas cenu izmaiņām pasaulē tad nebrīnītos

jaaanis 18.07.2008 11:39

Master_D rakstīja: Uz salinieka ir nepārtraukta līnija utt.

Ziepniekkalna ielā tādas nav līdz tai gājēju pārbrauktuvei.

Ja auto brauktu divās rindās un galā ievērotu rāvējslēdzēja principu, sastrēgums būtu 2x īsāks.

Skaties, ka braucot man sānā, nesanāk iebrakt man dibenā. Viena bembista OCTA jau atšķiņķoja 300 latus par divām skrambām pakaļbamperī, iegūtām tieši tādā veidā

Un tev tas liekas smieklīgi kad nevianīgu cilvēku (kuram pielien prikšā) atzīst par vainīgu?

jaaanis 18.07.2008 11:07

Master_D rakstīja: Man Alfai gan bija viss ok - tik, cik rādīja GPS, tik arī spidometrā.

Hondai neesmu mērījis.

Par situāciju pie A7 - a huļiš tai rindā stāvēt? Aizbrauc līdz galam un pārkārtojies. Tas nav nekas pretlikumīgs, turklāt ietaupās minūtes 10.

Nu 10 minūtes ietaupās ļoti retos gadījumos (ja sastrēgums ir jau no "arbūzu" bodītes) parasti rindā līdz A7 veikalam jāstāv 3-5.min. Ja nebūtu (bērnībā nepareizi audzinātie) rindā līdēji tad vēl ātrāk varētu izstāvēt. Arī uz Selenieka tas laika ietaupījums rindā nestāvētājiem ir max 5.min., jo parasti visa šī tilta šķērsošanai vajag ~10.min..

P.S. Master_D...līdēj, arī veikalā līst bez rindas nav nekas pretlikumīgs, tikai neviens neko tādu neatļaujas darīt.

jaaanis 16.07.2008 8:26

aeg rakstīja:

jaaanis rakstīja: Ja jau par akures tēmu iet runa tad pajautāšu vai kādam ir bijusi darīšana ar elektrodu (jonu) katliem. Interesē cik tiem ir faktiskais elektroenerģijas patēriņš.

Pats arī nopirku tādu , tikai bez visādām gudrām aparatūrām. Manējam atkal nepatīk mans spices ūdens - sit korķus ārā . Udeļnoje soprotivlenie vodi . Visādi eksperimentēju - destilēts ūdens iekšā - aiziet tā lieta . Tagad mājā lēnām tecinu, lai rudenī visu sistēmu varētu vimaz izskalot un ieliet destilēto .

Paldies par atsauksmēm. Līdz šim esmu dzirdējis tikai labas atsauksmes, bet nesaprotu kāpēc tik maz cilvēki izvēlas šo apkures variantu.

Par destilēto ūdeni - vai tad sistēmā nav jālej kautkāds speciāls šķidrums?

Vēl jautājums- Vai elektrodu (jonu) katlus ražo arī Eiropā vai tikai Krievijā ?

jaaanis 15.07.2008 15:47

Pamēģini uzzvanīt

autoaprupe.lv/...

vai (es domāju, ka tas ir tas pats vēzis tikai citā kulītē )

autopulesana.lv/...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti