vienkārši šoreiz naftas trubas intereses ir krieviem. viss.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vienkārši šoreiz naftas trubas intereses ir krieviem. viss.
Nortel rakstīja: Nevajag pārspīlēt. Latvija ir neatkarīga valsts, bet Osetija principā ir Krievijas teritorija, kaut arī skaitās pašpasludināta valsts. Un visi uzbrukumi tai klasificējas kā uzbrukumi Krievijai.
Kā jau minēju, tas būtu tas pats, ja Latvija gribētu atkarot Abreni.
Dienvidosetija ir tik pat ļoti Gruzijas teritorija kā Ventspils - Latvijas. Pašķirsti ģeogrāfisko atlantu.
Tas ka Lembergs ir oligarhs, vēl nepadara Ventspili par neatkarīgu valsti (paldies dievam hūtei tas nav ienācis prātā)
Es vēl saprotu, ka delfi.ru komentāru krievi var būt ar izskalotām smadzenēm, bet kā latvieši var būt tik tupi...?
Laikam par Tautas Partiju balsojāt, tautieši?
Ja nemaldos arī Polija 39. gadā pirmā uzbruka Hitleram. Un tur tika apspiesti vācieši. Ilgstoši.
Vismaz tā vēsta att. laika vācu avizes.
Es domāju mums vajag laikus ņemt piemēru un lūgt lielo lāci atbrīvot arī Rīgas un Jūrmalas krievus, pašiem godīgi atkāpjoties uz Pampāļiem.
esot vēl nošauti arī 100000 sirmgalvji un bērni. Un krievi momentā metās palīgā ar 180 tanku un 10 000 kājnieku lielu armiju, kas "nejauši" gadījās pie robežas.
Nu jau viņi palīdz arī apspiestajiem gruzīniem pašu gruzīnu sabombardētajās Poti un Gori.
Nortel rakstīja: Atvainojiet, bet cik no Gruzijas glābējiem zina faktu, ka Gruzija pati iesāka šo karu ar uzbrukumu Dienvidosetijai?
Tāteikt, paraustīja lauvu aiz ūsām.
Krievu ziņās to redzēji?
Gregers rakstīja:
Arī 2.5l nav lēns, standartā 190 hp, bet pēc čipošanas un egulēšanas 250hp kas ikdienas tipo sportisajai braukšanai ir pietiekami, kā arī piekare MG ir ļoti laba, ja ticēt ražotājam tad M3 līdziniece.
uzčipso labāk savu austriešu dīvānu (MP3 līdzenieku).
RS6 (vismaz jaunais www.youtube.com/... ) = smags sūc.
Tas vienīgais, kas bija LV jau ir sasists (kas mani neizbrīna, izbrīna tas, ka žurnālists, kas iznīdēja to auto nebija vainīgs - taxi iebrauca sānos
Savukārt R8, M5, GTA ir pat ļoti ok.
M77 rakstīja: tikai nesaprotu, ko tur remontēt par 1,5kLs.
Es tev arī viso ko varu paremontēt par 1,5kls
Rover 75 par sporta varētu saukt vienīgi 500 ekzemplāros izlaistajā V8 RWD versijā.
BMW M3? M5? Audi R8? RS4? Alfa GTA?
Bezjēdzīgas?
M77 rakstīja: Vakar notika tā - auto (2000. gada 2.0 DTI) negaidīti noslāpa un viss- vairs nestartējas. Pirms tam nekā neparasta nenovēroju.
Degviela vēl bija. Arī šorīt ar aukstu motoru nekādas dzīvības pazīmes.
Pieslēdzām auto pie kompja- nekādi kļūdas kodi neuzrādās.
Būtu labi, ja cien. iauto lasītājs zinātu ieteikt kādu servisu, kam šo gadījumu varētu uzticēt. Pagaidām nāk prātā tikai Hansa Auto, varbūt Adam (viens paziņa tur strādā).
Avārijas degvielas padeves vārsts. poga parasti zem sēdekļa.
Var paprovēt par sisknas maiņu uzzvanīt uz arfilu - tur meistari ir pieraduši tās siksnas mainīt lielā šaurībā un bieži. Cipars alfai bija apmēram 200 lati ar darbu.
Citos kantoros bez dzinēja izcelšanas šādus pakalpojumus neviens nepiedāvā...
DayInDayOut rakstīja: Hmm, izskatās, ka man tas viss izmaksās uz 600Ls tā neko sev zobsiksnas pasākums..
Domāju, ka tas saistīts ar apstākli, ka lai nomainītu zobsiksnu ir pilnībā vai daļēji jāceļ ārā dzinējs.
Tam iemesls varētu būt auto konstrukcija un vietas trūkums zem haubes un arī meistaru līkrocība un vēlme nopelnīt, nevis operēt zobus caur dibenu.
Man ir aizdoma, ka 2.0d, kas nāca iekš 75 iraidz BMW ražojums - attiecīgi var provēt latbemu, (s)permalatu, vai tamlīdzīgus kantorus.
Kas par motoru?
Muita jāmaksā visam, kas nāk no neEU un maksā virs 22e.
Parasti tie ir 18% pvn + 10 lati deklarantam + pisnte 2 dienu garumā pa lidostas rajonu.
Zemāka vērtība / gifts nelīdz, man prasīja uzrādīt paypala receiptus + vēl pārbaudīja jebajā pēc pirkuma nr.
BET - esmu pircis 2 bel detektorus un ar tiem notiek mistērija. Ja sūta ar USPS, muitai tie smuki iziet cauri, nekas nav jāmaksā - kurjers smuki atved mājās.
Nezinu, kādēļ tas tā.
tad viņi gribētu tuvāk iepazīt jāni bērziņu.
Mūsu kantoris gan Škodas nomainīja pret Nissaniem - kašķiem un notēm. Karlo serviss nepatika.
Lētāk gan ir nopirkt bērna beņķi ar regulējamu atzveltni, nevis auto ar regulējamiem pakaļbeņķiem
senčiem ir 2002. gada omega. AUto nav ne vainas. Nekas nelūzt, detaļas maksā 5 ls spainī, pilns aprīkojums ar navi un ādu, mīksta gaita, mīksti milzu sēdekļi...
Man gan ar to dīvānu nepatīk braukt - esmu pieradis pie cietākiem auto. 2.2 DTI apēd 6-7 itrus...
Labs auto - tikai kāpēc tas praiders uz rezerves rata?