Passportam ir GPS un jamam var saprogrammē vietas, kur ir K-band viltus signāli.
Bet nu šon panraukāšu ar ieslēgtu K tam pašam RX un paskatīšos vai ir tik traki ar tiem viltus signāliem...
Passportam ir GPS un jamam var saprogrammē vietas, kur ir K-band viltus signāli.
Bet nu šon panraukāšu ar ieslēgtu K tam pašam RX un paskatīšos vai ir tik traki ar tiem viltus signāliem...
rx65 tāpat jau sevi sen kā ir atpelnījis
marrutkis rakstīja: Maģiskie aerosoliņi jau ir www.ss.lv/... Lasīt - MEGALOHATRONS!!!!!!!!
Vairākums tomēr saka, ka brēc K
tad laikam mīļā miera labad vajadzēs pāriet uz passport 9500i
tad viņi pīkšķ uz K vai Ka?
www.rags.lv
Īsāk sakot - saļara nepilnvērtīgi sadeg. Skaties gaisa filtru, forsunkas, gaisa masas mērītāju... ja tas satrauc.
Ja nē - brauc tik tālāk.
155 alfa ir slavena ar savu graboņu. TAs auto grab, jau izbraucis no rūpnicas.
Kritiskā vieta ir sānu stoikas - tur kur drošības jostas. Sisenis ir tieši atkarīgs no gaisa mitruma - kad mitrs, tad čīkst, kad sauss, tad skrapst, kad auksts, tad grab.
Jūs to skaņu pat iztēloties nespējat, jo plastmasa k-kādā veidā rezonē un piepilda visu salonu ar stereofonisku industrial noise skaņdarbu.
Tā par auto pašas siltākās atmiņas, bet tas grabošais salons 155tai ir leģendārs
Man JTD Alfai katru reizi, kad uzbēru, bija dūms, kas kaunā neatstātu pat ikarusu.
Bet tā gāja labi, nekas arī netika aizdrādīts TA.
Kad nomainīja gaisa filtru -uz īsu brīdi dūms kļuva mazāks. It kā pie vainas varētu būt forsunkas, vai pārāk trekns degmaisījums, kas nepaspēj līdz galam sadegt... kas liecina par gaisa mērītāja problēmu.
A tevi tie dūmi satrauc? Pieri raukt vajadzētu pilsoņiem, kas aiz tevis brauc, nevis tev
kas ir šķidrā šaiba?
Paprovē no miksera...
Baigi lēti, nav izdevīgāk lūžņos nodot?
Drošāk jau nomainīt, ja esi tikko nopircis to auto.
mārīgais tirgo tās rieps pa 5čuku dārgāk.
tas tak poh. Nav jāgaida 2 nedēļas - uzmauc un brauc.
Rezumējot: Yeti uzbrauciens nevietā.
Magistram laikam skriešanās no krusta krānu pagarina.
Nu par 1,5kLs visai labs braucamrīks tāds 97. gada vižons. Detaļas droši vien 10 lati spainī, tik meistaru vajag, kas prot ar v6, tomātiem un šaurību zem haubes apieties.
man sāk likties, ka TGAM
numuru pierakstiji?
CP uz notikua vietu izsauci?
Cerības tev ir tikai tad, ja uz abiem augšējiem jautājumiem atbilde ir :jā:
Tādā gadījumā kā liecinieku vari pierakstīt kaut vai savu vecomāti, kas :itkā: sēdējusi tavā auto.
Ir pieredze ar šādiem gadījumiem - gan kā apskādētajam, gan arī kā vainīgajam
Normāls Range Rover ar pneimatisko piekari maksā ap 10 000 eiro.
Šuves būs kā nebijušas. Pārējās bedres arī.
Kanibaals rakstīja:
Master_D rakstīja:
adblock -un nav problēmu
Nepalīdz, jo pēc tam nevar nospiest uz rakstiem, tip tas baneris vēl paliek aktīvs.
F5
Redaktors rakstīja:
Graberis rakstīja: Varēja reds z-indeksus salikt kā pienākas. Citādi šitiem palagiem tas krustiņš kā reizi pabrauc zem augšējā bannera.
uz 1280 nav problēmu.
adblock -un nav problēmu
anonimikis rakstīja: lielie SUV ir pagātne...
Pareizi, nākotne ir bukkake un fistings.
dažiem auto var atrast wikipēdijā skaidrojumus.
vai tik (ze guru) viņi netaisās arī laist drukāto versiju tam whatcar... kaut kur redzēju sludinājumu, ka šie meklē redaktoru (pirms pāris mēnešiem).
Kāds bija OCTA limits? Principā apdrošinātājam vajadzētu segt to fotoradara iznīcināšanu.
Tipa "sunīts skrēja pāri ceļam, negribēju sabraukt - rāvu malā"
