Un ka viens vulkāna lielpirdiens atsver visu to fiģņu, ko visas pasaules rūpnīcas un auto piedūmo gada laikā
Arī bezdot zem segas tu slepkavo pingvīnus
Un ka viens vulkāna lielpirdiens atsver visu to fiģņu, ko visas pasaules rūpnīcas un auto piedūmo gada laikā
Arī bezdot zem segas tu slepkavo pingvīnus
Slinkais rakstīja:
panjemot gondu, buusi viens no daudzaiem. ar prius tu buusi tu. tas manupraat ir buutiski.
ŠITĀ TĒZE IESPER
Slavens vari kļūt arī šādi :
robchix rakstīja:
Biju tikko [ pēc 17] šodien tur iebraucis parunāt, haubei laka 2 vietās nolobījusies, un cik maxā pielabot... ķipa 150 Ls, un pielabot nevar, krāsojam visu haubi. Neapstrīdu, varbūt, ja rezultātam jābūt absolūti perfektam; man tik perfektu nevajag, tāpēc parunājām un šķīrāmies. Pozitīvais - normāla attieksme, arī padoms, un - tie trīs čaļi, ko redzēju, nebija iereibuši!
Padalies ar savaam domaam, kaa var atjaunot vietaam nolupushu laku? Likam ir caurspiidiigaa shpaktele, ar ko to nolobiijuma vietu aiztaisiit un peec tam sho vietu nolakot Un ja peec meenesha citaa vietaa nolobiisies, tad vainosi lakotaajus, ka suudiigi nolakoja, ja?
Gribi smuki un kvalitatiivi, jaa, naaksies paarkraasot un lakot visu detalju. citaadi nesanaaks.
ui, šitā ir baisa sērga pavecākām Alfām. Lobās no bamperiem + vēl krāsa zem lakas (Alfa Rosso) izbalo, kļūst no ferrari red par rozā, bet nopulēt un atjaunot nevar, jo tā pusnolupusī laka pa virsu
No 156 modeļa gan vairs šie brīnumi nav redzēti...
Nopērc labāk korollu ar dīzeli. Ies ātrāk, ēdīs mazāk. Turklāt varēsi pat kādam pārdot pēc pāris gadu lietošanas.... (kā bija prīmusam ar to akumulatoru ilgmūžību?)
Velomens rakstīja: Kolēģa Tourānam stikls sāka palikt balts no apakšas. Nomainīja pa garantiju un nebija nekādu problēmu.
Paša Merivai gan dabūju akmeni stiklā no kkādas fūres- rezultātā maiņa pa Kasko un protams lielāka apdrošināšanas prēmija next gadam!
Tātad iesaku braukt pie sava dīlera,lai šie skatās. Ja patiešām nebūs redzamas sitiena pēdas,tad nomainīs pa garantiju.
Nav gan problēma nomainīt apdrošinātāju.
hehehe
And what of American cars over here? Well, if we exclude Cheshire from the equation, most people in Europe would rather have syphilis than a Buick. We’ll buy their Coca-Cola, their iPods and their Motown sound, but the cars that gave Motown its name? No, thanks. Driving an American car would be like making love to Jade Goody when you had a choice.
Jābūt (E) marķējumam.
ZZXX rakstīja:
schizo rakstīja:
ZZXX rakstīja: Viss jau izprotams,bet priekš kam tādi lieki izmēģinājumi??? Man ,piemēram,vienmēr bākas līmenis ir no puses līdz pilnai,un nekad dzīvē kolonkā nēēsmu lējies par kaut kādiem tur 5 Ls un viss. Vnk neizprotu jēgu šim pasākumam,ja diendienā auto tiek lietots! Ja nav naudas,ir variants braukt ar velo...
Ko tu ar to gribēji pateikt? Noblatoji?
Neblatoju,gribēju pateikt,ka man nesanāk brīvs laiks šādiem eksperimentiem,kas var ievilkties diezgan ilgi. Otrkārt,nu ko ar to var panākt,ja auto lieto pastāvīgi?? Pat sanāk ieekonomēt laiku vienreiz piegāžot pilnu nevis piecreiz pa padsmit litriem.
Slikta laika plānošana tev.
pi5 taisni!
Tik pat labi var būt arī gaisa masas mērītājs (MAF)
Turklāt vai V8 BMW dzinējiem viņi nav divi?
Kādam nevajag par 20 latiem gabalā pāri apakšējo, priekšēji priekšējo akorvagona sailentbloku?
Tā kā ar Bensonu tur sakara nav nekāda.
Ja izdosies pievirpot lielākas, nevis štancēt šitās pašas ar k-kādām čaulām, tad jāmēģina tā manta dīlerim iesmērēt atpakaļ.
Bensonā pirku bukses. Montēja citā servisā. Atklāja tādā veidā, ka bukse visai brīvi gāja cauri plauktam bez jebkādas aizķeres.
Bensonā raustīja plecus, mērīja bukses, un teica, ka tā tam nav jābūt. Ka bukses labas.
Paldies par padomiem!
Novērtēju!
Turklāt vienas sūda bukses dēļ mainīt ričagu ar visu šaru un citiem pričendāļiem, kas ir visai ok
pie sviesta nav.
Apē 250 / gab
Bensonā 140 / gab
Abās vietās jāsūta
vācu ebayā nav
pastāv iespēja, ka vajag abus divus.
Vošem dārgi un neinteresanti.
Baisulis rakstīja:
migano rakstīja: bukses presē ar urbmašīnu trieciena režīmā. pat autorizētā servī esmu redzējis
Kur? Urālu sādžā?
To visu dara ja nav hidrauliskās preses. Decina ar lodlampu ārā vecās, kuvaldo iekšā jaunās un ar drāti pietin visu kas karājas. Vai Makgaivera(tm) leikoplastu.
Ozz rakstīja:
Nortel rakstīja: Tām buksēm, kuras es esmu presējis, parasti ir divas metāla čaulas ar gumijas kārtu pa vidu.
sailentbloks plauktam visticamaak....
a te- ričags...bikuc cita štelle...
Biš par terminoloģiju...
Ričags un plaiukts nav viens un tas pats?
Buksei apkārt 1-2mm metāla čaula.
To veco iepresējuši atpakaļ :caur metālu: lai ko tas arī nozīmētu. Pasākums nedaudz sācis ir grabēt kopš tā brīža
Ričags no čuguna, lielāku bukšu bensonā nav, veči rausta plecus. Ravukārt neorģinālās tie paši 74mm.
Vecā bukse bijusi mazliet ierūsējusi, bet nedomāju, ka tur no ričaga norūsējis 1mm... Nedomāju arī, ka viņa uz rūsas turējusies...
Moš tiešām ar k-kādu epoxīdu ielīmēta... remontgrāmatā gan aprakstīta tikai ričaga noņemšana sborom.
Aizšaus uz to Rūjienas ielu, lai paskatās. Viņi gan man ir restaurējuši tikai šaras.
metāla čaulā vēl vienā iepresēt? Bet vai turēs? un vei nedeformēs to buksi....
Ozz rakstīja: Hmm...
bet tad ir specene jaanjem....
biezi vien (vismaz vecajaam masiinaam) diesel versijaam piekare bija pastiprinaataaka kaa benziinversijaam....
varbuut var njemt buksi no diizelja
sedanam un vagonam atšķiras gumijas niknums. Izmēri esot vienādi.
Pie matemātikas lūdzu nepiepi$ties
fokss rakstīja: Nez vai diezgan jauna videokamera arī varētu kādu interesēt????
kas par kameru?
RAF, ja deals ar Mercedes par busu ražošanu nenojuktu
VEF, ja izdotos piesaistīt investorus
Alfa - skat. to pašu vef
Straume - skat to pašu vef
Tas pats par Ausmu, utt.
Bet investoriem tika palūgti iepriecinājumi (lasi - kukuļi) un tas arī visu to lietu izbeidza.
Baltikums samaksāja OCTA atlīdzību par divām skrambām 320 latus. Aptuveni mēneša laikā pēc negadījuma.
Kārtējo reizi izglāba Park Auto serviss Rūjienas ielā. Sarestaurēja augšējās šaras un nomainīja apakšējo plauktu bukses ka prieks.
Respect džekiem!