Vēl varu piemetināt - 166 ir jāpērk pēc 2002. gada izlaists auto - tam ir virkne būtisku uzlabojumu.
Users elbee no Alfu kluba kā reizi no savas plāno šķirties.
Ar alfām ir viegli saslimt - man ir bijušas 145, 155, 156 un lai gan tagad braucu ar japāni, garažā stāv 75 kā hobijauto.
viestursp rakstīja:
Master_D rakstīja: Vēl varu piemetināt - 166 ir jāpērk pēc 2002. gada izlaists auto - tam ir virkne būtisku uzlabojumu.
Users elbee no Alfu kluba kā reizi no savas plāno šķirties.
Ar alfām ir viegli saslimt - man ir bijušas 145, 155, 156 un lai gan tagad braucu ar japāni, garažā stāv 75 kā hobijauto.
Jāā, savlaik bija 33šā - 91`, pirms laika skatījos vēl 147, joprojām kaut kas velk uz Alfu , par izmaksām baigi sabaidīji, kura tad no 3 ciparu Alfām pēc 1998 ir vispateicīgākā izmaksās?
Vislētāk izmaksās 155 ar 8v motoru. Tā arī iesākumam ir visuzticamākā. Pēc 1995 sāka likt fiat 16v dzinējus, bet tie līdz pat JTS sērijai (2003?) ir vairāk vai mazāk kaka.
Īstais Alfas dzinējs ir 2.5 / 3.0 / 3.2 v6 - nāca 155, 156, 166. Jaunākajās parādās 3.2 no Holden. Tas uz 159 attiecas.
Ja gribi pa lēto braukt / priecāties - atved no Vācijas / Lietuvas / Holandes 155 ar 2.0 8v vai 2.5 v6 dzinēju. Būs tev ciets auto, kas grab visās malās, toties līkumus zīmē kā kartings
Gribi labi nopakotu, super ērtu limo, kas joprojām iet kā kartings - 166 ar 3.0 v6 - vai 2.4 JTD
Arī 156 nav slikts auto, bet izmaksas būs stipri līdzīgas 166 - nu i nakuj.
145 146 147 ir spaiņi.