iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Master_D 12.02.2008 9:34

Šitai ir ok!

ss.ss.lv/...

Master_D 12.02.2008 9:31

Arī 2.5 DSE Range Roverā stāv tas nelaimīgais itālis ar vienu galviņu uz katru cilindru

Ja man būtu jāizvēlas - skatītos, cik daudz pa asfaltu jābrauc. Ja tikai pa dubļiem - tad Patrols, vai attiecīgās cenas Lendkruizers.

Ja tomēr nebeidzama askēze nav dzīves pamatprincips - moš ir vērts iespringt uz ko šitādu www.ss.lv/...

varbūt ne pa 18 000, bet nu palūrēt moš ir kas jēdzīgs no lētā gala - cenas viņiem no 14 sākas.

Vismaz salonā kā cilvēks jutīsies + vēl remonts šitiem nav pats dārgākais ( auto šasija laikam reāli ir 1995 gada - attiecīgi bukses pa 5cīti un citi labumi)

Nu vēl jau cenā ierakstās labs, nenojāts vecais santaFE ar to 2.0 CRD bezmotoru.

Tarakāns arī iekļaujas ciparā - Tik pat nikns kā LC vai patrols, bet par to naudiņu dabūsi arī ādu salonā, klimatu, automātu, un 2.9 CRD (turklāt nevis VM motori, bet gan pēc MB licences korejā ražotu). Sievai tāds aparāts ir kā dienswāgens - izņemot dažas visiem džipiem raksturīgas neērtībs (troksnis salonā, švuncīgums) - nav ne vainas, neplīst arī, lai gan jāj to auto viss kantoris.

Master_D 12.02.2008 9:21

No kraisleriem vienīgais, kam ir merša motors ir 300c, vai kā to katafalku sauca, ar 3 litru dīzeli.

Master_D 12.02.2008 9:20

Yetti rakstīja: Grand Cherokee ar 2.7 Merša dīzeli un Merša kārbu ir labs, tik jamo nedabūsi par 12K EUR...

Ar 3.1 itāļu dīzeli mēsls...

Patrolim 2.8 dīzeļiem ļoti bieži beigtas dzinēju galvas...

medībām labs būtu 70 LC...

vēl jau LC76/78, bet tie ir dārgi...

MB nevienam jeep motoram pat klāt nav stāvējis visi cherokos liktie dīzeļi (ieskaitot jaunākos modeļus) ir VM Motori darinājums. 2.5 TD ar četrām galvām nespēj to verķi pavilkt, arī 3.1 nav īsti labs. Tas pēdējais (laikam 2.7 vai 2.8 CRD) ir vēl puslīdz ok - tiešā iešprice, labāka ekonomja - bet nu arī nebūs nekāds skrējējs.

BTW CRD tehnoloģiju MB tieši no itāļu VM Motori iepirka. Tos itāļu motorus liek daudzos auto, ieskaitot tos pašus defenderus, voyagerus, visādus hyundajus, opeļus, fordus utt. Jaunie nav tik slikti.

A tas 2.5 TD bija sākotnēji 155 alfai paredzēts, un likšana smagajās Voyageru, Jeepu utt bundžās nu nebija prāta darbs.

Master_D 12.02.2008 9:19

Yetti rakstīja: Grand Cherokee ar 2.7 Merša dīzeli un Merša kārbu ir labs, tik jamo nedabūsi par 12K EUR...

Ar 3.1 itāļu dīzeli mēsls...

Patrolim 2.8 dīzeļiem ļoti bieži beigtas dzinēju galvas...

medībām labs būtu 70 LC...

vēl jau LC76/78, bet tie ir dārgi...

MB nevienam jeep motoram pat klāt nav stāvējis visi cherokos liktie dīzeļi (ieskaitot jaunākos modeļus) ir VM Motori darinājums. 2.5 TD ar četrām galvām nespēj to verķi pavilkt, arī 3.1 nav īsti labs. Tas pēdējais (laikam 2.7 vai 2.8 CRD) ir vēl puslīdz ok - tiešā iešprice, labāka ekonomja - bet nu arī nebūs nekāds skrējējs.

BTW CRD tehnoloģiju MB tieši no itāļu VM Motori iepirka. Tos itāļu motorus liek daudzos auto, ieskaitot tos pašus defenderus, voyagerus, visādus hyundajus, opeļus, fordus utt. Jaunie nav tik slikti.

A tas 2.5 TD bija sākotnēji 155 alfai paredzēts, un likšana smagajās Voyageru, Jeepu utt bundžās nu nebija prāta darbs.

Master_D 11.02.2008 13:28

Marchiks_ rakstīja: Ja fordam tās skaitās visas ekstras, tad kādi cilvēki tos auto pērk

???

Master_D 10.02.2008 21:29

AutoNets rakstīja:

Master_D rakstīja: Uz fordu ir pieteikušies 2 gab cilvēki, turklāt abi radinieki - viens no manējiem, otrs no sievas puses.

Tagad nesaprotu, kam lai tirgo nost

Likums Nr1 - NEKAD nepardod auto radiniekiem!

1) Radam var atlaidīti iedot

2) Esmu pārdevis radiem dažus savus vecos auto - nav sūdzējušies

3) Šis ir labs auto.

Master_D 10.02.2008 18:46

Uz fordu ir pieteikušies 2 gab cilvēki, turklāt abi radinieki - viens no manējiem, otrs no sievas puses.

Tagad nesaprotu, kam lai tirgo nost

Master_D 09.02.2008 15:07

Sintri!

Kā tu to zini?

Nez, par šo neviens no useriem nav sūdzējies, rūsas nav, nekādu citu pazīmju ar nav.

Xenonus oriģinālos diez vai kāds sistam auto liktu, visi airbagi veseli (viņu tur ir daudz).

Man liekas, ka šis auto nav bijis sists. Vismaz ne tādā mērā, ka tas ko iespaidotu.

Master_D 09.02.2008 8:27

Man liekas, ka viņu pirka 2006. gada ~vasarā, tai percauto.lv Tukuma placī. Bet nu varu kļūdīties.

Jebkurā gadījumā braukts viņš kopš tā laika ir maz - šur tur pa weekendiem, jo auto īpašniece dzīvo/srādā centrā un ikdienā staigā kājām.

Master_D 08.02.2008 16:50

Bet tā - tas fordz ir visai smalki nopakots, turklāt hečbeka izpildījumā LV diezgan reti sastopams. Visi citi sedani da vagoni...

Master_D 08.02.2008 16:48

Ādas salons un tomāts ne vienmēr ir ekstra.

Master_D 06.02.2008 16:33

To 80-300 F2.8 ellinieku no canon

Master_D 05.02.2008 16:59

smaidiigais rakstīja: Tad jau braucu ar kādu franču širpotrebu, kas vismaz paradoksālā kārtā ir mīkstāks/piemērotāks ielāpainam piķim vai trepainai gruntenei, pie līdzīgas nepamanāmības uz ielas

Bet tur atkal nav vadāmības. Tā golfpiekare ir visai labs kompromiss + vēl izturīga, starp citu.

Accordam ir mazbiš stingrāka, bet joprojām ir ok.

Mazda CX7 piekare ir kā žīda ratiem, cieta un neērta.

Nu Alfas - jā tas ir cits stāsts Par Baroneni aizmirstam un ieplānojam 2x gadā Arfilas apmeklējumu ar XXX latu sekām ikreiz

Master_D 05.02.2008 15:56

Nu tad laikam neesi braucis ar Alfām, Hondām, Mazdām...

Master_D 05.02.2008 15:12

smaidiigais rakstīja:

Master_D rakstīja: A vot nē. Tiguāns pa bedrēm ir tik pat mīksts kā Octavia ar slikto ceļu paku.

var būt. Bet arī oktāvija = golfs nau nekādi komforta etaloni.

Oct2 = 5 golfs = tiguans = ļoti mīksta piekare

Master_D 05.02.2008 14:37

A vot nē. Tiguāns pa bedrēm ir tik pat mīksts kā Octavia ar slikto ceļu paku.

Master_D 05.02.2008 13:59

E ku ir tas kluba tests

klubs.lv/...

Aizved mani uz Munameģi

Ilmārs Līkums (AUTO BILD LATVIJA)

Ja var būt motociklu vasara, jābūt arī automobiļu ziemai. KLUBS izvēlas sezonai piemērotus spēkratus.

Esiet mierīgi, torņu gaiteņos ap svētkiem neizskatās citādi kā jebkur citur. Pilsoņi pleķainām sejām un netulkojamām grimasēm izliekas programmējam tekstu un ar vājām sekmēm imitē strādāšanu. KLUBA radošajā (tobrīd ne visai) bunkurā dialoga aptuvens transkripts izklausījās šādi: “Ē, nu, ko darīs, huh? Tu pa brīvdienām kaut ko izdomāji?” – “E... ko? Nē...” Vispār situācija bija nobriedusi revolucionāra – viss aktuālais izmēģināts, no ārzemēm pārvestais publicēts. Bezpriģels...

Par laimi, gluži kā maiga dūda uz mūsu pleciem nolaidās ideja – varbūt jānogaršo kaut kas ikdienišķs? Aiz lodzīna sniegs, lauskis spārdās. Skaļi skrapstot pakaušiem, pēc brīža verdikts bija gatavs – duelējam Mazda CX-7 un Volkswagen Tiguan. Abi jauni, abi aktuāli. Un ar pilnpiedziņu.

Nokomplektējām komandu. Kā parasti pamatsastāvā abi redaktori un fotogrāfs, bet viesu statusā rakstā Bēdz, mazais, bēdz! (publicēts 2007. gada augustā) iepazītais Keremijs Dž. un vidusskolas audzēknis, nosaukts par Puiku. Mēģinājām pielauzt arī Princesi, Munameģis tomēr un tā. Nesanāca. Nekas, varbūt nākamreiz.

Automobiļi, kā nojaušat, ir līdzīgi un tomēr atšķirīgi. Mazda gabarītos līdzīga markas 6. modelim, Tiguan atvasināts no Golf Plus. Zem japānietes pārsega četrcilindru motors ar turbīnu un 258 ZS, tautvāģa priekšgalā – eksotisks 1,4 litru miniagregāts ar kompresoru un turbīnu, un 150 ZS. Abus vieno koncepcija – universāli pasažieru auto ar palielinātu klīrensu un griezes pārvades sajūgu aizmugures tiltā, kas i ziemā labi, i no gluda asfalta vieglā bezceļā ļauj nobraukt.

MAZDA CX-7

Motors: R4 turbo motors, 2261 cm3

Jauda: 190 kW/258 ZS pie 5500 apgr./min.

Grieze: 380 Nm pie 3000 apgr./min.

Transmisija: sešpakāpju mehāniskā

Piedziņa : pilnpiedziņa

Gabarīti/klīrenss: 4675/1870/1645/205 mm

Pašmasa: 1770 kg

Paātrinājums 0–100 km/h: 8,0 s

Maksimālais ātrums: 210 km/h

Vidējais degvielas patēriņš: 10,2 l/100 km

Cena: 29 260 eiro

Pirmā pietura ir hrestomātisks pitstops Juglas statoilā pulksten 8.00. Uzpildām Mazda bāku, uz saldējuma kastes izrullējam karti un līdz galam norunājam, kā brauksim uz Munameģi. Nolemjam rīkoties vienkārši un gāzēt pa Pleskavas šoseju. “Paskaties, kas par pelnu trauku!” no Tiguan taurē Keremijs, “te taču cigāru var iebāzt!” Vērtīgs novērojums.

Šādā noskaņā pametam Rīgu, un, pašiem par pārsteigumu, nākamā pietura divas stundas vēlāk ir Kornetu ciemata pievārte – pavisam tuvu Igaunijas robežai. Spēja koncentrēties uz braukšanu lielā mērā iespējama, pateicoties CX-7 pareizi sakārtotajai salontelpai. Mēs ar Mārtiņu esam paprāva izmēra vīri, tomēr plašumā un gruntīgajos krēslos kilometru brokastis notiesājam vienā mierā.

Puika, aizmugurē izlaidies uz lielā dīvāna, lielāko ceļa daļu pavada aizmidzis. Grozot galvu, snaudas pauzē viņš tomēr izdarījis savu secinājumu par dizainu: “Mazda izskatās riktīgi kruti!” Arī salonā auto ir moderni ornamentēts, virsbūve uz stingrās šasijas turas stabili. Nu, forši!

Pie Kornetiem pametam klimatiekārtu piesildīto omulību un uzlienam kalnā. Aukstums ir briesmīgs. Grozot sarkanus degunus un skaļi šņaukājoties, mēģinām saskatīt Munameģi. Hei, re, kur šams ir! Aizelsušies noklunkurējam no grūti ieņemtā Kornetmeģa un pa meža celiņu ielavāmies Igaunijā.

Kaimiņu Ziemeļzeme mūs uzņem ar perfekti iekārtotu lauku ceļu un klusītēm iepotē paranoju. Ne velti – drīz vien ieraugām pirmo Ceļu policijas patruļu, un turpmāk mūsu labās kājas ir stingrākas par pasaulē labāko kruīza kontroli. Ļaujot pulkstenim noskaitīt tik vien kā pusstundu, ieripojam Viru.

“Nezinu, sākumā Tiguan lika saraukt degunu – tāds kantains golfs, kārba uz riteņiem. Ko no tāda sagaidīt? Ok, turbo motors un pilnpiedziņa, bet vienalga...” utilizējot benzīntanka hotdogu, skaļi domā Keremijs, kamēr Juris pēta alu ar uzrakstu Diesel.

Pirmajā tuvinājumā man Keremijam jāpiekrīt: ar Ķīpsalas baseina zilo krāsu, ne visai

elegantu disku dizainu un uzrakstu ...ar Tavu atļauju kļūst mežonīgs Volfsburgas auto drīzāk ir tīģergarnele, ne tīģeris vai iguāna. Visādā ziņā, kur Juris redz līdzību ar Touareg, man nav skaidrs. Bet mums vēl ir laiks. Vai varbūt nav?

Dienas īsuma iztramdīti, raušamies atpakaļ mašīnās un dodamies nākamajā ātrumposmā. Uz grubuļaina ceļa, kas slīpajā ziemas saulē ledus un norullēta sniega dēļ spīd kā traka lopa acis, Mazda ar savu turbo brauc uz velna paraušanu, uzdrebinot caur pacieto piekari. Mani nepamet izjūta, ka pat ar visu 4x4 CX tiecas uzvesties kā monopiedziņas auto.

Eksperimentēt traucē segums – saķere ir un, skat, nav! Taranēt igauņu egles aplam negribas. Niekodamies ar mazu slidināšanos, ierodamies galamērķī. Pabraucam garām diviem ķieģeļiem, pārvaram slīpumu un ar palaidnīgu steigu cenšamies iemūžināt ierašanās faktu. Tfu, darīts! Maināmies mašīnām un laižamies!

Volkswagen iekšiņas ir atklāsme. Mēs ar Mārtiņu gandrīz apkampjamies un nobirdinām asaru – cik labi te latviešu cilvēkam! Goda vārds, prātā nāk Edvarts Virza. Mazāk vietas? Jā. Vē, kas par garlaicīgām VW/Škoda pogām! Bet kā viss noklikšķ sazobē ar Čiekurvalstības iedzīvotāja mentalitāti!

Fotogrāfs, folksvāgenisma fluīdu sagrābts, pat steidz paziņot, ka Mazda priekšējais panelis viņam asociējas ar mūzikas centru (Keremijs to vēlāk nosauc par plastmasīgu glamūra kaskādi). Nezinu, vai cilvēku, kurš spītīgi uztur divus vecus Saab, var ņemt par pilnu, bet Tiguan ir labs. Sēdpozīcija atgādina vieglo auto un tāpēc labāk integrē vadītāju un auto. Tā nav ergonomiska priekšrocība, jo Mazda ar to viss ir labākajā kārtībā, tikai izjūta, bet – ļoti laba.

Pārmaiņus cildinot salīdzināmos auto un Saab forumu tēmu, izraujamies no Igaunijas karuseļiem. Celiņi met viltīgas, ātras cilpas, braukšana ir kaifīga. Pretmetā lielā ceļa pelēkā asfalta lenta un tukšās robežposteņu būdas izskatās kā tuksnesis jaunā ledus laikmetā – skaisti sirreāli, bet salti.

VW TIGUAN

Motors: R4 turbo motors ar kompresoru, 1390 cm3

Jauda: 110 kW/150 ZS pie 5800 apgr./min.

Grieze: 240 Nm pie 1750–4000 apgr./min.

Transmisija: sešpakāpju mehāniskā

Piedziņa : pilnpiedziņa

Gabarīti/klīrenss: 4427/1809/1686/200 mm

Pašmasa: 1546 kg

Paātrinājums 0–100 km/h: 9,6 s

Maksimālais ātrums: 190 km/h

Vidējais degvielas patēriņš: 8,4 l/100 km

Cena: 23 869 eiro

Dažus kilometrus tālāk ļaujamies zīmes Alūksne pārmijnieces spēkam un sākam ceļojuma noslēdzošo daļu. Sniega un ledus mūsu pusē ir vēl vairāk, tomēr turam lielu tempu. Vairs neatminu vietas nosaukumu, kad Mārtiņš pēkšņi ierosina iečekot dzirnavas. Tās neizrādās neko iespaidīgas, taču, skat, ha-ha, re, kur arī viņš – laukumiņš. Spolējam? Kāda runa!

Ne viens, ne otrs nekāds lielais kreņģeļu griezējs neiznāk, lai gan Tiguan aizmugures asi pieslēdz aktīvāk. Paslīd varbūt ar priekšiņu, bet, ja braucējam pietiek dūšas nospiest gāzi, smuki iegriežas virāžā. Ar Mazda tā nesanāk, turklāt rakaris patvarīgi aktivizē stabilitātes sistēmu arī tad, kad prasām tieši pretējo. Pēdējā pietura – Gulbene – mūs jau sagaida tīta tumsā. Līdz Rīgai vēl patālu, bet iesaistītajiem, šķiet, ir savs viedoklis.

Atļaušos uzņemties teicēja lomu. Mazda izstaro autentisku seksapīlu – skaistule mūsu. Iekšā ir plaša un moderna, uz ceļa – dinamiska, tikai trūkst pēdējā slīpējuma, jāpieņem dažas pretrunas. Starp cieto piekari un sportiskumu nevaru likt vienādības zīmi. Pilnpiedziņa varētu labāk kombinēties ar vadāmību. Turbīna dod griezi, bet komplektā piemet bedri un šokējošu degvielas patēriņu.

Tiguan galvenais trumpis ir harmonija – mūsu ceļiem satriecoši atbilstīga piekare, gudra pilnpiedziņa un adekvāts motors. Volkswagen saspraužas kā Lego – pareizajā veidā. Ja vēl dizains... Munameģis? Es personiski esmu vīlies. Bet brauciens labs.

Plusi un mīnusi

MAZDA CX-7

+ eksterjera dizains

+ plašs salons

+ lielisks aprīkojums

– garlaicīga pilnpiedziņa

– degvielas patēriņš

– motoru, transmisijas (ne)izvēle

VW TIGUAN

+ pilnpiedziņa

+ gaitas īpašības

+ Straumēnu salons

– konservatīvs eksterjers

– nanomotora degvielas patēriņš

Master_D 05.02.2008 13:44

Bannijs rakstīja: Nu ja es pareizi izprotu lietas, tad tie zs autinjam ir max jauda ko vins dod pie noteiktiem apriezieniem. 1,6l gadījumā tie ir ap 4000(kad par ekonomiju nav vairs ko runāt). A ja apgriezieni ir mazāki, nekādi tur 102zs nav. Dīzelim tā max jauda tiek sasniegta pie zemākiem apgriezienim. A to cēlienu jūt no NM- un te dīzelim max NM ir pie 1800 apgr, kur benzīnam pie tiem 3500 vai cik tur. Bet nu ja autors grib to benzīnu, tāpēc jau ieteicu apskatīt to jauno 1,8TFSI, kam 170 zirgi(laikam) un NM tiek sasniegtie jau pie 1500 apgr. Līdz ar to iegūstam dīzeļa cēlienu. Cik saprotu, VW jau no saviem parastajiem FSI ir atteicies(kur nu vēl no MPI ko škodā vēl bāž) un tagad visi būs TFSI- proti ar turbīnām.

Parastie fsi = kaka, neatšķiras no MPI

Savukārt tuguāns ar 1.4 TFSI, kurš negāja vispār, šosejas režīmā ēda stabilu 10nieku.

Kur tur kaifs un labums?

Master_D 05.02.2008 12:45

niekalbis rakstīja:

Master_D rakstīja:

niekalbis rakstīja: Ja gribas būt oriģinālam un nav vēlme tālāk updatoties, var apsvērt iepirkt Sony R1- quelle.lv tādu pirms brīža pa 440ls tirgoja. tas gan ir ziepjutrauks pēc būtības, bet:

+ optika vien ir tās cenas vērta

+ ir 1.5crop matrica; nezinu, vai vēl kādam ziepim tāda ir.

Ir jau visādi mīnusi arī; kaut vai tas, ka jau 2.5 gadus vecs modelis; tad vēl resni raw faili, bet tādam pusadvancētam fotomīlētājam, kurš neplāno pirkt stiklu kolekciju, varētu būt puslīdz ok.

p.s. man pašam ir pentax 100d super.

Viņš tiešām nav slikts BET starp cilvēkiem kuriem būs spogulenes tu visticamāk jutīsies kā zviedru pedofīls

meibī

es droši vien būtu ierakstījies zviedru pedofilos, bet, tā kā veikalos šis verķis vairs netirgojas, tad izvēlējos tomēr pentaxu. nu gribas tomēr pirms iegādes paturēt rokā.

vislabāk parosīties lielajās elektronikas bodēs- mediamarkt un tamlīdzīgās- tur visas kameras rindiņā, ņem, skaties, domā- nav nekādi idiotiski pārdevēji, kam jāprasa parādīt un kas tāpat neko jēdzīgu nevar izstāstīt.

Man drauga sievai ir. Ļoti labs aparāts, mehāniskais zūms un tā. Bet nu perverss tas aparāts ir pēc skata

Palaidniek - tas nav MAZS ZIEPIS. tas pat nav līdzīgs ziepim

Master_D 05.02.2008 10:39

niekalbis rakstīja: Ja gribas būt oriģinālam un nav vēlme tālāk updatoties, var apsvērt iepirkt Sony R1- quelle.lv tādu pirms brīža pa 440ls tirgoja. tas gan ir ziepjutrauks pēc būtības, bet:

+ optika vien ir tās cenas vērta

+ ir 1.5crop matrica; nezinu, vai vēl kādam ziepim tāda ir.

Ir jau visādi mīnusi arī; kaut vai tas, ka jau 2.5 gadus vecs modelis; tad vēl resni raw faili, bet tādam pusadvancētam fotomīlētājam, kurš neplāno pirkt stiklu kolekciju, varētu būt puslīdz ok.

p.s. man pašam ir pentax 100d super.

Viņš tiešām nav slikts BET starp cilvēkiem kuriem būs spogulenes tu visticamāk jutīsies kā zviedru pedofīls

Master_D 05.02.2008 10:35

bump!

Master_D 04.02.2008 17:00

Man ir jau viena tāda komplekte

Vot kāda laba Logitech Bluetooth pelīte gan noderētu ;0

Master_D 04.02.2008 17:00

ibio rakstīja:

batka rakstīja: gribu pirkt spoguleni iesakiet kaut ko?Ap 500 ls...

variantu ir daudz - nikon, canon, sony (knapi bet sanāks).

kā man teica - palasi dpreview.com un izlem pats

+ aizej uz elkor un paturi viņas visas rokā

Master_D 04.02.2008 14:57

Sunis rakstīja:

tunos rakstīja: gadiijuma kaads nelieto Canonu eos 400d??

kadu atsauksmi gribetu dzirdeet.....

Man jau gadu ir 400D. Manām vajadzībām pilnīgi ok, jo vēl neesmu pilnībā apguvis visas šī aparāta tehniskās spējas lai meklētu citu aparātu. Nofotogrāfējis esmu kādus 10-15k kadrus un nevaru sūdzēties par aparāta tehnisko kvalitāti. Par aparāta lietošanas (ergonomiskām un funkcionālām) ērtībām dzirdētas arī nevisai labas atsauksmes, bet man tas liekas pietiekami ērts.

+1

Pie mīnusiem - patumšas bildes un matricas putekļu tīrītāja 90% efektivitāte.

Bet tā - aparāts labs, sūdzību nav, lietoju gadu, 10 000 + bildes izblieztas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti