Arī 2.5 DSE Range Roverā stāv tas nelaimīgais itālis ar vienu galviņu uz katru cilindru
Ja man būtu jāizvēlas - skatītos, cik daudz pa asfaltu jābrauc. Ja tikai pa dubļiem - tad Patrols, vai attiecīgās cenas Lendkruizers.
Ja tomēr nebeidzama askēze nav dzīves pamatprincips - moš ir vērts iespringt uz ko šitādu www.ss.lv/...
varbūt ne pa 18 000, bet nu palūrēt moš ir kas jēdzīgs no lētā gala - cenas viņiem no 14 sākas.
Vismaz salonā kā cilvēks jutīsies + vēl remonts šitiem nav pats dārgākais ( auto šasija laikam reāli ir 1995 gada - attiecīgi bukses pa 5cīti un citi labumi)
Nu vēl jau cenā ierakstās labs, nenojāts vecais santaFE ar to 2.0 CRD bezmotoru.
Tarakāns arī iekļaujas ciparā - Tik pat nikns kā LC vai patrols, bet par to naudiņu dabūsi arī ādu salonā, klimatu, automātu, un 2.9 CRD (turklāt nevis VM motori, bet gan pēc MB licences korejā ražotu). Sievai tāds aparāts ir kā dienswāgens - izņemot dažas visiem džipiem raksturīgas neērtībs (troksnis salonā, švuncīgums) - nav ne vainas, neplīst arī, lai gan jāj to auto viss kantoris.
Šitai ir ok!
ss.ss.lv/...