Nav zināms.
Bet nu auto LV kopš 1995, tādēļ viss kas var gadīties.
Bet cik grāmatelē palūrēju - nost viņa ņemas diezgan vienkārši.
Nav zināms.
Bet nu auto LV kopš 1995, tādēļ viss kas var gadīties.
Bet cik grāmatelē palūrēju - nost viņa ņemas diezgan vienkārši.
tipa - detaļa numur 8?
Pontiak rakstīja: Vienreiz njeemos ar tiem suuknjiem. Man probleema bij taada- pie padeves uz reiku ir jaabuut vaarstam, kas regulē spiedienu (ideja vienkārša pie noteikta spiediena sūkni atslēdz, tā jabūt visiem sūkņiem) tur ir atsperīte sietiņš un pats vārsts, tā arī ir tā sāpīgā vieta. Ja vārsts ir izdilis, neliela skrambiņa iedzīta, sūknis nepumpē.
Domā kaut kur sūkņa pakaļgalā?
tipa šai daļā...
Man arī tā sāk šķist, jo pēc salikšanas salēju iekšā stiprekļa eļļu un pagriežot skriemeli eļļa palēnām nonāca "otrā caurumā"
Būtu labi notestēt pie ieslēgta dzinēja ar pievienotu rezervuāra cauruli, tikai bail, ka sanāks eļļas fontāns
Pamēģināšu ar urbjmašīnu pagriezt.
Tikai tagad tās 2 skrūves labi jāpievelk, lai eļļa nesūcās, jo starp abām daļām nekādu blīvju nav, un iepriekš nekas nav sūcies.
Simptoms - vienkārši stūres pastiprinātājs nestrādā un iepriekšējais owners teicās, ka sūknis ir vainūgs.
ursis rakstīja: man dazji jautaajumi.
1. kaapeec uzreiz nevareeji pateikt ka AUDI un VECĀ pie tam?
2. Kāpēc Itāļu zonā?
Sūknis ir no Alfa 75 noskrūvēts
Vakar mazliet pajaucu to sūkni, bet uz aci nekādus defektus neredzēju...
mjā.
Par mikrobusu aizvākšanu pilnīgi piekrītu.
Kurā civilizētā pilsētā esat tādus redzējuši?
Ķekava - darbs Mūkusalas ielā = max 15 min jebkurā diennakts laikā.
Ar auto protams.
7924 rakstīja: ok, sesku bildes laikam nevarēšu ielikt, jo... tie laikam tomēr nebija seski.
ja nopietni, smaka pazuda pati no sevis, es taa ari nesapratu, kas bija par vainu
Ēšanas ieradumu maiņa
No pelēkiem zirņiem pārgāji uz musli ?
Koka logi ir foršāki.
Tāpat, kā Alfas ir foršākas par Audi
Vai Čārlstons foršāks par Makdonaldu.
Seene rakstīja: Vajag tramvajus, autobusus un pareizu satiksmes organizāciju. Zemās grīdas tramvajiem nevajag nekādas specsliedes - tikpat labi jau arī zemās grīdas trolejbusiem un autobusiem vajadzētu specielas. Otrkārt - tramvaja sliedes iespēju robežās pārveidot par sabiedriskā transpota joslu - lai lieto kopā ar autobusiem - spilgtākais piemērs redzams juglas virzienā, kur tramvaji rīko ātrumsacensības ar līķiem, bet autobusi nīkst kpējos korķos.
...13 janvāra iela
...Akmens tilts
...Ganību dambis
...Maskavas iela
Tur visur pa džimbuļa sliedēm var laist arī troļukus un autobusus.
Ventilāciju vajag ieviest mājā - tad arī ar plastmasniekiem aprīkotā putoplasta mājā nebūs probzas.
Kokam bes visiem mīnusiem ir 1 pluss - tas ir hidroskopisks materiāls - un attiecīgi regulēs telpās mitrumu.
Mājā būs mitrāks gaiss un nebūs sausi puņķi no rīta degunā
Tas ir, ja rāmjus apstrādā nevis ar laku, bet gan eļļo.
1) tramvajs kalpo ilgāk kā autobuss
2) Tramvajam nepiciešamas mazākas apkopes
3) Tramvaju (ja viss ir pareizi saplānots) neietekmē korķi
4) Tramvajs nepiesārņo gaisu pilsētas centrā
5) Ar tramvaju ir lielāks braukšanas komforts, jo tas nekratās
6) Nākotnē tramvajus stūrēs roboti. Un tas notiks daudz ātrāk nekā ar autobusiem. Sietlas lidostā esmu braucis ar šādu verķi.
elf rakstīja: Priekšas tilta stāvāboli jāmaina katru gadu.
Bet tā ir arī lielai daļai vieglo auto pa LV dragājot.
nu jopļa ar fofāgenu būs mazāka + vēl ja auto ir no LV - ar īsziņas palīdzību iespējams noskaidrot, cik ir noripojis...
bet vispār no busien neko nesaprotu, vien zinu, ka T1 T2 T3 ir krietni stilīgāki par t4
azors rakstīja: 27.gadīgais Vitolds nebrauca ar tramvaju...
LABS
Tātad ir četras Hankook R16 205/55 vasarenes, ar kurām nākamgad nebraukšu, bet ārā mest žēl. Protektors vēl ir, pāris milimetri, bet ne vairāk. Gaisu ārā nelaiž. Nodilums vienmērīgs, pārākā akvaplanēšana nav arī novērota.
Ja nu kādam vajag brakšanai, noplēšanai pa trasi, vai kādam citam man nezināmam, bet cēlam mērķim - dodiet ziņu!
10 lati par visām 4 ar pašsavākšanu no Ķekavas
26338375
Bilde
Problēma nav tramvajos, bet Tevī
Atlabšana sākas ar problēmas atzīšanu - to Tu tikko paveici!
Apsveicu! Visi kopīgi aplaudēsim Ūpim.
Tālāk galvenais ir nepāršaut pār strīpu, savādāk nepatika pret tramvajiem var pāraugt kvēlā mīlā, vai vēl trakāk - mānijā.
Ūpi, pastāsti mums - kas vainas tramvajiem?
ūpi, izkāp no sava BMW un aizej pie psihiatra.
Būs vieglāk.
Gan Tev, gan mums.
Re ku lielāka bilde
apaļie ir renovēti - laikam visi.
MAn tas viņu 60to gadu paskats pat ļoti patīk!
Cerams, ka viņi nepazudīs, jo apaļais čehu tramvajs ir viena no pilsētas spilgtājām visītkartēm.
Īpaši man patīk tas Valtera un Rapas reklāmas dizains
Magistrs rakstīja: Lai ar tādiem šrotiem pabrauktu ir visu laiku jātur apgriezieni, tādēļ arī pārkarst. Un dienesta auto jau neviens netaupa.
Pa pāris sotakiem var nopirkt GPS ierīci, kuru slepeni uzstādot autiņā var no attāluma sekot tā ekpluatācijas apstākļiem (arī benzīna noliešanai). Iesaku pamēģināt, ne tas vien atklāsies. Ir jau pārbaudīts vienā kantorī uz fūres.
Tās auto melnās kastes arī Latvijā ražo
Re kur ir raksts par viņām
ursis rakstīja: nu ja...man jau pasjam vinju nevajag...vai ne
ir vismaz saskaadeeto auto kur tureet
foto.inbox.lv/...
Centis_Nuudele rakstīja:
Master_D rakstīja: iepriekšējais owners teicās, ka sūknis ir vainūgs.
Masķers
Nūtrija!
Ņemot vērā auto cenu man nebija iemesls viņam neticēt.