Gribi k-ko tur diagnosticēt - pats arī apmaksā! Ar auto ir viss ok!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Gribi k-ko tur diagnosticēt - pats arī apmaksā! Ar auto ir viss ok!
Enīvei, ja kāds grib pārliecināties, ka šīris ir stulbenis, pats var mani sazvanīt un izbraukt ar to auto
pamodās, zaķītis
turbopiile rakstīja: nē, nē.. šovasar vēl nemainīšu autiņu.. vienkāºsi aizskatījos uz 166.. bet kas tad īsti ir ar tiem dīzeļiem.. vienīgais sakars ar alfas dīzeļiem ir bijis ar veco CV, kur tas uzvedas vienkaºsi lieliski.. un vispar, pat braucis ar alfu ne reizi neesmu, bet pamēģināt kādu laiku ļoti gribētos..
ja gribi testdraivu- šodien līdz vakaram esmu mūkusalas 41 rajonā. Mans tel ir pirmajā postā.
Nav jau uzreiz jāpērk
Uzzvani un izbrauc ar viņu. Pēc tam izbrauc ar manējo. Salīdzini.
TDI rakstīja:
edzulis rakstīja:
arba rakstīja: širim viss ir mēsls ar ko pats nebrauc vai ko nemēģina pārdot
Nu tas gan fakts
Un par to jaudas zudumu pēc 3k: Nu domāju, ka tā tam jābūt. Dīzeļi ceļ no 1500-3500. Pēc tam bezjēdzīga griešana.
xvz kaa tur alpaam , bambalaatiem uuteetee, bet gonda 'celj' liidz 'atmet'(~5500rprm ) arii TDI griezjaas redlainaa ,ja vajag
Arī alfa griežas līdz 5krpm. Un ar turbo ir viss ok. Šīrim ar galvu - gan nav.
Es tādam ķēmam to auto nepārdotu arī pa 6kE - lai nepurgā zīmolu.
neesmu shearer nekad redzeejis, bet vinjsh man asociejas ar to siiko smurguli no gredzenu paveelnieka.
accel92.mettre-put-idata.over-blog.com/...
savbukārt es esmu un neko vairāk neteikšu
vienk esmu pieklājīgs
bet elbē - tahad es vairs neticu, ka neesi viņu redzējis.
KM rakstīja: nez..man 530d e60 pasa sakuma ir lenaks,bet pie 2K sak celt atrumu loti labi pazinam ir 535d ,tur ir kosmoss )
šitā arī ceļ no 1800-4000.
tad ir jāslēdzās pāri
kraštestā. autiņam bija lūka vaļā.
Parādiet vēl kādu kraštesta video, kur auto ir vaļā jumta lūka.
Master_D rakstīja:
Man vakar sanāca pabrukāties ar JAUNU audi 3.0 tdi. Arī tam motoram grieze virs noteiktiem rpm nokrīt.
Ilustrācijai - audi griezes līkne.
shearer rakstīja: es tikko biju apskatiities to Master_D alfu. ai nu tas ir vienakarshi psc. izbraucu, un pie kautkadiem 3 tk/apgr turbina atrubaas. chista var just. es saku shim, ka turba neiet, a shis man pilnam muteem stasta ka tas ir normali un dizeljiem taa esot. afigetj chalis! neuzkjeraties
Šīri, tu vispār ar turbo dīzeli esi braucis?
Paskaties uz šito griezes līkni. Tā ir AR 136hp motoram
Tas motors vienārši tā brauc. Pie spiediena, kas rodas pie 3500rpm atveras wastgate un cēliens nokrīt.
Viss saits, lai saprastu bildes kontekstu.
Man vakar sanāca pabrukāties ar JAUNU audi 3.0 tdi. Arī tam motoram grieze virs noteiktiem rpm nokrīt.
Ja tu gribi, lai dzinējs vienādi ceļ viā garumā - pērc V6 vai v8.
Enīvei - atmosfēriskos subaru šī alfa ēd brokastīs
ARFILA. Strādā LV jau gadus ... 15?
Cik kas maksā? Siksnas + ruļļi ~180
Apakšējo ričagu pirku pa 100 eiro
augšējais - 50 eiro
Ja pirktu LV, būtu biš dārgāk. Sūtiju no vācijas.
Filtri - tik pat cik visām mašīnām.
Imka rakstīja: Alfas dizains vienmēr bijis ok, bet kautkā neiet kopā Alfa un dīzelis
Viņi izdomāja commonrail
tu domā bmw?
pievieno peļķi pie elektrības
ebay.de skaties
Tu laikam neproti lasīt.
cena 5500 eiro, nav runājama.
vošem - vTOPKU ŠITO TOPIKU.
Aftor - tu jau saprati, kas tu esi ?
Lexus rxtrīssimts. četrsimtais bija ar trolejbusmotoru un maksā arī kā trolejbuss
jāņem ir oct2 ar 2.0 tdi, 4x4, dsg automātu un pilnu faršu SCOUT komplektācijā.
Bet viņa maksā 25-30ke.
un par to naudu var nopirkt nesliktu X5, infinity FX, ļoti svaigu lexus rx400, allroad quattro, range rover...
Un tad jājautā - huļiš pirkt škodu?
Par oct1 būs rūgtums, katru reizi uz to spaini paskatoties vien
reāla urna.
bralitis rakstīja: Kadu eļļu jūs lejat savām dīzeļalfām ?
vienīgajam, kas ar šo auto ir braucis, un kam ir bijusi problēma - esi tu.
Tātad - problēma ir tev, nevis auto.
loģiski, vai ne?