- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ingusster rakstīja: Piedošanu par vecu topiku uzcelšanu...
Problēma sekojoša ar Octavia II 1,9 tdi - trešdien dzinēju izdevās piedarbināt tikai ar trešo reizi (pirmajās divās pēc kvēlsveces lampiņas nodzišanas, pagriežot atslēgu, visas lampiņas nodzisa un iestājās klusums) - trešajā reizē normāli pieleca - bez zāģēšanas. Vakarā tika pārbaudīts akumulators ar slodzes dakšu - tas nevarētu būt pie vainas. Turpmākās dienas leca bez problēmām, līdz šorīt nopietnāks gadījums - nekas nenotiek ne ar trešo ne ceturto reizi - pagriežot aizdedzes atslēgu panelis uz brīdi iedegas un momentā nodziest. Auto izdevās pielaist tikai n-tās reizes paslēgājot aizdedzi līdz vienā momentā auto normāli pielec. Varbūt kādam ir bijušas līdzīgas problēmas? Varbūt aizdedzes slēdzene čakarējas?
Ka tik ta nav visu golpu slavenā vaina, kad kontaktgrupa aizdedzes atslēgai pateikusi "čau"
Paprasi Lynx8 vai kā viņu tur sauca. Viņam pasātam bija tāda šāize.
IMO viņa gadījumā cipars bija ap pustūkstoti, bet varbūt kļūdos.
IkdienasViesis rakstīja: Vai kāds no zinošajiem mersistiem varētu pastāstīt par kādu nelielu meršu darbnicu, kur varētu saremontēt vienu elektro logu pacēlāju, samainīt apgaismojumu salona paneļa ventilacijas slēdžiem, paveikt arī citus sīkus remontdarbus.
Jelgavas ielā MB serviss, kas uzelektrību specializējas.
skaties kartē!
maps.google.com/... ,24.096719&spn=0.003331,0.009613&t=h&z=17&msid=108054141599973609613.000461c1d6db3838f3e2d
VWfan, manuprāt tas 1.6 ir bezjēdzīgāks par to 1.3 cdti.
dīzels vismaz ir ekonomisks.
skruves pievilktas. Vibrācija ir knapi manāma, 2-3. ātrumā 2000-3000rpm diapazonā.
Vienkārši blakus beņķim atzveltne tā kā nodreb...
TDIOTS rakstīja:
DimanC rakstīja:
Shiirs rakstīja: pieskruvee riteni.
+1
es ar pāris reizes esmu sācis filozofēt par granātu maiņu, bet izrādījies, ka jāpievelk ritenis
p.s. vispār jau varēji minēt, kādas piedziņas mašīna ir - tas tomēr maina būtību...
tas ira akorda gonda juniversalis
genau!
Uudensputns rakstīja: Riepa
Principā tās riepas iet pēdējo sezonu, bet nu skatīšos, moš ir vērts vēl pēdīgo reizi to riteni nobalansēt.
Sretsked rakstīja: Nevari attēlot to skaņu ?? Nu,parasti te visi to māk. Piemēram- kad paātrinos, tad ir tā-rrrrr,brrrrr, šššš kļakt ššššš, rrrrrrrrrrrrrrrr krrrrrrrrrrrrr trrrrrrrrrrrr......
Skaņa tāda, it kā nedaudz grabētu sīklietas sīklietu kastītē.
cigu-cigli-cigu-cigli-cigu-cigli-cigu-cigli-cigu-cigli-cigu-cigli-cigu-cigli-cigu-cigli.
vēl jo vairāk.
smaidiigais rakstīja: diena.lv/...
Nekas labs jau nav. Zvanīs un gruzīs pa vienam.
Man ir AB krītiņš - tiesa neliels, ~sotaks mēnesī.
Pēc līguma viņi var prasīt pierādījumus komunālo nomaksai un izziņu par to, kas deklarējies. Man ir pienākums iesniegt šos papīrus 5 dienu laikā.
Bet man nav pienākums iesniegt savu un ģimenes locekļu kontu izdrukas par 6 mēnešiem, tā kā prasīt jau viņi var, bet savukārt es viņus varu sūtīt.
5 lati mēnesī - nu lai jau iekasē, ja viņiem šķiet, ka tas viņus glābs.
Kredītu viņi var atprasīt tikai trijos gadījumos - ja nemaksā ilgāk par 15 dienām, ja sniegtas nepatiesas ziņas, un vēl tur kautkas.
nu man specifiskai alfai beigās nācās no jebaja sūtīt. iztērēju 10 poundus.
Hirsch rakstīja: www.ss.lv/...
WOW šī jau ir vēsturiska raritāte! Nopirkt un ielaminēt, lai nesapūst!!!
Neko negribu teikt par printeri, bet es te brotherim no jebja 16 kasetnes (C, Y, M, B laikam, no katras pa 4) iepirku par 30 dolāriem ar visu piegādi.
smaidiigais rakstīja:
Hirsch rakstīja:
smaidiigais rakstīja: Landrover Discovery dīzeli - 15 gadīgs būs lēts, daļas ja vajag tad pa kapeikām no UK (salīdzinot ar japāņu cenām pat pa velti) un viss skrūvējams pie sētas stūra. Patēriņš būs ap 10 - 12 litriem, mežā un ar piekabi ap 15-16, gan kā brauc.
Biedē vecie dīzeļi, nu tādi kuri vecāki pa 10 gadiem. A patēriņš un vizuālais po, ka tik skati var iziet
tur nu nav nekā briesmīga nudien! Nežēlīgi izturīgs dzelzis, tādus vairs neviens netaisa! Ir redzēts/dzirdēts par visādu veidu ņirgāšanos par landrovera 200 un 300 tdi motoru, bet šis tik rūc un iet uz priekšu
Tiesa. Tētim šitādu nopirku - 300tdi. Galvenais, jāskatās lai nav korodējusi grīda. Pārējais no alumīnija.
Detaļas - www.paddockspares.com - skaties pats. Lētāk kā žigulim.
Skrūvēt var pats.
Pie mīnusiem - diesels paskaļš, vadās kā tanks, dinamikas nav.
Toties noslīcināt arī nevar - full time 4x4, pazeminātie, bloķis - viss kā vajag. Var forsēt pusmetru dziļu grāvi bez stresa.
vecais CRD santa fe
IMO parastais kasko (ja vispār ir) jau to nesedz. Fors mažor, tā teikt.
biš pademolējuši macdu.
hehehe
kill bill pussywagon
Nu man no Salu tilta puses sanāca biežāk braukt.
Tagad gan korķi tur vairs nav redzēti.
Un arī ienākumu gūšanas kantori esmu nomainījis.
elektro rakstīja:
Master_D rakstīja:
msh rakstīja:
Master_D rakstīja: Kantorim ir pārītis FWD 1.6 kaškai. Nav tik slikti - sēdi augstu, borģūras netraucē, motors pa pilsētu arī tīri pieciešams.
Stock mūzika gan pilnīga ateja.
Kurai normāla ražotāja mašīnai ar oriģinālajiem buferiem bordas traucē? Un vai tad tā augstā sēdēšana "kā uz taburetes" [tā kā kaščejs nav liels, tur laikam būs pustaburete ], ir tik ērta un patīkama?
Nu ar Qaški 2 borģūru + zaļās zonas forsēšana pretim mūkusalas 41 bija bez apakšas strīķēšanas, pilnīgā pofigā.
Kad ar gondu gan nācās tā prātigi, pa diagonāli...
Āzi, tur nav paredzēts braukt.... sastrēgumu apbraukšana pa zaļo zonu vēl joprojām pieskaitāma pie pajoliņu izgājiniem. Varēji neafišēties.
Man RD sat. dep. nesponsorē ne sastrēgumā pavadīto laiku, ne benju. Un vietā, kur mēdzu forsēt sadalošo joslu nekas zaļš jau gadiem manīts.
Tā ka PN pats. Tas ir mans protests pret valsti
Motors var būt pārkarsēts (vērpjas, plaisā galva)
ja TDS versija, tad vēl augstspiediena sūknis ar ierobežotu resursu.
Automāts tur stāv labs un izturīgs.
Opelim var bundža rūsēt, cinkoja laikam tikai pēdējos jau ar FL
Piekare izturīga, ērta, līgana un lēti uzturama. Tas laikam viss.