b7 pēc latvijas standartiem vēl skaitās jauns, tas pat vecākiem modeļiem vel nav sasniedzis latvijas vidējā auto vecumu. Arī ar ekologiju ir ok (eiro 5). pats dzinējs ļoti labs ar lielu ressursu, man sen atpakaļ škodai bija tāds dīzelis, EGR izbeidzās pie 500tūkst, vienīgi diezgan muļķiigā vietā un diezgan čakars to nomainīt, tapēc pieļauju ,ka daidzi izvēlās to amputēt, EGR uz ekoloģiju neko daudz neatsaucās, kvēpu filtrs gan to nekādā gadījumā nevajadzētu ravēt ārā
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
civiks, rūsē vēl trakāk ,kā golfs, ja skatās civiku tad noteikti japievērš uzmanība auto apakšai jo vizuāli viņš var neizskatīties sarūsējis. Par golfa 1,9 dīzeļiem tie ir ok un diezgan ilgspējīgi, golfs būs lētāks ekspluatācijā lētākas un pieejamākas detaļas. Protams par tādu summu pērkot auto ir ļoti jaskatās, vissticāmāk nobraukums būs 300tūkst un vairāk, kaut gan tāda vecuma auto bieži sastopami, kas piederējusi baznīctēvam un ar to reizi nedēlā braukts uz veikalu