variatorrs gan ir galiigi garaam
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
variatorrs gan ir galiigi garaam
iesaku izmeginaat izbraukt ar divsajuugu automaatu, tad vairs ar parasto nemaz negribesies brauklt ,jo tas ir loti tormoznutijs
no fabijas parsedies uz a2 un buus veel pulk klusaaks un konfortablaaks, lai gan bus tie pasi agregaati, bet salons pulk veel kvalitativaaks, tikai cena arii protams cita
nu tad dalies savaa pieredzee cik ilgi tad kalpo tas pats yaris, pasr fabiju varu teikt ka ir pazistamiem ,lai gan dizelversija 2002gada, , paripar 500tukst nobraukums un nekadas pretendzijas nav vel joprojaam arii 1.9tdi motoritis kalpo godam , domaju tam pasam japanu kvalitates etalonam toyotai, pec 300tukst vinu resurs buutu beidzies
jap[anishi tomeer ir letaaka gala auto un tiem ir taupiits uz visu, ko diemzeel musdienas saak piekopt arii citi autorazotaji, par toyotas variatoru tas vispar ir neizturiigs sviests, toyotai jau gruuti uztaisiit noermalu mahanisko karbu par kaut ko sarezgitaaku nemaz nerunasim. vienigais tie mazmotori gan garaam un tas attiecvaas ne tikai uz fabiju, ka var buut vinam ekonomija, ja apdzenot jazagee ar treso atrumu lai kaut cik veikli vareetu apdziit, un ja celsh noslogots ar masinaam un visu laiku nakas kadu apdziit tad vuisu laiku jazagee ar treso, , uzskatu ,ka arii pat mazas klases autinam tie 140 zirdzini nepieciesami lai vareetu normali braukt bet nespidzinaat tos mazos motorishus
Kalvis99 rakstīja: Fabia un C2 abas ir supermini klases auto
fabijair izmeru zinjaa c3 c2 ir mazaaks, skodai nekaa tik mazs nav ko salidzinaat,ja nem vw tad tas varetu buut up toyotai aigo
ar c2 nav korekti salidzinaat tas ir mazakas klases auto, ar c3 gan var, bet fabija tomeer augstaaka plauktaun kvalitates masiina tas gan ir fakts
AGRISSTANEVICS rakstīja: Neskatoties uz uzlaboto versiju, tā kā salonā daudz plastmasas paneļu, salons ir paskaļš un priekšējais panelis absolūti minimālisma garā. Sēdpozīcija priekšā ļoti augsta, blakussēdētājam šai versijā pat nebija regulējama, toties bagāžās nodalījums respektējami liels. Varbūt vajadzētu samierināties ar manuālo kārbu, jo 6-pakāpju automāts pārslēdzas ļoti lēni, līdz ar to cena varētu būt atraktīvāka.
Ja viņš ir krossovers ,kas vairāk domāts lauku ceļiem un konforts šim auto nav primārais, viņam jabūt pēc iespējas lētakam un praktiskam, viens no nedaudziem krossoveriem kas atbilst tā uzdevumam, ,nevis ta kā vairums, kas nav īsti piemēroti ne šosejai ne lauku ceļiem
mersim taa arii ir jamaksaa cenu nav verts apspriest mazais maksaa 50 bet lielais 100 ftukst, normala cena prieksh mersh
Crash rakstīja: Atkarīgs no budžeta:
1. Subaru Legacy Outback ( vai vienkārši Outback ja jaunāks)
2. Volvo XC70
3. Audi Allroad
4. Mitsubishi Outlander
5. Opel Insignia 4x4
Domāju tas ir viss saraksts kuru ir jēga apsvērt.
visi modelji diezgan dargi apkopees un tapec nav ipashi piemeroti granteneem, kapec krosoveri?, nebija prasibas peec bezseguma cela bet peec grants cela kur pietiek ar standarta auto, ja velas pilnpiedzinju tad arii var izveleeties ko prastaku prieksh grants celiem, autlanders pa augstu prieksh grants cela, nav diez ko stabils
te nebija domaats degvielas ekonomija, bet bendzina samazinajums, un dizeldegvielas palielinajums, jo dizeldegviela ir bendzina blakusprodukts, un svarigs ir arii bendzina noiets
te tomēr nav amerika ar savām tradīcijām ,kur ar gaziku brauc uz tejātri
pikaps vairaak iederaas kaa komercauto, nu nezinu vai tads ir vajadzigs vieglo auto kategorijaa, tad var tikpat labi izdomaat titulu ,gada būlku vagis
par dizeli, domaju,ka galvenaa probleema ir taa ,ka katastrofali samazinajas bendzina paterinsh, lai to izlidzinaatu attiecibaa pret dizeli, saka pret dizeliem izverst kampanju, viss galvenais ir bizness, parejais ekologijas un citas fignas visiem ir po
diez ko stabils gan tads tanks pa grants celu nebuus, ar piekari ar varetu buut problema cik tas smagais verkis bedres turees, un ja kada bukse izjuks tad neticu ,ka lauku auto veikalaa vinu uz vietas bez pasutisanas dabuusi, domaju ka klapatu vairaak kalabuma, vienigais vari papontoties , pirmais dzeks ciemaa, paskaties ar kadiem auto nobalsojusi cilveki laukos ar saviem maciniem tie arii ir tiepiemerotakie kam letas un pieejamas rezerves dalas un tai pasaa laikaa ir diezgan izturigi, opiemeram a80 daudzi jau 30 gadus veiksmigi kalpo pa grants celiem,
ja gribi bez elektronkas tad Tev jameklee no kaada 81 gada escorta, tur buus tik viens vads , bet ja nevajag motoru ar aizdedzes atslegu noslapeet tyad pat bez taa varesi iztikt
golfan ir pilnpiedzinas jeb tas saucamas sinhro versijas, man jaunibsdienas pat otrais golps bij 4x4
nezinu tik saku ko tas kompis radija, varbuut vaina ka motors diezgan dohlijs lai kaut cik apdzitu jamet tresaa robaa, tapat uz vietas nakas vinu rucinaat ,lai salons silts, jo autonomaa pecka tachu vinam nav, pie tadas pasas brauksanas dizelis kaut kur 6 tereeja bet domaju tapat prieksh bendzinieka nav tas arii slikts paterinsh, jo parasti cik braukts bendzinieki ap 10 teree
letaak vienozimiigi buutu ielikt tadu pasu motoriiti, gan jau pa kadi 400eiriki taadu dabuusi
ka tik ar to bendzingazi beigas nav vel lielaka probleemu, nezinu kadas nu tur problemas ar dizeliem padsmit gadus ar tadiem braukaju, nevareetu teikt ar kadiem buutu problemas, lai gan pirmie kas bija japanu dizeli tiem bij visadas problemas,,ja japani tad laikam tikai bendzinieku, dizeli viniem nesanaak, ar wag, vai mb dizeliem nevajadzetu buut probleemu, ja vien nenopirksi vinu nenojaatu un v airaak ka pusmiljonu nobraukumu ,kadu te ir vairumsa ssaa
kasinsh79 rakstīja: Reti Prius saimnieki maina labprātīgi tos Jaunie saimnieki pārsvarā ļoti apmierināti.
vienu dienu pabraucu ar ires priussu, ko var teikt biki ekonomiskaks par bendzinieku ir man sanaaca biki vairaak pat 7 litri uz simts, bendzinieks analogs tereetu 10, dizelis kadi 6, bet patikamaka brauksana ar dizeli jo nipraaks, te gan nedomaja toyota dizeli,kas galiigi garaam
mums parsvaraa visi magistralie grants celi ir valsts celu parzinjaa un tos netira kolhoza traktorists, loti daudziem domaju ir ta ka dienaa nakas kadi 30km uz vienu pusi braukt par grants celu tas nav nekas neparasts, sliktakais kas viniem ir ja nav greidereeti redele, kas lauz piekari, bet tik traki nav ka varetu nostrigt, tie tad ir kadi varbuut pagasta celi, diendienaa sanaak braukt ar vieglo auto par tadienm celiem neatceros ka buutu bijusi vajadziba peec dzipa
bezseguma ceļš noreikti nav grants ceļš un tam pavisam citi noscījumi un prasības ,bet te tiek prasīts par grants ceļu
Tu saprati ko uzrakstiji ,kur Tu gribi uz grants cela iesesties, un standarta auto standarta riepaam ir pietiekams rieopas augstums lai buutu konfortabla brauksana unlai riepas neparsistu
7 vietīdiem auto gan nav liels piedāvājums, minivenu klasē jau ilgu laiku ir divi vadošie flagmaņi, sharani, ,kas ir vw,seat un ford izpildījumā un voyajer, ar klasisko automātu gan tik cik zinu ir pedejais, bet tam buus ne tas pateicigakais dizeldzinejs un salona kvalitate arii stipri atpaliek no pirmajiem, protams veel var skatities uz businveidigajiem tur klasts plasaaka. ļoti daudzos kompaktklases auto piemeram tauran, zafira corolla, s-max .u.t.t nezin kapec ie iestuketi papildus sedekli lai gan cilvekam vietu tur praktiski nav.