nevar buut vacinsh par stingru, vacinjaa var buut ka varstinji nestradaa, varbuut ka zuud tosols bet tik minimaali ka to nejuuti, jo daudz nebrauc
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nevar buut vacinsh par stingru, vacinjaa var buut ka varstinji nestradaa, varbuut ka zuud tosols bet tik minimaali ka to nejuuti, jo daudz nebrauc
jaunie dizeli ir domati lai brauktu nevis mullatos uz vietas pa pilseetu, ja normali attalumi tad ar kvepu filtru tadas problemam nevajadzeetu buut, man pa 100000 km nobraukumu nereizes nav bijusas ar to probleemu
ja vacinsh arii var tadus uudus taisiit
izskatas bediigi, peec galvas vai galvas blives , bet labaak saac ar termostatu, lai nav caur pakalu tas pasakums
tad kada jeega tereet naudu auto un nebraukt, ja cilveks ,kaa tavaa piemeraa nobrauc 8 tukst gadaa, vai 20km dienaa tad vinam tas auto buus 40 gadiem, ja protams atraak nesapuus, bet gan jauv ravs sapuus ,jo japanishi nav rekinajusahi tik ilgam ekspluartacijas laikam, laikam neesi vacijaa bijis tur 50km līdz darbam tas neskaitas attalums un pa baani dragajot arii laika zinaa tas nekas nav, daudzi brauc 100 un vairaak km uz darbu. somaju ja tik maz brauc ar auto tad vienozimiigi ar taxsi letaak un ertaak
tik mazs noteikti nebuus tas videjais nobraukums, vidējā statistiskā privātpersona vidēji latvijā gadā nobrauc 25 t.km, juridiskā - 35-45 t..km., latvija maza valstiņaun tien nobraukumi tāpēc mazāk, kaut kur bijarakstīts,ka vācijā tas ir 50 tūkst. Mums apmēram lielākā daļa auto tiek ievesti ap 300tūkst nobraukumu, kuriem simtiņš pārsvarā notīts. lai gan tan nav arī nekas traks, jo ar kvalitatīvu mašīnu , vēl tik pat daudz var nobraukt bez problēmām, te gan nedomāju lētučus, kuriem pēc 300 tūkst tik tolmets
nobraukums taču fabijai vispār nekāds,praktiski jauns auto var teikt ,ka knapi tik piebraukts, kāpēc lai viņa nekalpotu labi , redzēs ko rakstīsi kad nobraukums būs trīsreiz lielāks. Ai cik atceros Tev viņai bija mazais nemotors, untādu vēl mocīt ar piekabi, ka viņa tukša knapi var sevi pavilkt, ja domāji ,ka javelk piekabe tad gan vajadzēja kādu nopietnāku dzinēju izvēlēties. Ai nu nezinu tādu mazu mašīnu ,kur tā jau vietas ierobežotas aprīkot vēl ar gāzi nu nezinu,nezinu, ja jau gribēji tik milzīgi taupīt uz degvielu, tad manuprāt labāk izvēlēties dīzeļdzinēju, ,gan motors divreiz ilgāk kalpotu, gan arī bu'tu dinamiskāks un patīkamāka braukšana, jo tas 1.2 nu ļoti vārgs tas motorītis pat žēl braukt ,ka visu laiku it sevišķi pie apdzīšanām tik ļoti jaspīdzina
kāda jēga mērīt patēriņu kaut kādā posmā, svarīgs ir vidējais patēriņš , es par piemēru ņēmu ziemu kad auto ļoti daudz darbojās arī tukšgaitā, man ar to priusu sanāca 8 litri laikam par smagu kāju,laigan īpāsi par 120 ar viņu ātrāk necentos braukt. Nu nav viņš ekonomiskāks par dīzeli, biki par parastu bendzīnieku gan, tāpēc isti neredzu tādam hibrīdam lielu jēgu
Kur Tu izrāvi ,ka zemais degvielas patēriņš , nedēļu pabraucu ar īres priuss man vid , patēriņš 8litri, ,bija a6 c5 2.5tdi, vidējais patēriņš bija 7 un zem. Remonti kaut kas pa retam japiečinī, bet,vai tad priusam kāds tās apkopes sponsorē. Par 300 eirikiem a6 var nomainīt siksu, tas ir apmēram cik priussam lielā apkope. Es nopirku a6 ar 220tukst, nobraukumu , pār devu ar 750 tūkst. nobraukumu, kopš pārdeviu pagājuši pieci gadi bet skatos šis kust vēl joprojām, cik tagad nobraukums grūti spriest. par remontiem , pa siem laikiem cik atceros , dārgākais bija sūkņa remonts , apm 500ls, zobsiksnasmaiņas apm 300euro, sadalenes rokerīši 300eiriki, ritošās remonts apm arī kādi 300eiriki, gaisa mērītājs 100eiriki un pārējie bija tādi ikdienišķi sīkumi gūltņi kolotkas, u.t.t, kas nesasniedza pat simts eiriki, un tas viss kaut kur septiņu gadu griezumā, domāju,, ka nav dārgāk, nekā priussa apkopes pie šada nobraukuma, lai gan lieki teikt, ar priussu 700 tūkst neticu ,ka var nobraukt
salona kvalitaate ir atkariiga no auto markas , atceros ka pirms pardosanas a6 c5 pie nobraukuma 750tukst. salons izskatijas mazaak nodilis kaa darba rav4 pie 250 tukst.
es nezinu ,kaa ir janobrasuc masiina, lai vinai saluztu bremzes izskataas ,neizskataas ka tavs draugs to Audi buutu salonaa pircis, bet gan pa blatu no tolmetaa parpircis. Cik man dažu paziņu lokā kas var atļauties iegādāties Audi neesmu dzirdējis tādas, problēmas,ka nu milzīgi viņi lūzt ,noteikti vairāk ,kā citi auto. Te neiet runa par auto kas tiek tirgoti otreizējā, jeb precīzāk,kuriem jau kāds desmitais īpašnieks, jo tāsmašīnas ir izturīgas un ilgmūžīgas un te pārsvarā braukā Audiki,kuriem odometra rādījums pāri pusmiljonam, kamēr citu ražotāju spēkrati jau savu dzīvi beiguši
jaa ir iekaarijamaaks, bet arii dargaaks astonas reizas par tiem auto ,kadus te apspriezh
domaju ,ka a3 buutu daudz konfortablaaks, darbaa bija corolla diezgan nekonfortabla, vajaa vieta noteikti ir atrumkarbas ,it seviski ja kaut kadi tur variatori, diezgan padargas dalas remontos, a3 ka wag grupas auto noteikti buutu letaks remontos ar pieejamakaam detalaam, bet lai gan pats auto vienozimiigi buus dargaaks
Bet varbuut izdevigaak nopirkt auto ar normalu skanas izolaciju, nevis letoss dripakus pasiem pakot
ja tiešām tik mazs nobraukums tad tādam salonam arī vajadzētu būt kā jaunam, ar tādu auto nobraucu kad bij 750tūkst.tad gan palikt tāds paļurbējis, bet saloms tāpat bija normālā stāvoklī. Ai nu kas tur zobenes maiņa, pusdienas darbs ne ilgāk parasta apkope, man viņš ēda kādus 8 litrus ne visai ekonomiskā režīmā, konfortabla mašīnu, ar kuru prieks braukt, lai veicās ar jauno auto, un lai nav tā ka tai parunā ,ka auto ipasnieks laimīgs trisreiz, 1 dabuu krediitu, 2 kad noperk, bet 3 kad tiek no vinja valjaa novelu lai visu laiku vinsh sagadaa brauksanas prieku:0
4 golps tocna nav dargs remontos un tas veel ir tas variants ,kuram nav daudz kam luuzt
nee perk tapeec ,ka perkot lietotos auto nav lielas altrenativas, lai auto remonts neizmaksaatu dargasalk par pashu auto
1.9 bus letaks ekspluatacijaa un ekonomiskaaks, lai gan prasaas sim modelim jsaudiigaks motoriitis, bet 2.5q , buus lielaksbrauksanas prieks, ai nu siksnas maina nav tik darga , ap 300 eiriki tiksi cauri, ja atradiisi normalu meistaru, kas pusdienas laikaa vinju nomainiis
Audu un bmw katram sava auditorija, kaa nekaa bmw tachu klasika,ko reti kāds piedavaa
man bija a6 ar nobraukumu 750tukst, un adas sedekli bija normalaa stavoklii nekas tur parplisis nebija
pulkstenii veel nenozimee ,ka tik auto ir nobraucis, parasti ar tadu nobraukumu taads Audi veel citiigi slipee vacijas celus un tik lenaam posas uz latviju,kur to gaida laimiigais pirceejs, bet Tavaa gadijumaa izskataas ka tas auto veel krietni nobraukts latvijaa, ka tirgo rezerves dalaam
VWfans rakstīja: Šādu Audi-A6 varbūt varētu iegādāties...
nobraukums gan izskataas stipri sakrukiits, peec tada nobraukuma salonam vajadzeetu buut loti labaa stavoklii, bett shis izskataas kaa buutu kadi 700tukst
viens pazinja bija ss noskatijis fabiju ar 1.2 litru motoriiti ,it kaa labaa stavoklii par loti pievilciigu cenu, un paludza vai nevaru aizbraukt liidz paskatiit, auto tiesaam bija labaa stavoklii par to nebija melots akuraats ,var pat teikt vizuaali bez lietojuma pazimes, diemzeel prieks par auto pargaaja kad devamies testa izbraucienaa, viss prieks par so auto pazuda, auto tik loti gauss ,lai kaut cik vinsh kustetos uz prieksh jadod visu laiku gaazi gridaa, bet tad vinsh ir tik nenormali skalsh, nevienam neieteiktu fabiju ar taadu motoru, ir tachu vinam normali motori, pat dizelis ir klusaaks un nipraaks ,tapec arii pazinja nopirka fabiju dizeliiti, bet ta fabija veel ilgi staveeja ss
c3 tachu mazaas klases auto, tads pats ,kaa Tava fabija, un 1.6 motors tadam auto noteikti , nav mazmotors, kaa Tavai fabijai,ko stipri absaubu ka tas tadu nobraukumu sasniegs,, Note ar maza masiniite, man skiet ka tam notem bija pamataa divi motorishi 1,6 bendzins un 1,5 dizelis, Domaju ,ka ilgi vairs neies ne viens ne otrs ,katraa zinjaa pirkt tadu neieteiktu, nu ja nu vieniigi par kadu 1000,un tad laizh līdz tolmetam, Kas tad tie par attalumiem Riga- Jelgava, ta pati Rigas priekspilseeta vien ir saprastu ja katru dienu Daugavpils, Liepajas vai Ventspils brauktu uz Riigu,kaa to daudzi dara tad masinai drusku slodziite
vai izputejs ,nesmird peec tosola, kas ar ellu tur nav tosols?