Atslēgas vārds sievasmāte, kur vēl lielāks priks ,kā uzvārīties uz sievasmātes rēķina![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Atslēgas vārds sievasmāte, kur vēl lielāks priks ,kā uzvārīties uz sievasmātes rēķina![]()
nu labi labi biki dramatizēju, bet tas nemaina galveno ,ka ļoti neveiksmīga konstrukcija, ar neērtu un dārgu remontu. Vienkārši iesaka cilvēkam visādus mēslus piemeram citroenus ar izslavētiem elektro gļukiem arī ne visai veiksmīgiem risinājumiem u.t.t lai cilvēkam būtu vēl liel'\akas problemas ar tā jau veco mašīnu, kurai iespejams var izlīst vissneprognozējamākās kaites
ZZZZ rakstīja: Te labs variants www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/a160/bgkjp.html#photo-15
laikam vēl sarēzģitāk remontējamu auto nevarēji atrast, lai tiktu motoram klār hanoceļ virsbūve
, Tapēc arī šim tāda cena jo neviens ,kas pie pilna prāta tādu nolietotu nepirks
ZZZZ rakstīja:
GTD2 rakstīja:
Kanibaals rakstīja: Atradu - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/smart/fortwo/anlhl.html
Arī bezproblēmu auto, vienīgā problēma mazs akumulators, jāpērk max jaudīgs, lai ziemā nepieviļ - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/jazz/noxhb.html
Vissticamāk ,ka jazam problēmas ar rūsu, dēl īpatnējā metāla, arī diezgan grūti to sametināt un tā būtu tikai tāda lāpīsanās
Iespējams, kaut kas no cinka tur pievienots, uz vai ap to metālu.
Japāņu auto tas metāls ir savādāks nekā citiem īsti nezinu ,ko viņi tur liek klāt tam metālam, viņš ļoti slikti metinās, un tas trakākais ka viņš ļoti rūsē, var teikt ,ka vissvairāk kā citi auto
Kanibaals rakstīja: Atradu - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/smart/fortwo/anlhl.html
Arī bezproblēmu auto, vienīgā problēma mazs akumulators, jāpērk max jaudīgs, lai ziemā nepieviļ - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/jazz/noxhb.html
Vissticamāk ,ka jazam problēmas ar rūsu, dēl īpatnējā metāla, arī diezgan grūti to sametināt un tā būtu tikai tāda lāpīsanās
civiks, rūsē vēl trakāk ,kā golfs, ja skatās civiku tad noteikti japievērš uzmanība auto apakšai jo vizuāli viņš var neizskatīties sarūsējis. Par golfa 1,9 dīzeļiem tie ir ok un diezgan ilgspējīgi, golfs būs lētāks ekspluatācijā lētākas un pieejamākas detaļas. Protams par tādu summu pērkot auto ir ļoti jaskatās, vissticāmāk nobraukums būs 300tūkst un vairāk, kaut gan tāda vecuma auto bieži sastopami, kas piederējusi baznīctēvam un ar to reizi nedēlā braukts uz veikalu![]()
b7 pēc latvijas standartiem vēl skaitās jauns, tas pat vecākiem modeļiem vel nav sasniedzis latvijas vidējā auto vecumu. Arī ar ekologiju ir ok (eiro 5). pats dzinējs ļoti labs ar lielu ressursu, man sen atpakaļ škodai bija tāds dīzelis, EGR izbeidzās pie 500tūkst, vienīgi diezgan muļķiigā vietā un diezgan čakars to nomainīt, tapēc pieļauju ,ka daidzi izvēlās to amputēt, EGR uz ekoloģiju neko daudz neatsaucās, kvēpu filtrs gan to nekādā gadījumā nevajadzētu ravēt ārā
Krotow rakstīja: VW jāmaina brends. Pēc cenas un piekarinātajiem zvārgulīšiem tas nu nekādi vairs nav tautas auto.
Priekš vāciešu standartiem tas vēl joprojām ir tautas auto, priekš latvijas arī vienīgā atšķirība ka mums tautai viņš pārsvarā pieejams ,kad pa vāczemi noripojis vismaz desmit gadus un pieveicis 300tūkst, bet tas neliedz pie mums ar to noripināt vēl tik pat daudz.
darklight rakstīja: Vispār jau Cuprām ar pārdošanas rezultātiem viss kārtībā. Bet dizains vienmēr spāņiem ir bijis līmenī, jo to izstrādā viņi paši, nevis vācu "speciālisti". Diemžēl salona tehniskie risinājumi ņemti no VW, kas kopējo rezultātu sabojā.
Pārdošanas rezūltāti atpaliek no brāļiem tiguana un kodiaka. Loģiski ,ka risinājumi viņiem vienādi, pa lielam vinas tikai ar dizainu atšķirās, tas būtu vēl dārgāk taisīt trīs atšķirīgus krossoverus, Tagad vismaz pa trijiem modeļiem dabū lieloāku pārdosanas apjomu. par dizainu varu piekrist ap 2004 gadu kad seatam piesaistīja šķiet itāļu dizainerus dizains palika ļoti simpātisks un tāds ir vēl aizvien, diemžēl ar dizainu vien pārdošanas apjomus nesanāk pacelt ,lai lidzinātos ar škodu un vw, lai gan drusciņ līdzēja nosaukuma nomaiņa no seat uz cupra
gunbox rakstīja: VW dizainu norāva podā. Bet ja jautājums šādi uzdots, tad tiešām varētu arī padomāt... vai tas ir bijis tizlība vadībā, visu laiku stagnēt dizainos un pēc tam kardināli apmesties par 180 un uztaisīt sūdu uz kociņa, vai jau sen ieplānots šo visu pasniegt kā neveiksmi un realitatē notirgot čainai.
Tā vienozīmīgi nevar teikt, to paši formenton daudzi tieši dēļ dizaina slavē
Motorolers rakstīja: Kur veco audi ir ražojis Seat? Tiešām neatceros, moš ne eiropas tirgum?
Ja vēlies vari izvēlēties un iegādāties
man šķiet ,ka iemesls ir pavism cits. Vienkārši lētie modeļi sāk kļūt populāri un tadēļ nākamiem var uzsist cenu, kā pārbaudītām vērtībām un tādējādi gūt lielāku peļņu
Kanibaals rakstīja: Kritīs tik ilgi līdz neatsāks ražot Golf tautas auto. VW jāiet Dacia ceļu.
wag, gāja dacītes ceļu, ražojot škodu, diemžēl nu jau kādu laiku škoda cenas stipri pietuvojušās vw cenām. Tapat zem seata bļumbas savulaik tika tirgoti audi vecie modeļi, bet to arī vairs nepiekopj. Patlaban izskatās ,ka dacītei sanāk tas pats liktenis jo cenas nav stipri lētākas par reno
iAuto rakstīja: Un cenu nevarēs būtiski mazināt, ja Vācijas vadība nepieņems lēmumu atvērt atom elektrostacijas, kuras visas ir slēgtas ekoaktīvistu darbību dēļ.
Var bet negrib, pirmkārt atteikties no krossoveru īpatsvara pret ielas auto, kas sadārdzina auto ražošanu
gada pārsteigums tas ,ka ielas mašīna iemaldījusies starp krossoveriem.
seši gada auto topā golfveidīgie krossoveri, Santa fe biki lielāks, Starp visiem vienveidīgiem izceļās camry, tas varētu būt pelnījis tikt pie titula. Bet ja ņem pēc popularitātes, jo mēs taču zemnieku zeme, tad noteikti šie; dusters, tiguāns un kokdiags, kas gan tas pats tiguānis
Rīgas ielas izskatās tādas,ka nevis ar radzēm braukts, bet ar kāpurķēdēm
, radžu aizliegšana tur vairs neko neglābs
AndrisValdemars rakstīja: CUPRA FORMENTOR VZ, 333 ZS, DSG-7, 4Drive (facelift) (2. vērtējuma daļa):
Kāpēc tas būtu jāpērk?
Paredzu, ka šī auto novecošanas jebkurā no posmiem atradīsies pircēju loks, kas VZ komplektāciju novērtēs un tam būs pieprasījums otrreizējā tirgū. Tam ir viens no populārākajiem VAG grupas DNF (EA888) sērijas motoriem (kas labi pakļaujas jaudas palielinājumam), komplektā ar augstam griezes momentam paredzētu divsajūgu automātisko DSG pārnesumkārbu. Saprātīgos režīmos ekspluatējot, motoram un pārnesumkārbai būtu jākalpo pietiekami uzticami.
Atbilstoši vietnes Car-Recalls.eu datiem, FORMENTOR saņēmis 5 rūpnīcas atsaukumus – 2021.gadā par drošības jostu stiprinājumiem, 2022.gadā par motora vāka stiprinājumu un par drošinātāju izraisītu aizdegšanās risku (hibrīda versijai), 2023.gadā par aizmugurējā kreisā riteņa gultņu korpusu kvalitāti un par nepareizu dzinēja stiprinājumu termisko apstrādi.
2021.gada modelis EURO NCAP drošības testos ir novērtēts ar 5 zvaigznēm, tostarp augstākais 93% vērtējums ir piešķirts braucēju drošībai, kas aktīvas braukšanas piekritējiem (ar to domāju slēgtas trases apstākļus) varētu būt svarīgi.
Ja salīdzinām atpirkuma vērtību, piemēram, portālā Mobile.de atrodami 250 gab. 2021. izlaiduma gada CUPRA FORMENTOR VZ 4Drive (Eiropā kopā attiecīgajā gadā modelis pārdots 50 768 eksemplāros), kuru cenas ar nobraukumu zem 100 000 km sākas no 27 000 EUR un vairāk. Rēķinot ļoti aptuveni, arī bez inflācijas ietekmes, vērtības kritums no šī brīža aktuālās cenas 42 200 EUR – 27 000 EUR = 15 200 EUR / 3 gados, vai 422 EUR / mēnesī, vai 0,16 EUR / 1 km - par konkrēto piedāvājumu ar 93 000 km nobraukumu) – nav peļami priekš patiesas 333 ZS jaudas un apm. 420 Nm griezes momenta ikdienas ielas auto.
Seatam vienmēr , salīdzinot ar pārējo Wag bijis viens no lielākiem vērtības kritumiem
domāju ,ka nākotnē ķīniesi el auto segmentā ieņems vadošo nišū, tapēc izbrīna vadošo autoražotāju nostāju, tik daudz vai gandrīz vissu likt uz elektroauto. nākotnā ķīniešu elektroauto būs lēwtāki par iekšdedzes auto, protams arī ar attiecīgui nosacītu kaplošanas laiku, baterija sāks samazināt ietilpību un auto izmetīs misenē, jo galvenā vērtība būs akumulātors, pārējais viss no lētiem isslaicīgiem materiāliem
viņam nāk vismaz kādas desmit dažādas multimēdiju sistēmas, kadi pieci ražotāji ,kas viņas ražo, kas nav vienkārši aizstāt un piekodēt, daudzas arī nav iespējams, Par konkrēto modeli var arī paintresēties mollerā. Arī ekrāni jaskatās , kas savā starpā reti kas ir savienojami ar citu multimediju sistēmu. Tur vissticamāk ir tas,kas neatbalsta parkingus,jo tādi nav. Savulaik izmocījos ar šiem multimedijiem passātam ,kad izbeidza savu pastāvēšanu mirrorlinks un vairs tas nedarbojās
Tas tiesa cita miltimēdiju iekārta uzstādīt varētu nebūt tik vienkārša, laikam vienkāršākais variants ir likt ķīniešu multimēdiju ar sensoriem
Man šķiet ,ka getsam tik viena paaudze bija, arbut ,kādi atjauninājumi bija ,bet tas bāku švaki vai ietekmētu. Agrāk ,viņi bija ļoti daudz uz ielām, bet kaut kā ļoti ātri pazuda, laikam sapuva un aizgāja naglās. Par 200 eiriki var dabūt vissu getcu
,
Vispirms jazin kāds ir multimēdiju panelis konkrētajam golpam, Parasti viņiem gan nāca sensori, bet laikam šis būs ipaši pliks modelis un iespējams, ka tāds arī pats multimēdijs
GB12 rakstīja: Vispār, nav gan. Šī ir 3. paaudze. Otrā paaudze dizainiski ir nedaudz līdzīga pirmajai, bet tāpat gan salons, gan izmēri un viss pārējais diezgan būtiski atšķiras.
Teorētiski viņu dēvēja par otro paudzi, bet tas pa lielam bija feislifts, uztās pašas platformas ražots, vizuāli ar gandrīz ne ar ko neatšķirās , izmēri ļoti minimāli atšķirās, nu par salonu kāds bija mēsle tāds arī atjaunotai versijai, kaur ko biki viņi tur uzlaboja, bet kā iepriekš minējā tās māšinas galvenais trumpis bija vienkāršiba un lētums, nu kāda viņa izskatās kam tas dikti intresē, uz operu taču ar tādu nebrauksi![]()
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
14
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
14
Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)
ZZZZ rakstīja: GTD2 pastāsti ko konstruktīvu, par sievu un viņas māti mēs jau visu zinam...
Kas šis par auto, ko te autospeci rāda?
izskatās pēc toyotlexsusa