modena
ka vienmēr... pie visa vainīgi krievi..
un Royal Dutch Shell - laikam ir krievu uzņēmums...
kamēr nav kontroles- sola zelta kalnus..
kad parādās aizdomas- situācija tiek labota ar piedevu "līdz"...
---------------------
Nuuu... tev varbūt vajadzēja gan zināt, ka Krievijā, Ukrainā un vēl šur tur vietējie darboņi, izplatīdami preci,
;loti bieži izmanto Rietumos nepieņemamas un pat nekorektas metodes. Rietumu partneri to zin un redz, bet piecieš, jo ar viņiem ierastām metodēm Krievijā
nekas nenotiek Visiedarbīgākā esot "Beri dura, zaftra ņe buģet!"
Ķipa MMM diez vai varētu eksistēt kādā
citā valstī ...
jo tagad tu savā komentāra pilnīgi nepamatoti apvainoji Krieviju un faktiski apsūdzēji Shell, ka viņu korporatīva politika ir tikai mistisko "krievu' pārziņā, kuri brutāli muļķo cilvēkus...
---------------------
Skat. augstāk
tad par tevi nāktu atklāsme, ka godīgie pilsoņi piedāvā piedevu, kura palīdz ar parasto, ne īpaši kvalitatīvu degvielu, aiztirstus dzinēju attīrīt, kuriem no jauna auto stāvokļa ir par tiem 10-15% kritusies jauda, un atjaunot to līdz jauna auto stāvokļa. loģiski kā palielinot auto jauno no esošas pēc fakta, nevis tehniskās pases cipariem.
---------------------------
Tā jau arī ir, lai ar pliku degvielu paceltu jaudu virs, teiksim, nominālās, vajag degvielu, kurai ar DUSā
nopērkamo jau būs vien visai tāla līdzība Rietumos
attiecībā uz jaudu šādos gadījumos lieto jēdzienu "power
restoring", nevis "power increasing"
VWfans
Vai domājat, ka šāds Mersis vēl varētu būt baudāms?
-------------------------
Kāpēc ne, 2.5D dzinējs ir iemantojis ļoti labu
reputāciju, tāpat , kā 2.5 benzīnnieks, "mazais sešinieks".
Vienīgais , kas "kombimeršiem" , arī W123, var būt nepatīkams pa lielam - aizmugures amortiņi ar līmeņa regulāciju, tie , maitulēni, ir dārgi diezgan ... Nu un W124
ir vēl viena specifiska mantiņa - priekšējā stikla tīrītāja
mehānisms, ja tas noklājas, mēdz būt pagrūti sameklēt
vietā , teiksim, lietotu. Zinu ļaudis, kuri izdevīgā brīdī šo verķi iegādājas un glabā "nebaltai dienai"