Centis_Nuudele
Tam gan jābūt īpašam Hi-tec gultnim, lai viņš zinātu ka jākrakšķ griežoties tikai 1 virzienā, nevis abos.
---------------------------
Nebūt ne - sāls ir jēdzienā "pretējā virzienā", kas ir
pilnīgi iespējams, jo starpība savstarpējos griešanās
ātrumos ir daudz lielāka, nekā jebkurā pārnesumā
braucot uz priekšu. Turklāt nav zināms, kā konkrētajai
kārbai tas gultnis (ja tas ir vainīgais) ir izpildīts, ja
ir separators, tad kāda materiāla utt..
Centis_Nuudele
blablabla.... DAUDZ lielāka ātrumu starpība.. it īpaši starp pirmo robu un atpakaļātrumu, vai starp uzgāzēšanu stāvot uz vietas un atpakaļātrumu.......nav tāda gultņa, kurš vienā virzienā krakšķ, bet pretējā darbojas bez trokšņa.
---------------------------------
blablabla ... pirmajā robā abas vārpstas griežas vienā virzienā. Uzgāzējot uz vietas savukārt konkrētais gultnis ir bez slodzes. Un ... IR manā praksē bijuši gultņi, kuri uz
vienu pusi smuki rit, bet uz otru pusi naturāli "pieklemmē"
Un visi tie ir bijuši rullīšu gultņi vai
adatnieki ... Diemžēl, lai kā tev neliktos.