iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 24.11.2010 19:50

msh

Es ļoti labi zinu par termiskajām slodzēm - tu gribi teikt, ka jebkādai ļurbai pietiks ar kaut kādu 10w40 pussintētiku vai pat 15w40 minerāleļļu? Motoriem reizēm mēdz uzlikt jaunāku modeļu līdzvērtīgus pūtējiņus.

========================

A ko tad leeja , teiksim, 1980. gados, kad taadu 1/2 sintētiku un sintētiku praktiski nebija? Turbīnai

svarīga ir termiskā stabilitāte, viskozitāte un eļļas

slāņu nobīde. Tādas sintētiskās eļļas vēl 1990. gadu beigās

pasaules patēriņā sastādīja vien kādus 4%, a ar

turbalām ta visā pasaulē jau vicoja pillā sparā

Crankshaft 24.11.2010 9:50

msh

Crankshaft rakstīja:

tratata

...............................

Turbīnai nav kaut kādas prasības pret eļļu?

................................

Turbīnu prasības pret eļļošanu ietilpst kopējās

dzinēja eļļošanas prasībās. Turbīnā smagākais

pārbaudījums ir termiskās slodzes, mehāniski

dzinējā ir smagākas slodzes, nekā turbīnā. VW

pirms daudzākiem gadiem bija lielas problēmas

ar diloņiem pārī "sadales vārpsta / bīdītājs". Tad

arī viņi ieviesa šī pāra testu savos standartos un

sāka publicēt "akceptēto motoreļļu sarakstus".

Praksē ir tā, ka augstas kvalitātes minerāleļļas

nebūt nezaudē 1/2 sintētikām un sintētikām

lielākajā vairumā parametru. Un normālos

dzinējos pie normāla braukshanas stila nekādi

ekstrēmi režīmi sasniegti netiek. Ir, starp citu,

dzinēji, kam ekstrēmu slodžu dēļ ir dalīta eļļošana

dzinējam (liels tilpums samērā lētas minerāleļļas)

un turbīnai (samērā neliels tilpums ļoti augstas

kvalitātes sintētikas), bet automobiļos, paldies

Dievam, tādus neuzstāda. Tur "promahs" var

dārgi izmaksāt Mūsu Jūras Spēki jau pārbaudīja

uz savas ādas

Crankshaft 22.11.2010 18:09

Sretsked

Nu, pa tiem dafiga gadiem ir daudz ko nācies iemācīties

Nu ja, es taču arī tās tirgoju agrāk .

-------------------------

Nu ja, a man savukārt nācās mācīt tos, kuri

pārdeva, visā Baltijā pirmos gadus, a priekš

tā nācās nopietni apgūt visu gudrību gammu,

gan Ģentē, gan UK'ā, gan Dānijā, gan Zviedrijā ...

Interesanti tie ašpacmit gadi bija...

Crankshaft 22.11.2010 15:39

Jā, pavisam aizmirsu - ja runa ir par dīzeli,

tad VW 500.00 ir eļļu standarts BENZĪNA

dzinējiem... Te būtu jāmeklē 505.00 - tas ir

vieglajiem dīzeļiem līdz 1999. VW modeļu gadam.

Bet API GL-5 tiešām ir transmisiju eļļu klase

Sretsked

Crankshaft, man jau ar tā šķiet,ka nevajag tur nekādu sintētiku liet.

Neba nu es to izdomāju pats, ka tik ne tas nācis no gudrām galvām,agrāk Texaco eļļas tirgojot

................................

Nu, pa tiem dafiga gadiem ir daudz ko nācies iemācīties

Crankshaft 22.11.2010 15:23

Sretsked

Te droši vien atkal crankshaft varētu pastāstīt.

Kāpēc konkrēti 5w40 būtu labāk par 10w40 1992. gada dīzelim ? Kāpēc ne 0w30 ?

....................................

Vispār ir tā, ka šai gadījumā prasības motoreļļai

nosaka paša auto tehniskā izpildījuma līmenis.

Tādā 1992. gadā dīzeļi vispār pamatā rībināja

apkārt ar minerāleļļām, vairumā SAE 15W-40...

Mazviskoza eļļa varētu nepatikt tik vecam auto,

tas dzinējs tak ir padilis. Tās 0W-xx eļļas tak ir

parādījušās salīdzinoši nesenos laikos, kad pasaulē masveidā sāka cīnīties par degvielas ekonomēšanu un tamlīdzīgi. Es personīgi raudzītos uz kādas 1/2

sintētikas SAE 10W-40 pusi, nu varbūt 5W-40,

lai ziemā vieglāk starerim ... Kāpēc velti tērēties,

ja tas dzinējs nav ražots šodienas megakrutajiem

produktiem?

Crankshaft 15.11.2010 10:49

Nu pagriez bik zemāk, principā amurikāņu sistēmai

tāda īpatnība mēdz būt A vislabāk ielikt E-lukturus,

gaismo arī labāk

Crankshaft 15.11.2010 10:25

Centis_Nuudele

Kāds sakars spiediena devējam ar bareliem

.....................................

Nu tu arī jokus nesaproti, ķipa mārciņcollas utpjr.

Nezinu, kā dotajam dzinējam organizēta eļļas pagrābšana iz kartera, bet šitādi joki savulaik ir gadījušies - kad "poddons" ir piesists pie ieņemešanas "sēnes", tad tieši tādi simptomi ir. Ja, protams, kartera vāks ir bleķa!

Vēl viena lieta: šitie "lampiņas devēji" pēc standartiem

nostrādā pie spiediena 0.2...0.8, tad nu jāpačeko, pie kāda tad īsti nostrādā

Crankshaft 14.11.2010 12:32

Seene

Kur ir fakts? Apollo rakstā? Vācijā biji? Tiesnesi redzēji? Tātad apgalvo muļķības.

--------------------------

Nu tak iemaacies kaartiigu Reiha valodu! Vaacu presee

par shito tiesnesha joku ir dah.u.ja rakstiits, kaa nekaa

vinjsh arii narkotirgonjus pestiija savulaik Veelreiz saku, maacies kaartiigu valodu!

Crankshaft 14.11.2010 11:48

Pieliec mehānisko pulksteni, kā sacīkšauto, problēmu nav!

Crankshaft 13.11.2010 14:57

HIPPY

IkdienasViesis rakstīja: Kaut kā esam izkrituši no konkrētās pamattēmas...par VW tramvajiem vēl nekas gan nav dzirdēts.

Kā nu ne

en.wikipedia.org/... :VW-Cargotram-Dresden.jpg

..............................................

Kaads tur sakars ar VW? Nu ir 2 gab. taadi tramvaji, vadaa detaljas Dreezdenes VW ruupniicaam, maksaaja

6.5 miljonus DEM gabalaa (3.2 miljonus EUR)... bet vinju radiishanaa VW pat tuvumaa nav staaveejis

Sretsked

PAr VEFa tēmu,joprojām Runā runāšanas pēc,neko nepadomājot.

...................................

tas toch, un Ikdienas Viesis atkal piesauc briesmiigo Godmani, kaut Godmanja ideja bija labaakais, ko vareeja izdariit tolaik. Nee , dazhi gribeeja par variiteem ielekt nenoveershami aizejoshajaa vilcienaa un nograabt peedeejo iespeejamo kushkji Bet vareeja buut pavisam citaadi ...

Crankshaft 13.11.2010 14:43

Sretsked

Pag pag, ir reāls fakts-Vācijā tiesnesis to un to pateicis.

......................................

Ir, ir, un tai pat Vaacijaa ir gana apziniigo pilsonju, kuri

ir veselu breeku saceelushi Principaa tas tiesnesis ir izdariijies liidziigi tiem diviem urlaaniem, kuri izlikaas latviski nesaprotam kontaktaa ar polici

Tiesa, ir tur arii publika, liidziiga muusu aatrumpaarkaapshanas entuziastiem Kad palasa, kaa

vinji tur darbojas ... jo policija, ja pamana mashiinaa radardetektoru, tad standarta metode ir: aaraa no auto, rokas uz haubes / jumta, kaajas plati , tureet muti + pilniigs VISA AUTO shmons Jebkuri iebildumi tiek trakteeti kaa pretoshanaas varas paarstaavjiem

Viens viirs gan bija labi nodroshinaajies , un neko vinjam padariit nevar - noformējis sev individuaalaa uznjeemeeja licenci kaa elektroprechu tirgotaajs (vinjiem tas ir 30,- EUR) un reklameetaajs, uzliimeejis

uz auto sava radardetektora logo un darbina verkji

"demo un testa rezhiimaa reklaamas noluukos" Likums ir bezspeeciigas ...

Crankshaft 13.11.2010 14:41

Sretsked

Pag pag, ir reāls fakts-Vācijā tiesnesis to un to pateicis.

......................................

Ir, ir, un tai pat Vaacijaa ir gana apziniigo pilsonju, kuri

ir veselu breeku saceelushi Principaa tas tiesnesis ir izdariijies liidziigi tiem diviem urlaaniem, kuri izlikaas latviski nesaprotam kontaktaa ar polici

Tiesa, ir tur arii publika, liidziiga muusu aatrumpaarkaapshanas entuziastiem Kad palasa, kaa

vinji tur darbojas ... jo policija, ja pamana mashiinaa radardetektoru, tad standarta metode ir: aaraa no auto, rokas uz haubes / jumta, kaajas plati , tureet muti + pilniigs VISA AUTO shmons Jebkuri iebildumi tiek trakteeti kaa pretoshanaas varas paarstaavjiem

Viens viirs gan bija labi nodroshinaajies , un neko vinjam padariit nevar - noformējis sev individuaalaa uznjeemeeja licenci kaa elektroprechu tirgotaajs (vinjiem tas ir 30,- EUR) un reklameetaajs, uzliimeejis

uz auto sava radardetektora logo un darbina verkji

"demo un testa rezhiimaa reklaamas noluukos" Likums ir bezspeeciigas ...

Crankshaft 13.11.2010 14:09

WALA

Būs laiks un vēlme palūrēšu vai EU Rangerim tās daļas nav tādās pašas, un cik maksā, bet nu tā kā negribās ņemt vēl vienu slimības lapu, tad nu pasūtīju tās daļas, pofigs, pat ja atradīšu alternatīvu !!!

------------------------------------

Hmm, mok jaapacheko veel pie Mazdiniekiem - tjipa

Rangeris ir asinsradinieks Mazdai BT-50, abus divus Eiropai pat razho vienaa ruupniicaa Taizemee it kaa...

Sretsked

Normāls HILUX (Arktic) ir jāpasūta, jo uz vietas nav – to krāmē kopā tikai Japānā un ar to var braukt gan kā ziemeļos gan Āfrikā.

Ja, ar arctic var braukt āfrikā, bet ar āfrikas nevar arktikā braukt

-------------------------

Eee, a nebij gadiijumaa taa, ka pashlaik HiLuxus liek kopaa Zarate, Argentina, Karachi Sindh, Pakistan,

Chachoengsao, Thailand, Samut Prakan, Thailand,

Durban, South Africa, Santa Rosa, Philippines, un uz Eiropu naakoshie auto ir no D-Aafrikas? ASV tirgum tas riiks saucas Tacoma un tiek razhots Japaanaa, USA un Meksikaa it kaa ...

Crankshaft 12.11.2010 10:40

Sretsked

Nu,jebkuram kaksim gan nebūs skaidrs,ka preces kvalitāte tirgū atkarīga no tās preces izplatītāja,pircēja UN ražotāja.

Ķīnā nav rūpnīca ar uzrakstu 'Latvijai' un 'Amerikai'.

Kādu preci kaksiits pērk,tādu ražo. Nepērc sūdu un neviens neražos.

======================

Principaa taa arii ir - ir pazinju lokaa ljaudis, kuri iepeerk

saviem "enterpraiziem" preci arii Kjiinaa. Un tiesji taa arii ir: tur aprunaajot iespeejamo dariijumu, tiek piedaavaati, teiksim, gultnji 4 cenu kategorijaas. Vizuaali visi vienaadi, praktiski var atshkjirt tikai ar metalograafijas + spektraalaas analiizes metodeem. Plus ir papildus indeksi detaljas kodaa. Kjiniizeri turklaat labpraat apskaidro - luuk shie, par 1$ gabalaa, iet pamataa uz mazprasiigiem tirgiem, shie , par 2$ gabalaa

ir muusu vieteejiem tirgiem, par 3$ gabalaa iet iepirceejem, kuri darbojas "aftermarket" sektoraa, bet shie , par 7$ gabalaa iet prasiigiem vairumpirceejiem un

tiek piegaadaati autoruupniicaam utt.. Viss vienkaarshi, kaa pirkstus apchuraat Jautaajums: kuras cenu kategorijas preci izveelas , teiksim, LV darbojoshas firmas

iepirceejs, ja vinja un firmas iipashnieka (-u) galvenais meerkjis ir guut max navaru? Un taa tas ir visaas

sfeeraas - no virtuves nazhiem liidz elektronikas izstraadaajumiem

Crankshaft 12.11.2010 10:05

brmbrmm

AR vadītāju, bez pasažierim, cienītais.

Pašmasu LV definē Ceļu satiksmes likums: www.likumi.lv/...

17) pašmasa — atbilstoši valsts standartam nokomplektēta transportlīdzekļa masa kopā ar vadītāju, bet bez pasažieriem un kravas

------------------------------

Mjaa, atvainojos, patiesi, tikai sverot auto , teiksim,

izzinjas materiaalu vajadziibaam / specifikaacijaam,

vadiitaaja fiziski mashiinaa nav, ir "standarta" vadiitaaju aizvietojoshs balasts Tjipa ja man vecaakaa meita

sver 54 kg, bet "Dejo nost" shovaa bija (liekas) 200 kg

smags viirs, tad taa pashmasa vareetu mainiities diezgan plashaas robezhaas Aizko standarta manekens / balasts ir 75 kilogrami saskanjaa ar EU Direktiivu 95/48/EC ...

Crankshaft 11.11.2010 13:14

WALA

Paldies Crankshaft - apstiprināji dažas lietas ko biju pa netu sagrābstījies. Kā saka atliek tikai rakt !!!

----------------------------

Piļite, Šura, piļite!

Ten Reasons Why You Should Not Buy a 1999 Ford Ranger Pick Up Truck

Found On Road Dead

Let me start out by saying that I purchased my 1999 Ford Ranger Pick Up brand new in 1999, after having the truck for about a year and a half and putting on about 26,000 miles, I got rid of it for several reasons. Here are the top ten reasons why you should not buy a 1999 Ford Ranger Pick Up Truck:

10.Paint Quality: Within about 3 months the paint on my truck began to chip. This is hard to believe, I’ve heard of paint chipping on old vehicles but not new ones. This was not due to off roading or living out on a dirt road either.

9.Gas Mileage: I had a V6 and consistently got about 16-18 mpg doing mostly highway driving. I wasn’t doing “jack rabbit starts” or driving over the posted speed limits either. Granted the term fuel economy and truck do not usually go hand in hand. However a full size Chevy with a V6 gets about 25 mpg doing the same sort of driving. To me there is no reason why a “compact” truck should not be able to get the same.

8.Rattles: After about 15,000 miles I started to notice rattling throughout the dash and inner cabin. Again this is something that one would think you would not start to hear until many years of use, if at all.

7.Recalls: Ford had 3 recalls on this truck. The first for the windshield wiper relay that if not corrected to could fail and short out the entire electrical system. The second for the Bridgestone tires that could blow out. And the third for the cruise control system, the system could malfunction causing the throttle cable to stick, i.e. you can’t turn off the cruise control, or slow down the truck and you could crash.

6.Poor Craftsmanship: After having the truck for about 10 months, I started to notice this loud noise when I drove over 55 mph on the highway, the truck also started to shake. It was discovered at the dealership that a large bolt in the driveshaft assembly had snapped! Fixed under warranty, but it makes you feel real safe when you know bolts are breaking on the truck.

5.Outdated Styling: Ford has a habit of keeping the same style for far longer than some other car manufactures. They may change a few things here and there but overall the style remains the same. My Ranger was no

exception to this.

4.Tire Quality: Long before the whole Bridgestone fiasco, faulty valve stems caused me to get a flat going only 40mph. Another example of how Ford contracts out to the lowest bidder, you get what you pay for.

3.Ugly: They say beauty is in the eye of the beholder. Looking back on this truck, I think it was ugly.

2.Resale Value: All vehicles depreciate, however some drop like a sack of potatoes while others fall like a bag full of feathers. Within 1.5 years, my Ranger had lost half its resale value.

1.Reliability: All of the previous 9 reasons lead to the top reason, reliability. With all the issues I had encountered over just the first 1.5 years, there was little doubt in my mind at least that this truck would not last and be a reliable vehicle over the long haul.

Neņem ļaunā, tas ir joks , no manas puses

Vai es pareizi saprotu ka katram smērvielu ražotājam ir katalogs kurā jams parasti norāda kādas viņu ražotās eļļas kādam dampim der ?!?!?

-------------------------------

Praktiski jaa, turklaat dazhiem ir visai advancēti, tjipa OATS elektroniskās datu bāzes. Principaa tam pasham

VAMotors arii taadas ir, iespeejams, vari aizmailot vinjiem un jamie atsuutiis elloshanas karti ... protams, sagaidot, ka tu arii kaut ko no vinjiem nopirksi

Veiksmi darbaa!!!

Crankshaft 11.11.2010 13:01

Pēc tam kā izrādās, auto pašmasa tomēr ir 1675 (tas ir a pilnu degvielas tvertni, rezerves riteni, pilniem tehnisko šķidrumu bačokiem un plus vadītāju -TAS IR -TEVI).

======================

Auto pašmasa (curb weight) ir auto masa pilnā braukšanas gatavībā, ar pilnu degvielas (-u) tvertni (-ēm), pilniem dzesēšanas, bremžu sistēmu un visu agregātu eļļu pildījumiem, rezerves riteni (ja ir), instrumentiem (ja ir),

bet BEZ VADĪTĀJA un PASAZHIERIEM.

Par "tušonku" ... hmm, ja TU markas lidmašīnas Krievijā

saukā par "tuškām", tad "tušonka" varētu būt firmas ēdiens šis markas pasažieru lidmašīnās, kuru bauda

mūzikas pavadībā, kuru sauc "tušs"

Padarmijas "tušonka" toč bij lieta, tālos ceļojumos neaizvietojama, turklāt dziljā Krievzemē bij 2 veidu valūta - armijas "tušonka" un "Kristāldzidrais"

Crankshaft 11.11.2010 12:36

smaidiigais

jautājiens krankšaftam par eļļām:

Anglu brīnums MINI, vecais labaia aparāts. Interesantums ir iekš tā, ka eļļa eļļo arī ātrumkasti, t.i ātrumkaste ir pašā dzinēja karterī zem kloķenes. Rekomendē 20w50, lietoju

www.penriteoil.com/... bet sūtu no Anglijas. Iespējams, daru dumi, un līdzīgs produkts ir pieietams tepat ap stūri?

-------------------------------

Krankašafta sniedz atbildi:

Atslēgas vārdi ir "eļļo arī ātrumkasti", kas gan nekāds pasaules brīnums nav, ir arī citu ražotāju auto ar tādu konstrukciju. Tādiem dzinējiem ar āatrumkaarbu karterii" lāga neder eļļas, kuru sastāvā ir t.s. berzes modifikatori, tautas valodaa sakot, "glumuma piedevas".

Iemesls vienkāršs - aatrumkārbas sinhronizatoru berzes

paari, kuriem ir stingri izrēķināts, izmēģināts un noteikts, kādai jābūt berzei tajos. Ir firmas, kuras ražo attiecīgas motoreļļas, arī tevis minētā. Bet ir arī cits ceļš:

eļļas , kuras paredzētas 4-taktu motociklu dzinējiem ar t.s. "slapjajiem" (eļļā iegremdētajiem) sajūgiem, tur prasības ir tieši tādas pašas

No TEXACO produktiem tāda ir MOTEX 4-T 20W-50,

minerāleļļa, droši , ka arī citu firmu nomenklatūrā tādas ir. Var pazvanīt uz to pašu VAMotors 67 38 38 81 un

apvaicāties , vai ir un cik maksaa

Crankshaft 11.11.2010 11:59

WALA

Savukārt par VEFu - ja būtu gribējuši būtu varējuši, protams monstrozo veidojumu bija momentā jānomazina līdz mazam un efektīvam kolektīvam. Bet vadības domāšana nebija attiecīgā līmenī !!!

----------------------------

VEF un vispaar vairuma lielo "vissavieniibas" uznjeemumu vadiiba neparko neveeleejaas uznjeemumu modernizaaciju, vispreciizaak to formuleeja RAF direktors Samodurovs peec Daimler-Benz speciaalistu viziites : N.a.her nam prodavatsa vsjakim mersedesam-kraisljeram, mi, rukovodstvo, vedj im n.ih.uja ne nuzhni budjem!".

Taa ka visus lielos "vadonjus" intereseeja tikai visu izpaardot un ar pagraabto naudinju notiities taalees zilajaas ...

Taa ka no Godmanja idejas paardot lielaas razhotnes

par simbolisku cenu (gribeetaaji bija), kaa izdariija polji, chehi, ungaari, ex-VDR un citi, peec ruupniicu vadonju un b. Kreitusa veiksmiigas operaacijas iznaaca chiks

Crankshaft 11.11.2010 11:40

jugasvilli

Un stāsts ir par to, ka tika pateikts, ka šādu stiklu var dabūt TIKAI sūtot no ASV.

-------------------------------

Mjaa... pirms dazhiem gadiem mums lielajam DAF

autobusam priekshas stiklu (1 pusi) par apmeeram taadu cenu atgaadaaja Igaunijas kantoris, bet nu tas bija 5 slaanju stikls uz taads paliels un pasmags ... man taa neskaidri atminjaa palicis, ka kaajas visam pasaakumam

auga kantorii CARGLASS, a varbuut AUTOGLASS ...

Crankshaft 11.11.2010 11:12

Nu par stikliem nepateikshu, jo tieshaam, braakjis gadaas dajebkuram, ir redzeets arii USA stikls ar ruupniicas braakji

Par shkjidrumiem:

Dzineejs - diemzheel nav zinaams, kaads dzineejs tam pikapam iraid, bet nu rekomendaacijas tur ir visplashaakajaa diapazonaa, gan kvalitaates/ tipa, gan

viskozitaates klasees. Es no svas puses ieteiktu TEXACO

HAVOLINE ENERGY 5W-30 vai HAVOLINE EXTRA 10W-40, abas ir 1/2 sinteetikas, bet nav paaraak daargas Var lietot kvalitatiivu mineraalellju , tjipa HAVOLINE PREMIUM 15W-40, mineraalo.

ATF- shiis paaudzes automaatkaarbaam ir parakstiita ella (ATF) ar specifikaaciju "Ford Mercon V", nezinu, vai

taalaak piemineetajaa kantorii taada ir, visi TEXAMATIC

it kaa bija tikai ar "parasto" MERCON, ne V, kaut , piemeeram, Skandinaavijaa / Ziemeljvalstiis ir arii MERCON V ellas.

Pakaljtilts: nu, kaa standarta ella ir parakstiita API GL-5

"zobratu ella", tjipa MULTIGEAR 80W-90, var GEARTEX EP-C 80W-90, abas mineraalaas, ja pakaljtiltaa ir blokjis, tad MULTIGEAR LS 80W-90. Ellas ar viskozitaati xxW-140 amurikaanji iesaka tikai pie "heavy towing", kas laikam nebuus shis gadiijums

Dzeseeshanas shkjidrums: viennoziimiigi HAVOLINE XLC "ilgispeeleejoshais", oranzhais, to zem cita nosaukuma , arii ar MOTORCRAFT marku piegaadaa

arii Ford un GM ruupniicaam.

Bremzhu shkjidrums: Ford prasiiba shitiem riikiem ir DOT3, bet mieriigi var lietot arii DOT4, DOT5.1 diez vai prasaas, bet mieriigi var lietot TEXACO Brake Fluid HD 265, labi attaisnojis savu vaardu

Kopumaa ieteiktu pazvaniit uz VA Motors, dati zemaak, un apvaicaaties par esamiibu un cenraadi, parasti var vienoties arii par patiikamaakiem cennikiem, iipashi, ja

attieciigais produkts ir "mucaa" un var nopirkt tieshi tik, cik vajag. Buutiibaa tur ir arii citu (dazhu) kantoru produkti, ne tikai TEXACO, taa ka vienmeer ir varianti Autolistes kundes ir apmierinaati ar servisu

VA Motors

Rīga, Ganību dambis 24a, LV-1005 (Iebraukšana no Bukultu ielas, pa rūpnīcas "Dambis" transporta vārtiem), ieraudzīt nav grūti, tel. 67383881 fax. 67383882, e-pasts: vamotors@apollo.lv

Ja kas - šreib'atkritkes!

Crankshaft 09.11.2010 20:42

Seene

Esmu pastāvīgais Nestes klients. Un tad, kad sanāk ieliet (zināma avota) Krievijas degvielu, arī auto iet labāk. Dūmainība gan ir manāmi lielāka.

------------------------------

Iet labaak vispaar vareetu - Krievijas DD meedz buut vairaak parafiina, bet taa ir energjija, SPEEKS! Bet kopumaa... ne velti Krievijaa iedziivotaaji pashi saukaa savu DD (ieksheejaa tirgus) par "poilo", "suslo",

veel visaados maigos vaardos Un aarzemnieki visaadi vcenshas izvairiities no diizeljauto paardoshanas Krievijaa vai biezhi komplektee tos ar vecaaku modelju / modifikaaciju dzineejiem ... Smagi vinjiem ar to EN590 , smagi, taapat, kaa ar benziinu.

Crankshaft 09.11.2010 10:28

modena

Nu smagie ne v s4et... paziņam Subaru ar zem 50 tkm... jau no mūsu ekselentas degvielas bija garantijas darbi...

-----------------------------

To vinjam subaaristi sastaastiija? Tur vispaar

viens otrs visai koloriits teels straadaa ... Degvielas vainoshana vispaar dazhdazhaadu autoremonteetaaju viduu ir ljoti izplatiita. Un , kad izraadaas, ka vainiigs auto razhotaajs, vai veel trakaak, PASHI, nu tad ir kliegshana, lamaashanaas utt.

Crankshaft 08.11.2010 12:07

Sretsked

Crankshaft, kā tur ir pa lielam ar tām degvielām? Latvija-Vācija , cik milzīga ir atšķirība starp tirgoto Latvijas Statoilā un Vācijas,piemēram, TOTAL ?

Vai Tavuprāt ,ja paņemsim ceļa gabalu Berlīne-Minhene , ieliesim 2 identiskos auto (protams,kļūda iespējama) vienā Latvijas DD, otrā Vācijas, kāds būtu rezultāts, braucot vienādi ?

------------------------------------

Pa lielam, savulaik meerot tuukstoshos meeraamus gabalus (blandoties pa saciiksteem) nekaada iipasha

starpiiba noveerota netika, ne autobaanju marshrutos, ne kombineetajos (lielaas autostraades + mazaaki celji).

Pa pilseetaam reti blandiijaamies. Sheit, ja braukshanaa

dominee tupeeshana korkjos, tagad gan mazaak, pateerinjsh pieaug juutami. Veel krievu laikos, piemeeram, Maskavaa, kur vareeja jaadeleet pa magjistraaleem, arii caurmeeraa rija mazaak, nekaa

Riigaa

Viena atshkjiriiba starp degvielaam varētu buut - Rietumvalstiis vairaak uzmanības pieveersh degvielu sastaaviem atkariibaa no klimata / sezonas, tas gan var

paliidzeet samazinaat pateerinju, bet nu ne vairaak, kaa par dazhiem procentiem kopumaa.

Ziemas degvielai ir zemāks cetānskaitlis, logjiski degvielas patērinjam jaapieaug Ja par kvalitaati - senaak, kad veel darbojos shai jomaa, paarbaudiijaam paraugus no katras piegaadaataas partijas muusu DUSos, ne reizi netika konstateetas atkaapes no normas, kuras liktu pieveerst iipashu uzmaniibu - viss standarta pielaizhu robezhaas. Ziemas degviela tikanjemta no NESTE - ne reizi nebija bijis nekaadu probleemu. Degvielas nomainja DUSaa allazh notiek peec sisteemas - paprieksh max iztuksho pazemes tvertni (standarta tvertne 20 kub.m, tad pilda tajāa ziemas degvielu. Vienu reizi, uznaakot peekshnjam salam, pats njeemos suukneedams Krasta ielas DUSaa laukaa >10 kubiem palikushaas vasaras degvielas un taas vietaa pienjemdams ziemas DD

Degvielas galapaardeveejus maz interesee degvielas cenas Rietumos bez nodokljiem - interesanti ir tas, par cik razhotaajs degvielu paardos sheit, ar visu piegaadi

un citiem pribambasiem. Un tad iestaajas standarta variants, ka galapaardeveeja "varka" visos laikos pie

tirdznieciibas bez shmugulja ir bijusi no 4 liidz 6-7 santiimiem no paardotaa litra. Lielaakais lielums bij sasniedzams mazos lauku tankos un automaatos, mazaakais biezhi vien bija reaalaa dziives iisteniiba lielajos "pilna servisa" DUSos, tad nekas cits neatliek, jaacelj gala cena ...

>juga

Zheel, ka nepirksi Leonu. man pazinja shoriit aiztraucaas

uz Austriju pakalj laikam taadam pat, viegli apmiiciitam

bet braucamam , 2007. gada beigu razhojumam. Atbrauks, buus jaanonjem skaida Bik jau mulsina tas PD diizelis, bet auto ir nobraucis vien nepilnus 60 kkm,

paardod apdroshinaashanas firma ...

Crankshaft 07.11.2010 11:48

modena

un beidzot par analīzēm.....

no 2005. gada sērs nedrīkst pārsniegt 50 miligramus uz kilogramu.

no 2008. gada Eiropa tiecas uz robežu 10 mg uz 1 kg.

Vācijā jau kopš 2003. gadu un Zviedrijā kopš 1992. g. sēra saturs vidēji degviela ir 3-5 mg uz 1 kg.

-----------------------------

Jaa, taa ir t.s. ULSD, turklaat ar samazinaatu aromaatisko ogljuudenjrazhu saturu. Vaacijaa, Zviedrijaa, Norveegjijaa, Benelux valstiis, UK

par degvielas ar seera saturu zem 10 mg/kg valsts

maksaa "preemiju" razhotaajam, videeji 0.015 EUR

par litru. ULSD visvairaak censhas realizeet lielpilseetaas un to tuvaakajaa apkaimee.

Savukārt Mažeiķu TN svinīgi lielas, ka viņu ražotāj DD sēra saturs ir no 5 līdz 30 mg uz 1 kg.

----------------------------

Mazheikji straadaa ne tikai Lietuvas / Latvijas tirgum, bet eksportee arii uz Rietumpusi. Var uztaisiit kaadu vajag, vieniigi razhoshanas izmaksas celjaa no , teiksim,

30 uz 10 mg/kg, aug gjeometriskaa progresijaa

Ja vel māki lasīt - pēc linkiem, lapās ir arī info par to kas ir sērs un ko viņš veicina.... gribēji ciparus? Lūdzu. To, ka tu šo info vel nezini "100% pavelk uz tirgus veceņu bazaru." no tavas puses.

-----------------------------

Neizliecies par gudraaku, kaa esi dabaa Par seera pozitiivo un negatiivo darbu gan dzineejaa, gan dabaa, zin vairums automiilju IMHO. Cits jautaajums ir tie pashi aromaatiskie ogljuudenjrazhi, kuri tieshi veicina

paaaugstinaatu kveepu veidoshanos. Tikt no tiem valjaa arii razhotaajam maksaa naudu! Biodiizelja pievienoshana DD samazina kveepu izmeshus, jo vairaak BIO , jo mazaak izmeshu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti