iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 25.09.2010 20:34

Yetti

Crankshaft rakstīja: ...

Starp citu, kaads te sakars ar metaanu?

.....................................

Krievijā tik pāris kantoru nosaka degvielas politiku....

===================

Jaa? Un tie tavupraat buutu? )))))))

Naftas koncernu, starp citu, to viduu nav ... ))))

Crankshaft 25.09.2010 9:26

Tas notiek, ja auto ir pildiits ar TIIRU biodiizeli! Liidz 10% nevienam nekaadu pretenziju nav - Eiropaa visur ir vismaz 5% bioDD piedevas. Pashlaik jau praato par 10% obligaato piedevu, jo liidz shaadam %% un pat augstaakam probleemu ar diizeljiem nav. Bet ar tiiru bioDD oficiaalas atestaacijas ir tikai virknei kravas auto un traktoriem / celtnieciibas tehnikai .

................................

Yetti

kā tad, kurš kontrolē, ko tur ielej...

=================

Kaa tas ir domaats? Pashi auto / traktoru utt. lietotaaji ,

ja ir normaalaa praataa, kontrolee. No servisu utt. puses - ir iespeeja kontroleet, pats savulaik esmu liidzeejis shai frontee dazhus zakjiishus izdraazt Par pashu zakjiishu naudinju, protams

Crankshaft 24.09.2010 9:35

Yetti

ko Tavam augstspiediena sūknim Krievijas "blats" palīdzēs?

protams, ja tu neesi dikti pietuvināts metānam

========================

Paliidzeesi suuknim tu pats, jo buus iespeeja uzpildiit savu auto ar labas kvalitaates vieteejo vai pat importeeto benziinu / DD, nevis, kaa krievi pashi saka, ar "bodjagu"- taa paredzeeta plashaam tautas masaam

Ko dariit, blatu sisteema ir praktiski neskarta saglabaajusies veel no padomjlaikiem

Starp citu, kaads te sakars ar metaanu?

Crankshaft 23.09.2010 19:37

kalfonso

Pirmais rakstīja:

renaults rekomendē ELF, bet neticu, ka kāds latvijas renaults to ir maiņas reizē redzējis

tā vēl trūka, lai varžēdāji ko citu kā savējos rekomendētu.

starp citu - šo mums no viņiem vajadzētu mācīties.

====================

Renault / Elf alianse tapa savulaik taadeelj, ka Renault,

kaa valsts uznjeemumam, tika dota komanda "paaroties" obligaati ar franchu kompaaniju. Viss ir ljoti vienkaarshi. Taa saciit, valsts lobeeja saveejos Citos gadiijumos biezhi vien par "rekomendeejamo" kljuust

ellu / citu produktu razhotaaji, kuri ir izdariijushi autokompaanijai ko patiikamu, tjipa naudinju kasiitee ienesushi, pie tam legaalu Ar riepaam, piemeeram, meedz buut liidziigi ...

Crankshaft 23.09.2010 19:30

jaaanis

Draco, tu uzsāki šo diskusiju tāpēc tev jāraksta vēstule CSDD un jānoskaidro, kāda mārutka pēc reģistrācijas apliecībā vēl raksta deklarēto dzīves vietu.

==================

A kaadas probleemas? Deklareeto dziivesvietu vai firmas juridisko adresi raksta visur. Kaut kaa tas nevienu neuztrauc

Crankshaft 23.09.2010 18:09

Sretsked

lielajos tankos vēl tā (gadus 5 atpakaļ Statoils sataisīja sūdus ziemā tirgojot degvielu ar augstu parafīna piedevu)...

================

Vispaar parafiina saturs bija pie vainas, tikai Statoils gan ne - vinjiem toreiz izbeidzaas diizelis un , lai aizlaapiitu "caurumu" , pasuutiija no malas, no cita kantora. A tur shoffers pavirshiibas deelj sataisiija ziepes - noleeja DUSaa nevis ziemas DD, bet kurinaamo degvielu no citas vedeeja sekcijas. Shito gadiijumu labi atceros, jo muusu DUS bija turpat blakus un burtiski ieprieksheejaa dienaa pirms soliitaa aukstuma paspeejaam izsuukneet atlikusho vasaras degvielu un ieliet tvertnees ziemas DD. Skandaals un klaigaashana toreiz bija ne pa jokam

mazajos vari uzrauties gan uz kuģu/vilcienu (perforētā, laikam saucas, jeb обезжиренная, uz sitiena nekas nenotiks, ilgstoši lietojot sapisīsi augstspiediena sūkni... zāles esot tankojoties pieliet klāt mēriņu motoreļļas... CRD dzinējiem mainīsi sprauslas...

==================

Kugju / vilcienu DD principaa lietot vareetu - tai vieniigais ir augstais seera saturs, kura deelj analizators momentaa atpaziist sho degvielu vai "trubas" jeeldiizelja klaatbuutni DUS tvertnees Otrs miinuss - shiim degvielaam mehaanisko piemaisiijumu un uudens klaatbuutnes normas ir krietni augstaakas, kaa auto DD."Obezzhirennaja" visdriizaak ir aviaacijas petroleja, kuru reizeem braakjee, peec noteikumiem taa ir jaautilizee (krievu laikos vienkaarshi izleeja zemee!), bet uznjeemiigi ljaudis pamanaas to paardot uz malu ... Frakcija ir pa vidu starp apgaismoshanas petroleju un DD.

Tas ziemas gadījums bija nu jau gadus 12 atpakaļ,nenozīmē,ka tas tā ir joprojām.

===============

Oi, kopsh taa laika DD seko visi, kam negribas probleemas piedziivot. mums toreiz un turpmaakajos gados DD piedevas PARAFLOW noiets arii strauji pieauga

Yetti

P.S. BMW auto ar dīzeļdzinējiem, oficiāli, Krievijā sāka tirgot tikai pāris gadus atpakaļ... tātad ir kaut kāda starpība...

===================

Krutos diizeljus Krievijaa oficiaali netirgo daudzaakas firmas, paarsvaraa velk vinjus iekshaa "peleekie importeetaaji". Tieshi DD kvalitaates deelj. Var dabuut Krievijaa shur tur arii kvalitatiivu diizeli, bet vietas jaazin, blats vajadziigs un cena pavisam cita ...

P.S. no sērijas - viena tante teica (neesmu pārbaudījis) - lielais trijnieks (Audi, MB, BMW) atsauc garantiju, ja auto ir pildīts ar LV ražoto biodegvielu...

==================

Tas notiek, ja auto ir pildiits ar TIIRU biodiizeli! Liidz 10% nevienam nekaadu pretenziju nav - Eiropaa visur ir vismaz 5% bioDD piedevas. Pashlaik jau praato par 10% obligaato piedevu, jo liidz shaadam %% un pat augstaakam probleemu ar diizeljiem nav. Bet ar tiiru bioDD oficiaalas atestaacijas ir tikai virknei kravas auto un traktoriem / celtnieciibas tehnikai .

Crankshaft 23.09.2010 8:16

auma

Sretsked rakstīja: Nu un kas tad TĀDS notiks,ja ielies to dīzeļeļļu benzīndzinējā ??

......................................

Uz šo jautājumu arī man būtu interesanti dzirdēt atbildi

auma

Visi tik gudri ka pat nav ko "drist pasūtīt", bet uz konkrētu jautājumu atbildi neviens sniegt nevar

=======================

Neatraucies, var sniegt arii atbildi

Lielos vilcienos var teikt, ka NEKAS NENOTIKS, vismaz iisterminjaa nee Tieshi taapeec arii eksistee leerums motorellu, kuras ir deriigas gan benziina, gan diizeljdzineejiem. Bet eksistee arii prasiibas abu tipu dzineejiem, kuru deelj razho gan tikai benziina dzineejiem, gan tikai diizeljiem paredzeetas ellas. kaa buusi ieveerojis, normaalaa "TDS" (Technical data Sheet"

ir vesela rinda parametru, kuri "iisajaas" versijaas vai uz iepakojumiem nav sastopami. Par TBN jau rakstiiju. Ir veel taads buutisks parametrs, ko sauc par "sulfaata pelnu saturu". Shis skaitlis (%%%) netieshi raksturo piedevu liimeni elljaa. dabiski, jo augstaaks piedevu liimenis, jo lielaaka "pelnu" , resp. uzdeguma veidoshanaas dzineejaa, kas nu galiigi nav veelams. Taapeec benziina dzineejiem ar augstaam temperatuuraam sadegshanas kameraa un virzulja "uguns zonaa" parastas diizeljelljas vairs nav izmantojamas, veel vairaak, shodienas praksee augstas klases motorelljaam izmanto t.s. bezpelnu (ashless)

piedevas, jo veel jaaruupeejas par lambda zondeem un katalizatoriem, aizdedzes sveceem, kam jebkaads uzdegums nu ljooooti nepatiik. Bet shiis bezpelnu piedevas ir daargas ... Shii iemesta deelj t.s. "UTO" ellas, kuras paredzeetas traktoru un tml. tehnikas dzineejiem un transmisijaam, var liet vecaaku modelju benziinniekos, bet modernaa benziina dzineejaa - nee! Tas pats attiecas uz daudzaam SHPD un UHPD tipu diizeljelljaam - lai nodroshinaatu ilgu darbaspeeju saglabaashanu, tajaas "sulfaata pelnu saturs" meedz buut augsts - tad taas ir piemeerotas tikai diizeljiem, kuros procesa temperatuura ir zemaaka un probleemas ar uzdegumu nerodas, bet benziinniekos taas liet nav ieteicams.

Nu tas taa, iisumaa

Crankshaft 22.09.2010 9:23

Gauss

Sretsked rakstīja:

auma rakstīja: Ar ko atšķiras dīzeļeļļa no "parastās" benzīniem domātās, pieņemot ka abas ir pussintētikas 10w/40?

.....................................

Piedevas citas.

.....................................

kādas?

....................................

Ja nu to dikti gribi zināt, zvani un prasi konkrētajam eļļas ražotājam,kādas tieši tās tur ir.

...................................

Tātad deksters neko konkrēti nezin, tikai tukši lej?

==================

Deksters neko nelej, Deksters pareizi noraada uz lietas buutiibu Paskaidroju: konkreetas jebkuras ellas sastaavs ir ruupiigi glabaats komercnosleepums un tiek

glabaats kaa acuraugs. Ir virkne t.s. standarta piedevu, kuras normaali lielos apjomos razho specializeetas firmas, daudz taadu nav, tjipa "Lubrizol" un citas. Shiis piedevas izmanto praktiski visas kompaanijas, arii lielaas. Un tad saakas odzinja - lielajaam kompaanijaam ir pashaam savas R&D struktuuras, kaa arii kjiimiskaas

struktuuras, kuras razho tieshi sho kompaaniju izstraadaatas piedevas. Sho piedevu sastaavi un pielietoshana / pievienoshana normaali ir visai ruupiigi glabaats nosleepums pat pashas kompaanijas iekshienee

Seene

Vispār jau pamata atšķirība slēpjas motora dziļumos - benzīnniekam mazākas slodzes, lielāki apgriezieni, dīzelim otrādi. Problēmas sākas ar turbodīzeļiem - slodzes lielākas, un apgriezieni arī (īpaši karstai turbīnai). Un tad jau vajag vispusīgi labāku kvalitāti, kas spēj izturēt lielas slodzes, augstus apgriezienus un temperatūru.

==================

Uz to pusi ir, bet tomeer garaam Benziina dzineeju galvenaas risinaamaas probleema ir augstas temperatuuras, ellas iztvaikoshanas speeja, apgriezieni jau ir otraa plaana probleema. Diizelju gadiijumaa temperatuura galiigi nav tik liela probleema, kaa benziina dzineejiem, tur vairaak uzmaniibas pieveersh t.s. "dispersajaam" iipashiibaam, resp. ellas speejai notureet kveepu daljinjas peldoshaa staavoklii, neljaujot taam noseesties uz dzineeja detaljaam, parasti tas tiek apvienots ar efektiivaakaam "mazgaajoshaam" iipashiibaam.

Nu un, protams , saarmainiiba, kuru starptautiski apziimee ar burtkopu TBN. tas tiesa, degvielas kvalitaatei

kljuustot aizvien augstaakai un seera saturam tajaa samazinoties, TBN arii kljust aizvien mazaaki - ja veel pirms kaadiem gadiem normaalai diizeljellai TBN bija

11-12 mgKOH/g, tad shodien shis skaitlis jau ir 6-7,

gariem mainjas intervaaliem , protams, meedz buut lielaaks.

Attiecīgi prasības eļļai/piedevām/whatever... Sauc kā gribi, bet gala cena no tā nemainās.

=================

Mainaas jau nu gan - jeb tu domaa, ka visas piedevas, kuras veic vienaadu funkciju, maksaa vienaadi?

Vislētāko eļļu droši varēsi liet amurikāņu degvielas kapsētai ar ko nesteidzīgi rullēsi pa šoseju. Visdārgāko - multiturbo eirodīzelim, ko lietosi sacīkšu režīmā.

===================

Zinaama taisniiba ir - vismazaakaas prasiibas pret motorellu ir leengaitas dzineejiem ar saliidzinoshi zemaam kompresijas pakaapeem, kaut arii tur meedz buut nianses dzineeju konstrukcijas un izmantoto

materiaalu deelj Visdaargaakaa ella ...vispaar jau visdaargaakaas no mazumtirdznieciibaa nonaakoshajaam (ja neskaita "superkrutos" dazhu firmu produktus, kuri orienteeti uz pielietoshanu saciikshu dzineejos) shobriid ir VW PD diizeljiem paredzeetaas, tieshi dzineeju konstruktiivo iipatniibu un saistiito elloshanas prasiibu deelj

i_edgars

auma Nē nedrīkst! Dīzeļeļļām un benzīnniekiem ir savādāki burti eļļas marķējumā - no rindas BCDEFGH

==================

))))))))))))))))0

Ir universālās eļļas, tās var liet gan dīzelī, gan benzīnniekā jebkurā ar identiski forsāžas un noslogotības līmeni.

=================

Ne jau tur taa starpiiba

Burtu apzīmējums arī norāda kāda tipa dzinējos tā ir lietojama - mazforsēti, forsēti, deforsēti, dīzeļi, benzīnnieki, ar vai bez turbīnas, ielas tehnikai, celtniecības vai lauksaimniecības tehnikai, noslogotai tehnikai utt.

================

Burtu apziimeejums tikai aptuveni noraada uz pielietojuma jomu! Ir virkne citu parametru, kuriem jaapieveersh uzmaniiba, bet tos var smelties tikai iepaziistoties ar "Technical Data Sheet"

Jebkura auto manuālī ir šis rekomendējamais apzīmējums.

==================

Tas gan ir pareizi, pie taa arii der pietureeties un neuzskatiit, ka baisi advanceeta "peedeejaa bljaaviena"

motorella atnesiis negaidiitus labumus

Principaa jau vareetu nopubliceet diezgan visaptveroshus

materiaalus par elloshanas teemaam, vien ... kas par to pikji maksaas Jo publiskajaa telpaa reizeem taadas "peerles'naakas redzeet un dzirdeet, ka taisni shausmas ...

Crankshaft 15.09.2010 8:18

Pirmais

Uz kurieni tad tā degviela pa trubu plūst, ja ne uz eksportu?

..............

nekur neplūst.... vienkārši stāv trubā

-----------------------

Nebuus vis taisniiba - staav jeelnaftas truba, t.s. "produktu

cauruljvads", pa kuru pumpee jeeldiizeli, nav apstaajies ne

briidi

Crankshaft 14.09.2010 18:27

Nortel

anonimikis rakstīja: no kura laika mažeiķi=krievija? cik izlaki?

Izejviela (nafta) viena un tā pati. Mažeiķu rūpnīca identiska "vidējai" Krievijas rūpnīcai, dažas pat labākas.

=====================

Ne jau izejvielaa taa saals Sarazhot EN 590 standartam atbilstoshu DD speej Mazheikji un divas Baltkrievijas rafineerijas - taas paspeeja savulaik rekonstrueet. Krievijaa EN 590 atbilstoshu degvielu razho ljoti maz, truukstosho importee

Iespējams, ka kvalitātes prasības Krievijas iekšējā tirgū ir nedaudz zemākas, bet eksporta atbilst visām jevropas normām. Kā nekā, eksportē arī uz attīstītajām valstīm.

=======================

Krievijaa nopeerkamo "ieksheejo" DD pashi krievi sauc par "bodjagu" Bet ir spiesti lietot, "Eiro-DD" maksaa daudz daargaak un var dabuut lielaakoties tikai "pa blatu"

Ne velti daudzas autofirmas Krievijaa konkreetus diizeljauto nemaz nepaardod oficiaali.

Krievija uz "attiistiitajaam valstiim" lietoshanai gatavu DD neeksportee. Eksportee taa saukto "jeeldiizeli" - izejvielu kondiicijas DD razhoshanai. Vaardu sakot , veelreiz paarstraadaa, attiira no mehaaniskajiem piemaisiijumiem, seera , aromaatiskajiem ogljuudenjrazhiem, peec tam izmanto "iistaas" DD blendeeshanai. "Trubaa" tek tieshi taads jeeldiizelis.

Crankshaft 14.09.2010 13:06

feciic

Tikai nez kāpēc man pazīstami dīlerservisu meistari tos longlaifus savās mašīnās paši nelej un pieturas pie pārbaudītām vērtībām - eļļas maiņas ik pa 10-15 kkm.

Ar "labo" Latvijas degvielu tā darīt varētu būt prātīgāk.

====================

Ar DUSos nopeerkamo DD viss vareetu buut OK arii Latvijaa, ja lieto DD no Krievijas, vai veel trakaak "diizeljdegvielu" no "trubas", tad gan vareetu buut stipri praatiigi

Crankshaft 14.09.2010 13:01

Slinkais

Crankshaft rakstīja:

Un tu to caurlaidiibu paarbaudiiji?

nu un kas?????

pastāsti ko tas ietekmē?

caurladiiba butiski ietekmee spiedienu pirms filtra, kas savukaart samazina spiedienu dzinejaa un noved galu galaa pie eljas bada

===================

Njaa, taadi joki ir pieredzeeti, kad pie mazaakaam un videejaam slodzeem ellas spiediens ir OK, resp. taam pilniigi pietiekams, bet apgriezieniem augot suuknis ta speetu nodroshinaat nepiecieshamo razhiibu (taa ir galvenaa / primaaraa!), bet ellas filtrs ar to vairs galaa netiek, turklaat spiediens arii formaali it kaa ir normas robezhaas ... ja nebuutu taa ellas padeve caur pamatgultnjiem uz klanju gultnjiem caur klokjvaatpstu, tad taads spiediens vispaar buutu pofig Kaa nekaa savulaik taadam riikam, kaa Porsche 917-30 ellas spiediens magjistraalees nepaarsniedza 1 atm - klokjvaarpstaa ellu nepasniedza caur pamatgultnjiem,

bet pa klokjvaarpstas "vidu" - razhiibas pietika ar atliektiem galiem, paareejo sliidgultnji izdara pashi

Crankshaft 13.09.2010 18:10

Nortel

Esmu braucis ar vienu un to pašu eļļu 10 tkm, pat 30 tkm. Starpības nekādas. Ik pa 10 tkm tāpat sanāk pieliet kautkādu litru klāt.

=====================

Litrs uz 100 skaitaas normaals raadiitaajs, kaut diviem peedeejiem maniem auto nebija jaapielej ne grama starp ellas mainjaam Ielejot bija 2/3 attaaluma starp min un max, nolejot 1/3 attaaluma

Par smagajiem jā, tur tās eļļas toč ir longlife. Bet uz vieglajiem - mārketinga triki.

=====================

Kljuuda, ja staastiit, kaada, gari sanaaks

Nortel

Tas pats ar eļļas filtru. Reiz aiz neko darīt atfleksējām vaļā 30 tkm nogājušu filtru (ražotājs gan ieteica mainīt ik pa 10 tkm). Nu nebija tas filtrs nemaz aizmests ciet. Kautkādas nogulsnes jau bija, bet ne tādas, kas ietekmētu caurlaidību.

====================

Un tu to caurlaidiibu paarbaudiiji? Es esmu to dariijis,

maaciibu laikaa. 10 kkm nobrauktam filtra elementam, uz kura arii ar neapbrunjotu aci neko iipashu nevareeja redzeet, caurlaides speeja bija ieveerojami mazaaka ... redzi, ne visi noseedumi ir redzami ar aci

Crankshaft 13.09.2010 8:58

Slinkais

VW dizeliem, ar suknj sprauslaam esot jalej nez kaaads brinums par lielu naudu

======================

Tieshi taa! Un neviens vien ir iedziivojies ziepees, liedams

'vasjas' dedziigi rekomendeeto "hiperkruto" Mobil,

Castrol vai citu fabrikaatu. Diemzheel suuknjsprauslu dzineejiem deriigas tikai ellas , kuras atbilst specifikaacijaam VW 505.01, 506.01 un 507.00 + taam

ir pielaide no VW - ar pliku uzdrukaatu VW standarta numuru vis nepietiek Zinot PD konstrukciju, nav briinums Eksperimenteet ar sho lietu nav jeegas, aplam daudzi ir aplauzushies ...taa padaargi

Kanibaals

Tām longlife eļļām gan jau maziem burtiem pierakstīts, ka 30 štukas var braukt vieglā režīmā, bet kulšanās pa pilsētu/īsi pārbraucieni ir jau smagi ekspluatācijas apstākļi un 10-15 tkm ir max.

==================

Shtelle ir taada, ka ar taam "LongLife" utt. ellaam "var izvilkt" to garo noskreejienu. Galu galaa savu verdiktu vienalga dos kompis, kursh arii nokomandees, kad jaaveic "oilchange", pats izskaitljos. gan BMW, gan VW, gan Opelim utt, kuriem ir paredzeeti garie ellas mainjas intervaali.

Crankshaft 09.09.2010 10:27

Sretsked

Ko Jetijs tur samurgojis par pneimo spilveniem ?? Kur tādam renim tie ir iemontēti ?

===============

Ir espāsu versijas ar "air suspension". Tikai mūsu apstākļos diez vai labākais variants ...

Crankshaft 02.09.2010 13:03

IkdienasViesis

Kādreiz (vēl 80-tajos) bija arī trolejbusi uz garo Ikarusu/280 bāzes - Maskavā tādi bija diezgan daudz. Vēl atceros žurnalā Za ruļom bija bildes, kur eksperimentāls troļļuks bija uztaisīts uz populārā busa LAZ bāzes. Kombinacijas ir bijušas daudz un dažādas.

=====================

Bija bija taadi Maskavaa, gan vairaak 1980-o beigaas. Hohma bij taa, ka shitos trolejbusus taisiija atjaunojot

nobraukto Ikarusu virsbuuves un tad uzstaadot krievu

razhojuma ZIU elektroiekaartas Uz Ikarusu baazes razhoti trolejbusi braukaaja arii Bulgaarijaa. Uz autobusa LAZ baazes veidotus trolejbusus pirmo reizi redzeeju Lvovaa 1960-o gadu beigaas, tad veel bija "apaljie LAZi". Tagad gan , cik dzirdeets, vinji krietni modernaakus busus un trolejbusus...

Crankshaft 31.08.2010 8:38

Palaidniex

IR sildtāj nesilda gaisu, bet priekšmetus un rumpīšus...

It kā strādā visai vienkārši un efekts ir momentāls...

................................

Jaa ... shito efektu pakjeera jau "Ulmajnjaikos" - Spilves

lidosta bija otraa pasaulee lidosta (pirmaa - Berlin Tegel), kur taadi sildiija pasazhierus

Crankshaft 26.08.2010 9:05

Shiirs

Pirmais tikko man PM atsutija, teica ka Deksters esot gejs. Interesanti, kaa vinsh to zin?

=====================

Hmm, varbuut vinja pagaatne tiita dziljaa nosleepumaa,

tjipa sizhets no "Gr. Monte Kristo"?

Marwin nevareetu buut, tas jau pasen zem zemes ... varbuut Taisons? Iedomaa, cik jauki vienriit pamosties un ieraudziit uz savaam krediitkarteem vaardu "Tyson Gay" Tad pat savam SLR Mercim vareetu bez aiztures likt

numurziimi GAY ))))

Crankshaft 24.08.2010 18:47

Sretsked

Pērku ģeneratoru 5-10 kW ar benzīna vai dīzeļdzinēja piedziņu. Ķīnīzeri neinteresē.

====================

Hmm, vai tad taa shodien ir probleema? Jeb tu meklee b/ueksemplaaru? Nja, laikam jau labaakaa izveele ir diizelis shodien ... kaa atminu, mums uz saciikshauto transportbusa taads staaveeja, kaadi 5 kW laikam bija, a varbuut 6 kW. Baigi labais, tai savaa kapsulaa straadaaja

tik klusi, ka bij roka jaaliek pie kastes, lai saprastu, ka straadaa ... njaa, YAMAHA Diesel ...

Crankshaft 20.08.2010 10:18

Bams

Piem. pie Nacionālā teātra to S veida līkumu nošņāps un sliedes liks pa diognāli. Gribēja to laist pa taisno gar kanālu, bez zaļajiem pāris vecu koku bija žēl...

====================

Ahaa, shamie tagad pamodaas A bebru nograuzto koku

shiem diez zheel nav? Vispaar taas zaljo izdariibas reizeem ir lopiskas un kaitinoshas. Galu galaa eksistee metodes lielu koku paarstaadiishanai arii, bet to vinji laikam nezin ...

Pirms kaadiem gadiem jau shaada ideja bija, bet tad saaka breekt kultuuristi - rau, no tramvaju radiitaas vibraacijas Nacteaatris kanaalaa iegaaziishoties utt..

Taadi laiki, katram gribas izraadiit savu varu un ietekmi

Crankshaft 16.08.2010 9:24

Sretsked

Sakarība tāda,ka lieli apgriezieni un ilgstoši turēti rada krietni lielāku iespēju izjukt tam,kas mazu laiku izturētu lielu slodzi.

----------------------------

Principaa taa arii ir - augot apgriezieniem rotora disbalansa izraisiitie speeki / vibraacija nebuut

neaug lineaari. Diemzheel ir redzeeti gjeneratori,

kuriem rotora tinumi palikushi valjiigi, varbuut

razhoshanas defekts, visticamaak tomeer, ka vibraacija.

Bij vienreiz gadiijies Subaru Legacy, tam tas gjenerators vispaar bij saspraadzis gabalos - rotora tinumi bij kjeerushi statoru.

Nu un par gultnjiem ... apgriezieni virs 10 000 rpm

jau ir "kritiskaa zona", tur meedz izmantot t.s. paaugstinaatas precizitaates gultnjus. Veel uz gultnjiem darbojas taads faktors, kaa pasha gultnja diametrs, jo tas lielaaks, jo pieljaujamie apgriezieni mazaaki. Nu un veel, protams, temperatuura - apgriezienos virs 10 000 rpm gultnji diezgan aatri juutami uzkarst. A tas vinjiem nepatiik, un ja lielos apgriezienos padodas gultnis, tad ir "Staljingrada"

juriz

multiplikators - paaugstinošais reduktors

demultiplikators - pazeminošais reduktors

------------------------------

Jaa, droshi, ka var teikt arii taa, kaut , kaa jau

rakstiiju, vismaz transportaa pirmo terminu sastapis

neesu - demultiplikatorus gan

Crankshaft 15.08.2010 10:36

draco

un par tiem maksimaalajiem - jau pieveersu uzmaniibu - ja 15k maksimaalie ir pieljaujami, tad 12 - 13 000 jaabuut normaaliem ilglaiciigiem darba apgriezieniem imho.

================

Nu nesanaak ...cik tad ir to auto, kuru dzineeji griezhas

teiksim, 9000? Var taadu gjengjeri uzbuuveet, bet cik vinjsh maksaas? Ko autorazhotaajs par cenu teiks?

Un par to apgriezienu heroizeeshanu - jebkuram lodiishgultnim ir max rpm. Fizika ir fizika un neko tur

nepadariisi. Jaa, tagad ir arii auto dzineeju turbokompresori, kuri griezhas rites gultnjos, bet sliides gultnju apgriezienus veel taalu nav sasniegushi

Ja kas, atsitam SAAB remonta instrukciju un lasaam ...

izmeegjinaajumu apgriezieni uz stenda - 187 000. Viss,

sarunas vairs nav

Crankshaft 15.08.2010 10:06

draco

Crankshaft: nbekas tur nespraags. dies ar tiem krievu agregaatiem, atminjas par kuriem tevi tik ljoti nomoka,

=======================

Da nenomoka, vienkaarshi bija lietas, ar kuraam bija jaaciinaas Un VAZa gjenerators bija 1/1 itaalju firmas

"Scintilla" kopija ...

bet manaa graamataa par eskortiem bijaviras 10k apgriezieniekm noraadiita gjeneratora max hjauda.

================

Jaa, VAZa gjengjerim arii bija remontinstrukcijaa shaadi parametri noraadiiti, bet ... testa rezhiimaa, uz stenda, un tikai paardesmit sekunzhu ilgi. Ir man BOSCH remontinstrukcija, parametri ir praktiski tie pashi...

maajaas man arii restaureets granadas gengeris divsiksnu meetaajas - dzensisknas skiivja diametrs jamam vismaz 2x mazaaks par klokjenes skiivja diametru.

=================

No V6 motora? Tiem tas bija normaals pasaakums,

jo V6 dabaa neviens nemeedza griezt liidz augstiem apgriezieniem.

draco

Максимальная частота вращения ротора

15000 об/мин

www.auto-rm.ru/...

=============

Pieveers uzmaniibu vaardam "maksimaalie"

Yetti

Crankshaft rakstīja: ...Vispaar jau piemineeto V340 agregaatu sauc par variatoru Jaunaakajaas versijaas par CVT tipa transmisiju, kaut ir arii citi tipi

Auto un motbuuvee vairaak paziistams mehaanisms,

kuru sauc par "demultiplikatoru", buutiibaa papildu sazobe, kura darbojas kopaa ar aatrumkaarbu ... klasisks piemeers it t.s. "overdrive" . ...

vienam siksna, otram sajūgi...

=================

Nu Van Doorna produktam (DAF) bija miinusi, bet

tomeer tais taalajos gados nekaa liidziiga autobuuvee

nebija ... apveersums jau notika stipri veelaak, kad

izstraadaaja to pashu CVT transmisiju ar teerauda "siksnu", kura turklaat darbojaas "uz spiedi", ne stiepi

Chankaishi

Jaa, jaaatziist sava kljuuda - tieshaam sajaucu multiplikatoru ar variaatoru Godiigi sakot - nezinu, kas ir multiplikators tieshi kaa mehaaniska ieriice.

==============

Atshkjiriibaa no "demultiplikatora" multiplikatoru kaa mehaanisku ieriici dziivee sastapis neesmu Bet peec idejas tas pats vien buutu

Crankshaft 14.08.2010 18:36

Chankaishi

nocelshanai - atkariiigs no daudziem faktoriem. autogeneratoriem max jaudu noraada, ja nemaldos, pie kautkaadiem padsmit tuukstosh apgr/min.

--------------------------------

Nu , padsmit tuukstoshi rpm nebuus vis ... pie taadiem apgriezieniem gjenjgjeris "uzspraags" kaa bumba - nevieni rotora tinumi to neizturees. Normaalam auto gjeneratoram paarnesums pievadaa ir 1.3 ...1.4, augstu apgriezienu dzineejiem mazaak. Bija mums savulaik probleemas ar gjeneratoriem, kad VAZnjus piespiedaam griezties virs 7500 rpm ... Svieda rotora tinumus laukaa ka tik nu. Naacaas taisiit lielaaka diametra "shkjiivi", uudenssuuknim arii - lodiishgultnim kritiski ir apgriezieni jau drusku virs 8000 rpm ...

Zini kāda ir starpība starp reduktoru un multiplikatoru?

Un tu zini? Reduktors gan samazina, gan palielina apgriezienus, atkariigs, kursh primaarais, kursh sekundaarais rats Multiplikators ir reduktors ar mainiigu paarnesumu attieciibu, piem. vecajiem 340 volvikjiem bija automaatiskaa aatrumkaarba ar multiplikaatoru uz siksnas.

---------------------------

Vispaar jau piemineeto V340 agregaatu sauc par variatoru Jaunaakajaas versijaas par CVT tipa

transmisiju, kaut ir arii citi tipi

Auto un motbuuvee vairaak paziistams mehaanisms,

kuru sauc par "demultiplikatoru", buutiibaa papildu sazobe, kura darbojas kopaa ar aatrumkaarbu ... klasisks piemeers it t.s. "overdrive" . Es no beernu dienaam atminu t.s. "Serpuhovas" 50 ccm shosejnieku, kuram

paarnesumus sleedza ar kaaju, bet izveele starp

paarnesumu rindaam bija jaadara ar roku, kaa tolaiku

2-aatrumu mopeediem ...Saciikshbrauceeja izdariibas bija akrobaata liimenii Toties skreeja tas "mopeeds"

gandriiz 200 kmh ... bija tam daiktam 12 ZS un griezaas

gandriiz 15 000 rpm ...

Crankshaft 05.08.2010 10:28

anonimikis

retorisks jautājums - kā ir jābrauc vai kādam lūznim ir jābūt auto, lai 4 gadu vecumā ar knapi 100K nobraukumu būtu jāmaina galvas blīve? es savām vecajām mizām to nekad neesmu darījis.

===================

Tikpat retoriska atbilde: jaabrauc dajebkaa un auto var buut jebkursh, pat viskrutaakais (it kaa). Dajebkaads sleepts defekts var izliist i pirmajaa tuukstotii, i desmitajaa, i simtajaa ... no taa neviens nav pasargaats, diemzheel.

Citiem vaardiem, kaa paveicas

Lasītākie raksti

Jaunie raksti