iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Crankshaft 05.08.2010 10:20

Yetti

Kāpēc tad viņi ir aizliegti pārtika

.......................

aizliegti nav... tik kādu laiku atpakaļ zviedri (laikam) bija izpētījuši, ka AL esošās vielas kaut kā pastiprinot vecuma plānprātību... nezinu cik tur fufelis...

==============

Bija, bija taads trobelis savulaik, njeemaas tur zviedri,

amerikaanji, francuuzhi - viens pilsonis bij izvirziijis teezi, ka alumiinijs bariibaa veicinot Alcheimera slimiibu kad apkopoja datus "worldwide', patiesi izraadiijaas, ka tas ir fufelis, pie vainas bija gan viens otrs kjiimiskais elements it kaa, bet tos satureeja ... dzeramais uudens

taapeec paartikas alumiinijaa ir stingri limiteeti svina, cinka, arseena, antimona un veel shaa taa daudzumi - alumiinijs tos meedz satureet "dabiskaa veidaa", reizeem paaugstinaataa daudzumaa.

Jautājums Kloķvārpstai vai esi drošs, ka piena slaucenei, paredzēts pienu pārtveicēt un ka pie temperatūrām un nedaudz citiem šķidrumiem tā uzvedīsies tāpat, kā slaucot siltu govs pienu. Šis gan vairāk retorisks jautājums. Tā teikt...

----------------------------

Krievu laikos piena kannas kaa reiz razhoja no "paartikas alumiinija", tolaiku "GOSTs" pat materiaalam bija atshkjiriigs no "tehniskajaam" Al shkjirneem. Alumiinija kannaas bez probleemaam i skaabputru gatavoja, i beerzu sulas raudzeeja, i ruugushpienu gatavoja. nekad neesmu dzirdeejis par probleemaam

Ja taas kannas ir razhots Kjiinaa, tad nezinu - Kjiinai , milziigai Al razhotaajai, ir bijushas lielas probleemas paartikas alumiinija frontee ... kaa reiz deelj piemaisiijumiem

Crankshaft 04.08.2010 15:55

> Nortel

Nekaadi alumiinija trauki kopumaa paartikai aizliegti nav.

Vienkaarshi jau iz seniem laikiem saskaree ar paartiku

jaalieto t.s. paartikas alumiinijs, kriev. aljuminjij pishchevoi, angl. food grade aluminium. Likumi reglamentee vien alumiinija trauku, galda piederumu u.c. liberinju metaala sastaavu

Crankshaft 02.08.2010 16:41

Pirmais

NĒ, tas nav iespējams.... autorizētajā servisā kompis pateica, ka vainīga ir galvas blīve

----------------------------

Nu, to kompis diez vai vareeja pastaastiit, ja runa nav

par pashu cilidru bliiveejumu "izdegshanu". Te tomeer

runa ir drusku par citu efektu Bet nu ko - jaameklee, gan jau atradiis. kaut gan es personiigi, ja taads auto buutu jaaremontee, droshiibas peec izpildiitu shii siltummainja (ja taads tur ir) appreseeshanu. Atceries, kaa savulaik Porscheem raamjus kontroleeja?

Crankshaft 02.08.2010 15:24

Chankaishi

Cerams, ka paarbaudiis, vai galva nav sametusies un nosliipees apakshu, ja buus nepiecieshams.

-----------------------------

Tas gan, iipashi, ja tam dzineejam ir t.s. MLS galvas

bliive , tautaa meedz saukt par "blekjinieci". Shii tipa bliives prasa ljoti ruupiigi sagatavotas un nedeformeetas virsmas blokam un galvai + stingru razhotaaja metodikas ieveeroshanu...

Starp citu, es taa intereses peec papeetiiju par tiem modernajiem diizeljiem. Uzduuros tekstiem, kad Merivai ar 1.7 dti vai kaadu tur dzineeju bija suuce siltummainii - ella / uudens tipa (ellas radiators principaa). Nu un tur,

dabiski, ellu pa druskai spieda dzeseeshanas shkjidrumaa ... vai te arii kas liidziigs nav iespeejams?

Crankshaft 01.08.2010 12:55

draco

2Crankshaft: kautkaa nepas. zirgus mashiinai noraada parasti testeejot jaudu uz stenda peec kautkaadas sae proceduuras -tiira jauda uz klokjenes, un biezhi vien veel arii ar atsleegtiem pievadagregaatiem - generatoru, un koturveel.

a no turienes liidz ritenjiem veel garsh celsh ar jaudas zudumiem ejams - aatrumkaarba, diferenciaalis, visi gultnji...

--------------------------------

Tieshi to arii dara uz veltnjiem, ieprieksh nomeerot zudumus transmisijaa Ja atmini taadu auto, kaa "Sport Quattro" - tam zudumi transmaisijaa bija gandriiz 50%

ciik atceros, jaudiigaakais zhiga bija 80 zs - 2106 1.6l dzineejs. nu i 20+zs pie simta - kautka makten padaudz. neskatoties uz zaarka aerodinamiku, zhiga masaa un izmeeros pamazs tomeer bija

---------------------------

Saakotneeji 2106 dzineejam bija 82 ZS, peechaak samazinaja liidz 77 ZS degvielas kvalitaates deelj . Savam laikam VAZ dzineeji patiesi bija gana moderni

un jaudiigi Kaut veesturee ir gana daudz taadu "ilgdziivotaaju" ...

Crankshaft 30.07.2010 7:46

V-MAX

man doma kādu mopēdu nokrāsot...

-------------------------

Bāskervilu mopēds! ))))))

Crankshaft 27.07.2010 15:00

Sretsked

Ko nozīmē-laba ražotāja? Tu zini,ka filtra papīru pasaulē ražo 2 firmas, pārējie tikai lipina kopā tos filtriņus ? Drošais braucējs.....braukt jau var droši, kamēr apstāsies ar sajātu sūkni. Var taču droši arī bez filtra.

---------------------------

Nu tikai 2 firmas ja nu nav gan Bet nenoliedzami starp filtru papiira razhotaajfirmaam arii ir haltuuristes, kuras razho "leeto" filtru papiiru Pirms kaadiem gadiem "Avto Revju" taisiija filtru testus, gan ellas filtru. Nu tad tur, kaa parasti, pusi bij iegaadaajushi "leetaa gala" produktus. razhotaaji bij visdazhaadaakie, bet kaa likums , probleemu nebija ar paziistamu firmu izstraadaajumiem, pirktiem oficiaalaas bodees, ne tirgus buudaas. Bet mazpaziistamu / nezinaamu firmu produkti ... oiiiiiiiii. Rekords bija filtrs, kuram poras izmeers gandriiz 3x paarsniedza standartos noteikto. Razhotaajvalsts bija ... Somija

Bez tam katram filtru razhotaajam ir savi knifi papiira "falteeshanai" un citas fiichas, ir taadi, kuri papildus papiiram veel izmanto "priekshfiltrus" no sinteetiskas shkjiedras, utt.. Kaut braakjis gadaas visur, kur razho neaptveramus daudzumus dajebkaa man savulaik stundu peec uzstaadiishanas paarspraaga "Origjinaalais Mercedes Benz degvielas filtrs", iisteniibaa kaarbinja satureeja "Purolator" izstraadaajumu. Bet nu tas var gadiities dajebkuram razhotaajam, turklaat paardeveeji apmainiija bez vaarda runas, jo kastiite bija saglabaajusies. Veelaak shie aizsuutiija uz razhotaaja kantori ...Bet kaa beidzaas, nezinu. Vietaa uzliktais kalpoja nevainojami, taads pat.

Crankshaft 27.07.2010 14:33

draco

nu par taam "pienjemuka 50 zs vajag kustiibai ar 70 kmh" - ar shitaadiem pienjeemumiem un taalaakiem secinaajumiem no taadiem "griestu" pienjeemumiem tev taisns celsh uz zoodaarzu, buurii pie meerkakjiem. kaa zinaams, cilveeks ir sapraatiigs dziivnieks, a tev no sapraata ne druskas nav....

--------------------------------

Veel krievu laikos shitaadus eksperimentus kopaa ar

VAZ taisiija zhurnaals "Za Ruljom", peec "darbaljauzhu luuguma" , protams. Brauca gan pa veltnjiem, gan pa Dmitrovas poligona dinamometrisko celju. Preciizi tos ciparus neatminu, bet pamataa bija taa, ka, lai paarvietotu VAZ 2105 (vadiitaajs + pasazhieris) ar 60km/h pastaaviigu aatrumu, bija nepiecieshami vien 20+ ZS dzineeja jaudas. Prieksh 100 km/h jau vajadzeeja

nepilnus 50 ZS, visus 70 ZS vajadzeeja prieksh 140 km/h.

Visstraujaak jaudas pateerinjsh pieauga virs kaadiem 105 km/h. Principaa apmeeram tas pats, kas manam ex-Volvo 240 - ar savu "sadziives ledusskapja aerodinamiku" vinjsh patiikami teereeja degvielu liidz kaadiem 115 km/h, peec 120 "apetiite" strauji saaka augt

Crankshaft 25.07.2010 18:52

auma

Visi temperatūras datčiki vēl atrodas tosolā kuram temperatūra ir normāla bet galva bez šķidruma jau sāk tēlot propelleru jo nav vairs viņā šķidruma kurš karstumu atņemtu.

====================

Vispaar jau shkjidruma deveeji galvaa meedz atrasties

iespeejami augstu, bet iespeejams principaa ir. Tikai ... deveejs bez shkjidruma "apmazgaashanas" meedz raadiit arii zemaaku temperatuuru par pashas galvas Nu un, juutamaak nokriitot shkjidruma liimenim, pa sisteemu saak kurseet arii putas, kuras nekaads labais dzeseetaajs vis nav ...

Crankshaft 25.07.2010 13:15

Chankaishi

Godīgi sakot - tas citāts no žurnāla liekās pastulbs. No līmeņa krišanās(kā vispā var kristies līmenis, ja visas trubas veselas) pārkaršana nenotiek, pārkarst pie nepietiekoša līmeņa. Ja motors nav bijis pārkarsēts, tad es palieku pie sava - 4 gadu laikā'galvas skrūves palikušas vaļīgas, dzesēšanas šķidrumā iekļūst degviela un gāzes no cilindra.

-----------------------------

Ja tam riikam ir"stiepjamaas" galvas skruuves + t.s MLS galvas bliive ... nu tur iipasha iemesla galvas skruuveem

palikt valjiigaakaam it kaa nav. ir jau veel vietas, kur dzineejs var zaudeet dzeseeshanas shkjidrumu - praksee ir bijushi gadiijumi, kad "pil" uudenssuuknis, turklaat taadaa tempaa, ka uz aarpusi nekas neparaadaas. Tikai nonjemot visus vaakus, lai mainiitu zobsiksnu, izraadiijaas, ka "pie gala ir pile". Bez tam ir maniitas arii suuces caur galvas bliivi uz aarpusi - visai gruuti detekteejamas, ja suuce ir zem kolektoriem. Taapat var

suukties pa iepluudes kolektora / galvas plakni ...nu vispaar daudz kur un leeni, leeni ... Ja liimeni regulaari neuzpasee, viegli var noguleet kritisko briidi ... Turklaat antifriizs var suukties aukstam dzineejam - aukstaa staavoklii tas ir "tekoshaaks".

Crankshaft 24.07.2010 12:01

VWfans

Labrīt ! Jaunajā Auto Bild numurā rakstā par gatavošanos ceļojumam ar auto lasu tā: ,,Nepietiekams daudzums dzesēšanas šķidruma karstumā ātri vien novedīs pie galvas blīves defekta.' Vai pastāv tāda cēloņsakarība:

dažas dienas tiek nogulēta dzesēšanas šķidruma līmeņa krišanās > ar pazeminātu līmeni tiek braukti lieli gabali > galvas blīvē rodas bojājums > dzesēšanas šķidrumā sāk spiesties iekšā eļļa, bet motors tomēr nepārkarst, jo dzesēšanas šķidruma līmenis vairs nekrīt, jo tam klāt spiežas eļļa.

-----------------------------

Hmm, diezgan savdabiigs domu gaajiens visumaa ... Principaa jau antifriiza / uudens / ellas emulsija ir ar krietni vaajaakaam dzeseeshanas iipashiibaam, kaa tiirs antifriizs / uudens. Bez tam, dzineejam peec darba atdziestot, antifriizs / uudens saak meerot preteejo celju,

resp. virzienaa uz ellas kanaalu - dzeseeshanas sisteemaa ta normaali ir "paliekoshais spiediens", elloshanas sisteemaa taada nav ... Varu atvainoties "Auto Bild" kaa shkjirai, bet shis izdevums man allazh ir drusku atgaadinaajis "Murzilku" (arii origjinaals), vai kaadu nebuut "Privaato Dziivi" ... Lai nu jauneklji atvaino mani, veco konservatoru Citiem vaardiem sakot, shkjidrumu savstarpeejai mijiedarbei visdriizaak buutu jaabuut i motorellaa, i dzeseeshanas shkjidrumaa, pie "normaalaam" nopluudeem, protams

Crankshaft 23.07.2010 9:55

Centis_Nuudele

Vai jūs runājiet par dīzeļiem kuriem pirms iedarbināšanas galva bija jāuzsilda ar lodlampu?

--------------------------

Tie vispaar nebija "iistenie diizelji", bet t.s. kveelaizdedzes

dzineeji, tjipa zvejnieklaivu pukshkjinaataaji. Jaunaakajos laikos shaada tipa dzineejus iereednjgudrinieki pamaniijaas nokristiit par "pusdiizeljiem"

Crankshaft 22.07.2010 12:50

>sleepnis

Jeahhhh, taa tieshaam dariija vecajiem diizljiem Aizko bija veel dramatiskaakas lietas - lai dabuutu nost motora galvu, atlaida skruuves / uzgriezhnjus un brauca, liidz galva "palecaas" un autoss apstaajaaas. Citaadi galvu "atraut" nebija iespeejams. Tramvajnieki shitaadu metodi regulaari pielietoja savam trofeju "Magirus"

Crankshaft 22.07.2010 12:04

>sleepnis

Jeahhhh, taa tieshaam dariija vecajiem diizljiem Aizko bija veel dramatiskaakas lietas - lai dabuutu nost motora galvu, atlaida skruuves / uzgriezhnjus un brauca, liidz galva "palecaas" un autoss apstaajaaas. Citaadi galvu "atraut" nebija iespeejams. Tramvajnieki shitaadu metodi regulaari pielietoja savam trofeju "Magirus"

Crankshaft 22.07.2010 9:46

i_edgars

ne Igaunijai, ne Lietuvai nav simtiem miljonu jāaizņemas,

--------------------------

Tu taa domaa? Nu , turpini domaat ...

Crankshaft 22.07.2010 9:41

Sretsked

Kas tas par centrālo minetu

Tevi nomoka,ja? Ai ai...vairs neatļauj ?

======================

Pilsonis pareizi veesta! Centralizeetais minets

neapshaubaami ved naaciju uz gaisho riitdienu...

kur diizelji neklepo!!! Toties visi klusiitinjaam

suuc ...

Crankshaft 22.07.2010 9:33

Hmm, a kaapeec i-edgars neraksta par to, ka ar savu "cukura politiku" Lietuva ir taadaas auzaas, kaa nemaz neparedzeeja? Starp citu, par jauko celju buuvi arii jaasaak

noreekjinaaties ... taads siikums, bik virs 3 mlrd EUR gadaa, bet ... uz paraada panjeemi, MAKSAA!!!

Crankshaft 22.07.2010 8:39

Gruuti teikt, bet es allazh esmu devis priekshroku visaadaam atpuutas vietaam peec Rietumu chomu ieteikuma - vislabaak maija beigas ... septembra saakums Tjipa ... saakot ar temperatuuru un beidzot ar cenaam Ir gadiijies nedeelju ar gjimeni padziivoties Itaalijas Dolomiitos septembrii ... viss kaa augustaa, tikai "grappa"

naak klaat, bet apartaments 4 ljaudiim par 20,- EUR diennaktii ... MMMMMMMMMMMMM! Un kas par to, ka nebija augusts? Puulja nebija!

Crankshaft 21.07.2010 19:15

Sretsked

Ja nu galīgi nav uzticības blīves un skrūvju kvalitātei, galvu pieskrūvē vakarā un no rīta vēlreiz pārvelk, un viss notiek.

Tas tā normāli skaitās, motorus remontēt,pamatojoties uz ticību?

Kaut kā labāk nav darīt to,pamatojoties uz ražotāja noteiktajām normām ?

------------------------------------

Islaama valstiis kaa likums katru naakamo galvas skruuvju / shpiljku pievilkshanas "step" veic briidii, kad muedzins blakus esoshajaa minaretaa kaarteejo reizi ievaimanaajas. Tas garantee ideaalu dzineeja ...nokljuushanu pie huurijaam ... varbuut kopaa ar vadiitaaju! Iraanaa razhotaaja (Iran Khodro) noteiktaas normas ir saskanjotas ar centraalo minaretu!

Crankshaft 21.07.2010 11:05

Mjaa...kaisliibas plosaas ne pa jokam Vispaar jau taa

sildiishana ar sekojoshu "galiigo" pievilkshanu iet mazumaa

liidz ar pieaugosho galvas bliivju "cietiibu" un ar to saistiito biezumu, modernajos dzineejos izmantootaas MLS - vairaakslaanju teerauda bliives vispaar "neseezhas" un atkaartotu vai "galiigo" pievilkshanu neprasa kaa shkjiru.

Agraak jaa, taa bija normaala proceduura liidz pat 1990. gadu vidum, kad cietas / mazdeformeejamas galvas bliives un stiepjamaas skruuves saaka izmantot masveidaa. Tad visizplatiitaakaa metode bija 10 - 15 min. darbinaat dzineeju tukshgaitaa, tad atdzeseet liidz "istabas temperatuurai" , un tad veikt skruuvju pievilkshanas momenta kontroli / pievilkshanu. Shodien

diez vai modernajiem dzineejiem ko taadu rekomendee, jo tas ir papildus darba pateerinjsh, piemeeram, dzineeju remontos, no kaa visi censhas izbeegt

Crankshaft 20.07.2010 14:32

auma

Lielākais prikols ir tas ka lai izbruktu no Latvijas uz Krieviju ir nepieciešams uzrādīt (izdrukātu) LV OCTA

To pieprasa Latvijas robežsargi.

------------------------------

Taa nav Latvijas RS, bet gan Krievijas iniciatiiva. Turklaat

IMHO Krievijaa vajag notariaali apstiprinaatu vadiitaaja aplieciibas kopiju krievu valodaa, taapat auto tehniskaas pases. Vismaz vajadzeja, man veel tagad kaut kur meetaajas Par OCTA neatceros, bet liekas, arii taas notariaali apstiprinaatu kopiju vajadzeeja ...

Crankshaft 20.07.2010 8:09

draco

2Crankshaft: nu - nu. es jau mazmaz staastiiju par to diagnostiku. varu piemeera peec apstaastiit situaaciju, kas gadu atpakalj notika mana volvja motoram - cik konsulteejos ar "zinoshajiem", ar neviens neko laaga nodiagnosticeet neprata.

---------------------------

))) Njaa, es atcereejos situaaciju pirms dazhiem gadiem, kad mana Volvo motoram arii peekshnji radaas situaacija, par kuru mees kopaa ar atziitu "ekstrasensu" veselu dienu galvas lauziijaam, liidz peekshnji naaca apgaismiiba Vaina gan nebija motoraa pashaa, bet manaa pasha slinkumaa

varbuut Tu buusi iistais ekstrasekks, kursh visam redz cauri?

-------------------------

Diez vai taadi ljaudis eksistee, liidziiga liimenja ljaudis IMHO sastopami to viduu, kuri specializeejas uz kaadu noteiktu / shauru sfeeru. Neviens nav speejiigs zinaat un prast pilniigi visu ...

iisteniibaa, neapshaubot tavas zinaashanas, bet nu visaadu probleemu meedz buut tik daudz, un tik samudzinaati diagnosticeejamas, ka.... kameer pieredzes necik, un no zinaashanaam tik n izlasiitaas graamatas par uzbuuvi, diagnostiku, un gadiijumiem "iz dziives" - tikmeer jau liekas, ka viss viegli un elementaari.

--------------------------

Pilniigi piekriitu

ar pieredzi, naak atskaarsme cik viss tomeer sarezgiiti un neviennoziimiigi..

--------------------

Arii pilniigi piekriitu.Kad 1980. otrajaa pusee es tiku pie pirmaa nopietnaa motortestera (SUN MCA 3000), tad naacaas bezmaz visu no jauna apguut, jau citaam aciim raugoties. Ak Kungs, ko tas daikts visu maaceeja pastaastiit ... Kaads pusgads pagaaja, studeejot liidznaakosho literatuuru un praksee apguustot agregaatu, lai vareetu izmantot to, ko riiks piedaavaaja ...Turklaat kompji tolaik veel vispaar bija retums

Crankshaft 18.07.2010 12:03

Chankaishi

Kaapeec Top Gear nolika velkamo dziivojamo piekabi? Gruuta, neekonomiska braukshana

--------------------------

Kas nu tur iipashi gruuts, piekabe kaa piekabe, apmeeram, kaa treileris ar vieglo auto virsuu

Neekonomiska? Dabiski, ka riis vairaak, nekaa pliks vilceejauto, bet dziivojamais buss neriis mazaak ... ne velti vairumam diizeljmershu ir faarkops )))))

kavee paareejo satiksmi,

-------------------------

Dabiski, ka dinamika nav, kaa gribeejaas, taapeec kavee satiksmi taapat, kaa smagie, autobusi un tamliidziiga tehnika To aatrumam treileristi arii parasti pieskanjojas, lai nav lieku stresu.

sameeraa daargs,

----------------------------

Taapeec shitos riikus parasti iiree, iipashumaa peerk reti, tie, kuriem ir objektiiva vajadziiba, piemeeram sportisti.

neeerta un neinteresanta dziivoshana paarpildiitos kempingos.

-----------------------------

Kas tur iipashi neeerts? Noliec, piesleedz komunikaacijas,

izvelc tentu / priekshtelti, un dziivo nost Tai piekabee jau visu laiku nedziivo, pa dienu, piemeeram , peldas juurinjaa vai brauc ekskursijaas pa apkaartni ar ataakjeeto "vilceeju". Dziivoshana ir vien pa vakariem,

tjipa cept desas, dzert alu utt.. A pashaa piekabee vien gulj un gatavo ko nopietnaaku varbuut. Nu un vajadziibas gadiijumaa veel tualete un dusha, bet reti - parasti tas ir kempingaa par simbolisku samaksu...

Crankshaft 18.07.2010 11:42

Sviestnesis

Palabošu tevis teikto- nav vairs tie laiki, kad pieejami ir tikai GAZ, ZIL, MAZ, KamAZ....u.t.t. Mūsu postpadomju paaudze vnk nespēj pieņemt to, ka tikt līdzi tehnikas izaugsmei uz šo dienu NAV iespējams. Pārzināt visu par visām a/m markām, par atsevišķiem modeļiem vēl jo vairāk......

---------------------------

(ne Sviestnesim!)

Palaboshu arii tevis teikto: neviens neprasa no shoffera zinaat visu par visaam markaam, bet vismaz maaceet

nodetekteet radushos probleemu auto, uz kura straadaa,

vajadzeetu gan. Varbuut atceries, kaa 1982. gadaa izgaaja slavenajai rallijleedijai Michele Mouton? Esot WRC liiderei, peedeejaa posmaa UK, tolaik RAC Rally,

vinjas Audi Quattro saaka zust jauda paaris aatrumposmus pirms finisha. Abas daamas virinaaja kapotu, raudziijaas visur kur, bet taa arii nepamaniija no vienas sveces nokritusho vada uzgali, un turpinaaja klidzinaat liidz finisham. Par chempionu, apsteidzot daamas , kljuva Walter Roehrl ar Opel Ascona 400, kursh tajaa posmaa nemaz nepiedaliijaas ...

Kāds teica ka vaig mācēt kapitālo remontu dzinējam taisīt? Kārbu pārlasīt?

-------------------------

Dabiski, ka to shoferim nevajag obligaati maaceet - normaali ar to nodarbojas specializeeti kantori vai pashu razhotaaju meitasfirmas. Kaut gan ... divi mani kaadreizeejie koleegji ar NEOPLAN veda sleepotaajus uz Itaaliju. Nu un sagadiijaas taa, ka nobruka sajuugs. Kaa shie peec tam teica, labi, ka peedeejie km uz ciematu gaaja no kalna uz leju Nu, un ciemata centraalajaa

laukumaa vinji, palieneejot truukstoshos shtrumus no vieteejaa servisinja, vienaa mieraa to sajuugu arii nomainiija (pasuutiija telefoniski, lai atved), un pat paspeeja izvadaat savus sleepotaajus paaris paredzeetajaas ekskursijaas. Jaa, gadiijums , var teikt, ekstremaals, bet shofferam ar padomjlaiku ruudiijumu tas bija vien suudi, no kuriem jaatiek aaraa

Un kāda tur starpība kam Tu uz ceļa maini siksnu,52 gada ražojuma gazikam,vai 2010 gada mersim?

------------------------

Tieshi taa, un galvenais ir ieraudziit, ka tieshi siksnaa ir

vaina Nevis zvaniit uzreiz bosam un vaimanaat "bos, man uudenssuuknis (gjenerators, kompresors, whatever) nospraaga!"

Crankshaft 17.07.2010 12:38

demo

Visaas normaalas valstiis un arii firmaas tepat Latvijaa taadus noraadiijumus neuzdod..

-------------------------------

Neuzdod gan, bet uzskata shaadas prasmes par veelamaam gan

Normaalos kantoros brauc ar normaaliem auto,kurus uz celjiem nav jaataisa,jo tie ir jau savlaiciigi apruupeeti servisos..

-------------------------

Redzi, arii savlaiciigi apruupeetam auto jau naakamajaa dienaa var iziet no ierindas pat jauna, plaanveidiigi nomainiita detalja Tehnika ir tehnika ... Mans draugs straadaa lielaa, Holandee baazeetaa transporta firmaa jau vairaakus gadus - varbuut tev kaut ko izsaka vaards "De Rooy". Firmai ir savs milzeniigs kravas auto apkopes komplekss, kur apkopj savus (vairaakus simtus) un arii citu firmu kravas auto. Nu tad chomam, esot Norveegjijaa pie Tromses (tas ir vinja parastais marshruts - no Holandes / Beljgjijas uz Norveegjijas Ziemeljiem un atpakalj), pirms dazhaam dienaam apkoptajam DAFam, kuram pat gads veel nebija uz muguras, peekshnji pliisa dzeseeshanas shkjidruma shlangs. Vai vinjsh sauca Tehnisko paliidziibu? Nea,

vinjsh sadzenaaja pa raaciju un telefonu koleegjus, kuri tobriid atradaas Tromsee un taas tuvumaa, pazinjoja par notikusho, arii bosiem Holandee, jo tie ar GPS redz, ka vinjsh staav, koleegjis atpakaljceljaa no Tromses atveda shlangu un antifriiza kannu, paareejais jau bija roku veikliiba Principaa ar visu kopaa vinjsh nokaveeja kravas piegaadi tikai par dazhaam stundaam. Par ko tika vinjam cildinoshs raksts firmas aviizee un ...naudas balva, jo , kaa izraadiijaas, vinjsh kantorim ietaupiija vismaz paaris tuukstoshus EUR Normaalos kantoros izturas taa. Nelaime taa, ka leerums smago vadiitaaju Rietumos ir polji, visaadi rumaanji un jugoslaavi, turki, kuri nespeej noveerst pat shaada tipa nerazhas ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti