Brīvības ielas gadījumā, domāju, ka taisnība būs tam, kurš vairāk pa labi, jo nekādas z[imes par joslas beigām tur nav.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Brīvības ielas gadījumā, domāju, ka taisnība būs tam, kurš vairāk pa labi, jo nekādas z[imes par joslas beigām tur nav.
anonimikis rakstīja: kaut kādā ziņā līdzīga neskaidra situācija ir uz Vienības gatves pie trolejbusa galapunkta
Imho, tur nu gan nav neskaidrību - 2. josla iet taisni un 1. izbeidzas(tur ir zīme 715.).
Slikti ir tad, ja kāds uzreiz aiz šī sašaurinājuma izdomā veikt nelegālu krieso pagriezienu...
Crankshaft rakstīja: A kas tas par TDi? Nav "pumpdiizels (PD)"? Ja jaa, tad shis tas kljuust skaidraaks Ja nee, nu tad diiraa gan!
Mājaslapā šie aizmirsuši pierakstīt vai parastais, vai PD.
Nu jā, ja nu PD, tad eļļa šim ir nedaudz dārgāka, bet ne jau tik daudz.
Savam lēju Motorex "pusīti" 10W40 - 5 litri nāca ap 24 Ls.
jaaanis rakstīja:
Pat vw-riga 255 Ls ( www.vw-riga.lv/... ) un izpaliek braukšana uz viļņu
Eļļas maiņa gan viņiem "pa lēto" - B5 TDi Motora eļļas un filtra maiņa 71.55Ls. iesk. PVN.
Es par tādu naudu nomainīju - dzinējā eļļu, filtru, gaisa filtru, degvielas filtru, salona filtru, kā arī manuālās kārbas eļļu.
seller rakstīja:
nu jaa zinaams risks varbuut pastaav, tacu esmu noticeejis razotaajam, domaaju, arii , ka VW tomeeer interesee, lai auto, kuriem no ruupniicas paredzeets sis apkopes intervaals, tomeer kalpotu arii peec garantijas laika beigaam. apkope buus gada beigaas, pagaidaam domaaju ariii naakoso taisiit uz 2 gadu intervaalu.
Ražotājam ideālākais variants ir, ja prece nokalpo garantijas laiku + 1 dienu. Ražotājs nav ieinteresēts ražot mūžīgu preci.
Tas ir, ja neņem vērā zaudēto reputāciju.
Šeit vairāk sliecos piekrist jugasvilli - garie maiņas intervāli domāti pircēja pievilināšanai.
Var jau būt, ka uzreiz pēc garantijas beigām tas auto būs OK, bet garais maiņas intervāls tomēr ilgtermiņā atsauksies uz dzinēja mūžu.
Danimars rakstīja:
Paldies par kontaktiem, par spriegotājiem atceros tikai tad kad mainu siksnas - tad viss komplekts tiek nomainīts, starp maiņām pagaidām problēmu nav bijis. Motors manējam 1.8T 20V, it kā viskaprīzākais, bet nu jau 140 000 manis nobraukti, viss ok.
Tas rullis(ar spriegotāju), tāpat kā kondicioniera siksnas spriegotājs nevienmēr tiek pieskaitīts pie zobsiksnas maiņas.
Jā, tas ģeneratora spriegotājs starp citu sanāk diezgan sālīts - SKF bij ap 65 Ls bez PVN, nākošais lētākais bija 40 bez PVN.
Tā kā iesaku pārbaudīt, vai tas tāmē ir bijis iekšā un, ja nav mainīts, vai stāv kā vajag.
Jā, tās cenas bij 1.9 TDI motoram, varbūt 1.8T ir kā savādāk.
Danimars rakstīja: Laba meistara koordinates noderēs vienmēr, bet tagad galvenais ir cena. Atceros ka 70 000tk atpakaļ (1.5gadi) par siksnas maiņu, tikai darbu pašreizējais, Markus, ieprieks Volksauto serviss uz jūrmalenes prasīja "tikai" 130-150Ls. Tagad samaksāju 70Ls (350litus) par darbu!
Nosūtīju privāti informāciju.
Precīzi nepateikšu cik mans meistars ņemtu par šādu darbu, bet varētu būt +/- tajās pašās robežās.
Kā tavam autiņam uzvedas ģeneratora/pastiprinātāja siksnas spriegotājs?
Man kaut kā "paveicās", ka vienreiz šis riktīgi nošķiebās un siksnu saplēsa. Šķiet, ka kaut kāda neveiksmīga konstrukcija, jo arī citiem esmu redzējis salūzušu...
Pirmajam:
Ok, zobenei varbūt nav, bet ģeneratora siksnai(1.9 tdi motoram) toč ir viens riktīgi debīls rullis kopā ar visu spriegotājmehānismu(atsevišķi nemainās), kurš diezgan labi klājas nost.
Jā un B5 Passatam, lai tiktu pie zobenes, ir tikai viss purns jānojauc, jāatbīda kondiškas radiators, (laikam)jāatvieno otrs radiators, un tad var tikt kaut ko mainīt.
Centis_Nuudele rakstīja: ja ļoti gribas ietaupīt santīmu, tad rullīšus var izjaukt, izmazgāt, sasmērēt un viņi ies otru mūžu. Sūknim nevar izdarīt neko.....
iz darba autoparka pieredzes - japāņu dīzeļiem ar 300 - 400 tkm noskrējieniem bija mainītas tikai zobenes, neviens rulītis, neviens sūknis.
Jāskatās vai nav kaut kādi advancētie spriegotājruļļi, kuriem kaut kas arī iekšā var izbeigties.
Danimars rakstīja: Protams ir domāts ūdenssūknis (meistars krievs, tāpēc pielipa). Jautājums - ja POMPA noķīlē, vai arī siksnai un visam pārējam ir čau? Tieši B5 passātam? Kādam ir laba/slikta pieredze?
Var jau spēlēt Latloto, bet vai vajag.
Apraus siksnai zobus vai tā pārleks un dabūsi salocītus vārstus utt.
Cik Tev prasa par detaļām un maiņu?
Varbūt varu ieteikt labu meistaru ar labām cenām detaļām un darbam Rīgā.
Ja domāts ūdenspumpis, kurš piedzenas no zobsiksnas, tad iesaku tomēr nomainīt. Ja tas noķīlēs, tad labi nebūs.
ttt rakstīja: Iet runa, cik autobūvētājs ir norādījis vid. patēriņu un cik tas ir praktiski. Pašam ir WV ar 1,8T un vid. ir 9l/100km.
Ārpuspilsētas iekļaujos 7,3l/100km (citreiz pat zem 7l - ar nosacījumu, ja nav jāsteidzas) un pilsētā mazliet virs 10l/100km (atkarīgi no propkām) un hadene mūsu ceļiem nav domāta, tāpēc arī šis topiks radās, gribu mazliet noskaidrot par Š.O.
Tu par slaveno alumīnija daudzsviru piekari runā?
Nu nav viņa tik traka, ja vietā nesaliek galīgi lētos štruntus.
Ja kas salūzt, liec Lemforder un bēdu nezini.
VWfans rakstīja: Neticu, ka ar dīzeļauto iespējams palīst zem 3 litriem uz 100 km. Kad es 2007.gada Lieldienās ar Merivu braucu ekobraucienā uz Igauniju, ieturot ātrumu 70 km/h, tad sasniedzu vidējo patēriņu 3,9 litri uz 100 km.
Pieļauju, ka tur izmanto triku ar ieskriešanos, piemēram, līdz 90 km/h un pēc tam ripošanu neitrālajā, kamēr auto ir sabremzējies līdz kādiem 60 km/h. Un tā nepārtraukti.
Protams, negribētos gadīties uz šosejas aiz tāda ekobraucēja...
LitruBoolists rakstīja: jaunie troļi tak uz dīzeli var pārbraukt krustus ar trambuli...
un trollis vispār varēja maukt uz bačām
pieturā pieparkojas, kamēr deguni lien iekšā un ārā, tikmēr uzlādē maucienam līdz nākamajam stopam....
teorētiski ir aķa un kondensatora krustojums, kas to spēj izpildīt...
Aha, un tad to maršrutu izbraukšanas laiks krietni palielinātos, jo stangas ne vienmēr precīzi trāpa uz vadiem.
Kā arī dīzeļa patēriņš nepatiktu RS(jau tagad 9. un 27. maršrutā tērējot par daudz), jo tas motors esot jādarbina vēl kādu brīdi pirms/pēc stangu noņemšanas/uzlikšanas(dzirdēts no trolejbusu vadītājiem).
WALA rakstīja: Tā protams ir - nu vismaz pastāvigajiem RS parkinga klientiem.
Bet visi jau nedzīvo pa Rīgu pastāvīgi lai vispār būtu kāda nojausma par mobilly utml. + ne visiem ir jēga no tā mobilly, man iznāk nu moš 1X gadā izmantot šos RS pakalpojumus.
Ja 1x gadā, tad cita lieta, protams.
Bet citos gadījumos - ērtāk, kaut vai tādēļ, ka iepriekš vari nezināt, cik ilgi to parkingu vajadzēs. Kā arī samaksā tikai par reāli nostāvēto laiku.
japcar rakstīja: + s;itiem urlām tas ir riktīgs bizness. Sanāca uz skolas ielas vienreiz kādu 1h sēdēt mašīnā- gaidīt paziņu.
Ir sadalītas teritorijas kurus stāvvietas automātus kuri "grupējumi kontrolē".
Bet ideja ir kā Wala jau aprakstija. Iesprūdušo naudu urlas ar tādiem drāts aķiem izķeksē ārā no automāta. Turklāt ir tā sakačājušies kad izdara to pāris sekunžu laikā.
A ko- centrā parkings maksā zolīdi un 20 santīmus tur neviens iekšā nemet. Kā minimums 1lvl vai 2lvl.
Pag, vai tad 1 LVL monētas vēl pieņem. Vienu brīdi kaut ko runāja, ka automātos neņems.
Bet sausais atlikums - jāmaksā ar mobilly.
sarashkins rakstīja: www.ss.lv/...
CENA! Un jaunas kvēlsveces un valcēti diski!
Ja ir kā aprakstīts, tad nākošajam laimīgajam saimniekam uz TA jāmeklē cits disku komplekts...
nomiks rakstīja:
rudens68 rakstīja: Tikko atnāca svaigs Amserva žurnāls un tur rēķinātas izmaksas uz km . Tad RAV4 2,0 benzins ar Multidrive kārbu Luxuary komplektācija 5 gados izmaksā 0,27 sant/km . Yaris 1.33 motorīs 0.16 sant. LC200 4,5 D Luxuary komplektācijā 0.64 sant
Tiešām 0,27; 0,16 un 0,64 santīmi?
Jap. Tikai tur dažiem cipariem, kas tiek skaitīti izmaksās īsti piekrist negribētu, bet aptuvenam priekšstatam der.
Rekur www.amserv.lv/... apakšā var PDF apskatīt ar salīdzinājumu.
IkdienasViesis rakstīja: Tas it kā būtu loģiski un saprotami. Bet, kāda šobrīd ir reālā situācija. Šodien, pēc ilgāka pārtraukuma, braucu ar 7.maršruta tramvaju un priekšā sēdēdams, ieklausījos tramvaja vaditāja sarunā ar viņa paziņu. Bazarēts tieši tika par jauno vagonu : vadītājs teica , ka vispār to jauno vagonu pat redzējis neesot un neviens viņu aicinājis to apskatīt arī neesot... Tas tā dīvaini izlikās - pec loģikas jau it kā VISIEM RS tramvaju vadītājiem vajadzēja prezentēt jauno vagony, vismaz atļaut kādu brīdi pie kloķiem pasēdēt vai pa depo teritoriju pabraukt...Mans paziņa trolejbusnieks savulaik stāstīja, ka pēc pirmās škodas TR-14 "ermoņikas" saņemšanas Rīgā 80-tajos gados, teju visi 100% troļļuku vadītāji bija saskrējuši to apskatīt.
Iespējams, ka no cita depo konkrētie vadītāji.
Vai tik 7. tramvajam depo nebij kaut kur Maskavas forštatē, kam galīgi nav nekāda sakara ar 6. tramvaju.
Ir arī rolleri ar lielajiem riteņiem, piemēram,
Šis gan ir 150 ccm, bet tādi paši nāk arī 125 ccm.
DeaDMoroZZZ rakstīja: lietoju gan taadus, gan taadus. uz dazhaam mashiinaam gaudo abi, uz dazhaam - negaudo nemaz. aciimredzot - virsbuuves iipatniibas speelee lomu. pateerinjaa atshkjiriibu nekaadu. tiiri subjektiivi - aeroizskataas it kaa smukaak, taa arii vieniigaa prieshrociiba. a, nee, vieniigaa aero reaalaa priekshrociiba paraadas tad, ja biezhi tiek mainiitas uzpariktes - velo, laivaam, kasteem, sleepeem, deejiem utt - tad ir daudz parociigaaki aero ar istraadaataam "rievaam" kas atvieglo un paatrina uzpariktes uzmonteeshanu. visaadi citaadi - nav atshkiriibas. ja patiik un maks atljauj - njem aero. bet ja vajadziigs eko varians - parastie kantainie iznaaks 2-x leetaak un praktiski ar taadu pashu sniegumu.
Veicu nelielu cenu aptauju un, ja atskaita dažus "kosmonautus", tā cenu starpība brendīgajiem nemaz tik liela nebija.
Melnos kantainos Mont Blanc piedāvāja par 60 Ls, bet aerodinamiskos Thule par ~ 80 Ls.
Nebrendīgos vēl neesmu skatījies...
Yetti rakstīja: Gaudot/svilpt šie sāk, ja regulējamās vadīklas nav "aizbāztas" ar komplektā ietipstošām speciāliem "aizbāžņiem", izlīdzēties var ar plato izolācijas lenti (nevajag lietot sudraboto, pēc tās jāčakarējas tīrīt līmes paliekas), noteikts ātrums pie kāda sākas troksnis nav, jo katram auto sava pludlīnija, kas ietekmē gaisa plūsmu...
ja vairāki auto, tad pastāv iespēja, ka oriģinālie plastmasas "aizbēžņi" citam auto neder (jumta platums painās)...
Savulaik pērkot neņēmu aerodinamiskos, jo tie no AL sakausējuma un pastāv iespēja pie nobrāztas lakas dabūt iekšā "puvi"... kantainajos arī, bet tie apvilkti ar plastmasu un uz pusi lētāki, nebūs tik žēl...
Paldies.
To fīču par AL sakausējuma iespējamo pūšanu nezināju...
Ja bija radzes un to fiksēs arī protokolā, tad bembistam apdrošināšana nespīd, ja arī šo neatzīs par vainīgu CSN izraisīšanā.
Bet nu pēc apraksta - bembists pi**rs un mersim vienk. nepaveicās.
Domāju, ka problēma ir tajā, ka nav iespējams uz bruģa sazīmēt trajektorijas, kā tas ir piem. Pērnavas un Brīvības krustojumā.
Pēc idejas 2. josla paliek kā 2. josla uz tilta, un tas, ka tur ir ķieģelis ar darbības laiku, liek 2. joslas braucējam pārkārtoties uz 1. joslu.
Tiešām būtu interesanti dzirdēt oficiālo CSDD viedokli ar paskaidrojumu, nevis formālu atrunu.