iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
scope 03.05.2010 11:07

Kaut kāda "ablava" šodien zem lidostas viadukta.

Haotiski tiek stādināti gandrīz visi, bet tā, ka nav īsti skaidrs, kuru cenšas apturēt. To visu izveic 2 vai 3 policisti.

Tā kā pirms manis 2-us nocēla un 2 jau bija apturēti, braucu garām, bet neskaidrība palika vai šis arī mani un aiz manis braucošo gribēja apturēt...

scope 20.04.2010 9:00

grs rakstīja: Nopirku pirms gada Volkswagen Caddy 1.9 sdi. Viss jau būtu labi - patēriņš priecē, bet motora temperatūru nevar dabūt augstā kā kādi 80 grādi - temperatūras dačiks nepaceļas līdz vidus atzīmei. Rezultātā apsilde švaka - ziemā vispār braucot silti jāģērbjas. Tāpēc jautājums - tā ir norma šitiem dīzeļiem vai konkrētajam eksemplāram kaut kas bremzē?

Temperatūra dīzeļiem mēdz lēnāk celties, sevišķi pie mīnusiem, bet tā, ka nevar dabūt līdz 90 grādiem, nevajadzētu būt(tas no pieredzes ar VAG TDI).

Vai nu termostats beigts vai arī ielikts tāds, kurš par ātru veras vaļā.

scope 14.04.2010 10:58

BB rakstīja: auto.delfi.lv/...

Vai tik šitajās abās vietās paralēli ielai nav tāsds ļoti lietderīgs un pilnīgi satiksmi nekavējošs transprts kā tramvajs, kuram atvēlētas divas pilnīgi brīvas joslas?

Vismaz tās stāvvietas no ielas novāks un sabiedriskais varēs brīvi kursēt.

Tagat tāpat tur pa 1-mo joslu nevar braukt.

scope 09.04.2010 12:33

Kaksis rakstīja: Bet vai tad nau tā, ka ar mīkstākām riepām ir labāka saķere?

It kā jā, bet tai pašā laikā ziemas riepas protektors ir daudz dziļāks un tādēļ tās dažviet jocīgi uzvedās(bet tas tā, subjektīvās sajūtas).

scope 09.04.2010 11:41

Ozz rakstīja: manupraat veel par agru. no riitiem ir nulliite un ar vasareneem taada kokaina braukšana.

No rīta jā, bet vakarā, ja ārā ir padsmit grādi(ja sanāk braukt tā ap 17-1, kāreiz ir apgriezta situācija.

Protams, imho.

scope 09.04.2010 10:20

Domāju, ka vēl jau atkarīgs arī no ziemas riepas tipa.

Ja ir mīkstās skandināvu ziemas riepas, tās šajā temperatūrā noteikti dils vairāk nekā lielākiem ātrumiem paredzētās cietās r-eiropas ziemas riepas.

P.S. Pats jau pārāvu mīkstās ziemenes, jo pie padsmit grādiem tās diezgan jocīgi bremzēja(pie straujas bremzēšanas).

scope 05.04.2010 20:30

i_edgars rakstīja:

Tie kas nav spējīgi saprast kā var apdzīt mocis vai moci uz divām joslām, ja abas ir aizņemtas, tad labāk paklusiet. Vēl kad lielākā daļa karājās tēvam starp kājām vietas mocim vienmēr pietika vienā joslā ar auto, bet pašreiz redziet laikam ceļi ir šaurāki palikuši.

Ja paskatās, kādā stāvoklī pašlaik ir vairums ceļu, nerodas jautājums, kāpēc vienā joslā vietas pietiek tikai auto.

Pateikšu priekšā - pa savu joslu nākas braukt slalomā, lai apbrauktu bedres.

Par tālajām gaismām runājot, šodien bariņš apdāvināto posmā Daugmale - Ķegums pretī mauca.

Pirmajā brīdī aš izskatījās, ka kāds ar kreiso ksenonu brauktu(tas tiem, kas saka, ka nežilbina/netraucē).

Nu nekas, paspīdināju šiem pretī - nav jau žēl.

scope 29.03.2010 17:10

Vēl viena galerija:

foto.delfi.lv/...

Tehniskā info:

foto.delfi.lv/...

scope 24.03.2010 13:19

casius rakstīja:

Dzirdeejis par INC esmu, bet biju arī pie kompja pesleegts - tipa vis OK, pie kam gandriiz uzreiz peec remonta biju uz diagnostiku tieshi turbiinai (diizelcentrsR) jo likaas ka varbuut nav kaa naakas saremonteeta! Arii saka ka viss OK!

Varbuut kaadus INC kontaktus??? Cik aptuveni tas vareetu maksaat, jo auto jau it kaa iet bet ar naudaa ir kaa ir ....

Raksti PM, citus kontaktus, vismaz es, nezinu.

www.vwmotion.lv/...

scope 24.03.2010 12:02

casius rakstīja: Sveiki!

Varbuut kaads var dot padomu?! Man auto Volvo V40 1.9td - turbīma tika taisīta turbomotors.lv ellu nekur nespiezz garaam, katalizatorus izraveeja, bet.... kaut kaa liekas ka nav taada iisi laba raaviena pie uzsaakshanas ! Diapazonaa no 1300 liidz 2000rpm auto taads kaa iemidzis, peec tam iet ok. Veel, pienjemsim, braucot ar 4 atrumu ~70kmh dodot gaazi taada sajuuta ka pat biku auto takaa paliek gruuti a peec tam (sasniedzot jau ~2100rpm) viss aiziet! Kur skatiities ? ko dariit ?

Vajadzētu nodiagnosticēt, citādāk tāda zīlēšna kafijas biezumos sanāks.

Painteresējies vwmotion.lv vai audi-style.lv pie lietotāja INC, viņš gan vairāk ar VAG dīzeļiem darbojas, bet gan jau kaut ko sarunāt varēs.

Jā, atrodas gan viņš Jelgavā.

scope 22.03.2010 8:58

Kanibaals rakstīja: Topikā minētais saraksts kartes veidā ir pieejams te, ir gan plānotās fotoradaru vietas, gan arī manis iesūtītie melnie punkti, tā kā var naļico redzēt, ka ar melno punktu padarīšanu tam ir maz sakara.

neogeo.lv/...

Par dažām vietām tajā kartē stipri šaubos, ka kāds liks fotoradaru.

Piemēram, Rīga - Jelgava pie Brankām, kur ir melnais punkts un plānotais fotoradars. Pašlaik tur uz palikšanu(informācija no "LV Ceļiem") ir atstāts "pagaidu" aplis.

scope 21.03.2010 22:11

Seene rakstīja: Šitāds saraksts nerullē. Vajag TomTom failu. No pieredzes - degvielas tirgotāju konkurencē - Nestei tādu failiņu var dabūt mājas lapā, kamēr Statoil piedāvā Excel failu ar koordinātēm Interesanti, kas noder vairāk?

Nav gan aktuālā fotoradaru karte(pieļauju, ka tā būs tikai tad, kad reālos mietiņus \"iestādīs\"), bet Baltijas valstu mīļākās CP dežūrvietas un esošo fotoradaru vietas kāds ir apkopojis TomTom formātā.

Apraksts: gpsforums.lv/...

Pašu failu velkam te: yy.lv/...

P.S. Diezgan vienkārši no šī var iegūt arī citiem navigatoriem draudzīgu failiņu.

scope 21.03.2010 21:47

Tāpat uzmanīgi posmā Jaunolaine(trakāk gan no Olaines) - Dalbe virzienā uz Jelgavu - vismaz vakar tur bija tīrās šausmas abās joslās.

Virzienā uz Rīgu traģisks ir posms Jaunolaine - apvedceļš + jau šeit minētais posms Medemciems - Rīgas robeža.

scope 21.03.2010 11:05

SPARTAKS84 rakstīja:

A kā man zināt kopīpašums vai nē ? itkā visiem dzīvokļi ir privatizēti.Un šajā situācījā ietves kā tādas vav ir kādus 3 m plats asfalta ceļš gar māju un tur arī visi savus autosus liek jo citur nav kur.

Imho, vispirms savā kooperatīvā vajadzētu noskaidrot, kam tad pieder zeme, uz kuras tas ceļš atrodas.

Pēc tam jau jāskatās - ja mājas kopīpašums, tad var sākt spirināties pretī PP, ko lien privātā teritorijā ar saviem plāksteriem.

scope 20.03.2010 8:30

Seene rakstīja:

Aizej paskaties uz Ģetrūdes / Baznīcas krustojumu, varbūt kaut kas dzīvē paliks skaidrāks - loka ceļa posmi STARP krustojumiem ir ļoti skaidri vēl apzīmēti ar stāvvietu zīmēm.

LV gudrīši tak bija arī sab. transporta pieturvietu aplī izveidojuši.

Vēl zinu vienu "kabatu" Buļļu aplī, kur laimētavas spēlmaņiem noparkoties.

Bet tas, ka dabā ir tādi veidojumi, nepadara tos legālus no CSN viedokļa.

scope 19.03.2010 20:05

WALA rakstīja: M1A1 - tev nav kaut kāda idiotiska atgāzu recirkulācija vai kartera ventilācija kas pievienota ieplūdei.

Gan jau ka ir kartera ventilācija.

Arī VAG grupas dzinējiem vēlams "oil catch" uzlikt, citādi ieplūdē riktīga draza nokļūst.

scope 12.03.2010 15:23

WALA rakstīja: Pag kaut kāds līdzīgs numurs (tikai precīzi neatceros kāds bet aºī šķiet ka bija 9000) tipa tika pieteikc kā atrasts laikam jau SWH radio, nu tip tur kur Sipeniece un Co no rītiem vārās !!! Pamēgini uzgriezt jamiem cilvis savu numuru atstāja !!!

SWH tas nebūs - tur Fredis un UFO vārās.

Sipeniece, šķiet, pa Star FM ņemas.

scope 12.03.2010 13:37

Grecco rakstīja: Vispār jau laba tēma. Jāskatās uz loģiku .... kāpēc tad aplī atļauts iebraukt no vairākām joslām .... un ja nu var iebraukt no 3 vai 4 joslām ... tad arī jādomā par 1 joslas *******em. Bet vispār būtu lūgums redaktoram mēģināt iegūt oficiālu skairojumu ... visi būtu pateicīgi. Tāpat ar prastiem krustojumiem kur no vairākām joslām var nogriezties vairākās. Šiten tik var novārīties savā sulā.

Krustojumos, kur no vairākām vienā virzienā braucošām joslām drīkst nogriezties pa labi/kreisi, parasti šī iemesla dēļ sazīmē trajektorijas, lai nerastos iespēja šādi konfliktēt.

Tāpat dara arī, ja aiz krustojuma joslas ir nedaudz nobīdītas - piemērma, kad no 3 joslām 1 aiziet pa labi, bet pārējās 2 aiziet nosacīti taisni, ar nobīdi aiz krustojuma.

scope 12.03.2010 11:52

uupis rakstīja: Regulāri apļos ir citi fokusi – iebrauc aplī 1. joslā un ieslēdz pagriezienu lai tiktu uz galējo iekšējo joslu, lai kustība būtu raitāka, bet visādi (nu labi neminēsim kas) nelaiž un spītīgi… Nu pajāt… Man ta nevajga nākamo izbrauktuvi… Nu un tad kad keksis saprot ka ne visi brauc tur kur viņš, tad acīs ir bingo un mute pilna dusmu… Nu lai tak dusmojas pats uz sevi…

Bij šodien viens tāds varonis Mūkusalas aplī, kurš pēc tam uz Salu tilta imitēja braukšanu man sānā, laikam ar cerību, ka ieraušu tilta sadalošajās barjerās. Pēc tam vēl ar rokām mētājās.

Mašīnā šim sieva un bērns, bet vēl mēģina avāriju uz tilta izraisīt...

scope 12.03.2010 11:47

Bolzens rakstīja: Domāju, ka var iebraukt jebkurā no joslām, jo tas nav reglamentēts. Tas pats attiecas uz parastu krustojumu, nekur nav teikts (vismaz es nezinu), ka nevarētu uzgriezst uz 3. joslas.

3. nedrīkst, ja 2. ir brīva. Tas pats CSN punkts nr. 99.

scope 12.03.2010 11:06

uupis rakstīja: Daudziem nav skaidri CSN.

Tātad punkti kuri būtu jāpārlasa Kaksim, anonimikim un Kalfonso…

Pirms iebraukšanas aplī zīme dodiet ceļu.

Iebraukšana aplī no 1. joslas – auto brauc uzreiz 1. vai 2. joslā CSN 99.

Iebraukšana aplī no 2. joslas – šoferim galva grozās uz visām pusēm jo laiž tos kas pa apli un tos kas pa labi CSN 81.

Redz, ir kāds, kas arī CSN zin. Prieks par to!

Šī diskusija parāda, ka ļoti daudzi CSN vai nu nekad nav zinājuši, vai jau sen aizmirsuši, kā rezultātā var rasties nepatīkami konflikti uz ceļa.

scope 12.03.2010 9:35

kalfonso rakstīja:

aplī iebrauc tajā joslā, no kuras iebrauc. pēc tam aplī pārkārtojies.

tiesības nopirki vai kā?

Pag pag, ja trajektorijas nav sazīmētas, imho, drīkst griezt 1. un 2. joslā.

Varbūt vari ierakstīt CSN punktu, kas to aizliedz?

scope 12.03.2010 9:29

Jautājums vispār radās dēļ tā, ka iebraucot aplī (no iebrauktuves 1. joslas) apļa 2-jā, vairākas reizes ir nācies teju, teju izvairīties no sadursmes ar iebraucējiem no 2. joslas, kuri arī tēmē uz 2. joslu aplī.

scope 12.03.2010 9:18

Slinkais rakstīja: polichi biezhi saka ka jabrauc tik pa pirmo, redzeeju vairaakus pa to sodiitus

Pag, Tu nejauc gadījumā ar izbraukšanu no apļa.

Tur viss 100% skaidrs - izbraukt drīkst tikai no 1. joslas un par tādu joku agrāk Slāvu aplī sodīja regulāri.

scope 14.02.2010 13:10

rudens68 rakstīja: Lidz šim brīdim nezināju,ka Rīgas (gan jau arī citu pilsētu) stāvietās sniegs ,jātīra pašam . Viendien ar Rīgā dzīvojoš kolēģis sūdzējās par muguras sāpēm jo cik tur stundas savu maksas autostāvietas pleķi tīrījis .

Savu turu pie mājas

Laikam atkarīgs no stāvvietas.

Cik manīts te Ziepniekkalnā, mazās stāvvietas organizē sev tehniku, kura tad arī pēc lielajiem sniegiem visu izšķūrē. Protams, no rīta, uzreiz pēc sniega, nekas nebūs tīrīts, bet vienas dienas laikā vajadzētu gan.

Līdzīgi ir arī garažu kooperatīvā, kur visu sniegu 2 JCB cītīgi izveda arā, pašam atliek tikai no durvīm uz ejas centru samest, lai traktoram ērtāk savākt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti