iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
scope 24.03.2009 20:46

smart235 rakstīja:

a vottt... kā var uzzināt, vai ir derīga vai arī ir jau nederīga?

Tiesības mainot, laikam vajadzēja būt un derīgai; tas notika ne tik tālajā un patreknajā 2005.gadā.

Kāds ir sroks tai spravkai, 5gadi? 3? 10?

Piereģistrējies CSDD lapā uz e-pakalpojumiem(vajadzēs pers. kodu un pases vai vad. apliecības numuru).

Tur arī varēsi redzēt informāciju no CSDD datu bāzes.

scope 23.03.2009 20:45

Edij: SatDep\'am par 30 zonu jautājums nosūtīts. Atbilde būs ne vēlāk kā kādā 15-16. aprīlī(tāds nu mums tas iesniegumu likums - var marinēt 30 dienas).

P.S. Uzmanās no Ropažu ielas pie Alfas

www.tvnet.lv/...

scope 20.03.2009 12:37

Pēdējā Zebrā bij izņirgāti fēnotāji pie Slāvenieka 30 km/h zonas beigām tv.delfi.lv/... .

Žēl tikai, ka vienkārša faktu kostatācija no viņu puses

scope 16.03.2009 21:28

Palaidniex rakstīja: Tāpēc ir ne tikai jābildē bet aºī jānosūta bilde, kā arī jāapvaicājas Rīgas SatDepam nepieciešamību tik tālu likt o 30 km.h zonu...

Darīts. Tik līdz atbildei 30 dienas jāgaida...

scope 15.03.2009 16:18

Palaidniex rakstīja: Brīdinājums izteikts mutiski - skaiti nav izteikts vispār!

Ja gribi oficiālu brīdinājumu - jāraksta tas pats protokols, tikai jāieraksta, ka soda mērs - brīdinājums...

A Tev vēl šaubas bija, ka šitos palaida bez brīdinājuma?

Paldies!

Skaidrs arī, ka protokolu diez vai 2 minūtēs var aizpildīt, sevišķi, ja stāv pie apturētās mašīnas

P.S. Vēl viena ekipāža šorīt manīta uz Krastenes, aiz Salu tilta, virzienā uz centru, zem estakādes, kur fotoradaru mēdza likt.

Tā kā, steidzieties lēnām.

scope 15.03.2009 15:21

Šodien manīti "ātruma kontrolētāji" baltā CP Sonātā uz Mūkusalas ielas, stāvvietā pirms Dzelzceļa tilta, virzienā uz Akmens tiltu.

Negribu jau nevienu apsūdzēt, bet ap plkst. 14:30 apturētais EVO aizkavējās mazāk par 2 minūtēm(inspektors pat protokolu negāja meklēt uz savu autiņu). Arī pēc dažām minūtēm apturētais Sharan, lai arī apkalpots nedaudz ilgāk kā EVO, ilgāk par 3 minūtēm neaizkavējās...

Kā ir - vai brīdinājuma gadījumā tiek rakstīts protokols, vai arī CP inspektors tikai draudoši pamāj ar pirkstu un protokolu nemaz nesmērē?

scope 08.03.2009 21:56

WALA rakstīja: Pankūka, nu nah šities sīkie izvēlas tādus auto ar kuriem ir vēl jāmāk braukt. Pie kam šis konkrētais BMW man šķiet bija ar pietiekoši mīkstu priekšu \"ja pareizā vietā trāpa\".

Butu kas sakarigāks i visi vēl būtu dzīvi !!! Kaut gan drošības jostas \"āpšiem\" ar nav cieņā !!!

Nav gan teikts, ka piedziņa un jauda šoreiz pie vainas. Teorētiski to pašu varēja izveikt kaut ar getcu.

Vienk. prātiņa pamazāk, bravūra, liselini + iespējams uzsalis neliels ledutiņš no dienā izkusušā sniega ūdens...

Labi vismaz, ka bez nejaušu gārāmbraucēju iesaistīšanas.

P.S. jā, šiem, līdz 2001. gadam ar zvaigznītēm pašvakāk www.euroncap.com/...

scope 27.02.2009 17:22

Palaidniex rakstīja:

Jautājums - vai to oficiālā vēstulē esi mēginājis uzzināt no MP, CP vai PP attiecīgā rajona vadības?

Un vai saņēmi atbildi no RDSD - kā tieši pieparkotie tr.līdzekļi traucē RS troļļukiem?

Tik pat labi vari uzrakstīt, ka apkārtējo namu iemītniekiem traucē nepareizi organizēta satiksme 1. troļļu depo veido stāvošu troļļu barus uz ielas, un tie ar saviem stāvošajiem uz ielas troļļiem apdraud gājējus un automasīnas, samazinot redzamību...

Par traucēšanu - jā, RDSD atbildēja, ka aizliegts pēc RS lūguma, jo traucējis troļļukiem.

Agrāk šie luni laist bija spiesti 2. joslā, blakus noparkotajām mašīnām....

Tagad jau tas, par laimi, vairs nav aktuāli, jo krīze(TM) un iela palikusi ievērojami tukšāka, bet nu tas parāda principu, pēc kāda tiek pieņemti lēmumi RDSD un gan jau arī citos domes 'kantoros'.

scope 27.02.2009 17:12

Palaidniex rakstīja:

Bet lūdzu - fočē un sūti sūdzību uz RDSD. Milicis pilda savu pienākumu - labi, slikti, bet pilda.

Bet viņš neliek zīmes. Kāpēc policim braukt augumā par nepareizi saliktām zīmēm??? Viņš tāpat tās nevar demontēt!

Brauc augumā RDSD. Raksti kamēr absurdu novērš vai saliek saprātīgas zīmes ar laika papildplāksnēm, ja patiešām ir kāds brīdis, kad parkings reāli kādam traucē

Milicim par zīmēm nebraucu augumā un zem zīmes autiņu nelieku.

No RDSD jau tika noskaidrots, ka traucē RS - a traucē ta ko - stāvēt ielas malā un urbināt degunu(blakus 1. troļļuku parks, vietas iekšā pietiek, lai uz ielas nebūtu jāstāv).

Saki godīgi, esi redzējis, ka kāds no municipāļiem vai CP sabiedrisko transportu šādā situācijā aiztiktu?

scope 27.02.2009 16:56

Sinn rakstīja:

Tiešām, stulbāk jau vairs nevar pateikt

Bet kas ir interesanti – visskaļākie brēcēji parasti ir tie, kas pārkāpj apzināti. Nu redzēja, ka nevar stāvēt, dabūja sodu un tad panesās verbālā diareja pa masu medijiem: poliči cykac, ko viņi iedomājas, mani sodīt bled, zīmes pilnīgi tupas salikuši etc.

Bet zīmes tiešām liek galīgi stulbi.

Man tepat pie darba piemērs - plata iela, vietas pietiktu 4 joslām. Agrāk drīkstēja stāvēt abās ielas pusēs, bet tagad, pateicoties Rīgas Satiksmes "lūgumam"(caur RDSD noskaidrots), vienā pusē aizliedza parkoties, jo redz trolejbusiem traucējot.

Tai pašā laikā paši RS troļļuki vakaros, pirms iebraukšanas parkā, rindā sastājas neatļautajā pusē un labu laiku kaut ko gaida - tas, ka zem zīmes, tas jau nekas...

scope 27.02.2009 14:30

Palaidniex rakstīja:

Mans viedoklis ir mašīnas kas gadu no gada var iziet skati pa nullēm, jo tiek atbilstoši uzturētas, ir mašīnas, kuru problēmas tiek konstatētas tikai skatē, ir mašīnas, kas nespēj iziet skati jau dažas dienas pēc skates uzlīmes saņemšanas.

Tākā nonivelējot - nav skates - nav pierādījumu, ka viss ir štokos. Līdz ar to katvai tikai teorētiski, bet tomēr bīstams satiksmes dalībnieks.

30 dienas var dabūt arī par tiko izdegušu lampiņu, bez iespējas uz vietas nomainīt.

Bet jebkurā gadījumā, nav prātīgi bez skates braukt - iekļūsi CSNg un atrausies regresu....

scope 27.02.2009 14:14

Palaidniex rakstīja: ...

Tak daļa no oponentiem "spiež" tieši uz satiksmes drošības apdraudējumu, nevis tiesībām piedalīties satiksmē.

scope 27.02.2009 13:42

jugasvilli rakstīja:

Pirmkārt, dienas laikā var arī mašīnu sataisīt un vakarā aizbraukt uz skati. Pēc tam parādīt priekšniekam, ka vienkārši piemirsa.

Otrkārt, ja autiņam skate jāiet, piemēram, 27. datumā, Tu aizej 28., un tur konstatē, ka degvielas šļaukas pušu, bremzes kaput. u.tml., tu veselu dienu esi braucis, apdraudot satiksmes drošību, jo, ja būtu uz skati braucis 27. ajā, tad tur tev konstatētu defektu, iebāztu 3 par šļaukām un tu ceļu satiksmē piedālīties nedrīkstētu.

Un ja viss tevis minētais notiek 5 dienas pēc skates iegūšanas, tad gan var droši gadu braukāt pa ielu, nevienu neapdraudot, ja?

scope 27.02.2009 8:56

jugasvilli rakstīja: Bez tam, ir arī tāda lieta, kā 1 dienas atļauja no remonta vietas līdz skatei. Nu labi, diezkas nav, no Ropažu ielas braukt uz Bauskas 86, pēc tam atpakaļ pie savas mašīnas, tad atkal un CSDD un atkal uz darbu atpakaļ, bet tomēr - likums ir jāievēro un raksta autorveidīgie šeit nesaprot, ka soda uzlikšana neatbrīvo no turpmākas attiecīgā noteikuma ievērošanas.

Tikpat labi šis arī bez bremzēm varēja turpināt braukt, jo nebija atzinuma, ka bremzes kārtībā.

Pie tam, ja soda, bet to kļūdas nemācās un turpina braukt tādā pašā garā, tad arī jāturpina sodīt. Varbūt vaģilam pie 5. reizes pieleks, ka skate jāiziet un bez TA braukt NEDRĪKST.

Un kur tam mentam garantija, ka šis tiešām uz skati brauc.

Un vēl, kur mentam garantija, ka mašīnai nav kāds nopietns defekts, kas apdraud satiksmes drošību, piemēram, manis minētās bremzes?

Pastāsti, lūdzams, kā vairākkārtējs sods(ar dažu stundu intervālu) ietekmēs iespējami salūzušas bremzes?

Vai tās pēkšņi sāks darboties?

Un vai vienas dienas atļauja tev palīdzēs bremzēt labāk?

Varbūt policijai uzreiz evakuators būtu jāizsauc. Jo tas tiešā veidā pasargātu citus satiksmes dalībniekus no šī ļaunprātīgā TA neveicēja, nevis vairākas soda kvītis...

Neaizstāvu konkrēto vadītāju, bet arī pretargumenti nešķiet īpaši pārliecinoši.

scope 12.02.2009 20:39

gguniss rakstīja: te tāds labi pamācošs un nesens spriedums, kas parāda, kas ir un kas nav operatīvais transportlīdzeklis:

c4.vds.deac.lv/...

Pēc šiem argumentiem sanāk, ka visi RS avārijas dienesta smagie autiņi, kuri brauc uz izsaukumu ar ieslēgtām bākugunīm un skaņas signālu(novākt noplīsušus tramvajus, trolejbusus vai atjaunot kontakttīklu) ir pārkāpēji...

scope 12.02.2009 16:01

VWBraucejs rakstīja:

šajā vietā es pieļauju domu, ka viņi gan ķer par maksas kreiso pagriezienu no basteja bulvāra darba dienās.

Man domāt, ka minēta ir cita vieta - Muitas iela, uz kur no Kronvalda bulvāra pa labi nogriežas(dažreiz apbraucot tos, kuri stāv rindā uz Valdemāra ielu).

scope 05.02.2009 20:32

argis rakstīja: sestdien jābrauc uz skati (rīgā), tāpēc varbūt kāds ir bijis pēdējā laikā sestdienā! baigi negribās celties no rīta un braukt, bet negribās arī pa dienu garā rindā sēdēt.. kā ir - ir tur garas rindas vai nav tik traki?

pirms 2 nedēļām ap 10-11 no rīta tautas praktiski nebij.

scope 30.01.2009 22:46

VWfans rakstīja: Salons Merivai ir pat nedaudz lielāks. Bagāžnieks gan mazāks.

Augstumā varētu būt

scope 30.01.2009 21:58

VWfans rakstīja: Meriva ir diezgan pasmaga un nebūt nav maza. Jā, no ārpuses tā ir kompakta, tomēr salonā - apbrīnojami plaša. Ja es apskatos savas Merivas dokumentus, tad redzu, ka auto pašmasa ir cienījami 1393 kg, bet pilnā masa - 1895 kg.

nja, tā mazā Meriva sver ~ tik pat cik B5 Passat universālis, tik ietilpība Merivai gan ir mazāka. Nav jau brīnums, ka tas 1.3 bīdelis tik lēni to masu iekustina...

scope 05.01.2009 21:03

Te jau pariezi minēja - marš uz vwmotion.lv/...

P.S. Nav labs tas VW V6 dīzeļdzinējs, vismaz pēc atsauksmēm no zinātājiem.

scope 05.12.2008 11:42

Tak paskatieties, kā Rīgā ir izgaismotas ielas.

Nevarētu teikt, ka tas apgaismojums ir perfekts - laternas mēdz nebūt vispār; mēdz būt tikai vienā ielas pusē; kāda no tām vēl nedeg utt.

Lai arī pats nelietoju, atbalstu priekšējo miglenieku(noregulētu) lietošanu - tie labāk izgaismo ceļa malu un bedres.

Tad jau vairāk traucē ksenoni(gan rūpnīcas, gan kaktu kantoros liktie)...

scope 04.12.2008 17:03

anonimikis rakstīja:

kāpēc dunduks?

viņš labi neredz un lai mazinātu iespējamās sadursmes risku es padaru savu auto redzamāku

kā tad - nepamanīs bremžugunis un bumsis kā likts

scope 04.12.2008 10:30

Kaksis rakstīja: Un vēl tāds sīkums par tāv valsts itkā garantijām noguldījumiem lidz 50 000. Summu ta viņi garantē, bet izmaksu termiņu nē. Var maksāt pa 100 Ls mēnesī kaut 100 gadus.

Fizisko personu noguldījumu garantiju likumu lasīji?

Ja nē, iesaku.

Tur, 3. nodaļā, ir rakstīts viss par izmaksu termiņiem.

Maksimālais, cik ilgi pēc likuma var novilkt izmaksu - līdz 1 gadam.

scope 03.12.2008 21:23

WALA rakstīja: scope - bet par V-Rīgu Zalānam ir pilnīga taisnība - tas ir vienkārši RD naudas kāsšanas pasāciens un nekas vairāk, tas reāli neirobežo kustību V-Rīgā utt. Pat jaunā RD ideja bija maksas stāvvietu izveide V-Rīga ar maksu 5 lS un uz augšu. Tas vien parāda ka kultūras un vēstures mantojuma sargāšana domē nav populāra, bet toteis sava turpat ļimona nokāsšana gan Jo tehniski pilnīgi nekas neliedz likvidēt iebraukšanu V-Rīgā kā šķiru, un tas nav ne ar ko aizliegts tāpat kā Zalānam nav nekāda teikšana šajā jomā

Toties Zalāns ir citā jomā izcēlies - kpāu aizsargjoslu likuma maiņa, uz mazāku attālumu no kurienes tur jamās mēra - lūk par to gan vajadzetu nopietnu maucienu pa resno galu.

Jā, tik tagad izskatās, ka Vecrīgā būs vēl lielāks psec.

Skaidrs, ka bezmaksas atļauju izsniegšanas mehānisms ir nepareizs, jo to var viegli apčakarēt. Bet nu risinājums nav arī visas Vecrīgas atvēršana bezmaksas iebraukšanai.

imho

scope 03.12.2008 20:48

Nedaudz offtopic:

Ne viņi vien pīpē kaprona zeķubikses:

\"Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrs Edgars Zalāns (TP) valdībā nevirzīs jautājumu par īpašā režīma zonas statusa pagarināšanu Vecrīgai, jo esošā caurlaižu sistēma ir morāli novecojusi un nav sasniegusi uzstādītos mērķus, otrdien informēja ministra preses sekretāre Dace Kārkliņa. Līdz ar to janvārī pašvaldība vairs nevarēs iekasēt no autovadītājiem maksu par iebraukšanu vecpilsētā un tai būs jāatver caurlaižu kontrolpunkti.\"

www.diena.lv/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti