iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
scope 10.07.2017 21:30

Cik ilgi ar to auto brauksi?

Pašam bija B5, vienam lukturim sačakarējās regulēšana (sadrupa tā gumija, kas reflektoru tur) - sanāca pa lēto dabūt jaunu Hellu.

Otram pēc kāda gada vai diviem tas pats - no SPS auto paņēmu Depo, gandrīz ne vainas, tik dēļ neprecizitātes sanāk, ka stars jālaiž zemāk, citādi pa malām būs pāri līnijai. Nu neko, pusotru gadu vēl nobraukāju un tad pārdevu auto, jaunais saimnieks ar vēl TA izgāja, redzēs kā būs vēlāk.

scope 19.09.2016 22:09

aansis rakstīja: Protams, ka stūrēt nejēdz. Bet CSDD ražoto vadītāju kvalifikācija neatbilst ceļu stāvoklim. Kaut kā derētu saskaņot šos parametrus. Vai nu dot tiesības tikai ekstrēmas braukšanas skolu izgājušiem, vai tomēr ceļus sagatavot tā, lai parasti vadītāji var droši izbraukt. Starp citu līkumam nav ne vainas - avārijas kā reiz notiek posmā starp Katrīnas un Hanzas ielām.

Nu ja, tur kāreiz centra virzienā beidzas līkums.

Pats esmu redzējsi acu priekšā veiklu manevru ar apstāšanos pirms suņu laukuma, bet tur pie vainas bija nevis sliedes, bet pārāk strauja stūres raustīšana (labi, pāri sliedēm, bet tas nemaina faktu).

Līdzīgu manevru esmu dažu metru attālumā redzējis arī uz Vienības gatves, bet tur uz bruģa sliežu nav.

P.S. Par Eksportenes sakārtošanu cik tik nav rakstīts RDSD, bet tur labi, ja akas nolīmeņo, neko vairāk. Tagad atkal jau iesēdums...

scope 14.09.2016 22:48

Jo stūrēt nejēdz un neņem vērā, ka noteiktos apstākļos sliedes tur ir slidenas. Ātruma pārsniegšana arī tur ir cieņā.

Saliekam kopā ar nelielo līkumu pie Katrīnas ielas un mums ir "parks vai ietve".

scope 05.05.2016 20:03

Veiksmes faktors.

Pašam pēdējā gada laikā pa vienai riepai no katras sezonas, abas uz grantenes(it kā šoreiz pietiktu ar diegu, bet ar rezerves riteni vieglāk).

Savukārt vienreiz uz Krastenes noķēru durvju atslēgu (caurums ap 2-3 cm garumā, diegs un putas nelīdzētu), pēc kuras pat riepu servisā teica, ka remontēs, bet bez garantijas.

scope 26.04.2016 17:52

Piekrītu.

Starp citu, dažs labs grantinieks ir ātrāk un labāk braucams, kā slikti uzturēts asfalta ceļš (ok, jāatmet rudens un pavasara uzrūgšanas periodi).

Tam pašam Sharan pēc kataloga ir 163 mm klīrenss (tik tas, ka bāze gara), kas ir krietni vairāk nekā manam tagadējam auto, ar kuru, nedaudz piedomājot, var arī pa izdangātiem ceļiem braukt, par grantenēm nemaz nerunājot

scope 26.04.2016 11:27

Arī variants, jāskatās individuāli katrs modelis, jo pa paaudzēm mainās ietilpība gan saloniem, gan grabažniekiem.

Pašlaik man ir Passat, kurā lielais ERF beņķis(Extended-rear-facing, braucam ar skatu pretēji braukšanas virzienam līdz 4-5 gadu vecumam) otrajā rindā ielien tikai tad, ja pasažiera puses sēdeklis ir līdz galam pavirzīts uz priekšu, līdz ar to maz vietas blakussēdētājam.

P.S. Nav jau tik traki, ka no asfalta var nobraukt tikai ar džipveidīgo. Ir arī universāļi un miniveni ar normālu klīrensu.

scope 26.04.2016 10:10

Domāts bija tieši 5 pilnas sēdvietas, kas nozīmē, ka var ielikt 3 bērnu sēdeklīšus vienu otram blakus un vēl paliek vieta vadītājam un vienam pasažierim.

Parasti 2. rindā ir tā, ka vidējā vieta ir šaura un bez pilnās jostas, kas ierobežo bērnu sēdeklīša ievietošanas iespējas.

Kā te minēja, labs piemērs 5 pilnām vietām ir VW Sharan, Ford S-MAX, Ford Galaxy utml., kam ir atdalīti sēdekļi 2. rindā.

scope 11.04.2016 10:25

Domāju, ka tas ne vienmēr ir rādītājs, ka reāli var 3 gab. tos beņķus salikt (ar domu, ka vari likt jebkurā no 3 vietām, bet ne 3 uzreiz), bet doma nav slikta.

scope 11.04.2016 10:24

Man būs vajadzība pēc 3 gab. bērnu beņķīšiem 2. rindā, kur 1 būs 9-25 kg un 2 gab. 0-13 kg ar opciju pēc gada blakus vēl lielākus likt.

Ar padirseņiem būtu vienkāršāk.

scope 09.04.2016 14:39

Es jau labprāt paliktu pie esošā, bet nesanāks, jo 2. rindā 3 bērnu beņķus neielikšu.

scope 09.04.2016 9:39

O, paldies, šos nebiju pamanījis.

Kādas vispār atsauksmes par Fordiem? Nav galīgi kapi ar rūsu un visu pārējo.

scope 09.04.2016 9:37

Paldies, šis bija manīts, tik izskatās, ka lietoto auto piedāvājums ļoti mazs (arī VW nav daudz, bet šie ir par kārtu mazāk).

scope 07.04.2016 22:36

Pareizs - vismaz lielāks vai vienāds ar iepriekšējā TA fiksēto.

scope 07.04.2016 15:19

Aha, no sērijas, nav MK noteikumu, bet mēs jau nu neiesim ierosināt tādas izmaiņas...

Domāju, ka 2 būtu atbilstošs novērtējums šādai fīčai, un lai nemuld, ka nevar attīt atpakaļ līdz pareizajam rādījumam, ja nu panelis mainīts.

scope 07.04.2016 14:25

No e-pasta:

Atbildot uz Jūsu jautājumu, informējam, ka CSDD tehniskās apskates laikā kontrolē transportlīdzekļu odometra darbību, t.i., vai tas darbojas un tā uzrādītā vērtība ir salasāma. Savukārt, odometra uzrādītās vērtības kontrole nav reglamentēta normatīvajos aktos un tā vērtība ir informatīva. CSDD ir izveidojusi publiski pieejamu informācijas avotu e.csdd.lv/ , kurā ir iespējams pārliecināties par Latvijā reģistrētu transportlīdzekļu odometra rādījumu vēsturi tehniskās apskates laikā. Papildus tam, CSDD ir ievietojusi saites www.csdd.lv/lat/noderiga_informacija/par_citas_valstis_registretiem_transporlidzekliem/ uz publiskiem informāciju avotiem ārvalsts reģistros.

Gadījumos, kad ir redzamas odometra vērtību izmaiņas, tas iespējams lietotājam palīdz izdarīt izvēli auto iegādes brīdi, bet sodīšana par odometra vērtību izmaiņām neietilpst CSDD kompetencē.

scope 15.03.2016 10:32

Graspic ļoti atšķīrās DS-2 un DS-3, kur jaunākās DS-3, manuprāt, dilst ātrāk un ne tik labi uzvedas uz ceļa.

Katrā ziņā par DS-2 atmiņas palikušas krietni labākas.

scope 20.02.2016 21:34

Droši liec 205/55R16 riepas, tik disku iznesumi jāskatās, visādi citādi uz B5 liek arī R17 un nesūdzās.

scope 24.01.2016 10:56

Vai jaunie TA noteikumi par viena ražotāja un modeļa riepām uz vienas ass nekonfliktē ar to, ka uz ceļa var nākties izmantot rezerves riteni, kura riepai, visticamāk, būs cits ražotājs un protektora zīmējums.

Vai arī šādā gadījumā netiek apdraudēta satiksmes drošība, pret ko jaunie TA noteikumi pamatā ir vērsti.

Vai arī tā ir kaut kāda dubultā morāle?

scope 07.01.2016 19:16

Ja ir nolupušas tad jā, bet ko darīt, ja krāsa TA darbiniekaprāt nav pietiekami oranža jaunām, tikko uzliktām?

Servisnieki šitā kolēģim iedeva līdzi citas aplupušas spuldzes, lai ir ko nomest uz blakussēdētāja sēdekļa (tjip, lai redz, ka mainītas).

Būtu labāk ķēruši tos idiotus, kas pamanās gabarītos bremžuguņu lampiņas salikt (nezinu kā un kāpēc, bet ir redzēti vairāki gadījumi). Lieki teikt, ka tumsā forši no aizmugures tādam piebraukt.

scope 07.01.2016 10:23

Kad nākamreiz teiks, ka izbalējušas, palūdz mērījuma izdruku no sertificēta un kalibrēta aparāta, jo apskates darbinieka acs nevar būt atskaites punkts - katra cilvēka krāsu uztvere tomēr ir atšķirīga.

scope 05.01.2016 16:03

TA noteikumos ir minēts cik lieli skrāpējumi un plaisas kurā no vējstikla zonām ir pieļaujami.

Viskritiskāk tika vērtēta zona, kuru notīra vadītāja puses slotiņa.

scope 12.11.2015 9:49

Ar CP ir nelaime - visu dara kampaņveidīgi.

Ja pasūdzies, ka, piemēram, smagie neievēro zīmi par braukšanas aizliegumu vai arī par agresīvu braukšanu kādā vietā, ekipāža tiek atsūtīta uz dažām stundām dažas dienas pēc kārtas, lai pēc tam varētu atrakstīties, ka protokoli sastādīti un par to vietu aizmirstu.

Reāli šādas vietas būtu jāiekļauj rotācijā un regulāri jānodrošina soda neizbēgamība - ja tā notiktu, katrā šādā vietā dežūras intervālu varētu arvien palielināt, jo nebūtu vairs pārkāpēju.

scope 11.11.2015 16:17

CSN 88. punkts būtu tad, ja viņš būtu stāvējis kopējā rindā, nevis to apbraucis un ielīdis nekaunīgi ar masu.

scope 11.11.2015 16:16

Paldies, skaidra bilde, nekādas izmaiņas braukšanas kultūrā nedraud.

Pēc tevis teiktā, tad jau visus ībļus, kuri uzskata sevi esam gudrāki par pārējiem, arī jālaiž priekšā?

Lielveikalā neesi tā mēginājis, vai tomēr bail, ka pa seju nesadod?

scope 12.07.2015 21:28

Jauni CSN, spēkā būs no 01.01.2016, rekur arī Siguldā un Daugavpilī twitter.com/OskarsIrbitis/status/616603099495571456

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti