Paldies!
Skumji
Paldies!
Skumji
Ko Tu, Greger, saki par šo?
Nofotogrāfēšu bākas "dačiku" un borta kompi. Šodien tika konstatēts:
Uz 700 km - ~32 litri. (Bākā 60 litri + piepidžinātais, spaidot pistoli )
Vidējais 4.3 - 40% pilsēta, 60% ārpus.
Un varam satikties, varu parādīt, kā braucu - tiesa, tas būs garlaicīgi un salīdzinoši lēnu.
Ar šo bāku gribas rekordu uzstādīt, parasti ar bāku sanāk 1100 km.
Varbūt kādam ir pieredze ar 2.2 DTI (125 zs) "čipošanu"?
Ak jā - izbraukājoties visu ziemu pa apšaubāmas kvalitātes zemes ceļiem, šopavasar saplīsa pr. stikls - saplīsa vietā, kur to izraisa virsbūves svārstības.
Nekas - tiku pie jauna un solārā
Bet tādu tipisku vainu nav - braukt ar šo auto ir salīdzinoši lēti pat tad, ja visu laiku tiek remontēts Adam Auto.
Tagad auto jau ir, manis pieminētie, 160 000, bet par maiņu nedomāju. Vairāk nekā apmierina šis auto.
Jau labu laiku atpakaļ iegādājos Opel Signum 2.2 DTI. Par melnajiem dūmiem - tie nedaudz parādās, ja esi dažas nedēļas "sēņojis" un tagad izdomā iespiest līdz galam. Dūmi parādās vienreiz un arī ļoti maz.
Tā kā auto ir aprīkots ar visām iespējamajām ekstrām, man grūti spriest, kā ir braukt ar Opel - man viedoklis varētu būt neobjektīvs. Ja nu vienīgi par skaņas izolāciju - pie 180 ir tāds pats klusums salonā kā pie 110. Un klusums, nevis skaļums. Tiesa, audiosistēma arī pakāpeniski paliek skaļāka, pieaugot ātrumam.
Uzņem ātrumu ar visiem saviem 125 zs ļoti pietiekami. Apdzīšana nekad nesagādā problēmas.
Patēriņš - pa pilsētu man nekad nav vairāk par 5.6l/100 km
Ārpus pilsētas (100%) 3.8-4.5l/100 km. Ja pabrauks virs 140, tas pieaugs tikai līdz 5.2-5.5. Ja katrs paātrinājums notiek ar pedāli grīdā, tad vairāk, bet ne tik ievērojami, lai satrauktos
Patīk šajā auto, ka pilnībā ir izslēgta klik-klik - resp., neviens slēdzis nestrādā ar klikšķi - visi griežas maigi un klusi, ar tikai rokai jūtamu pozīciju maiņu. Tas priecē.
Aizmugurē krēsli regulējas, bet ir tikai 2 vietas. 3. vieta ir, ja izņem aizmugures konsoli, kas ietver sevī ledusskapi. Bet vienalga sēdēt uz tā ķebļa ir pazemojoši. Oficiāli 5-vietīgs, praksē 4-vietīgs.
Vajadzētu pievērst uzmanību kontaktiem - ja būs slikti, var spuldzītes bieži izdegt, parkošanās sensori nestrādāt kā nākas (ļoti iesaku ņemt ar park assist sistēmu - aizmugurē neko nevar redzēt). Park assist sistēma uzreiz ietver sevī gan priekšējos, gan aizmugurējos sensorus.
Par piekari runājot - tik vien, cik dabīgais nodilums/nogurums. Tā kā braucu daudz, tad Adam Auto apmeklēju reizi pusotrā mēnesī. Parasti ar sīkumiem (spuldzītes, kondicionieris utt.) - kādreiz uz kādu lielāku remontu (motoram pie 160 000 vēl nekas nav noticis, vienīgi pagājušajā vasarā, darbinot auto, salūza demferis... nezinu, kā pareizi raksta... Pazuda elektrība, knapi tiku līdz Krasta ielai... bez stūres pastiprinātāja). Tas ir bijis vienīgais gadījums, kad auto ir pievīlis.
Šim motoram ir ķēde, tā kā siksna mani nevar satraukt.
Braucu ar 17" ripuļiem - gan ar ziemas, gan vasaras riepām. Tas atņem ļoti daudz no auto piedāvātā komforta. Optimāli būtu 16" un augstprofila riepas. Tad par piekares komfortu sūdzību nebūtu.
Degvielu tikai kvalitatīvu - sūknis maksā 1200 LVL.
Kā tas regress notiek? Vai sākumā atzītais vainīgais pats iet un skaidrojas, ka tomēr ir bijis tā, nevis kā norādīts protokolā? Vai apsrošinātāji paši skata cauri visus papīrus un jebkuram no mums var atnākt rēķins vai, vēl labāk, paziņojums, ka neesam tomēr bijuši vainīgi!?
Vai tas attiecas tikai uz CP sastādītajiem protokoliem jeb arī uz saskaņotajiem paziņojumiem?
Paldies!
Tikai tā Daugavas puse eksistē?
Labāk būtu caur Ķekavu, tad uz Jaunjelgavu caur Daugmali un izvēlies, kur šķērsot Daugavu - Ķegumā vai Aizkrauklē. Vari arī taisni turpināt, negriežoties uz Aizkraukli, tikai tur zemes ceļš.
Ceļu Rīga-Nereta-Aknīste niesaku - nenormāli slikts zemes ceļš.
www.triplex.lv
raimondsm rakstīja:
Petka rakstīja: Nopirku vienu no labākajiem - patiešām var izmest miskastē. Pareizini labāk FM modulatora cenu ar 3 vai 4 un nopērc USB spraudni, kas savienots ar mašīnas radio un imitē CD changeri.
Latvijā šie piedāvāja:
www.xcarlink.lv/...
4Gb piemēram
Es nesapratu...
Nopirku vienu no labākajiem - patiešām var izmest miskastē. Pareizini labāk FM modulatora cenu ar 3 vai 4 un nopērc USB spraudni, kas savienots ar mašīnas radio un imitē CD changeri.
Latvijā šie piedāvāja:
Baisulis normālu jautājumu JJJ uzdeva...
Pārējos arī interesētu.
Fridrihs rakstīja:
Vigants rakstīja: A agresīvu viņi viegli sadomā... 2 secīgi pārkāpumi un done... es iekūlos pie slāvu apļa... kad no rīta izdomāju caur Nesti izbraukt uz katlakalna ielu.
Cik noprotu, tad autors izpelnijās agresivitāti nogriežot krustojumu caut DUS's. Vai varat man, lūdzu, paskaidrot, kur tur skaitās pārkāpumi. Man pašam dažreiz sanāk Hanzas/Brieža caur Dinazu izbraukt.
Nav pārkāpuma - autors vienk. kaut ko noklusē, piem., "ķieģeli" utt.
Opel Signum ar iekārtu Siemens NCDC 2015 var?
Paldies!
Velti domā, ka 6-pakāpju tirptronikas būtu labāks - pašam ir tāds, nekam neder. Pilnīgs sviests ir tas`manuālais režīms. Ātrāk paātrinos ar D vai, nepieciešamības gadījumā, ar Sporta režīmu. Līdz DSG bik pietrūkst, bet neskumstu
TDI rakstīja:
ilis rakstīja: Ford-am tagad atlaides. VArbūt der apskatīt S-max...jauns un cena turpat vien grozās...
wot wizuaali wish izskataas 'baudaams' a kaa tur ira iisteniibaa ...
Reklāma bija forša... ar to pietiek
Nu, man tajā vienīgajā reize ar Smile Taxi pat taksists izlēca no auto, redzot, ka man ir mugursoma un čemodāns. Abus paņēma...
Tas tak stipri individuāli no cilvēka un vēlmes pēc dzeramnaudas.
Izklausās pēc mega konkurentu antireklāmas... Nez, kāpēc rakstītāji ir tikko reģistrējušies un tie ir viņu pirmie posti šeit?
Tikai vajag atcerēties - arī antireklāma ir reklāma, un Jūs - bļāvēji - taisat reklāmu, paši to negribot.
Esmu braucis - nekādu problēmu. Puisis ļoti centās runāt latviski, ceļu zināja labi un aizveda ātri. Tikai jautājums par to, vai patīk mazie Focus...
Tieši tā, nogriezties drīkst no tramvaja sliedēm. Uz saliņas jābūt zīmei taisni un pa kreisi. Pie luksofora jābūt pa labi un taisni.
Sacerējies
Aizmirsti uz laiku... ne jau NCDC modeļiem... Uz DVD varbūt kaut kas ir, bet tas ir jaunajiem tikai...
Automātu neesaka pirkt pat AdamAuto.
Braucu ar tādu motoru, tikai iekš Signum. Nu, motoram ir ķēde, tas, manuprāt, ir pluss. Velk labi, ir drausmīgi skaļš un problēmu ir padaudz, diemžēl. Ne velna nesilst aukstā laikā - kad esmu nobraucis 30 min., tad parādās silts gaiss.
Visādā gadījumā, ja nebūtu visu ekstru, kas padara atrašanos auto patīkamu, tad braukšana sagādātu ne-prieku.
Ir lielās apkopes ik pēc 40 000 km, kas maksā 120 LVL.
Citas problēmas neuzskaitīšu, jo ir, bija un būs problēmas ar degvielas padevi.
Braukšanas komforts ir patīkams. Cik zinu, tad piekare atšķiras Signumam un Vectra sedanam un hečbekam...
Labi, ka audiosistēma rūpnīcā ir uzstādīta vislabākā, tad vismaz motora troksni nomāc
Kaut kā tomēr dīzeli ir dārgi uzturēt, visādas šļauciņas utt. plaisā. Jau sāk apnikt...
Labāk benzīna dzinēju...
Ka tik tie nav izvēlējušies telia, ka neiet? Telia klientiem jau labu laiciņu ir problēmas...
Mūsu lapas ar neiet
nafigators rakstīja:
Petka rakstīja: Man gan liekas, ka tikai un vienīgi rīkouma zīmes neievērošana - 1 soda punkts, ja nemaldos.
Griezties no sliedēm drīkst, jo abpus sliedēm ir brauktuve, kā arī zīmes nenosaka savādāk kustēties.
Intensīvas satiksmes apstākļos drīkst braukt pa sliedēm, bet tikai taisni un pa kreisi jeb iekārtojies labajā joslā pirms krusta.
Tu maz tajā krustojumā bijis esi?????
Kreisā pusē sliedēm BRAUKTUVES NAV!!!
Ir gan
Magistrs rakstīja: Un tas, ka CP atzina tevi par cietušo nenozīmē, ka apdrošinātājs darīs to pašu.
Tur savādāk nevar būt - zīme "Dodiet ceļu" tika ignorēta un izbrauca priekšā... nebremzējot.