imits rakstīja: 3 gadi ir braukti ar 96. gada VW, daudz tika nobraukts, bet nu arī (manā skatījumā daudz tiek remontēts), ritošā uzskatu ir diezgan neizturīga... sāpīgs moments 5 ātrums... kurš vienā brīdī vienkārši pazūd...
Reizi gadā priekšas hadene būs jāpārliek, manējam 2002. g. T4 tas izmaksā ~300 Ls . Piektais robs arī pazuda, jo valkāju divasīgo piekabi ar kravu 3.5t. Remonts - 700 Ls Pie nobrauktiem 300 000 km mainu smidzinātājus, cena VW oriģ forsunkas 100 Ls/gab, smidzinātājus atsevišķi nepiedāvā.
Sandis_UR rakstīja:
Magistrs rakstīja:
Sandis_UR rakstīja: Es te vienkarši runāju par principu, kāpēc pirkt vecu s ū un pēc tam čakarēties.
A tu nopērc jaunu E-klases turku mersi un pamēģini nečakarēties... ;-D
Labāk pasaki kas vairs nav taisīts Turcijā vai Krievijā.
Domā tai VW rūpnīcā visi baltie vācieši strādā??? Tie paši vien turki un kurdi būs. Pie tam ja automašīna tiek komplektēta vācijā, tas nenozīmē, ka arī komplektējošās detaļas tiek piegādātas no tās pašas valsts.
Vo vo , mersis no turcijas, bmw no krievijas, vw no meksikas, opel no korejas...