iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
ValdisM 29.09.2010 22:30

zbjau rakstīja: gribu uzjautāt gudrākiem pilsoņiem, varbūt kāds ir saskāries. passāts 2.0 inžektors 92-93 gada. dzen ārā antifrīzu, ja korķis da galam ciet tad patraboks pušu. sāk dzīt sasniedzot normālu darba temperatūru. par blīvēm un galvām vs blokiem viss skaidrs, jautājums, vai tā problēma var būt saistīta ar pašu desēšanas sistēmu?

Ja tas ir prosta gaiss sistēmā tad kāa vislabaak, pareizāk jo dabūt laukā?

gaisu vislabāk dabūt laukā noliekot auto tādā slīpumā, lai radiatora vāciņš būtu visaugstākajā vietā un atverot vāciņu. Teorētiski pēc visiem fizikas likumiem, gaisam būtu jāiziet ārā pašam.

ValdisM 29.09.2010 10:21

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Viss beidzās laimīgi tikai tāpēc ka braucu ar 95km/h uz spido un ar reālo braukšanas ātrumu kaut kur 85km/h.

Mazais ātrums deva iespēju pat pēdējā brīdī pamanot stirnu, uzspiest uz bremzēm, samazināt ātrumu kaut kur līdz 50km/h un pariežot nedaudz stūri, "aizlaist" stirnas abas reizes gar auto sānu...

Morāle: CSN noteikumi nav no zila gaisa "izzīsti", bet patiesībā droši vien "rakstīti ar asinīm".

Morāle - tu biji pie stūres pārguris, tavam auto ir steidami jāmaina bremzes vai riepas vai arī ir jāiegādājas brilles. Spidometrs ar 10 km/h kļūdu zem 100km/h ātruma arī liek aizdomāties par tava auto tehnisko stāvokli - vai vispār ir nojausma par pareizo riepu izmēru, jeb ir uzliktas lētākās pie Vaņas iepirktās apmēram derīgās?

Tu dīvains neesi?

Kāds sakars bremzēm riepām un visam citam, kad stirna no ceļmalas krūmiem vienkārši uzskrien virsū uz ceļa Tava auto priekšā naktī lietus laikā?

P.S. Auto tajā rītā starp citu kā reiz tieši bija iekš TA. Bremzes un riepas ir lieliskas.

Spidometra kļūda līdz +10% ir pat jauniem auto no salona. Zaruljom bija testējuši kaudzi jauno auto uz šo parametru - kļūdas bija no +1 līdz +10%.

Piedod, laikam jau pa tiešo jāsaka. Caur puķītēm par sarežģītu. Morāles NAV. Jebkuru faktu var interpretēt pēc vēlēšanās. Brauc kā tev ir droši un nejāj prātu un dzīvi citiem. Tas arī viss.

P.S. Stirna NEKAD "tā vienkārši" neuzskrien. Vajag arī mazliet pazīt dzīvnieku dabu.

Ne jau es Tev sāku jāt prātu, bet Tu man

ValdisM 29.09.2010 10:20

Kanibaals rakstīja: >Spidometra kļūda līdz +10% ir pat jauniem auto no salona. Zaruljom bija testējuši kaudzi jauno auto uz šo parametru - kļūdas bija no +1 līdz +10%.

Tu domā, ka spidomteru nevar uztaisīt precīzaku? Tā kļūda ir speciāli braucējiem par labu, spidometrs mānās rādot lielāku ātrumu nekā patiesībā, lai umņiki saliekot neatbilstošus riepu izmērus pēc tam nesūdzās, ka sodus norāvuši. Diezvai jaunam auto spidometrs rādīs mazāk nekā patiesībā.

es to zinu, man to vari nestāstīt.

Stāsti to Seenem

ValdisM 29.09.2010 10:20

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Viss beidzās laimīgi tikai tāpēc ka braucu ar 95km/h uz spido un ar reālo braukšanas ātrumu kaut kur 85km/h.

Mazais ātrums deva iespēju pat pēdējā brīdī pamanot stirnu, uzspiest uz bremzēm, samazināt ātrumu kaut kur līdz 50km/h un pariežot nedaudz stūri, "aizlaist" stirnas abas reizes gar auto sānu...

Morāle: CSN noteikumi nav no zila gaisa "izzīsti", bet patiesībā droši vien "rakstīti ar asinīm".

Morāle - tu biji pie stūres pārguris, tavam auto ir steidami jāmaina bremzes vai riepas vai arī ir jāiegādājas brilles. Spidometrs ar 10 km/h kļūdu zem 100km/h ātruma arī liek aizdomāties par tava auto tehnisko stāvokli - vai vispār ir nojausma par pareizo riepu izmēru, jeb ir uzliktas lētākās pie Vaņas iepirktās apmēram derīgās?

Tu dīvains neesi?

Kāds sakars bremzēm riepām un visam citam, kad stirna no ceļmalas krūmiem vienkārši uzskrien virsū uz ceļa Tava auto priekšā naktī lietus laikā?

P.S. Auto tajā rītā starp citu kā reiz tieši bija iekš TA. Bremzes un riepas ir lieliskas.

Spidometra kļūda līdz +10% ir pat jauniem auto no salona. Zaruljom bija testējuši kaudzi jauno auto uz šo parametru - kļūdas bija no +1 līdz +10%.

starp citu TA nepārbauda bremžu lieliskumu - bet to darbības vienmērīgumu....

gribi teikt ka ar vienmērīgiem bet nebremzējošiem riteņiem iziesi TA

ValdisM 27.09.2010 13:26

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Viss beidzās laimīgi tikai tāpēc ka braucu ar 95km/h uz spido un ar reālo braukšanas ātrumu kaut kur 85km/h.

Mazais ātrums deva iespēju pat pēdējā brīdī pamanot stirnu, uzspiest uz bremzēm, samazināt ātrumu kaut kur līdz 50km/h un pariežot nedaudz stūri, "aizlaist" stirnas abas reizes gar auto sānu...

Morāle: CSN noteikumi nav no zila gaisa "izzīsti", bet patiesībā droši vien "rakstīti ar asinīm".

Morāle - tu biji pie stūres pārguris, tavam auto ir steidami jāmaina bremzes vai riepas vai arī ir jāiegādājas brilles. Spidometrs ar 10 km/h kļūdu zem 100km/h ātruma arī liek aizdomāties par tava auto tehnisko stāvokli - vai vispār ir nojausma par pareizo riepu izmēru, jeb ir uzliktas lētākās pie Vaņas iepirktās apmēram derīgās?

Tu dīvains neesi?

Kāds sakars bremzēm riepām un visam citam, kad stirna no ceļmalas krūmiem vienkārši uzskrien virsū uz ceļa Tava auto priekšā naktī lietus laikā?

P.S. Auto tajā rītā starp citu kā reiz tieši bija iekš TA. Bremzes un riepas ir lieliskas.

Spidometra kļūda līdz +10% ir pat jauniem auto no salona. Zaruljom bija testējuši kaudzi jauno auto uz šo parametru - kļūdas bija no +1 līdz +10%.

ValdisM 27.09.2010 13:15

Sretsked rakstīja: Bail pat iedomāties,kas notiks ar šitiem perdeļiem,kad paliks par veciem perdeļiem, vispār būs megakretīnosi uz ceļiem.

Jau tagad, brauc, urbina degunu, hūte uz paurīša,ātrums 79 km/h .... bīstamāku elementu uz ceļa neiedomāties.

atgādini lūdzu, cik auto Tu esi sadauzījis??

7?

8?

Un statistikas pēc ,lai VWFans pasaka cik auto ir sadauzījis viņš , braukādams uz 80-90km/h.

P.S. Un vispār, piem. man nav nekādu problēmu apdzīt uz 80-85km/h priekšā braucošu vienu auto. (pat ja ņem vērā ka manam auto ir 89ZS).

P.S.S.Problēmas man rada tie skrējēji kuri sākumā apdzen mani un tad pēc 15 minūtēm ir sastājušies 10 auto garā kolonnā ar 5m distanci aiz kāda uz 80km/h braucošā un tad negrib mani laist iekšā savā joslā kad es esmu ticis garām pus kolonnai.

ValdisM 26.09.2010 15:50

Yetti rakstīja:

VWfans rakstīja: Man šķiet, ka tagad, pateicoties fotoradariem un plānākiem maciņiem, tauta, vidēji ņemot, sākusi braukt mierīgāk nekā treknajos gados. Vai piekrītat?

nē...

maks ir pietiekoši biezs un kā braucu uz 105 (pēc Tomtoma) tā arī braucu...

gan tad, gan tagad...

zinu, ka te ir novākušies diži rallisti, kuri teiks, ka losis esmu...

arī zinu, ko varu sadarīt ar 2tonnīgu bleķa kaudzi... un necenšos izaicināt likteni...

tiesības ieguvu 1986 un "pie tēviem"nevienu neesmu aizsūtījis...

105 (pēc Tomtoma) dažreiz var būt stipri par daudz (reāli uz spidometra droši vien ir +110)......

Pirmdienas vakarā braucu uz Rīgu. Bija tumšs, smidiznāja lietus, pretimbraucošie auto, tuvās gaismas...

un vārdusakot brauciena laikā notriecu 2 stirnas (vienu pie Līvāniem otru pie Aizkraukles). Avārijas beidzās ar minimālām sekām ( bikiņ ielocīts degvielas bākas vāciņš, tik tikko pamanāma švīka uz durvīm un aizmugures bamperis ar stirnas s*diem).

Viss beidzās laimīgi tikai tāpēc ka braucu ar 95km/h uz spido un ar reālo braukšanas ātrumu kaut kur 85km/h.

Mazais ātrums deva iespēju pat pēdējā brīdī pamanot stirnu, uzspiest uz bremzēm, samazināt ātrumu kaut kur līdz 50km/h un pariežot nedaudz stūri, "aizlaist" stirnas abas reizes gar auto sānu...

Morāle: CSN noteikumi nav no zila gaisa "izzīsti", bet patiesībā droši vien "rakstīti ar asinīm".

ValdisM 10.09.2010 0:16

brmbrmm rakstīja: Sābam ts 2.2 dīzel motors saucas D223L, Opelim X22DTH vai Y22DTH. Visi viņi visticamāk nāk ar "slaveno" Bosch darinājumu - sūkni VP44, kurš ir kļuvis pazīstams ar to, ka mēdza nosvilt izejas tranzistors, sk variantus, kā ļaudis to remontējuši: www.google.com/...

Nezinu, vai tas notiek konstruktīvu nepilnību dēļ, vai nekvalitatīvu materiālu, vai nepareizas ekspluatācijas, un vai vēlākos ražojumos tas ir salabots, bet viens ir skaidrs - daudzi to ir piedzīvojuši - daļa uz Opeļiem, kāds uz Sāba, kāds uz Nissan, Amerikā uz Dodžiem.

Pie dīlera tā detaļa neremontējas, mainās tikai komplektā ar visu sūkni ~Ls1500 (kad mainīju Opelim). Bet, ja labi grib, var salodēt pats. Paziņam bija tā, ka pats to vadības bloku nomontēja un viens zinātājs par pārsimt latiem "saremontēja" (reāli ielodēja vietā jaunu tranzistoru). Citur prasīja 400 - 500 Ls, bet tas bija pirms 3 gadiem, tagad cenas būs kritušās, Sk www.ss.lv/...

Lietuvā to remontē pa +/- 100 euro.

tik pašam jānoskrūvē sūknis, un jāīzlaž uz vienu dienu uz akropioi šiopingā

ValdisM 05.09.2010 16:06

brmbrmm rakstīja: Meklējam muļķus - VW T3 par 10000 EUR: www.ss.lv/...

3-ajā bildē redzams, ka vienam no tiem busiem ir ielikti iekšā Mazda 626 (1988-1991) benķi

Bet nu zinot cik LV ir VAG fanātu, nav izlēgts, ka ar nelielu tirgošanos arī izdodas tās aprūsējušās miskastes nogrūst kādām "lauķim" , kurš neko dzīvē izņemot vw nav redzējis.

ValdisM 10.08.2010 21:33

draco rakstīja:

sarashkins rakstīja:

Man ir doma perspektīvā iegādāt otru auto - tādu praktiskāku, palielāku - no Volvo patreiz domas apstājas pie 850. vai V70. Skaidrs, ka jāskatās uz palielākiem vienkāršiem benzīna motoriem, kam vēl varētu būt pietiekami resursa atlicis, domāju par 2.5 10V. Kādi vēl apsvērumi?

es jau skatiitos 850to ap 96 - 97 gadu - td, kad vinjiem kaareiz naaca tie audi 5katlu turbodiizelji. radiniekam ir v70 ar taadu diizeli - iet sameeraa zveeriigi prieksh diizelja.

par tiem resursatlikumiem vispaar un 2.5 10v ( b5252s dzineejs) kopumaa - a kaa tu noteiksi patieso noskreejienu? mums ja man liekas, katrs otrais auto lv ir ar krutiitu noskreejienu. pasham ir 850tais a shaadu 2.5 140 hp dzineeju, un 340 tkm noskreejienu - izskataas ka originaals, jo vadiibas bloks ar kodiem nosauc taadu pat noskreejienu, kaa odometraa... nu, raadaas ka kaadi 450 - 500 tkm vismaz vinjam resurss vareetu buut, ja skataas patreizeejo staavokli. bet ar automaatu jams varen kuutrs - tas turbodiesels blakaam vinjam ir kaa f1...

Kā ar dinamiku tam 2.5 140hp benzīnniekam ?

Es ar tādu vienu S70 pabraukāju. Mohs bija kaut kas nojāts, bet man tas auto likās ļoti nedinamisks auto, es pat teiktu ka lokomotīve .

ValdisM 07.08.2010 1:45

draco rakstīja: 95ais, uz pulkstenja 430 tkm. bet nu nez, vai ir iistais, spidometrus krutiit jau pie mums veelarvien stripri miil mosh i izpildiijums ar pie vainas - volvim ar 340 tkm stuure veel tiiri ok, un grandadai ar nezinaamu nobraukumu ( tur piecciparu odometrs) - ar. a vot tranziitam sadeldeeta. vareetu jau pavazaaties pa srotiem, pamekleet samainjai, bet taa stuure ar gaisa spilvenu iekshaa, negribaas liist iisti...

Tu domā spilvens tur maz ir palcis? ;0

ValdisM 06.08.2010 12:23

Sretsked rakstīja: Draco,nepļurksti, es TV skatos ļoti maz. Man muguras smadzenes varbūt sakratās ,ar baiku pa pilsētu nēsājoties. Nekas, nāks ziema,braukšana mazāk un viss stabilizēsies.

Bet par piesārņojumu-loģiski,ka jauns BMW 530 D mazāk piedriš dabu nekā tāds iedgara paša remontēts pežuets no atmodas laikmeta.

tas ir pieņēmums nevis likumsakarība. Resp. tā var būt, bet tā var arī nebūt. (atkarīgs cik kārtīgi sataisītstas scorpo dzinējs)

Vienu reizi paskatījos googlē kā nosaka auto atbilstību EURO normām ( euro3, euro4 u.t.t)

Paskatījos kādi rādītāji ir katrai euro klasei.

Tad pacēlu augšā visus TA protokolus vienai manai 88.g mazdai. Pēc rādītājiem mazdai bez jebkādām problēmām (pat ar rezervi) atbilst Euro 6 normām kuras barbūt ka stāšoties spēkā kaut kad 2015.gadā.

Taču faktiski ar to mazdu es nekad netiktu iekšā Berlīnes centrā, jo pēc viņu katalogiem auto kas ražoti 88.gadā , automātiski pienākas euro 1 vai euro 2 norma.

Koroč, viss tas ir viena liela pseido ekoloģija -lasi bizness -jaunu produktu stumšanai tirgū un veco produktu lietošanas ierobežošanai un ātrākai utilizēšanai.

Ar vecs auto var būt labā tehniskā stāvoklī pat ar 600 tk km nobraukumu un būt videi ne vairāk kaitīgs kā jaunie auto

ValdisM 02.08.2010 13:43

Nortel rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Slinkais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja:

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja: Pērku fana merivu ,dodu 1500 ls.

Nepārdošu lētāk kā par 5000 latiem.

saprotu saapi. bet par 4.500ls var tagad dabuut labu labos auto, aatrus, komfortablus un eertus, un pa 500ls uzstadiit gazes shprici lai negjiibt shokaa par paterinju

Piemēram, šādus?

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

kopsh kura laika korejieshi ir labu labie auto? es runaaju par lietotiem Premium klases auto. tie, kas razhoti vacijaa.

Tad tu ieteiktu fanam pārsēsties uz kaut ko tādu:

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

???

Tev neliekas, ka tādā gadījumā šo auto uzturēšanā nākamajos 5 gados nāktos ieguldīt vairāk nekā tie tagad maksā?

kas interesanti tajaa auto notik pa 5 gadiem ka emonts parsniegs veertiibu? istiksim bez paranojas un muusdienu debiilaa sauklja ka labs auto ir tikai jauns auto. semaks ir ar 100 reiz lielaaku resusru kaa korejas briinumi un visaadi opelji, neskatot braukshanas baudu. benziina gadijumaa 500ls veerta gaze atrisina ikdienas izmaksu probleemas. kasko nav japeerk, jo tadam auto nevajag liizi, nav jabrauc uz nezkadaam apkopeem peec garantijaam un citi murgi atkriit.

15 gadiigs A6 tdi milionu diez vai buus noskreejis. vairumaa gadijumu buus 400-450k un tas nav taa dzineeja gals. detaljas leetas, pats dzineejs ir vienkaarsh, garazhaa viegli labojams. vaig tik portatiivo, vadu no ebaja pa 10 dolariem, un galvu uz pleciem.

grozies kā gribi, bet nopērkot luksus klases lielizmēra auto, Tu pa 3 gadiem jeb apmēram 100 tk km tikai degvielā pārmaksā vēl viena tāda paša auto vērtību. (arī mazajam korejas brīnumam Tu vari uzlikt gāzi un braukāt vēl 2x lētāk, tā kā tas nav arguments ).

Un vēl paskaiti cik tiek p[armaksāts par lielāka izmēra riepām, bremžu diski, kluči,u.t.tvis ir lielāks, lielāks eļās tilpums dzinējā, lielāks tosola daudzums,u.t.t

Var rēķināt kā gribi, bet simti miljoni eiropiešu 50 pēckara gados tomēr ir izrēķinājuši,ka liels auto=dārgāks nekā mazs auto.

Bet ja ierēķina to, cik daudz var ar to lielizmēra auto atvest. Kad nav jāmaksā par piegādi ne 2metrīgam ledusskapim, ne 15 40 kg maisiem cementa, ne standarta reģipša, finiera loksnēm, u.t.t. Ka nav jāīrē piekabe vai kaste tālākam ceļojumam, ka nav jāmeklē naktsmītne, bet var gulēt turpat mašīnā, tad atmaksājās visas tavas uzskaitītās izmaksas + vēl visi ceļu u.t.t. nodokļi. Protams, vēl paliek pats braukšanas komforts.

Nu labi, bmw7 laikam īsti neatbilst šitam gadījumam, bet visparastākais vens gan.

nu un cik reāli bieži Tev ir visas tās uzskaitītās lietas jāvadā?

Reizi gadā apmēram. Par 20Ls uz pāris stundām var paņemt busu ar šofeir/krāvēju un izvadāt visu un visur ko vajag.

ValdisM 02.08.2010 1:53

Yetti rakstīja: Valdi, ko Tu uzskati par "luksus klases lielizmēra auto"?

brmmbrmm piedavāto bmw 7 ar 3.5l motoru

ValdisM 01.08.2010 21:31

Slinkais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Slinkais rakstīja:

VWfans rakstīja:

Sretsked rakstīja: Pērku fana merivu ,dodu 1500 ls.

Nepārdošu lētāk kā par 5000 latiem.

saprotu saapi. bet par 4.500ls var tagad dabuut labu labos auto, aatrus, komfortablus un eertus, un pa 500ls uzstadiit gazes shprici lai negjiibt shokaa par paterinju

Piemēram, šādus?

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

kopsh kura laika korejieshi ir labu labie auto? es runaaju par lietotiem Premium klases auto. tie, kas razhoti vacijaa.

Tad tu ieteiktu fanam pārsēsties uz kaut ko tādu:

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

www.ss.lv/...

???

Tev neliekas, ka tādā gadījumā šo auto uzturēšanā nākamajos 5 gados nāktos ieguldīt vairāk nekā tie tagad maksā?

kas interesanti tajaa auto notik pa 5 gadiem ka emonts parsniegs veertiibu? istiksim bez paranojas un muusdienu debiilaa sauklja ka labs auto ir tikai jauns auto. semaks ir ar 100 reiz lielaaku resusru kaa korejas briinumi un visaadi opelji, neskatot braukshanas baudu. benziina gadijumaa 500ls veerta gaze atrisina ikdienas izmaksu probleemas. kasko nav japeerk, jo tadam auto nevajag liizi, nav jabrauc uz nezkadaam apkopeem peec garantijaam un citi murgi atkriit.

15 gadiigs A6 tdi milionu diez vai buus noskreejis. vairumaa gadijumu buus 400-450k un tas nav taa dzineeja gals. detaljas leetas, pats dzineejs ir vienkaarsh, garazhaa viegli labojams. vaig tik portatiivo, vadu no ebaja pa 10 dolariem, un galvu uz pleciem.

grozies kā gribi, bet nopērkot luksus klases lielizmēra auto, Tu pa 3 gadiem jeb apmēram 100 tk km tikai degvielā pārmaksā vēl viena tāda paša auto vērtību. (arī mazajam korejas brīnumam Tu vari uzlikt gāzi un braukāt vēl 2x lētāk, tā kā tas nav arguments ).

Un vēl paskaiti cik tiek p[armaksāts par lielāka izmēra riepām, bremžu diski, kluči,u.t.tvis ir lielāks, lielāks eļās tilpums dzinējā, lielāks tosola daudzums,u.t.t

Var rēķināt kā gribi, bet simti miljoni eiropiešu 50 pēckara gados tomēr ir izrēķinājuši,ka liels auto=dārgāks nekā mazs auto.

ValdisM 27.07.2010 14:54

brmbrmm rakstīja: Re kā - Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) atklājis ilgstošu korupciju Autotransporta inspekcijā un aizturējis četras esošās un bijušās inspekcijas amatpersonas, atsaucoties uz tiesībsargu informāciju ziņo BNS.

www.ir.lv/...

es jau šeit pirms 4 mēnešiem teicu, ka tur ir korupcija un ATI piesedz pārkrautās kravas a/m

lūk arī apstiprinājums

ValdisM 26.07.2010 18:26

VWfans rakstīja:

Yetti rakstīja:

VWfans rakstīja:

Yetti rakstīja: bet fanam un draco piedāvājums paliek spēkā...

Es šovakar no Apes novada uz Rīgu braukšu ar maršruta autobusu Alūksne-Rīga par Ls 4,30. Un līdz pieturai mani aizvedīs sievasmāte (vai arī pats aizbraukšu) ar VAZ-2105.

khm... labi, brauc... tik no kura gala šajā pasākumā es?

par auto iedošanu testam - paliek spēkā, ja ir vēlme, dod ziņu, ņem un brauc...

Yeti. man pret tik jaudīgiem auto ir bijība. Tur vajag Vācijas bāni, lai tādu izmēģinātu. Es pie tādiem uzrāvieniem neesmu pieradis, un tāpat ticu, ka BMW-530d ir baudāms:

www.ss.lv/...

tam eksemplāram bildēs salons izskatās vēl no lētākām plastmasām, nekā lielākā daļa mazdu kurās esmu braucis..... tās ekonormas un otreiz izmantojamie materiāli padarījuši jauno auto salonus vnk atbaidošus

ValdisM 26.07.2010 18:14

Chankaishi rakstīja: Runaajot par degvielas pateerinju, automaatiem utt, nesaprotu par ko striids. Katru mashiinu tachu projektee uz kaut kaadu ekonomisko rezhiimu. Manam E90 2 litru diizeliitim pats ekonomiskaakais rezhiims ir apm no 120 liidz nepilniem 140km/st, nu taa vinjsh ir uztaisiits. Braucot uz 90 pateeree vairaak, un tas viss, starp citu, ir saskanjaa ar fiziku.

apstāsti sīkāk, detaļās, kā TAS var būt ?

ValdisM 25.07.2010 17:36

draco rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Degvielas patērinš ir ok. Pa rīgu degvielas patēriņš peld starp 8 un 9 litriem. Pa šoseju 7-7.5litri uz 100km?

tu ar diizeli gruntiigi nejauc? shitaadas kjlases mashiinai ar benziinnieku pateerinsh pilseetaa zem 12 litriem, peec manas pieredzes, ir nonsenss. aarpus pilseetas - veel vareetu buut, ja pa veejam brauc un vislaik no klana

man 2.5 b5252s dzineejs ( 140 zirgi) ar automaatu garaakos gabalos, brraucot paarsvaraa 85 - 95 kmh var mazmaz zem 8 litriem iekljauties. pilseeta - bez variantiem, atkariibaa no gabala garuma uhn satiksmes intensitaates no 12 litriem un uz augshu. protams, izbrauuskhanu dziljaa naktii caur riigu es par "pilseetas satiksmi " neuzskatu, a pa dienu anyway sanaak vienaa otraa korkjii paseedeet...

tā, paskatījos, man ir 106kW benzīndzinējs.

manuālā kārba.

ziemas riepas virsū

5dienas pēcpusdienā pielēju pilnu bāku Rīgā un nometu kompi pa nullēm.

Tagad esmu Latgalē un pa 3 dienām nobraucu 500km.(braucu gandrīz vienmēr pēc CSN vai kopā ar kopējo auto plūsmu uz šosejas (lai nečakarētu citiem smadzenes))

Patēriņu rāda 6,9L/100km, bet reāli būs mazāks, jo odometrs rāda par kādiem 3% māzāk nekā reāli tiek nobraukts.

Jebkurā gadījumā nočekošu pirmdien ar bākas metodi, kad būšu izbraucis tukšu bāku.

P.S. Pilsētā tiešām ºāda starp 8-9 litriem'pēc kompja. Būs rīgā jānočeko pēc bākas metodes.

P.S. Bet tas dzinējs nijuha nevelk,tas gan fakts, tāpēc laikam arī tāds patēriņš

ValdisM 23.07.2010 0:11

Jautājums tiem kas pārvietojas ar benzīndzinēju Volvo S/V70 !

pašlaik pārvietojos ar Volvo S70 2.5 litru benzīns.(103kW)

Bet nu tas dzinējs nijuhaa nevelk. Dinamika kā lokomotīvei (salīdzinot ar līdzīgiem auto, mazda 626 1.8dohc no kuras pārsēdos volviķī vispār jau tādā gadījumā ir raķete ;D).

Vai tas 2.5 dzinējs tiešām ir tik nedinamsisks, vai varbūt beigta kāda lambda zonde?

Degvielas patērinš ir ok. Pa rīgu degvielas patēriņš peld starp 8 un 9 litriem. Pa šoseju 7-7.5litri uz 100km?

Varbūt lambda zonde beigta?

ValdisM 21.07.2010 0:48

i_edgars rakstīja: jugasvilli, nu re - pats par sevi uzrakstīji visu ko vajadzēja un nevajadzēja. Pēc tā visa es ar garantiju varu pateikt, ka pats esi vistīrākais tukšpļūtis. UN lai kāds neiedomātios tā Tevi nosaukt pirmais sāc apsaukāt citus.

Izlasi virsrakstu šim topikam un salīdzini vai tur ir kaut kas kopīgs ar Tavu sarakstīto citu aptiršanu??

Pats pat elementāri rēķināt izrādās nespēj. Kaut vai ar to pat auto nomazgāšanu!! Es tai laikā kamēr citi zviln saulē nomazgāju savu auto un iesauļojos tik pat brūns kā tie gulošie. Ziemā gan to nedaru - rokas salst. kamēr Tu aizdzen uz servisu, gaidi kad saremontēs tur šķirstot žurnālus, tad atdzen atpakaļ, patiršot vismaz 2 stundas Tava ļoti dārgā laika, lai nomainītu pārdegušo lampiņu. Tikam es to izdaru kamēr stāvu uz dzelceļa pārbrauktuves un gaidu kad šlagbomi pacels.

Par spēju domāt ar vari neplātīties - ir cilvēki kas var noskaitīt ievērojamus sava prāta sasniegumus. Aptiršanas polišu pārdošana (obligāto) nekādi neliecina par kaut kādu smadzeņu esamību.

ja trāpās apstāties pie tās dz.ceļa pārbrauktuves Līvānos, kad pa to brauc kravas vilciens, tad var paspēt ne tikai lampiņas nomainīt.. ,labs mēhāniķis mierīgi paspēs arī motoreļļū nomainīt !!!

ValdisM 21.06.2010 19:43

Bucefals rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Apēd vispirms paciņu sviesta un tad uzdzer kādu litru... vai, labāk, tomēr nē.

Runā, ka nedarbojas uz gāzētiem dzērieniem.

P.S. Tu saki - litrs... Arī tas nav maksimums. Pirms kādiem 3 gadiem pēc Bizenāja dzimšanas dienas svinībām mēs ar Sviestcu rēķinājām, ka es tai vakarā esmu salējis sev iekšā 1.6 litri stiprā alkohola un bez problemām izsaucu taksi un aizbraucu mājās.

tavas aknas pelnījušas ordeni par īpašiem sansiegumiem dzimtenes labā

ValdisM 21.06.2010 16:22

Bucefals rakstīja: Alkohola saturs Hektoram 32%

Litrs Hekt. atbilst 800 gramiem vodkas.

Un tās tālu nav maksimālās iespējas, ja dzer tīru šnabi un normāli uzkož.

cik Tev sTāžs, ja 800grami vodkas nav max .spējas

ValdisM 21.06.2010 15:14

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja: Savas joslas ietvaros manevrējot pagriezieni nav jārāda.

Normāla apdzīšana ir tad, ja pretējā joslā esi iebraucis pilnībā. Ja tomēr daļēji esi palicis savējā (bijušajā, nu jau svešajā, jo būsi blakām citam auto), tad rēķinies, ka jāuzmanās no labā pusē braucošā.

Kāda starpība ej uz apdzīšanu iebraucot mazliet, pretējā joslā vai līdz pretējās puses trotuāra bortakmenim?

Ja esi uzsācis apdzīšanu, tad tam, kurš rauj pa kreisi šākātā ir jālūr spogulī pirms manevra...

CSN braukšanas josla definīcija nosaka, ka pa braukšanas joslu jābrauc vienā rindā

ValdisM 21.06.2010 15:11

Bucefals rakstīja: Parasti man organisms to drazu parstrādā superātrā tempā un tas ir pārbaudīts ar (daudzmaz profesionālu) alkometru.

Tomēr šo sestdien vakarā (līdz 24:00) izdzēru nedaudz virs litra pusstipro alkoholu "Hektors" un pirms viņa aptuveni puspudeli šampanieša. Rezultātā no manis nejauki nesa līdz svētdienas 22:30.

Katrs gadījums pārāk individuāls, lai visiem dotu vienu padomu.

Hektroram ir 35 grādi. Tas ir stiprais alko,

Un litrs hektrora ir analogs kādiem 850 gramiem degvīna.

Nu Tev ir iekšās ja vari tempt

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti