iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
ValdisM 21.06.2010 12:10

brmbrmm rakstīja:

Crankshaft rakstīja: Un par to ka sedeg eļla - tas pēc pasakām izklausās....

=================

Diemzheel nee - diizeljdzineejs pats uz savu ellu iet tikpat labi, kaa ar diizeljdegvielu. Sevishkji iespaidiigi, kad lokomotiives dzineejs saak uznjemt apgriezienus. Ne velti diizeljdegvielu vaaciski sauc "Dieseloel"...

Kā tad sanāk - vai dīzelim veco eļļu varu gāzt bākā vai tomēr labāk nokurināt Jāņu ugunskurā?

izfiltrē un atjauc ar marķēto kurināmo degvielu. Šādā kobminācijā būs laba manta

ValdisM 19.06.2010 18:08

Palaidniex rakstīja:

ValdisM rakstīja:

mana autsauce uz LVS EN arī ir attiecībā uz CHA...(ja paskatīsies ko es citēju)

Tas skaidrs, ka saskaņā ar ceļa marķējumu tur ir divas joslas, bet tākā, lai iegūtu autovadītāja apliecību ir jāzina CSN nevis LVS, tad tas LVS var iet ...

Es saprotu, ka ja satiksmes nau - braucam kā ērtāk, bet ja satiksme blīva - diezgan debili ir braukt kā svarīgāk...

vēl svarīgāk ir braukt bez avārijām un es braucu pa vidu joslai tikai tāpēc, ka ir cilvēki, kas iedomājas ka Čaka ielā kur ir uzvilkti CHA un saskaņā ar CSN ir VIENA josla, te stāsta par labās rokas likumiem vienas joslas robežās kas it kā darbojas, un it kā ja kādam piem. jolsas labajā pusē braucošajam vajag apbraucot bedres un rensteles, tad viņam jādod ceļš tam kas brauc pa to pašu joslu viņam blakus kreisajā pusē

ValdisM 19.06.2010 16:56

Palaidniex rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Palaidniex rakstīja: 1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa

apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Ja uz Čakenes var vieglie automobiļi sabraukt 4 rindās, troļļuki, moš trijās.

Tāpēc CHA tiek likts atbilstoši tur ietilpstošajam troļļuku skaitam, nevis vieglo auto skaitam. Bet tākā vieglie tur satilpst 4 joslās - tad CSN , kuros iesasitīti vieglie, tiks ņemts vērā noteikumu punkts Nr 1.7.

Joslu platums tiek noteikts atbilstoši LVS EN (vienotajam eiropas normatīvam) un tajās aprēķina formulās Solaris vai Škodas troļuku platumi nu nekādi nefigurē .

Izlasi vēlreiz CSN punktu 1.7.

Ja ceļš ir 2 metrus plats - tā tāpat ir viena braukšanas josla

CSN nav nekāda sakara ar VLS - tam ir sakars tikai tad, lai uzzīmētu CHA, nekas vairāk...

mana autsauce uz LVS EN arī ir attiecībā uz CHA...(ja paskatīsies ko es citēju)

Runājot par tēmu.....

pa čaka/valdemāra ieklām braucu joslai pa visu... tajās vietās kur satiksme ir raita To daru pirmkārt tāpēc ka cilēki pat pie CHA apzīmējumu esamības dala joslu skaitu pēc auto platumiem un tāpēc lai viņi mani attiecīgi nedomā apdzīt 10cm blakus spgogulim... un lai es varu apbraukt bedres un lūkas izjājatā asfaltā.

Tur kur satiksme sāk stāties, bremzēties blīvēties, uzreiz pārkārtojos divās joslās.....

ValdisM 18.06.2010 16:08

Palaidniex rakstīja: 1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa

apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

Ja uz Čakenes var vieglie automobiļi sabraukt 4 rindās, troļļuki, moš trijās.

Tāpēc CHA tiek likts atbilstoši tur ietilpstošajam troļļuku skaitam, nevis vieglo auto skaitam. Bet tākā vieglie tur satilpst 4 joslās - tad CSN , kuros iesasitīti vieglie, tiks ņemts vērā noteikumu punkts Nr 1.7.

Joslu platums tiek noteikts atbilstoši LVS EN (vienotajam eiropas normatīvam) un tajās aprēķina formulās Solaris vai Škodas troļuku platumi nu nekādi nefigurē .

ValdisM 18.06.2010 16:05

Palaidniex rakstīja: pie kam - joslu skaitu nosaka pēc konkrētajā situāceijā platākā transporetlīdzekļa uz ceļa

tas attiecas, gasn uz Biķernieku mežu, gan uz Čaka/Valdemāra ielām

hallo: Valdemārā ielā ir 2 joslas, katra savā virzienā. Un to skaidri un gaiši pasaka tur esošie CHA un CSN.

Un tas tavs instruktors ar savu traktējumu par to ka joslu skaitu nosaka izejot no platākā auto platumu.... bez komentāriem..,. idiostisms....

Tad kad tiesa lems kurš bija vainīgs pie CSN, tiesa skatīsies tikai CSN noteikumus un neko citu.

Un tur skaidri teikts ka joslas nosaka CHA un zīmes. Tā kā Bikernieku un Valdemāra ielās ir CHA, tad joslas tur nosaka CHA un nekādi ne platākie auto

ValdisM 18.06.2010 13:01

ak rakstīja: Kas teica, ka uz Valdemārenes ir 1 josla?

labrīt

vispār tur ir uzvilkti orizontālie apzīmējumi un tie skaidr un gaiši norāda ka tur ir 2 joslas -katrā virzienā pa vienai josla.

Variācija par 2,3 joslām darbojas tikai tad ja nav nekādu CHA ne zīmju

ValdisM 04.06.2010 15:13

Gaumes jautājums.. var kainīt var nemainīt. Manai mazdai no 3 zobsiksnu maiņas reizēm (kopā ~ 220 000 km nobraukti) -rullīši, tai skaitā ūdens sūknis tika mainīts tikai vienu reizi. bet nu mazdai plīstot siksnai nenotiek nekas, liekam jaunu siksnu virsū un braucam tālāk, pie tam siksnu var uzlikt kaut ceļa malā.. paceļam kapotu, noņemam plastmasas siksnas vāku un nomainam siksnu. Līdzīgi ir Opel 8v dzinējiem, šķiet ka arī toyotām 90-to gadu.

Ja Passātam tie vārsti lokās un lai nomainītui zobsiksnu ir jājauc auto priekša, tad tomēr es to sūkni mainītu.

ValdisM 02.06.2010 23:36

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Tourers rakstīja: Baisi!

Visstulbākais visā šajā pasākumā ir tas, ka šis defekts parādās tikai reizēm. vienā dienā ir,,,citā nav. Servis man pārlasīs visu motoru, kamēr atradīs....

brauc kamēr auto apstājas un vairs neiet. Beigtu detaļu vienmēr ir vieglāk atrast kā tādu kas dažreiz niķojas.

šis gan tāds varens ieteikums.

Nav gadījumā vienkāršāk aizbraukt uz servisu un pieslēgt diagnostikas iekārtām ? Un aizmirst par problēmām.

autors uztraucas, ka servisā ar diagnostikām meklējot vainu, šim noslauks palielu piķi.

Es ieteicu ekonomisko diagnostikas variantu

ValdisM 02.06.2010 19:42

VWfans rakstīja: Es jau Adam Auto salonā biju un jauno Merivu ievērtēju. Rādās, ka būs baudāma, tomēr atsevišķas lietas man pašreizējā modelī šķiet labākas.

piemēram?

ValdisM 02.06.2010 19:38

Tourers rakstīja: Baisi!

Visstulbākais visā šajā pasākumā ir tas, ka šis defekts parādās tikai reizēm. vienā dienā ir,,,citā nav. Servis man pārlasīs visu motoru, kamēr atradīs....

brauc kamēr auto apstājas un vairs neiet. Beigtu detaļu vienmēr ir vieglāk atrast kā tādu kas dažreiz niķojas.

ValdisM 01.06.2010 16:07

draco rakstīja: tep70 rulz no visaam puseem

a vispaar - kautkaa galiigi tiem skaitljiem neticaas. vismaz ikdienas pielietojumaa - ne. ja visu salonu izkasa aaraa, seedekljus demontee, uttp - mosh i var kautkaadus tuvus skaitljus dabuut, bet ar reaalu braukshanu tam vairs nav nekaada sakara, as so visa taa klaunaade nevienam nau vajadziiga, imho.

peec savas pieredzes: videejaas klasses (~1400 kg pasmasa) benziinmashiinaam videeji uz trases var dabuut 7.5 -8 litrus uz simtu ( aatrumu diapazons 80 - 95 kmh), diizelim - ap seshiem ( volvo v70 ar audi td, stipri gan ar meeriishanu nenodarbojos, tamdeelj ilgu rezultaatu nav, bet apm taadaa liimenii eeda).

nu i eskort-klasse ar neekonomisku zemas kompresijas 1.6 dzineeju man zem 5.5 uz simtu eeda "ekonomeejot" daudzmaz sapraatiigi. a par 4 un mazaak litri uz simtu - kautkaa nepavisam neticaas.

Novecojuši dati...Modernie auto ir ļoti ekonomiski.

2004.g saab 9-3 1.8 benzīns automāts, pašmasa 1500, ar ieslēgtu klimu un audio, 3 cilvēkiem salonā/ mantām bagāžniekā... braucpot pa D-pils šoseju vidēji uz 90-95km/h tērē 5.0-5.5l /1ookm. Tas ir turp-atpakaļ braucienā (500km)

ValdisM 29.05.2010 0:06

LitruBoolists rakstīja: vispār vaig tā, kā te vienā fermā (vai fabrikā, kā nu viņu tur sauca) bija - čalim dzimene, šim tur uzsauc šmigu, tori un atved ciemos viņa draudzeni, abiem piešķir "superistabu" uz stundu... lieki teikt, ka to stundu rāda pa tv tiešraidē

džeks pa fikso parauj zaķi zem segas, pēc 17 sekundēm šim jau vairs neko nevajag , tad šis saka zaķim, ķipa davaj iesim ārā pie pārējiem iedzert... beigās vēl izvelk no kabatas 5latus un iedod zaķim

p.n.

vispār te jau arī ir tāda pati ferma.... visi cenšās drāzt visus... kā nu kuram sanāk

a nafik tu tās sekundes skaitīji.

pētījumu veic ?

ValdisM 28.05.2010 14:31

uupis rakstīja:

WALA rakstīja: Un arī bez tā visa vienmēr var atcerēties ka H20 tvaiks ir viena makten laba siltumnīca efektu radoša gāze !!!

Nu tad skaidrs kāpēc Kalifornijā ir ūdeņraža autiņi un tankštelles.

Amerikosiem vairākos štatos ir vietējo parlametu pieņemts likums (!!! ) ka ūdenim ir tikai 2 agregātstāvokļi (ciets un šķidrs) . Gāzveida ir aizliegts ar likumu un tas ir izņemts no skolas fizikas un ķīmijas grāmatām…

amerikā Pi skaitlis ir noapaļots uz 3, lai skolēniem būtu vieglāk trigonometriju rēķināt

ValdisM 27.05.2010 14:35

uupis rakstīja:

ValdisM rakstīja: Vienkārši pats tagad braucu ar 5er ar 2litru benzīna dzinēju. Vidējais patēriņš ir nedaudz virs 10l (lielākoties pa rīgu) .

Tu kautko neesi sajaucis???

5-ais ar 2.0 l knapi kust un ņammā tikpat daudz kā 3.0 l. Ar 3.0 l un tomātu 12 litri pilsētā ir godīga braukšana, ja vairāk tad dinamiska.

Bet ne par to ir stāsts – bet par to ka nevajag salīdzināt nesalīdzināmas lietas…

tas ka knapi kust, tam piekrītu

bet nu tāds tas patēriņš ir, auto tiek braukāts mierīgi. Un kā jau teicu, lielākoties pa rīgu, nevis tikai pa rīgu.

kaut gan arī uz šosejas tas auto rij nejēgā -pie 100km/h uz spidometra ir 2.8tk apgriezini -un reālais braukšanas ātrums spidometra kļūdas dēļ ir 90km/h (kopā ar pārējo auto plūsmu)

ValdisM 27.05.2010 12:55

uupis rakstīja:

Antirekords – šitas visvairāk izsauc smieklus…

Tak varēja ņemt Krievu autobūves šedevru KaMAZ un salīdzināt patēriņu – antirekords būtu lielāks…

Nu vai vismaz patreizējo troleju ar dīzeli un maukt bez stīgām ar diseli vien … Nebūtu tā jānopūlas ar antirekordiem un zinātniskais darbs būtu godam padarīts…

laikam aizvainoju BMW fanus. ļoti atvainojos

nav nekas pret BMW, vienkārši liekas smieklīgi, ka 5er dīzelis ārpuspilsētas režīmā apēd gandrīz 11l (tas dzeks visu laiku spolēdams brauca vai ).

Vienkārši pats tagad braucu ar 5er ar 2litru benzīna dzinēju. Vidējais patēriņš ir nedaudz virs 10l (lielākoties pa rīgu) .

ValdisM 27.05.2010 12:51

Nortel rakstīja: Tie RTU speci laikam neko citu nemāk, kā tikai ekonomēt. Jau n-tos gadus maļ vienu un to pašu. Būtu labāk strādājuši pie lietderīgās kravas/degvielas patēriņa attiecības uzlabošanas. Vai kā no 2.0 dzinēja izspiest pēc iespējas vairāk jaudas.

lietderīgās kravas/ekonomijas panākšanai darbojas tie paši likumu kas vienkārši ekonomijas panākšanai.

ValdisM 27.05.2010 2:51

smoke rakstīja: Izskatās, ka šajā pasākumā tas Pirmais pajols no iauto labi varēja atprečot savas 10 štukas

P.S. Un nav Pirmajam nekādu 10. štuku...

ValdisM 27.05.2010 2:50

smoke rakstīja: Izskatās, ka šajā pasākumā tas Pirmais pajols no iauto labi varēja atprečot savas 10 štukas

nifiga, bumeriem tur ir tikai antirekordi - patēriņi lielākoties no 7.5 līdz 11 litriem, pat dīzeļiem.

Tā kā Pirmajam tiasnība- ar bumeru nevar panākt ekorekordus

ValdisM 26.05.2010 20:56

VWfans rakstīja: Neticu, ka ar dīzeļauto iespējams palīst zem 3 litriem uz 100 km. Kad es 2007.gada Lieldienās ar Merivu braucu ekobraucienā uz Igauniju, ieturot ātrumu 70 km/h, tad sasniedzu vidējo patēriņu 3,9 litri uz 100 km.

Starp citu,gadus pāris atpakaļ Škodas inženieri uzstādīju redordu - ar parastu Octaviu 1.9 tdi šie uztaisīja dienas ekobraucienu pa Čehiju/Slovākiju (brauca pa pilsētām/laukiem, bāņiem/vietējiem ceļiem, pa kalniem/pa līdzenumie) un dabūja patēriņu 3l uz 100km. Un vidējais brauciena ātrums uz visu posmu bija šķiet ap 70km/h(vidējais) vai pat neaudz vairāk. Tas ir apmēram analogs vidējam braukšanas ātrumam ko var sasniegt braucot pēc CSN posmu rīga-jēkabpils.

Līdz ar to, ja ar mazu, jaunu un vieglu auto brauc ar vidējo ātrumu 40km/h (5.robs un 1000apgr/min), piepumpē energy safier riepas līdz 4 atm., izņem no bagāžnieka ārā rezerves riteni un citu hlamu, paši braucēji sver 65kg un pirms brauciena ir labi pasēdējuši WC, un 400m pirms katra sacensību kontrolpunkta (to tur bija daudz) izslēdz dzinēju un ripo, pie tam brauc tikai pa pierīgas līdzenumu... tad patēriņš 1.66l vairs neliekas nemaz tik nereāls

ValdisM 01.05.2010 21:18

Vaicā šo docentam V.Šnepam no RTU autotransporta katedras. Viņi tur katedrā ir izstrādājuši pat speciālu degvielas piedevu degvielas sūkņu pielabošanai, ko arī lej tāpat bākā iekšā. Vēl ir speciālas piedevas stūres pastūžiem,u.t.t

Darbs pie piedevu izstrādes un pilnveidošanas notiek arī joprojām.

ValdisM 14.04.2010 0:37

smaidiigais rakstīja: ir vēlēšanās izvizināt xpadsmit britus ar kādu vecu padomju autobusu. Mož kādam ir tāds aizķēries? legāls satiksmē? Ko var par samērīgu naudas daudzumu uz pāris dienām aizdot/izīrēt?

gaziks nav autobuss,

Tu laikam meklē paziku.

P.s. Rēzeknē katru dienu kaut kāds lauku reiss braukā ar paziku (veco apaļīgo)

ValdisM 12.04.2010 20:35

snake039 rakstīja: kā es pirms divām dienām ieleju 2L un rāda ka eļa uz maksimuma ir un pēc divām dienām gandrīz uz minimālā.. šodien biju servis teica ka divi varianti vai nu ellas gredzeni vai gumijas jaanomaina gunijas un tad jaskatas ja veel zuud tad jamainot motors tagad jautaajums kur lai dabuu otraa golfa 1.4l motur?

nopērc pa 150Ls vēl vienu tādu pašu golfu, un būs tev gan motors, gan rezerves slotiņas, gan spoguļi, stikli, gan riepas.

Pat benzīns no bākas varēsi izsūkt

ValdisM 12.04.2010 20:31

Palaidniex rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Tas kas notiek tur uz tilta, pirmkārt ir vadītāju kolektīvais idiotisms (tas pats iemesls tam kāpēc pie mums viss lielākoties ir tik bēdīgi valstī)

Vai tad tiešāmn grūti ir pārkārtoties uz 1.joslu kad tā ir visa brīva un aiz tevis stāv 300m korķis.

Vai tad tiešām tā ir kosmiska zinātne, ka 95% vadītāju nav saprotama, vai tas ir vienkārši pojuhisms, domāšana tikai par sevi un neiedziļināšanās pat elementāros procesos.

Nevis vadītāju idiotisms, bet nepārdomātas satiksmes organizācijas sekas...

nu tīri teorētiski, tur viss ir skaidri un saprotami saorganizēts. nekā nepareiza tur nav.

Vienkārši tas pierāda tikai to ka vadītāji neskatās ne uz zīmēm, ne uz marķējumu. Zina ka pirmajā joslā un sab.transa josla un tāpēc pirmajā joslā nebrauc ni un ni, kaut gan drīkst un VAJAG.

Un ja tā darītu kādi 40-45% vadītāju, tas būt piedodami (ne visi perfekti zin notiekumus, ne visiem ir laiks skatīties pa malām un blakusjoslām), bet ja to dara 95%, tad nekā savādāk kā par kolektīvo idotismu tas nav nosaucams.

ValdisM 12.04.2010 19:40

Palaidniex rakstīja: Par Zemitānu tiltu - moš tur vienkārši paeizi jāsazīmē joslas? Tur kur beidžāa sabtrans josla abas pārējās pāriet pa vienu joslu pa labi, lai izveidojās apendicīs manervram pa kreisi uz Pērnaveni. Līz ar to visi brauc pēc normālas shēmas kreisajā paliek tie, kas griežas uz Pērnaveni, pārējie normāli sadalās pa joslām. Citādi velkam ručkā pa kreiso joslu, tad kārtojamies uz -1 labo joslu un griežamies pa labi uz Pērnaveni...

Kaut laikam prātīgāk to būtu aizliegt vispār organizējot apgriešanos pēc krusta, kā Dārzciema ielā vai pa ērgļu, Kr.Barona, Pērnavas... Un nevajadzētu nekādu dancošanu pa joslām...

Tas kas notiek tur uz tilta, pirmkārt ir vadītāju kolektīvais idiotisms (tas pats iemesls tam kāpēc pie mums viss lielākoties ir tik bēdīgi valstī)

Vai tad tiešāmn grūti ir pārkārtoties uz 1.joslu kad tā ir visa brīva un aiz tevis stāv 300m korķis.

Vai tad tiešām tā ir kosmiska zinātne, ka 95% vadītāju nav saprotama, vai tas ir vienkārši pojuhisms, domāšana tikai par sevi un neiedziļināšanās pat elementāros procesos.

ValdisM 12.04.2010 19:39

Palaidniex rakstīja: Par Zemitānu tiltu - moš tur vienkārši paeizi jāsazīmē joslas? Tur kur beidžāa sabtrans josla abas pārējās pāriet pa vienu joslu pa labi, lai izveidojās apendicīs manervram pa kreisi uz Pērnaveni. Līz ar to visi brauc pēc normālas shēmas kreisajā paliek tie, kas griežas uz Pērnaveni, pārējie normāli sadalās pa joslām. Citādi velkam ručkā pa kreiso joslu, tad kārtojamies uz -1 labo joslu un griežamies pa labi uz Pērnaveni...

Tas kas notiek tur uz tilta, pirmkārt ir vadītāju kolektīvais idiotisms (tas pats iemesls tam kāpēc pie mums viss lielākoties ir tik bēdīgi valstī)

Vai tad tiešāmn grūti ir pārkārtoties uz 1.joslu kad tā ir visa brīva un aiz tevis stāv 300m korķis.

Vai tad tiešām tā ir kosmiska zinātne, ka 95% vadītāju nav saprotama, vai tas ir vienkārši pojuhisms, domāšana tikai par sevi un neiedziļināšanās pat elementāros procesos.

Kaut laikam prātīgāk to būtu aizliegt vispār organizējot apgriešanos pēc krusta, kā Dārzciema ielā vai pa ērgļu, Kr.Barona, Pērnavas... Un nevajadzētu nekādu dancošanu pa joslām...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Lasītākie raksti

Jaunie raksti