iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
ValdisM 29.04.2009 12:21

palasi tādu lapu šo lapu (lapa par videokamerām)

www.camcorderinfo.com/...

Vēl pirms kāda gada tur valdīja viennozīmīgs viedoklis, ka no kvalitātes/cenas viedokļa vislabākais risinājums ir minidv (kasetes) kameras.

Tagad gan jau HDV kamerām cenas ir nokritušās, tagad situčija varētu būt savādāka.

ValdisM 28.04.2009 19:44

tt rakstīja: Vēl jautājums - vai Audi un Volvo tā laika audio sistēmām var pievienot kādu nebūt MP3 atskaņojošu iekārtu? AUX IN nemanīju nevienam.

MP3 modulatoru var pat žigulī un golfā pievienot, varēs arī allroadā

ValdisM 25.04.2009 23:16

axel182 rakstīja: ValdiM- audiku nopirku pirms 4iem meenesiem.... bet nu jau vairs nevar pabraukt- prieksha "peld", vadaamiiba liidz ar to galiigi pakaljaa + grab, ka traks var palikt... Te dazos veikalos ieskreeju, tur ir taa, ka par paaris latiem iedod spaini ar bukseem- tas man neliekas nopietni. No pasha pieredzes zinu, ka sen4a audi 100 nomainiiju plauktus ( 25 Ls viena) un peec 3jiem meeneshiem skatos- gumijas PILNIIGI VISAS saspreegaajushas un sailene izpleesta... Tad kaa lai sazin, kuras tad ir taas kvalitatiivaas? Biju cereejis, ka pusraamim ar taisa powerflex bukses.............

nu jā bukses iet pāris mēneši, tas tiešām nav nopietni.

Es domāju ka nepažēlo naudu un nopērc tās bukses kādā veikalā ( audi -riga, autoplus, -nu korč tāda līmeņa veikalā), kas tirgo zināmu un pārbaudītu ražotāju preci kurai vismaz ir zināms ražotājs, un kur viņa ražota, man liekas tas atmaksāsies, kā reizi gadā uz servisu braukt un maiņit lētās bukses regulāri.

Es nezinu kādas bukses stāv uz mana auto, bet kopš man to auto atdeva, esmu ar to nobraucis jau 130000km un nomainījis tikai 1 buksi.

Tātad var nopirkt arī tādas bukses kas pa mūsu ceļiem "nebirst" katru gadu

ValdisM 25.04.2009 21:43

axel182 rakstīja: oij, bljin... pusraamim nav?! A ko lai sakariigu sabaazh pusraamim ( ja neskaita origjinaalaas un virpotaas bukses)? Mozh der kkas no kaada cita auto? Shis audjiks man nav priekss sportoshanas vai kaa tamliidziigi, bet braucu es daudz- taa teikt, motors pat nepaspeej atdzist..... Taapeec iisti negribas likt kakas, kas dikti aatri nojuuk, ta4u priekss origjinaalajaam detaljaam macinjss par plaanu (paslaik studeeju..) A taa tiiri intereses peec, cik tad sitam autinjam maksaa origjinaalaa pusraamja bukse?

cik ātri tev tās bukses beidzas?

Varbūt tomēr ir vērts vienreiz salikt kvalitatīvas kaut nedaudz dārgākas un aizmirst par šo problēmu?

ValdisM 25.04.2009 0:18

modena rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja: Protams ka asfaltu vai bruģi var likt tikai uz laba škembu pamata, taču kā apakškārta šādi būvgruži der.

Protams ja daudz naudas, var jau pirkt pamatnēm tikai skalotas smiltis , kas sertificētas ar LVS EN sertifikātu, tādas pašas sķembas.

Un kāpēc tad mūsu ceļi brūk? Tāpēc ka ir sabērts viss kas pagadās. Mārupē daži ceļi ir UZ KŪDRAS. Kas notiks,ja tur būs asfalts, nav jāskaidro.

Paņem kaut kādu smilti, neskatās filtrēšanas koeficientu, ka tik kas līdzīgs smiltij...saber..kaut kādas šķembai, gan jau saies

Un tad -ārprāts, re kādi vāčiem ceļi a mums fubļa....

Tāpēc,ka visādi tūdaliņi-virpotāji un sētnieki kakši domā esam baigie ceļu speciālisti

Tu lasi, vai tikai drukā?

Es tak nesaku ka būvgruži jāber zem valsts ceļiem un šosejām.

Bet pagalmā zem ietves vai iebrauktuves būvgružiem (ķieģeļiem un betonam) nav ne vainas.. jeb vai pāri Tavam pagalmam diennkatī brauc 2000 fūres ar 40t svaru un 90km/h ātrumu un tāpēc Tu baidies, ka pagalmā tev tas bruģies iesēdīsies.

P.S. un tas ka kaut ko būvē UZ KŪDRAS pamatnes , tas ir pavisam cits stāsts. Uz kūdras var būvēt da no jebkādiem materiāliem-rezultāts būs gandrīz viens un tas pats - stingro ceļu segumu tur nekad virsū nedrīkstēs likt-tur visam būs pipec.

vot tikai nevajag......

virs kūdras gan nav vēlams izvietot komunikācijas.... citādi būs Deglava ielas variants.....

un kad nav komunikāciju - tad ir ļoti veiksmīgs Biķernieku ielas variants...

ja kūdru sablīvēt - tad ir viena no labākām pamatnem.....

PS. Un kas par stingro ceļu konstrukciju? Zinu stingas ( betons... ) un nestingas ceļa konstrukcijas...

PPS. Sablīvējot kūdru itin veiksmīgi ar dažādām metodēm uzbūvēts Wess Berģos un pretī tam JYSK..

neapšaubu ka ar speciālam metodēm uz kūdras visu ko var sabūvēt , ir dažādi ģeotekstili un citas tehnoloģijas.

Runa jau iet par to, ka uz kūdras vienkārši būvē -tā kā parastas labas nestspējas grunts pamatnes un ar parastām tehnoloģijām-vnk ņem un uzber ceļa klātni.

Vislabākais šīs problēmas piemērs-Ventspils šoseja kādi 400-600m aiz Jelgavas-Tukuma šosejas krustojuma -tur tajā ielejā regulāri notiek seguma iesēšanās vienai no joslām par kādu cm vai 2cm gadā. Katru gadu tur lāpa, bet rezultāts ir viens un tas pats - sajāts asfalta segums.

ValdisM 24.04.2009 21:59

Sretsked rakstīja:

ValdisM rakstīja: Protams ka asfaltu vai bruģi var likt tikai uz laba škembu pamata, taču kā apakškārta šādi būvgruži der.

Protams ja daudz naudas, var jau pirkt pamatnēm tikai skalotas smiltis , kas sertificētas ar LVS EN sertifikātu, tādas pašas sķembas.

Un kāpēc tad mūsu ceļi brūk? Tāpēc ka ir sabērts viss kas pagadās. Mārupē daži ceļi ir UZ KŪDRAS. Kas notiks,ja tur būs asfalts, nav jāskaidro.

Paņem kaut kādu smilti, neskatās filtrēšanas koeficientu, ka tik kas līdzīgs smiltij...saber..kaut kādas šķembai, gan jau saies

Un tad -ārprāts, re kādi vāčiem ceļi a mums fubļa....

Tāpēc,ka visādi tūdaliņi-virpotāji un sētnieki kakši domā esam baigie ceļu speciālisti

Tu lasi, vai tikai drukā?

Es tak nesaku ka būvgruži jāber zem valsts ceļiem un šosejām.

Bet pagalmā zem ietves vai iebrauktuves būvgružiem (ķieģeļiem un betonam) nav ne vainas.. jeb vai pāri Tavam pagalmam diennkatī brauc 2000 fūres ar 40t svaru un 90km/h ātrumu un tāpēc Tu baidies, ka pagalmā tev tas bruģies iesēdīsies.

P.S. un tas ka kaut ko būvē UZ KŪDRAS pamatnes , tas ir pavisam cits stāsts. Uz kūdras var būvēt da no jebkādiem materiāliem-rezultāts būs gandrīz viens un tas pats - stingro ceļu segumu tur nekad virsū nedrīkstēs likt-tur visam būs pipec.

ValdisM 24.04.2009 15:57

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Piebaldzens rakstīja: Veersjos pie Jums tauta peec padoma - ir nepieciesjams aizvaakt buuvgruzjus - paarpalikumus - sadrupusji kjiegjelji, siiki betona gabali... Viens varinats ir pasjam nofrakteet celtnieciibas konteineru un rocinjaam to visu drazu sakraameet, kas ir gan laikietilpiigi, gan nogurdinosji... Otrs un pat labaaks variants buut auto ar pasjizgaazeejkravas kasti un iekraaveeju, kas atbrauktu un visu to drazu savaaktu...

Maybe kaads vareetu ieteikt kur sjaadu auto mekleet un cik tas vareetu maksaat?

P.s. Tie buuvgruzji atrodas Ropazjos

Ieliec ss.lv sludinājumu ka pārdot pamatnēs izmantojamus būvgružus (betons taču tāds ir) - samaksa 0, bet pircējam pašam ir jāizved.

Pēc kāda laika to būvgružu tev tur nebūs.

Mēs objektos tādā veidā no visām liekajām gruntīm un drazām (protams izņemot tādus gružus -kuru vienīgais ceļš uz miskasti)esam tikuši vaļā , treknajos gados vēl pat ņēmām 5Ls PAR fronālā iekrāvēja darbu uzkraujot pircēja transportu.

neiznāks... ie"gruzīs" līdz pautiem...

es nemeklēju kašķi...

?? diskutabls jautājums.

VAr iznākt var neiznākt.

Kā jau teicu, pat treknajos gados , kad visiem naudas bija gana, mums izdevās tādā veidā tikt vaļā no liekajām gruntīm un būvgružiem. Tad tagad, kad nevienam nav naudas un puse pierīgas pļavu iedzīvotāju dzīvo puspabeigtās mājās ar dubļainiem pagalmiem, es domāju cilvēki neatteiktos sarunāt no kaiminciema kādu gaziku un atvest bezmaksas būvgružus ar ko pielabot savu pagalmu.

pat dzīvojot mājā ar dikti dubļainu pagalmu, neatļautos kakša variantus...

es tak nesaku ka pagalms jāpieber ar atritumiem (pet pudelēm, vecām apenēm, reģipša atgriezumiem, un visādu citādu musaru). Tā tiešām ir cūkošanās.

Es saku ka topika autora minētie būvgruži-ķieģeļi un betona gabali domājošam cilvēkam ir labs materiāls, ko protams ir pareizi jāizmanto.

Ķieģeļi ir jau nekas vairāk kā smilts un cementa apvienojums , betons - šķembu, smilts un cementa apvienojums.

Un kāpēc gan smalki sadrupinātus šos materiālus neizmantot pamatnes uzbēršanai. Protams ka asfaltu vai bruģi var likt tikai uz laba škembu pamata, taču kā apakškārta šādi būvgruži der.

Protams ja daudz naudas, var jau pirkt pamatnēm tikai skalotas smiltis , kas sertificētas ar LVS EN sertifikātu, tādas pašas sķembas.

P.S. Meža ceļu pamatnes starp citu būvē no visa tā ko izrok no abpus ceļam būvējamajiem grāvjiem (visādi māli, smilšmāli, mālsmiltis,vienīgi melnzeme neder).

A jūs te betonu brāķējat

ValdisM 24.04.2009 13:18

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Piebaldzens rakstīja: Veersjos pie Jums tauta peec padoma - ir nepieciesjams aizvaakt buuvgruzjus - paarpalikumus - sadrupusji kjiegjelji, siiki betona gabali... Viens varinats ir pasjam nofrakteet celtnieciibas konteineru un rocinjaam to visu drazu sakraameet, kas ir gan laikietilpiigi, gan nogurdinosji... Otrs un pat labaaks variants buut auto ar pasjizgaazeejkravas kasti un iekraaveeju, kas atbrauktu un visu to drazu savaaktu...

Maybe kaads vareetu ieteikt kur sjaadu auto mekleet un cik tas vareetu maksaat?

P.s. Tie buuvgruzji atrodas Ropazjos

Ieliec ss.lv sludinājumu ka pārdot pamatnēs izmantojamus būvgružus (betons taču tāds ir) - samaksa 0, bet pircējam pašam ir jāizved.

Pēc kāda laika to būvgružu tev tur nebūs.

Mēs objektos tādā veidā no visām liekajām gruntīm un drazām (protams izņemot tādus gružus -kuru vienīgais ceļš uz miskasti)esam tikuši vaļā , treknajos gados vēl pat ņēmām 5Ls PAR fronālā iekrāvēja darbu uzkraujot pircēja transportu.

neiznāks... ie"gruzīs" līdz pautiem...

es nemeklēju kašķi...

?? diskutabls jautājums.

VAr iznākt var neiznākt.

Kā jau teicu, pat treknajos gados , kad visiem naudas bija gana, mums izdevās tādā veidā tikt vaļā no liekajām gruntīm un būvgružiem. Tad tagad, kad nevienam nav naudas un puse pierīgas pļavu iedzīvotāju dzīvo puspabeigtās mājās ar dubļainiem pagalmiem, es domāju cilvēki neatteiktos sarunāt no kaiminciema kādu gaziku un atvest bezmaksas būvgružus ar ko pielabot savu pagalmu.

ValdisM 24.04.2009 10:30

Piebaldzens rakstīja: Veersjos pie Jums tauta peec padoma - ir nepieciesjams aizvaakt buuvgruzjus - paarpalikumus - sadrupusji kjiegjelji, siiki betona gabali... Viens varinats ir pasjam nofrakteet celtnieciibas konteineru un rocinjaam to visu drazu sakraameet, kas ir gan laikietilpiigi, gan nogurdinosji... Otrs un pat labaaks variants buut auto ar pasjizgaazeejkravas kasti un iekraaveeju, kas atbrauktu un visu to drazu savaaktu...

Maybe kaads vareetu ieteikt kur sjaadu auto mekleet un cik tas vareetu maksaat?

P.s. Tie buuvgruzji atrodas Ropazjos

Ieliec ss.lv sludinājumu ka pārdot pamatnēs izmantojamus būvgružus (betons taču tāds ir) - samaksa 0, bet pircējam pašam ir jāizved.

Pēc kāda laika to būvgružu tev tur nebūs.

Mēs objektos tādā veidā no visām liekajām gruntīm un drazām (protams izņemot tādus gružus -kuru vienīgais ceļš uz miskasti)esam tikuši vaļā , treknajos gados vēl pat ņēmām 5Ls PAR fronālā iekrāvēja darbu uzkraujot pircēja transportu.

ValdisM 22.04.2009 0:46

Vispār 2004.gada C klase dizaina ziņā ir garlaicīga, Accord -izskatās super.

P.S. Negribu apgalvot-bet vai tik 2004.gada C klase nebija 1994.gada modeļa atsvaidzinātā versija-tātad reāli konsturktīvi 90.gadu sākuma auto.

accords šajā ziņā varētu būt 10 gadiem modernāks izstrādājums.

ValdisM 21.04.2009 17:00

Seene rakstīja:

sintris rakstīja:

www.google.lv/... ,GGLJ:2008-15,GGLJ:lv&q=riepu+tirdzniec%c4%abba

te noteikti nav un nebūs, bet kādam netīšām tieši Tev vajadzīgā tupele bez vajadzības mētējās garažā

garāžā varbūt ne, bet cerēju uz kādu no tirgoņiem, kas arī te apgrozās. Jautājums joprojām aktuāls - ļoti gribētos beidzot uz vasaras riepām pāriet.

Un ja nevarat palīdzēt - vismaz zināšanai - šajā pavasarī tās atkal parādījā tirdzniecībā. pasūtīju Neostore... Dienu vēlāk parādījās piebilde, ka pasūtījumu nevar izpildīt, jo riepas nav noliktavā. Atsaucu pasūtījumu un pasūtīju no ReifenDirekt. Naudu uz kartes norezervēja, bet pēc dienas atzvanīja un paziņoja, ka riepas noliktavā (Vācijā) ir beigušās un viņi pasūtījumu nevar izpildīt. Vienojāmies, ka viņi pasūtījumu atstāj cerībā, ka noliktavā tās atkal parādīsies - šodien tās atkal ir piedāvājumā, bet LV operatore saka, ka nevarot pieslēgties sistēmai un norezervēt. Cerams, ka sistēmu salabos atrāk, nekā riepas atkal izpirks

Tas nu akmens ReifenDirekta dārziņā - nav jābūt reķešzinātnes speciālistam, lai saprastu, ka preces rezervācju noliktavā varētu veikt tikpat automātiski, kā naudas rezervāciju bankā, ja vien būtu vēlēšanās to izdarīt...

Cik maksā shippings no Vācijas, ja nav noslēpums. Un vai tiešām ir izdevīgi no Vācijas vest, ja tepat Latvijā jebkurā riepu centrā iebraucot pa 100-150 Ls var nopirkt pilnīgi jaunas vasaras riepas ar visu montāzu, pie tam.

ValdisM 21.04.2009 17:00

Seene rakstīja:

sintris rakstīja:

www.google.lv/... ,GGLJ:2008-15,GGLJ:lv&q=riepu+tirdzniec%c4%abba

te noteikti nav un nebūs, bet kādam netīšām tieši Tev vajadzīgā tupele bez vajadzības mētējās garažā

garāžā varbūt ne, bet cerēju uz kādu no tirgoņiem, kas arī te apgrozās. Jautājums joprojām aktuāls - ļoti gribētos beidzot uz vasaras riepām pāriet.

Un ja nevarat palīdzēt - vismaz zināšanai - šajā pavasarī tās atkal parādījā tirdzniecībā. pasūtīju Neostore... Dienu vēlāk parādījās piebilde, ka pasūtījumu nevar izpildīt, jo riepas nav noliktavā. Atsaucu pasūtījumu un pasūtīju no ReifenDirekt. Naudu uz kartes norezervēja, bet pēc dienas atzvanīja un paziņoja, ka riepas noliktavā (Vācijā) ir beigušās un viņi pasūtījumu nevar izpildīt. Vienojāmies, ka viņi pasūtījumu atstāj cerībā, ka noliktavā tās atkal parādīsies - šodien tās atkal ir piedāvājumā, bet LV operatore saka, ka nevarot pieslēgties sistēmai un norezervēt. Cerams, ka sistēmu salabos atrāk, nekā riepas atkal izpirks

Tas nu akmens ReifenDirekta dārziņā - nav jābūt reķešzinātnes speciālistam, lai saprastu, ka preces rezervācju noliktavā varētu veikt tikpat automātiski, kā naudas rezervāciju bankā, ja vien būtu vēlēšanās to izdarīt...

Cik maksā shippings no Vācijas, ja nav noslēpums. Un vai tiešām ir izdevīgi no Vācijas vest, ja tepat Latvijā jebkurā riepu centrā iebraucot pa 100-150 Ls var nopirkt pilnīgi jaunas vasaras riepas ar visu montāzu, pie tam.

ValdisM 21.04.2009 16:43

Kaksis rakstīja:

uupis rakstīja:

Kaksis rakstīja: Prasības = izmaksas

Ja valstij naudas nav vai tā ir stulba, tad arī prasības ir tādas pašas.

Prasības = standarti no kuriem nedrīkst būt atkāpes.

Jeb tagad standarsts ar kakša palīdzību koriģējas uz leju jo nav naudas?

Man vispār ir aizdomas, ka tie standardi ir vai nu pārrakstīti vecie, izmetot gostus, vai arī tupa uz dullo paķerti no kādas citas valsts, ar atšķirīgiem klimatiskajiem, ģeogrāfiskajiem un ģeoloģiskajiem apstākļiem.

tie ir latviski pārtulkoti vienotie eiropas standarti. Tur vēl ir piezīme -ja tulkojums liekas nesaprotams un divdomīgs, pareizo risinājumu skatīt angļu valodas oriģinālā

ValdisM 21.04.2009 1:14

UUSA rakstīja: Jā,bet to konkrēto gabalu remontēja C&T.Un,ValdiM-Latvijā ir tikai dolomīta šķembas,kuras smagāk slogotiem ceļiem neder.Par korupciju un projektētāju/projektu akceptētāju/"letākā piedāvājuma" uzvaras problēmu piekrītu-rezultātā dabonam sūdainas kvalitātes ceļus.

Par tām nederīgajām šķembām.

Daugavpils šoseja pirms Pļaviņām (tur ir ļoti liels smago auto īpatsvars) ir izbūvēto no Pļaviņu DM šķembām (teorētiksi it kā smagām slodzēm nederīgas) - es kaut kā neesmu novērojis ka tam ceļam tur būtu segas nestspējas nepietiekamība. Vienkārši tajā vietā ceļam ir laba grunts pamatne, laba ūdens novade, līdz ar to ceļš kalpo labi.

Kā parasti gadās -pat vienam un tam pašam autoceļam nestspējas zudums acīmredzams sākumā kļūst tieši purvainajās un zemās vietās -lielisks piemērs V-pils šosejas posms Jūrmalas apvadceļa sākums -Kemeru pagrieziens -segums visā posmā un pavecs un nolietojies (plaisas, izdilums), taču ceļa deformācijas visvairāk ir tieši purvainajās un zemajās vietās.

ValdisM 20.04.2009 14:27

UUSA rakstīja:

modena rakstīja:

Sretsked rakstīja: Modena, beidz dirst vienreiz, nu ko tu vari īdēt ??? Ko tu vari kritizēt?? Kāda jēga no tās tavas vaidēšanas,ka viss slikti?? Kā tāda tirgus bāba, ej un strādā.

kur es īdu?

Ja parasts darba apraksts ir īdešana - tad tev ar zutveri izskatās ka ir problēmas...

ne jau es te īdu ka ceļi ir slikti... priekš mana autop tie ir ciešami.... un nekur es nerakstīju ka šie ceļi mani baigi apmierina un kā tā vajag būt... tā nevajag būt- bet Valsts ir likumos jau paredzējusi šāda stāvokļa legalizāciju - uz ko jums arī norādīju...

bet 'Interneta EKSPERTI" mazohistiski sāka uzskjatīt kā es mēģinu attaisnot bardaku uz ceļa....

Un no dažiem labiem vietējiem iauto tirsejiem es jau sen strādāju pa tēmu un pa saviem darbiem man nav jākaunas. Pat aj mans vienīgais darbs būtu tas viens salabotais posms aiz Preiļiem uz Aglonu, es tik un tā izdarītu vairāk šīs valsts labā nekā jūs te ar pliko tiršanu...

C&T darbojies?

Ja C&T, tad tagad sanāk ka ACB

ValdisM 20.04.2009 14:24

modena rakstīja:

Yetti rakstīja:

modena rakstīja: ...

bet ir vel viens svarīgs faktors - šiem ir labākas kvalitātes ceļu būvmateriāli - mēs varam tikai ar grants maisījumiem konkurēt ( pie Talsiem ir milzīga gara kāpa.... bet nu jau laikam Rudus nopirka) - šķembas ir pilnība garām.... tādēļ Ventspils pērk zviedru granīta šķembas - bet uz Vienības gatvi tika vesti no Lietuvas....

ne škembu kvalitātē ir problēma, problēma ir korupcijā.

Latvijā ir daudz asfalta autoceļu, kuri tika asfaltēti 70 gadu pašā sākumā -asfaltu ieklājot uz esošajiem grants ceļiem un grants pamatnēm (jo toreiz bija maz iespēju veikt dolomīta drupināšanu un šķembu sagatavošanu pietiekamā apjomā - tā lai šķembu pietiktu ne tikai asfalta ražošanai, bet arī pamatnēm), pat asfaltu ražoja uz vietas objekta ar lauka apstākļu metodēm (asfaltbetona rūpnīcu reģionos arī nebija) -ar greideriem jaucot kopā šķembas-granti un auksto bitumena emulsiju-pēc sajaukšanas ar greideri to visu izlīdzināja un noveltņoja.

Un tādi ceļi joprojām Latvijā ir- ir nostāvējuši jau 30 gadus un tie nav tajā sliktākajā stāvoklī-protams ir šur tur pa kādam ielāpam, bet visādi citādi ok.

Tajā pat laikā ir ceļi kam jau 3-ajā gadā pēc asfalta uzklāšanas parādās plaisa ceļa vidū visā garumā, sākās asfalta virsmas izdrupšana un izdilšana-ir jātaisa virsmas apstrāde ar šķembām,u.t.t

Latvijā ir ļoti labi ceļu būvmateriāli, problēma ir korupcijā un Sat.Min neizdarībā.

ValdisM 19.04.2009 17:06

persona aiz VWfana nika reāli āzējas un uzjautrinās. Daļa šeit par to pārāk iespirngst un streso, kas arī ir tas ko fans vēlējies panākt.

Man liekas vnk cilvēkam tāda izklaide

ValdisM 18.04.2009 23:47

kliks rakstīja: Diemžēl pēdējā laikā p_u_s_ī šo to sāk saprast no mašīnām. Vecais dīzeļpasāts ar 1.6 grabošo dzinēju vairs nebūs topā, kaut arī sarkans. Arī 316i vairs neder. Viņas ir redzējušas rakstus par Lamborgini, par Mercedes McLaren un RangrRover Sport. Viņa zina, ka 645 apdrošināšana gadā maksā vismaz 4500 eur...

Mūsdienu sieviete zina kas ir no vīrieša jāgaida...

Ar tām sievietēm, kas zina cik maksā 645-tā apdrošināšana , ir viena problēma -tad kad tam cilvēkam vairs nav 645-tais un alga nokrī't no 4-ciparu skaitļa uz 3-ciparu skaitli, tad prom ir arī pati sieviete.

ValdisM 14.04.2009 22:36

cezars2 rakstīja: Manuprāt, ja akumulātors netiek lietots (ir jauns), tad nav būtiski vai tas pāris gadus ir nostāvējis veikala plauktā. Mani interesē vai kāds ir iegādājies šīs firmas akumulātorus un bez problēmām nobraucis vismaz garantijas laiku vai ilgāk.

ne*is sev smadzeni.

Ja pērkot dod čeku un esi pārliecināts ka pārdevējs 2 gadu izstrādājuma garantijas laikā nenobankrotēs un par pārdevēju neesi līdz šim dzirdējis negatīvas atsauksmes, ņem tik ciet to aķīti, vai jabkuru citu, kaut vai pašu lētāko.

Akumulatorus ražošana pieder tikai nedaudziem lieliem koncerniem, nosaukumi un brendi jau ir otršķirīgi.

ValdisM 13.04.2009 19:06

Yetti rakstīja:

ValdisM rakstīja: ...

varu aizdot TomTomu...

atkal svinam?

ValdisM 08.04.2009 20:20

VWfans rakstīja: Lūk, apliecinājums Subaru izturībai - mežzinis pa Latviju ar Imprezu nobraucis pusmiljonu kilometru:

www2.la.lv/...

nesen braucu ar 1983.gada cigāru, kam uz odometra ir 70 tk km.-resp odometrs ir bijis aizgājis līdz miljonam un sācis atkal no nulles iet.

Normāls auto, ir tehniskā apskate, protams nedaudz pabružāts no āra un iekšā, bikin piekare grab, vārdusakot - visā visumā izskatās tikai pa kādiem 10-20% nobrauktāks nekā 10-15.gadīgie rumbulas dīzeļ auži un passāti , kas ir "tikko no vācijas"

ValdisM 08.04.2009 16:43

Seene rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Sretsked rakstīja: Man prieks, ka pa Angliju, Vāciju un citām TURIENES valstīm vari braukt un neostīt kaut kāda *******ista radītos zilos eļļas dūmus, kas nāk no viņa super megapepelaca izpūtēja un to, ka viņš piedevām vakarā mājās dedzina pet pudeles un piesmirdina rajonu.

tādi auto tur parasti nemaz neiziet tehnisko (tā nav LV, kur uzlīmi var nopirkt), tā kā jebkurā gadījumā sistēma ir vnk naudas slaukšana.

Visa tā zaļā domāšana ir sagājusi pilnīgā grīstē un pārvērtusies par ražotāju lobēsanu un nauda spelnīšanu. Piemēram, manam 21.g auto visas iepriekšejās 4 tehniskās CO ir bijis ap 0,2-0,22 (jeb 7% no normas), bet nedomāju ka man būtu iespēja dzīvojot berlīnē dabūt zaļo uzlīmi braukāšanai ar savu auto pa berlīnes centru.

kāds tad tev ir auto?

mazda 626 1988 2.0 benzīns 8v (bez katalizatora)

ValdisM 08.04.2009 14:51

Sretsked rakstīja: Man prieks, ka pa Angliju, Vāciju un citām TURIENES valstīm vari braukt un neostīt kaut kāda *******ista radītos zilos eļļas dūmus, kas nāk no viņa super megapepelaca izpūtēja un to, ka viņš piedevām vakarā mājās dedzina pet pudeles un piesmirdina rajonu.

tādi auto tur parasti nemaz neiziet tehnisko (tā nav LV, kur uzlīmi var nopirkt), tā kā jebkurā gadījumā sistēma ir vnk naudas slaukšana.

Visa tā zaļā domāšana ir sagājusi pilnīgā grīstē un pārvērtusies par ražotāju lobēsanu un nauda spelnīšanu. Piemēram, manam 21.g auto visas iepriekšejās 4 tehniskās CO ir bijis ap 0,2-0,22 (jeb 7% no normas), bet nedomāju ka man būtu iespēja dzīvojot berlīnē dabūt zaļo uzlīmi braukāšanai ar savu auto pa berlīnes centru.

ValdisM 08.04.2009 14:44

Sretsked rakstīja:

Arsmens rakstīja:

Ideots rakstīja: jā ir 4 krāsu plaketes, līmējamas uz stikla,.

Jo vecāks auto un tā dzinējs, jo mazāk centrā iekšā tas drīkst braukt.

Ar zaļajām brauc visur, ber ar sarakanajām jāpaliek pilsētas malā.

Vot tas i chernis Cerams tik driiz liidz tam nenodziivosimies...

iisteniibaa jaunos auto vajadzeetu diskrimineet, jo lai uzrazhotu jaunu auto gaisaa aiziet tonnaam dranjkju

Tu laikam esi no tiem kapļiem kas eļļu veco lej grāvī,pudeles met pa mašīnas logu, motoru mašīnai taisa tad, kad eļļas patēriņš pārsniedz degvielas patēriņu un dirs arī tu droši vien gultā.

Pareiza attieksme vāciešiem, nav ko pa pilsētām braukāt ar lūžniem un gaisu piesārņot.

pareizi nav ko smirdināt Berlīnes centrā, tā vietā labāk sap*sīsim visas pasaules ekoloģiju un patērēsim zemes resursus.

ValdisM 07.04.2009 14:26

Kaksis rakstīja: Varētu jau ieteikt pārcelties uz Ameriku, bet tur ar tādu zobu bakstāmo nav ko darīt... ;-D

nu nevarētu teikt ka ņujorkā, sanfrancisko, LA ielas būtu stirpi labākas kā rīgā, tikpat briesmīgas, vai pat vēl sliktākas. Protams maģuistrālās ātrsatiksmes šosejas ir labas

Lasītākie raksti

Jaunie raksti