Es ar nupat aizūtīju, bet ja nav saņemts, tad mans meils ir tāds pats kā niks šeit at inbox elvee.
Jau iepriekš - paldies!
Es ar nupat aizūtīju, bet ja nav saņemts, tad mans meils ir tāds pats kā niks šeit at inbox elvee.
Jau iepriekš - paldies!
Tad jau motocikli ir kopā ar mašīnām, copi un medībām, ja?
Nu tad man ar pārīti biļešu, ja drīkst... ![]()
Protams, neko nezinošā policija nenojauš, kad klubā disene vai pagastnamā zaļummballe. Neviens neredz, kurš pieturas placis katru nedēļas nogali tiek nofrēzēts, neviens pat nenojauš ka pa grantenieku uz vietējo točku caur mežu brauc tikai alkāni... Kamēr uz šādam vietām nesāks braukt Rīgas ekipāžas, tikmēr vietējam "mentozauram" vari zvanīt vai nezvanīt - viss viens. Ak nē - ja bieži zvanīsi, tad pirtiņas mēdz nodegt... Bet reidi ir labi un reidus vajag - vislabāk taisīt reidu pirmdienas rītā baltezerā. Tā ir krietna darba paraugstunda.
Janozaur, speciāli Tev atkārtošos: ja policijai ir nauda taisīt reidu sestdienas/pirmdienas rītā, tad lai pārmaiņas pēc arī pakontrolē to, kas notiek piektdienas naktī. Šeit es par visiem 100% piekrītu aansim viņa iepriekš komentārā teiktajam, ka tad policijas NAV! Kāpēc? Tāpēc ka tas jau būs darbs, nevis tupa rindas ķemmēšana. Atsevišķas sarunās vērti ir reģioni - kā jau teicu, ir mazpilsētas/ciemi, kur visi alkonauti zin, cikos reģionālā brigāde nodod maiņu un 2h ir laiks, kad var vizināties jebkur, jebkādā pālī, ar jebkādu vraku, ja pats neieliksi grāvī, tevi NEVIENS nekontrolēs. Es uzskatu ka tā ir problēma. Vēl piemērs: 10km no manām mājām ir asfaltēts laukums, kur brīvdienu naktīs savācās vietējie entuziasti driftēt - viena lampa priekšā, viena pakaļā, skates nav, šoferis iztempj vismaz dvušku/divas seansa laikā. Vai kāds tādus kontrolē? Tikai tad kad tādi, pilns auto, kautkur aptinās ap koku vai apslīkst kādā grāvī. Bet pirmdienas rītā dirsināt Rīgā ienākošo plūsmu, tur jā, to mēs mākam. Varbūt katram simtajam būs 0,56 un katrs tūkstošais būs ar 1+.
Tak laikam lasīt un saprast izlasīto ne katram ir dots - Tu pats saki ka atbalsti reidus un saki ka vēl vajadzētu - bet vai tiešām Tev šķiet normāla tā pokazuha/pohaiņu ķeršana, kam pirmdienas rītā, nedod Dies, būs veselas 0,56 promiles izelpā? Kāpēc man, no rīta uz Rīgu braucot, jāsēž mentu uztaisītā korķī 5-10min jo šie paši nespēj visiem apturētajiem paspēt trubiņas pienēsāt? 30 sekundes, Tu saki? Smiekli nāk.
gribi tici - negribi netici. Kamēr laukos būs vietējās ekipāžas, tikmēr īstie alkāni mauks pālī un protokoli pildīsies uz muļķiem. Te iepriekš aansim tika jautāts, ja reidi ir slikti, lai piedāvā labāku risinājumu: es varu piedāvāt - lai sestdienas/pirmdienas rīta reida vietā Rīgas ekipāžu aiztriec izbraukt kādus 120-150km rādiusā ap Rīgu piektdienas naktī. Savādāk vietējā miestā visi zin, cikos reģionālā brigāde nodod maiņu un ir 2h logs kad visi visur var mierīgi braukt...
kā nekas nesanāktu - ar šļirci piliens spirta itkā neatvētā alkometra trubiņā un tāds normāls cilvēks kas nedod kukuļus pārvēršās dzērājšoferī - ja vēl ar dežurējošo mediķi ir doļā, tad arī asins pārbaude neatpestīs. Nevajag tik naivi cerēt ka sistēma nav atstrādāta un pieslīpēta.
šoreiz jāpiekrīt aansim - ja reidiem ir nauda sestdienu un pirmdienu rītos, tad lai uztaisa kādreiz arī piektdienas naktī. Ir gadījies Baltezerā tapt apturētam "reida" laikā kad paši menti bija apturējuši tādu baru ka pie manis nepienāca pat 5min laikā, nemaz nerunājot par piesauktajām 30s. Bet nu jā, dirsināt plūsmu kas brauc Rīgā uz darbu iekšā ir stipri produktīvāk nekā ķert tos kas palī starp krogiem vizinās... Tie paši izslavētie līgo-jaungada reidi - jau 50-60km rādiusā ap Rīgu pjāni jaunieši driftē visu nakti pa vietējas nozīmes ceļiem, kontroles nekādas. A reidi rītā pēc brīvdienām ķer uz muļķi jo ar samuhļītu alkometru var izspiest kukuli no šofera, kam pēc brīvdienām palicis 0,0-0,3 izelpā, labi vēl atceramies tā jaunieša video, kas ar savu alkometru atsēdināja mentu tā, ka šis pats pat no darba aizgāja. Un daudz tādu vēl uz ielām ir, ne jauniešu ar alkometriem, bet pērkamu un korumpētu mentu.
par šo abu firmu simbiozi - Ford Probe un Mazda 626 būvētas no vienas platformas, daudzas daļas ritošajā vienādas. Tā ka šīs firmas sadarbojās dikti ilgu laiku jau un nav nekāds brīnums ka kādas detaļas unificētas un tiek lietotas vairākās markās un vairākos modeļos reizē.
nu i nasraļi... ;D
"jādod priekšroka"? Tas ir kas? Drukas kļūda vai vienkārši grūtības saprast terminus? Nepārproti, es nepiekasos sīkumiem, bet nu šis gramatiski un loģiski neiederās...
28.10.2015 "MAN ir jābūt GATAVAM apstāties PIRMS gājēju pārbrauktuves"
Tas ir mans teksts, Palaidniex to tikai pārcitēja. Un joprojām no tā neatkāpšos, jo es tieši tā arī braucu - esot gatavībā apstāties PIRMS pārejas, ja situācija to prasa. Nereti pilnīgi pietiek ar to ka atmetu gāzes pedāli, cilvēki pāriet pāri un es, neapstājoties varu turpināt kustību, bet jebkurā gadījumā, CEĻU es viņiem esmu devis. Nemīlu gājējiem braukt ne pa purngaliem, ne pa papēžiem un uzskatu ka man gabals nenokritīs, ja pirms nepārredzamas pārejas nometīšu ātrumu, nevis turpināšu tupi maukt (uz aklo, var teikt) ar max atļauto +10%.
Uzskatu ka nav pareizi kultivēt viedokli ka autovadītāji var maukt līdz pēdējam brīdim. Vienmēr atrodās kāds kas uzskata ka vēl var paspēt pārbraukt pāri pārejai vēl pirms gājēja, vienmēr atrodās kāds, kas uzskata ka gājējs nemaz netaisīsies iet, vienmēr atrodās kāds, kas pateiks - nebremzē un nelaid, lai tak tas auns ceļa malā gaida un neuzdrošinās lekt ārā uz ceļa, jo viņam "aizliegts iet, ja tuvojās transportlīdzeklis"...
Es gan uzskatu ka satiksmes drošībai kopumā labāk ir ja lieki apstājās desmit mašīnas, nevis gājējs tiek sabraukts pamatoti (kā te saka 'juridiski pareizi') vai nepamatoti.
Par tiem, kam apstāšanās pirms gājēju pārejas rada vēlmi taurēt, veikt pārkārtošanās vai kā savādāk agresīvi izpausties - tiem nu tiešām laiks pie nervu daktera. Galu galā - ja mašīnas stāv un laiž gājēju, pēcāk paliek tukša šoseja, kur var pagūt visu iekavēto, pat braucot ar legālu ātrumu. Par pieminēto kalnciema stūķa variantu - kāda atšķirība, pastāvēt pirms vai pēc pārbrauktuves? Nu kāda atšķirība? Šo es nudien nesaprotu. Kur visiem tā jāskrien ka nospļauties par citiem?
Ar "grafiku" nevajag attaisnot pārkāpumus un aprakstītajā situācijā lielai daļai 'taurētāju' vajadzētu apmeklēt kādu nervu dakteri... Kad mēs vienreiz sapratīsim ka satiksmē mums ir ne tikai tiesības bet arī pienākumi? Kad spēsim pieņemt to ka brauciens nav izklaide vai kaifa ķeršana bet gan darbs, rūpējoties lai galapunktā nonāktu ne tikai pats bet arī līdzcilvēki? Kad vienreiz spēsim uzņemties atbildību par SAVIEM savārītajiem sūdiem un nemeklēsim adatas aci likumos vai neuzkrausim savu atbildību uz citiem satiksmes dalībniekiem?
Aansi, paturpināšu tavu situāciju par tantiņu uz kalnciemenes.
Iedomāsimies turpinājumu, tantuks vēl nav ticis līdz saliņai, palaidnieks stāv (tantukam pretējā pusē) pirmajā joslā, nordekas buss ar nervonu pie stūres cērt garām pa otro joslu, jo redz, arī aansis saka ka tā ir lab - a tikām iznirst neviena nepamanīts velorikša, apsteidz tantuku un uz otrās joslas tiek "juridiski pareizi" sabraukts zem grafika spiestā nordekas busa... Skaisti, vai ne?
Un kā vienmēr, visi paši vienmēr labāk zin cik tie ierobežojumi ir nejēdzīgi, limiti ir "murgojums" un tāpēc nav ņemami vērā... Ja vēl piesaucam kā, redz, ir Vācijā, tad tak vispār oponentiem trūkst jebkādu argumentu lai kaučko vispār ierobežotu, ne? Interesanti, kamdēļ gan nesalīdzinām ar Angolu vai Sjerraleoni? Tur tak arī ceļi ir...
vispār, manuprāt, liela problēma ir faktā, ka lielākā daļa tautas neizprot, kāpēc ir nepieciešami ātruma ierobežojumi arī PĒC REMONTA. Vajadzētu vairāk izglītot šoferīšus ka svaigs piķis ir stipri slidenāks un tā zīme "70" nu nepavisam nav "aizmirsusies" un nevajadzīga... Ne pa velti ceļiniekiem ir saķeres rādījumu mērītāji un tieši tas nosaka, kad to ierobežojumu noņems, nevis tas ka skrējēju baram tā zīme traucē.
"Lielisks raksts!
m.delfi.lv/article.php?id=46653397 "
Jāatzīst, esmu vienisprāt ar visu tur minēto un teikšu - kā naglai uz galvas! Fūres brauc tandēmā, vagoniņos pa trim/četrām, kur viena sēž otrai pakaļā ar cietajai sakabei līdzvērtīgu distanci... Viss stāsts. Tikpat labi riteņbraucēju vietā varēja būt ceļa remontdarbu dēļ vienas joslas sašaurinājums - ja pirmais tā noiet malā, tad nākamie krīt slazdā. Kas vainīgs? Nu ne jau nu velosipēdisti.
Vernon, ja vēlies, lai nebūtu "katram otram" tad kar pie lielā zvana pirmo fūres šoferi, bet ne jau nu sportistus...
blakus tēmā jau nervons sarakstīja visādus forsmažorus, kas nabaga fūrīti padarījuši par situācijas upuri... lasi komentāru kur katrā teikumā "aiz neuzmanības"
Tieši tā! Ja kādam rodas nepieciešamība pie zebras mest pa mēmajiem, tātad 110% ka kaut kas pirms tam ir nogulēts vai pārkāpts! Kur ir problēma, tuvojoties gājēju pārbrauktuvei, vienkārši noņemt kāju no akseleratora un pārlikt uz bremžu pedāli? Vismaz es tā daru, pat ja šķietami liekas ka neviens ne tuvumā nav, un tieši šādi man ir izdevies nepaņemt uz kapota pāris steidzīgos velapēdistus, kas no parka vienkārši izlido un ar palēcienu no trotuāra jau ir uz zebras... Es nevienu netaisos "juridiski pareizi" sabraukt, tāpēc atstāju rezervi arī tam, ka persona, kas šķērso gājēju pāreju, var arī kādu punktu pārkāpt - man vienalga, vai bērns izskries, vai kāds hipsteris ar kapuci un mūziku klausoties ausīs, MAN ir jābūt GATAVAM apstāties PIRMS gājēju pārbrauktuves. Tieši tik vienkārši.
"Tu man pietuvojies lai veiktu apdzīšanu, bet es Tev priekšā, pat redzot Tevi spogulī, bez signāliem strauji nobremzēju. Sadursme ir neizbēgama! Un Tu sevi esi ar mieru uzskatīt par vainīgu? " -- nav iespējams strauji nobremzēt BEZ signāliem! Un jā, ja es kādam laizu bamperi un šim "kādam" rodas nepieciešamība bremzēt, tad manu nesaturēšanu savākties bez sadursmes es uzskatīšu par savu tizlumu.
nāk prātā senā anekdote:
Ja tevi kāds nosauc par ēzeli, ignorē viņu.
Ja tevi vēl kāds nosauc par ēzeli, izlamā to cilvēku.
Ja tevi atkal kāds nosauc par ēzeli, sadod viņam pa purnu.
Ja tevi ceturto reizi nosauc par ēzeli, tad aizej un nopērc sev iemauktus...
Vislabāk man patika opeļa šofera taisnošanās ka "distance bija normāla" un tajā pašā laikā atzīšanās ka jaunais asfalts "vēl ir trekns, tādēļ te vēl iet kā pa sviestu". Tad kā tur īsti, ir, distance bija "normāla" priekš laba asfalta vai "normāla" priekš sviestainā? Citiem vārdiem sakot, vai vagoniņā iesaistītie šoferi, izvēloties savu braukšanas ātrumu un ieturamo distanci, ņēma vērā reālos ceļa apstākļus?
zini, jā. Ja vasarenēm minimālais protektors prasās 1,3mm (ja nemaldos) tad neredzu iemeslu kamdēļ plēst maija beigas - augusts pa karstu asfaltu vēl pavisam protektorainas vissezonas. Es esmu no tiem šoferiem, kas ziemas (vai vissezonas riepas) pabeidz vasarā, nevis sviež laukā pie 5mm protektora.
Frigo2 tiek lietotas uz trim ģimenes automašīnām. R14 izmērs visām, parasti pirkts Depo tipa veikalos kad ir akcija. Vienmēr svaigi ražotas, nav stāvējušas noliktavās. Manam auto vasaras karstajiem mēnešiem ir trešais , īsto vasareņu komplekts, tad ir debicas komplekts zem 4mm ko plēšu laikā kā šobrīd, un pasvaigs komplekts tīri ziemai. Dzīvoju pie A1 šosejas, tāpēc tīrīts asfalts ir stipri biežāk nekā netīrīts, bet arī mežā iebraukt nebaidos. Riepas labas, ne skaļākas par, piemēram, mišelīna x-aisiem (kuri man nodila pa pa vienu ziemu), pa visiem šiem gadiem (no kādām 20-24 riepām) tikai vienai uzmetās bumbulis un izlīda drātis pie atlikušā protektora ~2mm, pārējās godam kalpo līdz liselli līmenim.
Biju šodien.
Jāsaka kā ir - par laivām man diži neinteresēja, par motocikliem, domāju, bija gana daudz gan dzelžu, gan speciālā apģērba un cita ekipējuma, bija ok.
Velosipēdi - biju nedaudz vīlies - nebija neviens remonta/tuninga kantoris. Man ir 1924.g ražots rāmis (tepat LV, bet ne ērenpreiss) un ir plāns to restaurēt, cerēju ka tikšu pie kādām idejām vai kontaktiem, bet nesanāca.
Par copi - turpinās mikrodžiga un ēdamgumiju uzvaras gājiens. Pa lielam, nekā cita pārstāvēta nebija.
Medību lietas bija pārstāvētas samērā niecīgā klāstā, tajā pašā MMD kausā ir vairāk stendu nekā tagad ķīpsalā.
Bet visumā bija ok. Lai vai kā - vēlreiz paldies par ielūgumiem ;)