iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
kolumbs 30.06.2009 12:01

Nu nevar melnā stārķa sabiedrību izbaudīt bez zināmām neērtībām...

kolumbs 30.06.2009 11:16

Iedomāšos ainu:

Kaut kur klusā nostūrī, kur vasarās mīt melnais stārķis, esmu ieķēris 15 ha zemes savas ģimenes mājas būvniecībai.

Mežsargs melnā stārķa esamību nav pamanījis, tāpēc nu esmu uzlējis māju, pirti, garāžu un izracis nelielu dīķi, iestādījis augļu dārzu un iekopis nelielu zemeņdobi. Kaut kā nebūt esmu atbivilcis elekttro līniju līdz mājai. Līdz ar to pārēju var atrisināt - ūdens, apkure utt. pēc gaumes un patikšanas

Domāju, ka pat ar redzervi iekļautos 1 - 1.5 ha. Ja vien nav nodoma nodarboties ar lauksaimniecisko ražošanu, ko man iesākt ar pārējiem apmēram 13 ha? Reizi gadā apstaigāt un patīksmināties, ka tas ir mans?

Nu labi, varu reizi nodedzināt pērno zāli. Ja nav piromāna tieksmes, varu reizi gadā nopļaut. Ja paveicas, kāds manu zāli nopļauj par velti un paņem manu zāli sev. Pēc tam augustā palaiž govju baru noēst atālu. Varu atļaut kādam iekopt druvu manā zemē....

Jautājums, kāpēc man vajag zemi 13 ha, kuru pļauj cits?

Ja māja ir 15 ha gabala vidū, līdz koplietošanas ceļiem ir kāds gabaliņš. Tātad jābūvē piepraucamais ceļš. Un ziemā puteņa laikā, kad sabiedrotais melanais stārķis sauļojas Ēģiptē, man pašam jādomā kā iztīrīt piebraucamo ceļu. Nu labi, var nopirkt kādu džipmašīnu....

Priekš kam man tas viss?

Gaumes dažādas, bet man labāk patiktu pieklājīgs, ne pārāk liels gabaliņš kaut kur citur. Kur jādomā tik kā no savas sētas tikt ārā, kur var izvēlēties vai šodien uz darbu braukšu ar auto vai kāpšu vilcienā, kur elektrība nav jāvelk kilometriem tālu, kur melnais stārķis nav mans kaimiņš utt.

Karoga izkāršanu noteiktajos datumos pārdzīvošu.

kolumbs 30.06.2009 9:22

Seene rakstīja:

STALINS rakstīja: Jā..

Es runāju par to, ka uz argumentu, ka uzturēt 15ha lauku sētu ir dārgi un darbietilpīgi Tu atbildi par zāles nopļaušanu, kas ir 0,5% no veicamā

Labi te ir auto portāls, aizvietošu māju ar auto, izlasi tagad, varbūt sapratīsi savu argumentu mērogu

Seene rakstīja:

kolumbs rakstīja: ...

Ir jau droši vien jauki ikdienā braukāt ar Cadillac limuzīnu, bet jādomā līdzi, ka tam limuzīnam ir jāveic apkopes, jāuzpilda, jāmazgā utt., kas kopumā var nebūt lēts prieks.

Nu nez kā autonomas firmas ar saviem auto iemanās vēl nopelnīt, ja jau apsaimniekošana ir tik dārgs prieks

Dārgi tas ir tikai tad, ja prāta nav. Ja lej stiklu šķidrumu, tad logi jāmazgā nav. Un mazgāšanu var nodrošināt elementāri - iznomājot kaimiņam, kam ir vajadzība aizlaist uz kāzām.

Hmm, kas gan vēl tavuprāt tajos 95,5% būtu darāms ar apkārtējo teritoriju papildus tiem darbiem, kas ir darāmi ap māju - t.i. tam, kas ir jādara arī pilsētas mājā? Pļavas pareizā laikā jānopļauj un mežā jāveic sanitārā ciršana - kaimiņiem vajag gan sienu gan malku, visa problēma koordinācijā.

Nu nekādi nesaprotu ar ko lauku mājas uzturēšana ir sarežģītāka par pilsētas māju. Daudz kas notiek pat vienkāršāk - piemēram, rudenī sagrābtās lapas var bez problēmām nodedzināt, nebaidoties, ka atbrauks municipāļi un uzliks sodu. Vai sniega laikā ir daudz ērtāk iztīrīt piebraucamo ceļu pēc savas vajadzības, nesatraucoties, ka kāds pensionārs un laikus nenotīrītās ietves būs salauzis kāju. Vai domāt, ka nenokavēju kaut kādam pajolim par godu pirms saules ausmas karogu izkārt?

Sarežģītāka nav, bet ir atšķirība, piemēram, starp 0.5 hektāriem, un 15 hektāriem, kas jāapsaimnieko.

kolumbs 29.06.2009 10:29

Kam patīk dzīvot meža vidū, jācer ka attīstīsies tehnoloģija, kas interneta pieslēgumu nodrošina, izmantojot elektrības vadus:

fizmati.lv/...

Ir jau droši vien jauki dzīvot sava 15 hektāru gabala vidū, bet jādomā līdzi, ka tie 15 hektāri ir arī jāapsaimnieko, lai neaizaug ar krūmiem, jāpļauj utt., kas kopumā var nebūt lēts prieks.

kolumbs 17.06.2009 19:30

Nedomāju, ka katram Citroen remontam vajag mega-para specializēto servisu Citroen jautājumos. Normāls serviss tiks galā. Nav jau, protams, 1995.gada audi, kas tiek ar sajūsmu uztverts jebkurā servisā, bet mašīna vien ir...

kolumbs 17.06.2009 15:12

Kā veicas ar remontu? Kāda diagnoze izrādījās?

Man Xsarai ir līdzīgi simptomi parādījušies - grozot stūri kaut kas švīkst un stūre palikusi smagāka...tā it kā stūres pastiprinātājs būtu zudis.... Bet griežas atpakaļ normāli...

Laikam arī jābrauc būs apciemot kāds serviss....Varētu būt līdzīga vaina, jo Xsarai un Berlingo daļa detaļu ir vienādas.

kolumbs 05.06.2009 20:56

Kājas arī velka pa zemi braucot? Kur tad tu to motoru ieliksi, jau citas detaļas krīt nost???

kolumbs 01.06.2009 17:01

Izlasot virsrakstu cerēju, ka būs par to, kā rūsas caurumus aizmālēt ar Makrofleks...diemžēl vilšanās...

kolumbs 31.05.2009 22:59

Croft rakstīja: Ar TA, stūres pastiprinātaju, pēc iespējas ekanomiskāku. (ne gāzi)

Ne vecāku par 2000.g., dzinējs ne mazāk kā 2.5, automāts?

kolumbs 30.05.2009 19:04

Pa lielam kāda atšķirība. Maksājamie nodokļi un nodevas, kas nu tur pie skates iešanas jāmaksā, tāpēc mazāki nepaliks, tik būs jāmaksā par 2 gadiem....

kolumbs 26.05.2009 11:59

jautājums nav VAI, bet CIK

Audi patērēt eļļu tā, ka par to jāuztraucas ir normāli?

kolumbs 20.05.2009 13:58

Izskatījās pat nedaudz sakarīgāk nekā no Džeriņa varētu gaidīt...

kolumbs 18.05.2009 9:09

Ja gribi ilgi braukt, jāpārmetina arkas un miers. Baigi dārgi nav, servisiem ar tagad mazāk darba ..... galu galā nevajag tak uz dīlerservisu braukt...

Mašina - Opel?

kolumbs 11.05.2009 10:55

Sludinājums vajag lasīt.

Piemēram:

www.zip.lv/...

kolumbs 27.04.2009 16:25

Laucinieks rakstīja: Piektdien radiniecei šaize trāpījās uz ceļa ... nu nesadalīja biku krustojumu. Mans ceļš no krasta masīva līdz pārdaugavai (pat ar visām 5dienas probkām) bija par pusstundu īsāks nekā izsauktajai CP ekipāžai. Atbraucot CP ekipāža vispār iespārdīja, tjipa lēni lēni džeki nāca (slāja, par gaitu grūti nosaukt) no mašīnas, tad ne labdien, ne sveiki, uzmeta iznīcinošu skatu mašīnai, noprasīja kurš tad šoferis un kāda ir šofera versija.

Principā jau iebildumu pret džeku darbību nav, bet komunikāciju līmenis diezgan bēdīgs ...

Atbrauca un izskaidroja, ka saskaņoto vajag rakstīt un cienīgi lēnīgi aizbrauca?

kolumbs 21.04.2009 18:00

tadsjautues rakstīja: nu iauto bez vwfana buutu diezgan neinteresants

Bet bez Dekstera tas vienkārši būtu savādāks...

Tādi Kakši nāk un aiziet, bet VW fans un Deksters paliek!

kolumbs 21.04.2009 11:37

P.S. Mani joprojām nepamet doma, ka MerivasFans ir kāds, kas klusībā ierēc par pārējo cepieniem attiecībā uz tekstiem un aprēķiniem par viņa autoekonomiju utt.

Es domāju, ka gan VWfans gan Deksters ir izdomāti tēli un nav īsti.

Šos pasaku tēlus ir izdomājis Redaktors, lai iauto apmeklētājiem būtu kas ko palasīt un pastrīdēties un tādējādi celtos iauto apmeklējumu skaits.

kolumbs 19.04.2009 16:32

baudāms topiks. Vajadzētu atvērt vēl vienu, kur dažs labs savu sarkasmu varētu pats pret sevi vērst...

kolumbs 04.04.2009 22:04

nu vēl jau vajag lai tā pilvara būtu iztulkota kāda ārpus LV saprotamā valodā... dārgi sanāks...

Lētāk un vienkāršāk nav vienkārši uz laiku tehniskajā pasē ierakstīt turētāju? Jāskatās CSDD cenrādis un notāru cenrādis.....

kolumbs 26.03.2009 13:20

Pirms pāris mēnešiem Vītols bija ticis kaut kādā radio raidījumā parunāt, laikam LR-1...

Nu tad nu šis nespēja vien aprimties stāstot cik nevajadzīgi ir pirkt jaunu auto un cik slikti ir jauno auto tirgotāji un cik dārgi ir dīlerservisi....

Katram, protams, ir tiesības uz viedokli un tiesības izvēlēties auto atbilstoši vēlmēm un iespējām, bet nu tāda ņemšanās no kautk kādas tur sabiedriskās organizācijas vadītāja (veco vai lietoto auto auto tirgotāju federācija vai kā tamlīdzigi) puses nebija korekta...

Laikam nespēj konkurēt, tad nu tā brēc....

kolumbs 25.03.2009 13:10

Ar zvanīšanu jau neko tāpat daudz nepanāksi. Ja gribi nopietni kašķēties - raksti savus jautājumus rakstiski. Tad vismas būs atbilde ko vicināt, a tā neko nevari pierādīt vai panākt konkrētas sekas....

kolumbs 24.02.2009 13:42

Reku Amolats kaut ko nav sertificējis un tad vēl tiesājas:

www.tiesas.lv/...

kolumbs 13.02.2009 10:41

Nevajag jaukt kopā operatīvā transporta tiesības pārkāpt stāvēšna un apstāšanās noteikumus ar tiesībā pārkāpt citus ceļu satiksmes noteikumus.

kolumbs 12.02.2009 10:10

Setup rakstīja:

Master_D rakstīja: nē.

Pēc CSN operatīvais transporta līdzeklis (ja tam šāds statuss piešķirts) ar ieslēgtām migalkām drīkst stāvēt un braukt kur vien labpatīk.

Diemžēl operatīvā līdzekļa statuss ir tikai policijas un ugd a/m, un arī ne visām. Avārijas dienesta auto, neatliekamās palīdzības auto, diemžēl, nav operatīvie transportlīdzekļi.

Avārijas dienesta transporlīdzeklis var būt operatīvas transportlīdzeklis. SK.zemāk 4.12.p. ko nosaka Ministru kabineta noteikumi Nr.304 "Noteikumi par operatīvajiem transportlīdzekļiem"":

4. Tiesības lietot šo noteikumu 2.1.apakšpunktā minētos operatīvos transportlīdzekļus ir:

4.1. Aizsardzības ministrijas struktūrvienībām un Nacionālo bruņoto spēku struktūrvienībām;

4.2. Iekšlietu ministrijas struktūrvienībām un iestādēm;

4.3. (svītrots ar MK 10.04.2001. noteikumiem Nr.165);

4.4. pašvaldību policijai;

4.5. pašvaldību, iestāžu, komercsabiedrību un organizāciju ugunsdrošības dienestiem un brīvprātīgajiem ugunsdzēsības formējumiem;

4.6. prokuratūras iestādēm;

4.7. Satversmes aizsardzības birojam;

4.8. Valsts ieņēmumu dienesta nodokļu administrācijas, finanšu policijas un muitas struktūrvienībām;

4.9. neatliekamās medicīniskās palīdzības iestādēm vai citu ārstniecības iestāžu neatliekamās medicīniskās palīdzības struktūrvienībām (nodaļām);

4.10. Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centram;

4.11. Latvijas Bankai un komercbankām;

4.12. iestāžu un komercsabiedrību gāzes tīklu, elektrotīklu, siltumtīklu un pasažieru sabiedriskā elektrotransporta avārijas dienestiem;

4.13. Satiksmes ministrijas Jūras administrācijai un Civilās aviācijas administrācijai;

4.14. bezpeļņas organizācijai valsts akciju sabiedrībai "Latvijas pasts" (turpmāk — Latvijas pasts).

(Grozīts ar MK 06.08.2002. noteikumiem Nr.33

5. Tiesības lietot šo noteikumu 2.2.apakšpunktā minētos operatīvos transportlīdzekļus ir:

5.1. Saeimas un Valsts prezidenta drošības dienestam;

5.2. Valsts policijai un Drošības policijai;

5.3. Militārajai policijai.

Jautājums tikai vai šajā gadījumā tranportlīdzeklis bija operatīvais?

Operatīvā transportlīdzekļa statuss nerodas pats no sevis, bet gan to piešķit iepriekš minētajos noteikumos noteiktajā kārtībā, šajā gadījumā laikam ekonomikas ministrs.

kolumbs 12.02.2009 10:01

Avārijas dienestam tiešām bija zilās gaismas nevis dzeltenās?

Kāds pārkāpums tika konstatēts - braukšana pa gājēju ielu vai stāvēšanu neatļautās vieās?

Ceļu satiksmes noteikumi nosaka:

111. Pa ietvēm, gājēju ceļiem un velosipēdu ceļiem mehāniskajiem trans­portlīdzekļiem braukt aizliegts, izņemot ceļu uzturēšanas un komunālo dienestu (elektroapgādes, siltumapgādes u.tml.) transportlīdzekļus, ja tie veic ceļu uzturēšanas, remonta vai avārijas seku likvidēšanas darbus. Pašvaldības ar attiecīgu lēmumu ir tiesīgas noteikt laikposmu, kad pa gājēju ceļiem atļauts braukt un stāvēt (tai skaitā stāvēšanas ilgumu) transportlīdzekļiem, kas apkalpo tirdzniecības vai citus uzņēmumus, veic ar īpašumu apsaimniekošanu saistītus darbus (pieved preces, būvmateriālus u.tml.) objektos, kas atrodas tieši pie šiem gājēju ceļiem, ja nav citu piebraukšanas iespēju, netiek traucēta gājēju pārvietošanās un attiecīgo transportlīdzekļu pilna masa nepārsniedz 5 t. Novietojot transportlīdzekli stāvēšanai, tā salonā pie priekšējā stikla novieto informāciju par laiku, kad transportlīdzeklis novietots.

Jā un vēl ir 46.punkta pēdējais teikums:

Transportlīdzekļu vadītāji, kuru transportlīdzekļiem ir iedegta mirgojoša zila bākuguns bez ieslēgta speciāla skaņas signāla, nedrīkst pārkāpt šo noteikumu prasības, izņemot apstāšanās un stāvēšanas noteikumus.

Jāskatās sīkāk, bet domāju, ka te varētu būt pamats pieņemtā lēmuma par soda piemerošanu apstrīdēšanai

Lasītākie raksti

Jaunie raksti