Man liekas, ka LyNx8 grib nevis datoru pārdot, bet gan paspīdēt, ka viņa draudzene ir Delfu redaktore ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man liekas, ka LyNx8 grib nevis datoru pārdot, bet gan paspīdēt, ka viņa draudzene ir Delfu redaktore ![]()
Jaunulis rakstīja: Nedaudz spama te arii vajag...
Vai kāds nevarētu pateikt, kādēļ tiek aizkrāsoti numuri tām mašīām, ko tirgo. Vai tur kāds ko vēlas noslēpt? Ja nu man interese ir, es taču to numuru tāpat uzzināšu. Nesaprotu...
internets ir bezpersoniska un anonīma vide. Ja ir Nr., tad tu vari mani identificēt jebkur, ja nav, iddentificēt var tikai tie, kam auto ir patiešām interesējis un tādu ir daudz mazāk
Vieds, kā uzzināt daudz informācijas par velti, ja auto ir pirkusi fiziska persona - vērsties ar iesniegumu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, lai tas sniedz skaidrojumu par piemērojamajām tiesību normām un garantijas apjomu saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem vai arī vērsties ar sūdzību iepriekš minētajā iestādē.
Protams, jāņem vērā, ka atbilde var būt arī negatīva...
Vispār tas būtu interesanti - uzzināt, ko par lietotu auto garantiju domā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.
nomiks rakstīja:
Uggga rakstīja: Profesionālu padomu nemācēšu sniegt, bet no sērijas "viena tante teica" gan.
Vienreiz kaut kā sāku runāt par šīm lietoto autiņu garantiju lietām ar savu, nu jau bijušo, šefu. Viņš, UK pilsonis, bet kādus padsmit gadus jau dzīvo LV, vienmēr un visur uzsver ES tiesības un likumus. Tad nu viņš teica, ka jebkurai mašīnai, ko ES teritorijā kāds pārdod, ir vismaz mēnesi jābūt garantijai, pat ja pārdevējs ir privētpersona un nav nekāda līguma, kur tas būtu atrunāts. Garantija attiecoties uz jebkuriem slēptiem defektiem, par kuriem pircējs nav varējis zināt pirkšanas brīdī. Ideālā variantā pārdevējam esot obligāti jāpieņem mašīna atpakaļ. Ja pārdevējs savu vainu neatzīstot, esot jāiet uz tiesu.
Kā tas reāli darbojās, man nav ne jausmas Varbūt ir kāds jurists, kas orientējas ES likumos?
Visam pamatā ir pārdošanas fakta apliecinoši dokumenti. Ja nav līguma, nav arī saistību!
Autohaus paziņos, ka pārošanas brīdī pircējs bija informēts par to, ka konkrētajam auto ir dzinēja defekts, kas iespējami drīz būtu jānôvērš un ka tieši šī iemesla dēļ auto cena bija attiecīgi zemāka (lai gan, cik atceros, šis nav tas gadījums ar zemo cenu). Pircējam būs ļoti grūti pierādīt pretējo!
Nevar piekrist teikumam "Nav līguma, nav saistību". Līgums ir, tikai tas nav izteikts raikstveida formā un tas ir o.k., jo to neprasa likums. Līgumu var noslēgt rakstiski, mutiski un ar konkludentām darbībām.
To ka, ir veikts pirkums var pierādīt, piemēram ar auto pārrreģistrācijas dokumentiem un bankas maksājuma uzdevumiem.
Protams, no tas vien nenozīmē, ka pretenzija būs pamatota.
Ir jāātrod pretenzijas pamats - iespējams ir kāds ES normatīvais akts, kas nosaka augstākminēto par garantiju lietotam auto. Ja tā ir, līguma rakstiskas formas neesamība nav šķērslis pretenzijas celšanai.
Ja riepas pērk ReifenDirekt.de - vai piegādi var veikt, izmantojot kā piegādātājus šos te fruktus:
No ebay viņu piedāvājums darbojas, varbūt ar viņiem riepas piegādāt sanāk lētāk?
Kamikadze rakstīja:
kolumbs rakstīja: Pameklē kādu neizrūsējušu Opel Vectra B. Par šo naudu vajadzēja sanākt.
neizruuseejusi vectra b par 1000-2000 eur?!!? par to ciparu sanaak tikai kaartiigi nojaata vectra b, mosh biji domaajis vectra a?
Laikam biju domājis A, bet pēc modeļa atjaunošanas varētu būt ap 94.-95.gadu. Tā minimāli atšķiras no 91.gada modeļa.
Un vēl varētu būt Opel Calibra. Nekas spozš nesanāks, bet uz priekšu ies
Pameklē kādu neizrūsējušu Opel Vectra B. Par šo naudu vajadzēja sanākt.
Ir skaidrs kāpēc svētdien bija korķis, bet sestdien lai tiktu iekšā Saulkrastos bija jāstāv korķī sākot no dzelzceļa tilta līdz Baltajai kāpai...
Tā arī iemeslu neredzēju, jo pēkšņi satiksme pie Baltās kāpas kļuva raita....
Man pašam liekas, ka gan sestdienas, gan svētdienas korķī izdarīju pa labam darbam:
1)sestdien nogriezu ceļu vienam BMW, kurš visus gribēja apbraukt pa labo pusi (tur vairs nebija "platais ceļš"). No BMW pasažieres saņēmu uzmundrinošu trīspirkstu kombināciju.
2)Svētdien cīnījos ar džipu, kurš visus gribēja apbraukt pa kreiso pusi, jo jutās vienlīdzīgāks par citiem. Vienā brīdī šis neģēlis gribēja ielīst rindā... nedaudz apmainījāmis skaņas signālu veltījumiem. Arī šis autovadītājs ar inteliģenci neizcēlās, kaut ko skaidroja man, bet es caur aizvērto logu nedzirdēju...
150zs rakstīja: Parasti čīkst tikai sievietes un vecas gultas!
Kombinācijā ar vīrieti.
vilhelms_tills rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
vilhelms_tills rakstīja:
nafigators rakstīja: Vispār jau tevis pieminētajos CSN ir teikts, ka nedrīkst arī braukt ar pazeminātu ātrumu, ja tas kavē satiksmi!!!! Tiesa gan, nav noteikts cik, kā utt. Tātad arī uz 85km/h braucot pa šoseju TU KAVĒ SATIKSMI, jo braucot uz atļautajiem 90km/h apdzīt tevi nevar, un turpināt uz 90km/h ar ne, tad nākas vilkties uz taviem 85!
Tagad Jums vienkāršs aritmētikas uzdevums: par cik sekundēm un minūtēm atšķirsies laiks, kurā tiks nobraukti 100 km attiecīgi uz 85 ("vilkšanās") un 90 km/h.
tev arii elementaars uzdevums: cik stundas es papi.s.īšu ja gada laikaa nobraucu ~65 000km
Jūs neticēsiet, bet man pilnīgi vienalga. Tik ilgi, kamēr netiek apdraudēta droša kustība pa koplietošanas ceļiem.
Būtībā, profesionālie autovadītāji nav īsti manu izteikumu auditorija - kaut kā tā sanāk, ka viņi ar jebkuru ātrumu rada samērā maz problēmu uz ceļiem.
Visvairāk nepatikšanas rada no-darba-uz-darbu-a-tagad-davai-pa-šoseju tipa braucēji, kas iedomājušies braukt "plūsmās" ar viņu autovadīšans spējām neadekvātu ātrumu, kas pārsniedz atļautos 90 km/h.
Piekrītu daļēji, jo 90 % profesionālu šoferu ziepes uz ceļa netaisa, bet ir arī taksisti, mikriņu šoferi, kuri citreiz izstrādā TĀDAS lietas ![]()
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
7
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
12
edijz rakstīja:
nafigators rakstīja: A parasts jūzeris tev ar linuxoīdiem nepisīsies. Ei nu tu ieskaidro viņiem, kas ir repozitorijs, kompilēšana, kernelis utt.
Zini, dažkārt tieši parastais ūzeris ir tas, kuru vieglāk pie Linuxa pieradināt. Pirms mēnešiem trim uzliku mazajai māsiņai Ubuntu, kad šī kārtējo reizi Windu bija pamanījusies nokaut. Lieto bez problēmām. Jāņem vērā, ka viņai ir nepieciešams Firefox, Skype, mūzikas un video atskaņošanas softs, retu reizi kaut ko iekš OO writer/calc uztaisīt, kačāt torrentus un retu reizi dc. Ar šādām vajadzībām tas pats Ubuntu ir vienkārši burvelīgs (es pats gan esmu pārlienāts bsd fanāts - vismaz uz servera tik drīz neko linuxveidīgu nelikšu). Arī tēvam nesen uzliku ubuntu dual bootaa - lai brīžos, kad windu ir damocījis, ir rezerves variants, no kurienes ielīst fishki.net lapā. Un sencis ir totāls iesācējs datoros, raksta ar vienu pirkstu. Taču viņam ir pofig, vai tur ir winda, vai linux, ka tikai Firefox ikona ir uz desktopa.
Bet par tēmu runājot - man ir personīgais laptops d620 dell ar 2ghz dual 2 cori un darba laptops hp nx6325 ar amd turionu 64 tl-52 x2 1.6ghz. Abiem giga rams. Un ziniet, es tik tiešām jūtu to ātruma atšķirību. Ok, katram jau tās prasības citas, webam/mūzikai/msoffice jau pietiek ar to amd atliektiem galiem. Bet, kad es sāku pa photoshopu ņemties vai kādu autocada failu smagāku paveru vaļā, tad jūtu, ka intelis spārda. Vēl nianse - amd karsē. Kamēr stāv uz galda, tikmēr pofig, bet pamēģini vasarā ielīst gultā ar kompi klēpī. Šito amd drīz vien gribās nolikt atpakaļ uz gada, kamēr dell`s turpina saglabāt pieņemamu temperatūru.
"Ielīst ar datoru gultā" - vai tiešām ar datoru jālien gultā?
nomiks rakstīja:
kolumbs rakstīja: ...
Pielikumā: apstrīdētā lēmuma neapstiprināta kopija uz 1 lapas.
Šķiet, ka kopijas apliecina nevis apstiprina.
Tā laikam ir...
Mdriver rakstīja: jautājums sekojošs:
rakstot sūdzību (atcelt nepamatotu "plāksteri" arī jāraksta "lūdzu" atcelt man nepamatoti piespriesto sodu...... ?
Liekas ka lūdzu galīgi neiederas
Lūdzu izskatīt inspektora kompetenci gan it kā derētu
1.Jāraksta iesniegums nevis sūdzība.
2.Saskaņā ar Administratīvā procesa likumu:
78.pants. Iesniegums par administratīvā akta apstrīdēšanu
(1) Iesniegumā par administratīvā akta apstrīdēšanu norāda:
1) kuru administratīvo aktu apstrīd;
2) kādā apjomā administratīvo aktu apstrīd;
3) lūgumu.
(2) Iesniegumā par administratīvā akta apstrīdēšanu var norādīt arī administratīvā akta apstrīdēšanas motīvus.
3.Kad es pats rakstīju - prasījumu rakstīju šādu:
Pamatojoties uz iepriekš minēto,
lūdzu
1) atcelt Rīgas pašvaldības policijas inspektora 2006.gada xx.februāra lēmumu Nr.xxxxxxxxxxx;
2) ja uzskatāt, ka nav pamata atcelt apstrīdēto lēmumu, samazināt piemēroto administratīvo solu līdz 3 LVL.
3) Nodrošināt apstrīdētā Rīgas pašvaldības policijas inspektora 2006.gada xx.februāra lēmuma Nr.xxxxxxxxx izpildes neuzsākšanu līdz augstākas iestādes vai amatpersonas pieņemtā lēmuma par apstrīdēto lēmumu pārsūdzības termiņa beigām.
Pielikumā: apstrīdētā lēmuma neapstiprināta kopija uz 1 lapas.
Manuprāt -brauci pirms beidzas apdzīvota vieta virs 50 km/h -pats vainīgs, bet tiesu praksē pirms kāda laika bija atziņa, ka vietā, kur mainās atļautā ātrum režīms, konstatēt pārkāpumu nedrīkst, vai tas nostiprinājās tiesu praksē, jāskatās www.tiesas.lv
Salej sliekšņos Movil (ne mastiku, bet tādu eļaiņu šķidrumu). Pagājušajā vasarā to vēl varēja nopirkt Rumbulā vienā no veikaliņiem. Lielajos autodetaļu veikalos neatradu. Ir arī Rietumvalstu analigi līdzekļi, bet tie ir dāgāki.
Ir dzirdēti viedokļi, ka Movil vajag sajaukt ar eļļu, lai nesakalst un tad katru gadu ieliet pa jaunai devai.
deksters rakstīja: Nu re. Uzraksti vēstuli MK ar savu jautājumu- kāpēc periodiski un sistemātiksi tiek pārkāpti sekojoši likuma punkti un kāpēc CP neko nedara. Tas nav viens gadījums, tā ir sistēma. Un,loģiski, ka šoferi brauc kā grib, jo kontroles nav.
Interesanti,ko MK atbildētu.
MK (respektīvi Valsts kanceleja) pārsūtītu iestādei, kura ir atbildīga par šo jautājumu, droši vien Ceļu policijas birojam.
Manuprāt, medicīnas sistēmu tikai tā var glābt- pasakot, ka viss maksā, tik cik maksā, un ieviešot adrošināšanu, lai cilvēki varētu jebkurā brīdī doties pie ārsta (arī dienu pirms algas
)
KasparsF rakstīja:
deksters rakstīja: Bet,ja ņem pēc būtības, pārkāpumu izdarījis tomēr zaķīc ir. Tik izbrauca uz to, ka nebija iespējams pierādīt Lai tak paliek vismaz tie punkti, nevajag jau pavisam nagļēk.
Ja ņem pēc būtības tad 100 debilajiem ir jāsakārto likumi, lai ne zaķīc ne kāds no 100 un vel priblatņonnie nevarētu pamatotus pārkāmus elementāri atmazgāt! Savādāk sanāk ka visādi ļoļiki pārkāpj bet začīšiem jābūt godīgiem un jāsaņem nopelnītais sods!
Es arī lamājos kad mani 6 no rīta uz platas un tukšas ielas par 63 atļauto 50 viens mērkaķis sodīja kaut gan varēja iztikt ar brīdinājumu joneviena aktīva pārkāpuma nebija!
Viņiem tajā musarņikā vispār ir riktīgs bardaks, es ilgi dabūju skraidīt kamēr pierādīju ka lēmums par tiesību atņēmšanu uz 6 mēnešiem nekad nav stājies spēkā! Tas gan bija vel Puķītes laikā.
Problēma nevienmēr ir likumos. Problēma ir likumu piemērotājos -policistos. Likumu vienmēr var piemērot saprātīgi un soda piemērošanu var argumentēt.
Kamikadze rakstīja: karoch, vai kaads zin kur sestdienaa shancee kaads elljas mainajs kantoris, kuriem ir MANN filtri?? iznjemot ESSO veelams teika, purchiks, jugla, mezciems, pljavnieki ... tjip tajos rajonos
Kas vainas ESSO?
vispār vari paprasīt CSDD izziņu vai Tev ir liegumi transportlīdzekliem un punkti vadītājam. Ja ir nepamatoti liegumi, vari domāt shēmu, kā pierādīt zaudējumus, ko šis nepamatotais liegums ir nodarījis
Saskaņā ar 2004.gada 21.jūnija Ministru kabineta noteikumu Nr.551 "Pārkāpumu uzskaites punktu sistēmas piemērošanas noteikumi" 5.punktu Ja lēmumu par administratīvā soda uzlikšanu apstrīd vai pārsūdz, par attiecīgo pārkāpumu piešķirtos uzskaites punktus dzēš pēc informācijas par lēmuma apstrīdēšanu vai pārsūdzēšanu saņemšanas. Ja pārsūdzību noraida, uzskaites punktus reģistrē no jauna šo noteikumu 4.punktā minētajā kārtībā.
Tas nozīmē, ka uz apstrīdēšanas laiku jau vajadzēja būt dzēstiem punktiem un tiem nevajadzēja atjaunoties.
Tas nozīmē, ka Tev iesniegums ir jāraksta, lai novērš nepilnības punktu uzskaitē, bet uz Gauja ielu nav jādodas, jo iesniegumu var nosūtīt arī pa pastu ierakstītā vēstulē.
nafigators rakstīja:
ravs rakstīja: Problema/jautajums sekojosh:
Nopirkaam autokreslinju ar mainamu atzveltnes sliipumu, tachu peerkot neiedomaajos piemeeriit ieksh auto. Tagad situacija taada, ka benki var iespraadzeet mashiinaa tikai ar atzveltni visstaavaakajaa poziicijaa (sliipums kaa parastajiem autokresliniem), jo paareejaam poziicijaam josta par iisu!
Kaads ir saksaaries ar shaadu probleemu? Vai zin kaa pagarinaat jostu?
Variants ieshuut posmu- bet varbuut ir veel kas?
Auto: Saab 93 '00
Kreslinjsh: Red Castle
Cik zinu, tad teju jebkuru preci 2 nedēļu laikā var atgriezt veikalam ( kaut vai tapēc, ka vnk vairs nepatīk ).
Ja 2 nedēļas jau pagājušas, nav čeka, pirkts ebay`ā vai vēl sazin kā - LOHS!
Nevar viss atgriezt jebkru preci atpakaļ 2 nedēļu laikā. šīs tiesības tieši attiecas uz interneta veikaliem u.c.tamlīdzīgiem. Tiesības atdot preci atpakaļ bez iemesla ir distances līguma gadījumā.
Distances līgums ir vienošanās starp patērētāju un pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju, pamatojoties uz pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvājumu ar adresēta vai neadresēta iespieddarba, tipveida vēstules, kataloga, presē publicētas reklāmas, kurai pievienots pasūtījuma kupons, telefona, faksimila, Interneta, elektroniskā pasta, televīzijas, radio un citu informācijas nosūtīšanas vai pārraidīšanas līdzekļu starpniecību.
www.virtualadiagnostika.lv
foto laikam tapis uz topošā Salkrastu apvadceļa....
Vēl nedaudz jāpagaida, un tad par 5 tūkst. EUR varēs paņemt jauku Merivu.
Gatavojies savējo pārdot? Par 5000 EUR?