Kindzulis rakstīja:
subaru rakstīja: protams - autoskolā man ar mācīja, ka ja ir 50, tad braucam ar 50, ja 70 - tad 70 ... utt ...
pie kam mācījos braukt ziemā
ne tu viens ...
'
Ir būtiska atšķirība ziema ceļam Rīgā un klusam grants ceļam caur mežu Gulbenes rajonā... Rīgā, ja tieši tai brīdī nesnieg, viss ir nosalīts un ceļš parasti nav slidens...Tiklīdz ceļš ir slidens, piesnidzis, tas Rīgā tiek uzskatīts par dabas katastrofu un no "Rīgas satiksmes" sāk izskanēt paziņojumi, ka sabiedriskā transporta kustība draud apstāties...
Kaspich rakstīja: Labrīt,
gribēju vērst visu uzmanību uz vienas CP ekipāžas darbošanos no rītiem virzienā uz Rīgu tur, kur sākas līkums aiz restorāna "Vērdiņš".
Tie, kas tur no rītiem brauc uz darbu, zin, ka plūsmas ātrums tajā vietā vidēji ir ap 110 km/h un varbūt pat ātrāk, bet neskatoties uz to avārijas no rītiem es tur nekad neesmu redzējis.
Taču jau divus rītus pēc kārtas cienījamais policijas inspektors, ļoti riskējot ar savu dzīvību un apdraudot kopējo satiksmes drošību, skrien pāri 3 joslām, lai kādu apturētu. Nav arī skaidrs, pēc kādiem principiem tiek izvēlēti tie, kurus aptur, jo kā jau minēju plūsma visās 3 joslās ir gandrīz vienāda. Situāciju vēl bīstamāku padara tas, ka no rītiem pretī spīd saule un pamanīt šo inspektoru pa tiešām ir grūti.
Ceru, ka šī ekipāža vai tās vadība sadzirdēs un apzināti neveicinās bīstamas situācijas uz ceļa.
P.S. Ja ļoti gribas kontrolēt ātrumu uz Jūrmalas šosejas, likumi taču tagad ir sakārtoti, lai to varētu darīt arī ar fotokameru palīdzību. Nevajag tādēļ tik ļoti riskēt ar cilvēku dzīvībām. Policistiem tomēr nav tik lielas algas...
Tā kā uz Jūrmalas šosejas atļautais ātrums ir 100 km/h vasarā, par 110 km/h diezvai ko var izdarīt...
Bet ir lidotāji, kam ar to nepietiek, tā kā nav slikti, ka tie tiek paķestīti...