batka rakstīja: Ja man butu tik mazi nobraukumi ka fanam,es vispar brauktu ar pieclitrigu amerikani.Kam vajag dizeli ja gada nobrauc mazak par 30000km
Kāda jēga izgāzt par transportlīdzekli milzu naudu, ja maz brauc?
batka rakstīja: Ja man butu tik mazi nobraukumi ka fanam,es vispar brauktu ar pieclitrigu amerikani.Kam vajag dizeli ja gada nobrauc mazak par 30000km
Kāda jēga izgāzt par transportlīdzekli milzu naudu, ja maz brauc?
Siksparnis rakstīja:
VWfans rakstīja:
deksters rakstīja: Tikko atbraucu no Bauskas. Fan, zini, vietām braucu uz 160, jā jā, neģībsti...un tas ir BAUDĪJUMS. Protams tur, kur biju viens uz ceļa. Tālumā auto, pretī nenāk mašīnas, spiežam. Man patīk. Sabiezinās satiksme-atmetam uz 110-120, braucam mierīgi. Ja kāds var pateikt, ka 110 ir ātri, tad nezinu pat, ko viņam ieteikt. Jā, uz līkumaina un bedraina ceļa tas ir ātri, varbūt, n=bet ne uz jaunā 'platā ceļa' posmā Ķekava-Iecava.
Ja par 160 km/h dotu sodu septiņu mēnešu iztikas minimuma apmērā, tas ir, 903 latu apmērā, un Tevis pieķeršanas varbūtība rekonstruētajā Iecavas-Ķekavas posmā būtu būtiska, tad tādi kā Tu ātri taptu ārstēti no bīstamās ātruma pārkāpšanas.
Zini kāpēc Vācijā noņēma uz bāņiem satiksmes ierobežojumus? Lai nebūtu tik daudz sastrēgumu, tā teikt korķu. Anglijā arī uz motorvejiem ofic. ātrums 90- 100 km /st , bet plūsma iet uz 130-150. Un poliči normālos laika un satiksmes apstākļos to pieļauj. Visvairāk avāriju veidojās kad notiek autiņu drūzmēšanās uz ātrgaitas ceļiem.
Mans uzskats ir ja aiz tevis veidojās auto rinda ar drūzmēšanos un Tev priekšā ir tukšš ceļš, tad Tu esi potenciāls avārijas izraisītājs un Tevi ir jāsoda.
Ja rakstīts, ka atļauts ir viens ātrums, bet pieļaj braukt ar lielāku, kāpēc rakstītais noteikums pastāv? varbūt tas vispār ir jāatceļ?
Kamēr cilvēki redzēs un domās tikai par sava auto kapot, nekas nemainīsies. Problēma ir, ka uz ceļa nav nekādas savstarpējas cieņas un izpratnes. Parāk daudzi uzskata "A esmu kruts, drāžu pa šoseju ar 150km/h, "lienu" sastrēgumrindām garām, apstājos, kur nedrīkst, lai čiksai nebūtu tālāk par 5m nav jāvelk sava pakaļa, lienu priekšā pie luksoforiem, jo man vienīgajam jāsteidzās, pārējie bremzes un lohi, lai velkas - braukt ta nejēdz un brauc ar šrotiem".
Reti kurš padomā, ka viņš var kļūt par orgānu donoru, jo gribēja ietaupīt 15 min ceļā no Rīgas līdz Daugavpilij....
UncleSEM rakstīja: fūrēm ir šaibas ,kuras ieraksta visus ātrumus ar kādu ir braukusi ,tādeļ tie brauc precīzi ar 90 ,tas ka Tev rāda 85 ir Tava tehniska problēma .
sūdīgāk ie kad tāda fūre ar iestatīto max ātrumu90 km/h sāk apdzīt un ātrumu nepalielina kaut tu viņai purnā ej !!!
Nu tad vēl jo vairāk, ko var ņemties. Ja fūre brauc ar maksimālo atļatuto ātrumu, nevienam nav ne tiesiska, ne morāla pamata prasīt lai tā brauc ātrāk...
Visas problēmas sākas ar to, ka ir viepārpiņemts neievērot normatīvos aktus, šajā gadījumā Ceļu satiksmes likuma un 2004.gada 29.jūnija Ministru kabineta noteikumu Nr.571 „Ceļu satiksmes noteikumi” prasības.
Es nedomāju, ka fūres šoferis speciāli brauc lēnāk par 90 km/h. Nav jau tā kā viņš noteikti grib vēlāk tik mājās. IEpējams, viņa tranportlīdzeklis ātrāk ar kravu ātrāk neiet...
Vispār, ja atļautais ir 90 km/h, fūre iet uz 85 km/h, man liekas iekļaujoties noteikumu prasībās nemaz nevar apdzīt....
VWfans rakstīja:
casuss rakstīja: VWfans rakstīja: casuss
Kāds Tavai Merivai dzinējs? Vai ir kondicionieris vai klimatkontrole?
.....dzinējs 1,6....bez klimat.k. un kond.
Vai bez kondicioniera vasarās nav karsti?
Man patīk šis jautājums...Naivs savā vienkāršībā...
p.s.izmaksas palielinās, jo par nakts darbu - darbu, kas tiek veikts no 22.00-6.00, ir jāmaksā piemaksa Darba likumā noteiktajā apmērā un kārtībā
Jāņem vērā, ka fūres brauc caur LV ne tikai tranzītā, bet veic arī iekšzemes pārvadājumus. Ja pārvadājumi tiks atļauti tikai naktī, tas palielinās transporta izmaksas, kas izraisīs vispārēju cenu kāpumu.
Cik esmu dzirdējis, bieži vien fūres izvēlas labprātīgi brakt pa nakti, jo tad vielie netraucē braukt...
Man personīgi fūres pārlieku netraucē uz ceļa... Parasti viņas brauc pietiekami ātri, lai nepieciešamības gadījumā varētu dažu km nobrakt tās aizmugurē un droša iespēja apdzīt agrāk vai vēlāk rodas....
spoguļus uz TA iešanu aizņēmās no kaimiņa kadeta
Ideots rakstīja: a kas ir nafigators:/ no kurienes jams uzradās?
Viņa pamatskolā datorklasi ar i-netu ierīkoja. Tā nu viņš katru starpbrīdi spraucas tur iekšā ......
Nevajag skatīties un satraukties par šādiem sviestainiem pasākumiem
theerny rakstīja: Kolēģei kautkur daugavpils pusē vakar pa nakti nomira autiņš, dēļ ģeneratora kirdika.
Atvilka no latgales plašumiem uz bensonu pa 200Ls , tagad piedāvā pa 580+darbs+10dienu gaidīšana nomainīt. Garantijas vairs nav, tāpēc jautājums - vai ir kāds cits kantoris kur var par saprātīgākām cenām palīdzēt?
200 LVL par vilkšanu????
tas ir iemesls pārdomām, vai izvēlēties auto ar automātisko kārbu....
Par spuldzīšu maiņu - vienreiz mainīju priekšējo. Secinājums - Opelim ir ērtāk, bet šim arī var pats nomainīt.
Lietoju 2004.gada Xsara. Tas nav no jaunajiem modeļiem kā zināms. Esmu nobraucis ~ 6000 km kopš nopirkšanas. Nekādu sūdzību nav. Vēl pagaidām ir garantija. Nekādas darīšanas ar VEHO nav bijušas.
Novērojumi/bažas:
1)Kad auto kļūs vecāks, varētu grabēt plastmasas;
2)Varētu būt dārgi remonti, it sevišķi ritošajai daļai, bet tas mani īpaši neuztrauc, jo paredzams, ka ar to tiks nobraks aptuveni līdz 100 000 km odometra rādījumam;
3)Tā kā auto aprīkots ar automātisko pārnesumkārbu - to nevar nosaukt par ekonomisku - 8 l/100km (benzīnmotors 1.6.)
4)Nepatīk, ka rezerves rats novietots apkakšā mašīnai nevis bagāžnieka grīdā. Ja rats ir pieejams no iekšpuses ap to var ērti novietot reti vajadzīgus sīkumus- trosi, vadus u.c.
5)Oriģinālais maģis diemžēl nepazīst MP3 formātu;
6)Salonā ir vairākas ērtas kastes, kur var noviet dažādus sīkumus.
7)tā kā auto ir aprīkots ar priekšējo lukturu mazgāšanas funkciju, patērē daudz logu mazgāšanas šķidruma;
Paceļot motora pārsegu atklānas savādāks skats nekā pierasts;
9)Man vietas iekš auto pietiek. Bagažniekā var ērti ievietot arī bērnu ratiņus;
10)Salons pietiekami ērti transformējas, lai vestu lielākus priekšmetus;
11)Cenas - kvalitātes attiecībā ir o.k. Par tādu naudu kā nopirku šo varēt nopirkt 5 gadus vecākus audi.
12)Komforts - subjektīvi man pietiek.
LABINAIS rakstīja:
nomiks rakstīja:
LABINAIS rakstīja:
ja nav noslēpums cik tas prieks tef sanaaca un varbuut meenesha maksaajums? a to saak man sapnju burbuulis pliist ka nevareeshu savilkt galus
Tas jautājums kam adresēts?
Ja man, tad mans FR-V iegādāts, izmantojot operatīvo līzingu uz 60 mēnešiem (atlikusī vērtība 35%). Pirmo iemaksu neveicu vispār, jo vēl nebija nopārdots Picasso. Šobrīd mēneša maksājums ir EUR 257,- jeb aptuveni Ls 180 (atkarībā no EUR kursa), bet, kad iemaksāšu par Picasso saņemto summu, tad domājams, ka mēneša maksājums būs ap EUR 200,-.
ta tef sanāca 0% pirmaa iemaksa ja? jeb tu vin ju kauitkaa atliki? bet tas cipars ir patiikami dzirdams
ņem vērā ka tas ir operatīvais nevis finanšu līzings
nomiks rakstīja:
LABINAIS rakstīja:
ja nav noslēpums cik tas prieks tef sanaaca un varbuut meenesha maksaajums? a to saak man sapnju burbuulis pliist ka nevareeshu savilkt galus
Tas jautājums kam adresēts?
Ja man, tad mans FR-V iegādāts, izmantojot operatīvo līzingu uz 60 mēnešiem (atlikusī vērtība 35%). Pirmo iemaksu neveicu vispār, jo vēl nebija nopārdots Picasso. Šobrīd mēneša maksājums ir EUR 257,- jeb aptuveni Ls 180 (atkarībā no EUR kursa), bet, kad iemaksāšu par Picasso saņemto summu, tad domājams, ka mēneša maksājums būs ap EUR 200,-.
Kāds nobraukuma limits?
Tas, ka ģimenē ir bērns nepieciešams minivens, ir steriotips. Bērnu ratus un sēdēklīti var ielikt jebkurā vidējās klases auto. Ja nu vienīgi nenopērk galigi kreisus ratus............
nomiks rakstīja:
kolumbs rakstīja:
Tu pieej pie katra FR-V un iesper pa riteni, lai pārliecinātos vai tas ir īsts vai tev tikai rādās
sarunāc
Vai vēl labāk - līdz dabūj savu FR-V pārvietojies tikai kopār ar pavadošo personu (kādu pratīgu vīru, piemēram -VW fanu) un par katru redzamo FR-V paprasi arī viņam, vai viņš redz to pašu ko tu.
nomiks rakstīja: Pat Olainē pastāvīgi sanāk novērot 3 FR-V. Arī šodien gāju pusdienās uz Vecrīgu un pie McDonalda, kur gājēju pāreja, viena aiz otras brauca 3 FR-V - viena šampanieša krāsā, viena sarkana un viena melna. Pāris mirkļus vēlāk garām aizbrauca vēl viena tumši zilā krāsā.
Jau teicu, ka šāds novērojums iespējams ir radies, jo pastiprināti tiek pievērsta uzmanība šiem auto.
Arī Picasso agrāk škita retāk pamanāmi. Tagad pie mana darba aš divi gabali (100 m rādiusā) stāv, pie tam viens ir identisks manējam - jūras zaļajā krāsā un ar dīzeļmotoru!
Tu pieej pie katra FR-V un iesper pa riteni, lai pārliecinātos vai tas ir īsts vai tev tikai rādās
Baltikumā var pirkt OCTA - reāli lētāka nekā citur...
Par KASKO - mana pieredze ir tāda, ja nav īpaša vēlme pēc kādas konkrētas apdrošināšanas sabiedrības, jāizmanto brokeru pakalpojumi. Piedāvājumi atšķiras pat par 150 LVL.
Es sadarbojos ar šiem brokeriem:
www.aa.lv
nomiks rakstīja:
protams rakstīja:
Tu maz zini cik tuvu tam busam ir jābrauc lai tas realizētos?Kur tādas gudrības tauta sarok?Maksimāli metru bampers no bampera,tad ir aizvējšs.
Praksē ir pierādījies, ka, ja kādus 10 netrus priekšā brauc kāds mikroautobuss, tad mana Picasso degvielas patēriņš sanmazinās aptuveni par 1 l/100 km. Ja Mikrouatobusa vietā ir lielais autobuss vai fūre, tad pat kādu 1,5-2 l/100 km.
Bet, ja sēž astē kādus divus metrus aiz priekšā braucošas fūres (ļoti neprātīgs gājiens, betr eksperimenta nolūkā tika pamēģināts), tad, braucot uz 85 km/h Picasso degvielas patēriņš bija 2,3 l/100 km.
Vai šie eksperimenti ir veikti izmantojot kruīzkontroli?
Ja nē- tie var nebūt objektīvi - kāja sašūpojas uz pedāļa
Ja sanāks laiks, pamelēšu NAIS vai saeima.lv attiecīgos grozījumus mēģināšu saprast, kas tika grozīts un kas būtu slikti, ja likums šādā redakcijā stātos spēkā.....
NEz cik no tiek kas ir parakstījušies par referendmu, ir izdarījuši to, ko es gatavojos darīt ?
Manuprāt, 98% iedzīvotāju nav sapratuši, par ko īsti iet parakstīties...
Es nesaku, ka ir labi vai slikti iet parakstīties, bet tiem, kas iet parakstīties, būtu jāsaprot, par ko parakstās....Pašlaik tas ir kā nevardarbīgais protests....
VIECYS rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Tikko no Vācijas reizēm ir sliktāk nekā tikko no Lietuvas. Pats zināju kādreiz vienu auto dzinēju, kurš dzina auto no Vācijas un sēžot uz robežas aiz neko darīt jauca visiem pēc kārtas paneļus un kruķīja odometrus.
Vācijā attin kiļus pārdevēji(izņēmums,ja no īpašnieka rokas nopērc).Senāk gan tina dzinēji.
Tas nozīmē, ka pieaudzis servisa līmenis - nav pašam auto atdzinējam jātin
Napalms rakstīja:
kolumbs rakstīja:
Nez kas pērk it kā vieglo auto, kas pēc ārējā lieluma ir gandrīz tik pat liels kā smagā automašīna GAZ?
A Tu vienreiz izbrauc ar džipu, tad sapratīsi. iespējams, tas tev būs atklājums, ka kupenu var ne tikai apbraukt, bet pārbraukt tai pāri. Un pār grāvi, ko nevar pārlēkt, var ērti izbraukt vienkārši sabloķējoties un ieslēdzot pazemināto.
Nu ja ar auto ir jāiebrauc purvā, varbūr ir arī o.k.
Man braucot ar parastu auto nekad nav bijušas problēmas ne iebraukt mežā sēnēs, ne ziemā pa sniegu pabraukt...Tā kā apšaubu šādas funkcionalitātes nepieciešamību....
Varbūt auto ir komfortabls, tāpēc arī ir kas viņu iekāro....
VWfans rakstīja:
kolumbs rakstīja:
batka rakstīja: Ja man butu tik mazi nobraukumi ka fanam,es vispar brauktu ar pieclitrigu amerikani.Kam vajag dizeli ja gada nobrauc mazak par 30000km
Kāda jēga izgāzt par transportlīdzekli milzu naudu, ja maz brauc?
Pa astoņiem gadiem gan salasīsies savi 130-140 tūkstoši km. Un tad jau 1,3 CDTI būs atmaksājies, salīdzinot pat ar 1,4 litru benzīnnieku, kurš tad, kad es pirku auto, bija par 1200 eiro (840 latus) lētāks nekā 1,3 CDTI. Pašlaik uzkrātais ietaupījums ir 189 lati - salīdzinot ar degvielas izmaksām, ja būtu pircis 1,4 litru benzīnnieku.
Fan, jautājums nebija tev, bet gan par to, kāpēc pirkt darg amerikāņu auto, ja maz brauc...
Merivu nevar uzskatīt par dārgu, bet te gudrinieks, teica, ka ņemtu 5 L amerikāni, ja maz brauktu...NEz cik tad tāds jauns vispār maksā?