Nākotnē, iespējams, par riepu spiedienu vairs nebūs jāuztraucās
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nākotnē, iespējams, par riepu spiedienu vairs nebūs jāuztraucās
Būtu uzbūvēts Z šķērsojums, tāda iespēja būtu.
Ar mīksto ir bijusi pieredze Tallinā svētdienas rītā. Rezerves ritenis bija, bet nebiju drošs par tā stāvokli, lai brauktu 300km atpakaļ un nepaliktu nekurienes vidū, tāpēc gribēju salabot pamatriteni. No taksistiem uzzināju, kur atrodas strādājošs serviss un tur arī salaboju.
Mana pieredze, ka gadiem var nekas nenotikt un var arī 2x nedēļā. Loģiska izskaidrojuma nav.
Interesantākais, ko nācies redzēt riepā, sieva bija noķērusi MB plastmasas trijstūra zvaigzni. Kamēr nebija izvilkta, nevarēja saprast, kas tas ir, izskatījās pat pēc speciāli gatavota dzelkšņa, bet laikam tomēr stulba sakritība, jo nav tā zvaigzne nemaz tik cieta, lai ar to domātu caurdurt riepu.
Ja nemaldos, tad līdz 15km/h viņš nestrādā. Katrā ziņā korķī var līst priekšējam pakaļā un viņš neko nesaka.
Nu jā, mums te raidījums par adaptīvo.
Ar tādiem iestatījumiem būtu lielāks čakars, kamēr atradīsi īsto saglabāto. Var jau tāpat ar pogu uz stūres piekoriģēt vajadzīgo ātrumu. Arī parastajiem, ne adaptīvajiem, kruīziem nav tas jāslēd ārā un jāslēdz iekšā pa jaunu, var piekoriģēt ātrumu ar kloķi piestūres, tikai adaptīvajam to var izdarīt daudz precīzāk.
Katram ražotājam gan jau ir sava izpratne, par nepieciešamajiem attālumiem. Ar Hondu ir diezgan grūti ar kruīzu apdzīt uz šosejas ar vienu joslu katrā virzienā, pārāk ātri sāk bremzēt. Tad jāņem talkā gāzes pedālis.
Domāju, ka tad arī kruīzs liek pa mēmajiem.
Kad tikko sāku iepazīt ACC, situācijās, kad redzu, ka priekšā būs jābremzē, pāris reizes sanāca nospiest bremzi brīdī, kad kruīzs pats sāk bremzēt. Rezultātā sanāk bremzēt vismaz ar dubultu spēku, kā nospiests pedālis, pasažieri jau sāk spiesties jostās.
Es braucu ar mazāko iespējamo distanci, tas pie 100km/h ir aptuveni 60m. Lielākiem ātrumiem vairāk, mazākiem mazāk.
Pēc priekšā braucošā paātrināšanās, mazliet ir aizture, ar radaru iegāzt nesanāks.
Ja šķirbā kāds ielien, nekas traks nenotiek, mašīna pamazām iebremzē un atjauno distanci.
Man Hondai tas frukts ir, saucās CMBS, VW gan jau savādāk. Tas funkcionē neatkarīgi no tā, vai ACC ir ieslēgts vai nav. Pārāk tuvu pielienot, tiešām palīdz, bet citreiz traucē. Piemēram, kāds griežas pa labi un es redzu, ka viņš iegriezīsies un man pat nevajadzēs ātrumu samazināt, bet mašīna sāk bļaut, reizēm pievelk jostas un pat sāk bremzēt. Ja gadās nedaudz lielākā ātrumā braukt no D tilta lejā uz Slāvu apli pa otro joslu, pirms paša apļa arī bļauj, jo pretī ir barjera, ko mašīna uzskata par šķērsli. Citreiz sanāk situācija, ka mašīna nobļaujās, es iebraucu jau aplī, bet mašīna vēl nedaudz piebremzē.
Kādreiz jāmēģina notestēt pret kaut ko lielu un mīkstu - apstāsies vai nē?
ezis71 rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Tā gan ir. Par laimi, lielākā daļa to palīgierīču ir noderīgas, palīdzot braukt vieglāk, patīkamāk. Piemēram, agrāk nepatika adaptīvā kruīzkontrole - tagad apgalvotu, tā ir viena no labākajām ekstrām, kas pieejama Braukt gan es gribu pats, nevis uzticēt 100% tehnikai visu.
Tā kā ārpus pilsētas pārsvarā braucu ar kruīzu tad adaptīvā būtu man ļoti noderīga,cerams kad nākamajā autiņā tāda būs.Bet viena no labāka štellēm ir aizmugurējie parkošanās sensori,tie ļoti noderīgi tumšajos,slapjajos vakaros.
Kopš man ir adaptīvā, kruīzu izmantoju daudz biežāk. Īpaši ērti, ja priekšā gadās kāds, kas +/- brauc man vēlamajā ātrumā. No Ventspils gandrīz visu ceļu atbraucu nepieskaroties pedāļiem, apdzīvotās vietās ātrumu manā vietā samazināja priekšā braucošais
Par sensoriem vēl labāka lieta ir kamera, vienīgi varbūt nedaudz notrulinās izjūtas un bez tās jau būtu grūtāk.
P.S. Kaut kā man nesanāk normāli ielikt bildi no inbox. Ja kopē adresi, kas beidzas ar .jpg, www.iauto.lv says: Šāds attēls neeksistē!
Varbūt kādam interesē plastmasas atgriezumi? Pārsvarā PE, bet ir arī citi materiāli - PA, POM u.c.
Pie labas gribas var šo to noderīgu izgatavot, kā arī labs materiāls, uz kā trenēties frēzēt vai virpot.
content5-foto.inbox.lv/albums/u/uggga/opel/IMG-1983.sized.jpg?1509362474
content5-foto.inbox.lv/albums/u/uggga/opel/IMG-1985.sized.jpg?1509362501
Ja nevienam nevajag, viss nonāks Getliņos.
Pašizvešana Austuves 3a (Krasta 99a)
29436497
Atkal sakrājušās paletes. Pārsvarā lielās - 1,5x3m, 1,25x3m, 1x2m, pa kādai 5m un 6m garai. Tāpat ir čupa ar visādiem palešu galiem, ko var malkā izmantot. Kādam vajag?
Pašizvešana no Austuves 3a (Krasta 99a).
Tel. 29436497
Es autorei ieteiktu paskatīties Honda Cr-v. Pameklējot var atrast labi uzturētus labi aprīkotus Executive komplektācijas eksemplārus.
Man arī vienu laiku bija 1. Outlanders. Par bremzēm sūdzēties nevarēju, bet patēriņš tiešām nekāda medusmaize nebija - vidējais no 13 līdz 17l gāzes. Pārsvarā gan man stumdīšanās pa Rīgu sanāk, bet uz šosejas arī mazāk par 10l grūti bija dabūt.
Pašam nekādi īpaši interesanti notikumi ar CP nav bijuši.
Vienreiz braucam ar sievu (sieva pie stūres), apstādina no aizmugures,
"Jus tur un tur veicāt neatļautu kreiso pagriezienu"
"Mēs tur nemaz nebraucām!"
"Aiziešu pārbaudīt"
Atnāk atpaķaļ, "Jā tiešām, tas bija kaut kāds BMW. Laimīgu ceļu!"
Ļoti aptuveni, mēnešus neskaitot, bijušie 3, 3, 5, 2, 2, 1 un patreizējais 0,5.
Es tomēr netieku.
Man viņas nāca komplektā ar mašīnu, praktiski jaunas 15.gada riepas ar 9,5-10mm protektoru. Ja būtu jāpērk, ļoti iespējams tādas arī pirktu, šefs jau pagājušo sezonu ar tādām brauca, neko sliktu nesaka.
Es arī šodien uzmaucu ziemas tupelītes, gandrīz vai jācer, ka būs sniegota ziema, jo pirmo reizi man ir skandināvu tipa ziemenes - Geolandar I/T-S.
Līdzīgu situāciju esmu piedzīvojis. Gadus 12 atpakaļ pirkām darba Civic, nepilnus 3g vecs. Tika pārdots tāpēc, ka vīrs bija apsolījis katrus 3 gadus jaunu mašīnu. Mašīnai nebija absolūti nekādas vainas, pat pēdējo apkopi pie Bensona izgāja un apmaksāja, kad jau praktiski bijām vienojušies, ka ņemam to mašīnu.
Tamlīdzīgus labus eksemplārus var atrast, tikai tas visdrīzāk nebūs ātri un arī ne lēti, salīdzinot ar “līdzīgiem”.
Max ātrumu esmu mēģinājis tikai savai pirmajai mašīnai, Ford Escort ‘91.g. ar 1.4 motoru. Pēc papīriem 157km/h bija jāiet, līdz 150 pēc spidometra tiku, vēl mazliet rezerve palika, bet nebiju drošs, ka priekšā nav CP.
Ar citām īsti pat nav bijusi doma, ka vajadzētu mēģināt max izspiest. Patrakošanai reizēm mēdzu aizbraukt uz ziemas trasi paslidināties.
Tas, ka visa tilta izpildījums nav tas labākais, skaidrs, bet kas ir mainījies šonedēļ? Iepriekš tamlīdzīgi korķi tajā vietā bija tikai avāriju gadījumā, bet šonedēļ visas 4 darba dienas.