Šonakt Mārim uzmācīgi piedāvājuši mainīt identitāti
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Šonakt Mārim uzmācīgi piedāvājuši mainīt identitāti
Atbalstu velooctas nepieciešamību. Un nevajag jau viņu siet pie konkrētā velosipēda, var piesiet pie vadītāja.
Vēl arī ērtāka bērnu piesprādzēšana aizmugurējā beņķī.
Neesmu pārliecināts, bet šķiet, ka darbojas gan, vismaz uz tiem, kas nebrauc pie biļešu automātiem.
Ceru, ka nebūs, bet, ja būs, tad vajag iespēju pāriet uz pilno versiju. 99% mobilo lapu versijas kaitina.
Piedod, ja kļūdījos, bet kaut kā nenopietns jautājums izklausījās, pie tam no sievietes puses.
mitsubishiclub.lv/forum/viewtopic.php?t=547&start=0
Šeit tā diskusija
Konkrētajam eksemplāram pēdējos 13 gados TA ar pirmo reizi izieta tikai 5 reizes, lai arī nobraukumi ir ļoti mazi, tā kā visdrīzāk viņam birst viss pēc kārtas tikai pieskaroties.
AntrasKalninas25 niks un jautājums man ļoti atgādina AnnaKarkls, kas mums kādreiz bija Mitsubishi klubā, kura bija skolotāja, kurai mīļākais uzdāvinājis Evo, bet viņa nevar atļauties liet benzīnu, tāpēc vēlas noskaidrot, vai var liet dīzeli, jo to patērē mazāk, jo motors viņai tāds pats kā fizkultūras skolotāja Fordam - 2l un ar turbīnu
650 rakstīja: Es tavā vietā šito būtu priekš sevis itin skurpulozi papētījis.Riepas,sava rīcība,un kas konkrēti tur bija uz ceļa virsmas.Varbūt tur tie malāstāvētāji uzpīpēja pēc kaut kāda līdzīga pārzīvojuma tieši tur
Toreiz braucu ne ar savu mašīnu, praktiski ar tādu pašu kā pašam bija tajā laikā, tikai pāris gadus jaunāku un ar savādākām riepām, bet ne sliktām - otriem Graspikiem, ja nemaldos.
Malā visdrīzāk stāvēja kaut kādu mežstrādnieku mašīnas.
Tagad nāksies šo mašīnu atstāt līdz nākšajai ziemai un jānopērk vēl viena ar vasaras riepām.
Man vienreiz līdzīgi sanāca ziemā uz šosejas ar ~110km/h. Ar priekšpiedziņu mēģināju tikt līdzi Subāriem, pēc kaut kāda kukuržņa pakaļa aizgāja pa priekšu, bet izdevās savākties, visdrīzāk tāpēc, ka tajā laikā diezgan regulāri vizinājos ziemas trasēs un šis tas jau iedzīts līdz automātiskumam. Interesantākais, ka visa šoseja bija tukša, bet tajā vietā kur sanesa, stāvēja 2 mašīnas, vienā brīdī likās, ka lūžņu kaudze neizbēgama
Ja vien nevajag attēlā neredzamās mājas pagalmā
Pa retam gadās, ka stāv pat līdz Krustpils ielai, tikai tur sajaucās tie, kam vajag uz D tiltu un tie, kam vajag uz Piedrujas vai Dārzciema.
Nezinu vai te jau pacēla jautājumu par pareizu/pieklājīgu izbraukšanu no pilna apļa, slinkums visu pārlasīt.
Tātad, pieņemsim ieraucu Slāvu aplī no Krustpils ielas, man vajag uz D tiltu, bet tur jau pamatīgs korķis un rinda pirmajā joslā stāv 2 - 3 iebrauktuves tālāk. Kā rīkoties(rīkojaties) - stāties rindas galā un traucēt citiem, kam jānogriežas ātrāk vai pa 2. vai 3. joslu aizbraukt maksimāli tālu un līst rindas priekšā?
Saprogramēti saullēkti noteikti nav. Gaismas automātiskās? Kā displejs uzvedās, ja gaismas nav ieslēgtas?
Ļoti iespējams, ka viņš ir vienkārši sajūgts ar gaismām - deg, tātad nakts, nedeg - diena. Piemēram Galantiem tā darbojas pulkstenis, ko pie mums ar ieslēgtām gaismām dienā praktiski nevar redzēt. Risinās vienkārši atvienojot vienu kontaktu.
Nav mans lauciņš, tāpēc arī prasu.
Jaunpienācējs topā skaita ziņā vai % pieauguma ziņā?
Statistiku, kā zināms, var grozīt, kā vajag.
Kā jau teicu, mazliet par šerpu tie %, bet tālu no patiesības nav. Ja pareizi atceros, nomikam CR-V maksāja 666 EUR/mēn. ar visām apkopēm, remontiem, līzingiem, degvielu utt.
10gadīgs par 10% no jauna cenas mazliet par šerpu izklausās, realitātē kādi 15% varbūt ir.
ezis71 rakstīja:
DidzisKalnietis rakstīja: Formāli ņemot - krustojums, neformāli ņemot - kārtējā vieta, kur ieinteresētajiem dienestiem iekasēt, jo izskatās, ka brauktuve tur gana plata, pa joslu gar pašu apmali neviens tāpat nebrauc, nevienam stāvošie auto šajā vietā manevrēt netraucē.
Tas tāpat kā ar māju pagalmiem kur pašvaldības policija ierodas vienreiz gadā bet pēc idejas viņi varētu to darīt katru nakti.
Uz pagalmiem un citām privātām teritorijām viņi ierodas, kad tos kāds izsauc.
Es arī pa ausu galam SWH autoziņās dzirdēju. Plus vēl tiem 4ciparu sodiem, tiesības nost līdz 5 gadiem, tāpat, atkarībā no pārkāpuma smaguma. Tā kā tur būs tagad jādomā, kā braukt.
Interesanti, citreiz pēc enter teksts pazūd
Pirmais jautājums, kas man radies: ja iedarbinātai mašīnai atver vadītāja durvis, atskan pretīgs pīkstiens un displejā parādās bilde, ka vadītāja durvis atvērtas. Tāds pats pīkstiens reizēm man atskan braucot, bet nekāda bilde neparādās. Ko tas varētu nozīmēt?
Kad pirmo reizi to pīkstienu dzirdēju, biju uzsācis pārkārtošanos, kad vēl aklajā zonā bija mašīna, tāpēc padomāju, ka tas ir aklās zonas brīdinājums, bet neesmu 100% drošs, ka mašīnai tas vispār ir. Pēc tam tāds pats pīkstiens ir atskanējis vienkārši braucot, šorīt pat uzsākot braukt. Ir kādas idejas?
P.S. Pacients 2007. gada, tas, kurš 3. CR-V.