Pirmais, 2004.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pirmais, 2004.
Es esmu maksājis gan pa ceļam uz CSDD, gan jau pēc dokumentu pārrakstīšanas, kā jau aansis saka, viss atkarīgs, no personiskajām attiecībām.
Ja ar bankas pārskaitījumu, var taisīt depozīta kontu, vai kā tas saucās, kad nauda no pircēja tiek atlikta speciālā kontā un pārdevējs pie tās tiek tikai tad, kad mašīna pārrakstīta, bet tas visu procesu sarežģī un sadārdzina, bet ir risinājums īpaši ietiepīgiem pircējiem/pārdevējiem.
Brīnos, ka vēl nav ieteikuma izmest gāzi un ielikt ratu tam paredzētajā vietā ![]()
Ar to cīsiņu es netaisos braukt ikdienā, tikai ārkārtas gadījumos līdz riepu servisam.
Pēc testos redzētā, putas nevieš uzticamību.
Pēc manas pieredzes, nekas daudz 10 gados nav mainījies, varbūt visa procedūra kļuvusi ātrāka. Tagad arī nav iepriekš kasē jāmaksā par pakalpojumiem, ja maksāsi ar karti - uzreiz uz otro stāvu un pie operatora visu nokārtosies/ nomaksāsi.
Ja neskaita jaunumu - iespēju pārreģistrēt attālināti, ko vēl neesmu līdz galam sapratis, tad pārrakstīšana no fiziskās fiziskai ir pavisam vienkārša, ja abi īpašnieki ir uz vietas.
Ja pārdevējs nav līdz, tad vajag rēķinu-uzziņu, ko var uzrakstīt arī darboņi automašīnā pretim csdd durvīm. Tad uz numuru salīdzināšanu blakus mājā un var doties piereģistrēt uz sevi.
Paldies vēlreiz arī no manis! Pašam necerēti augsts rezultāts, nemot vērā, cik sen nebiju spēlējis un fizisko bojājumu metamrokai
Līdz ar to arī necerēta balva ![]()
Gan jau siksnas sensors pīkst
Cik ir sanācis ar tādu braukt, sajūtas savādākas - plašuma sajūta. Var jau būt, ka pierod un sanāk nasing spešal, bet pirmais iespaids ir patīkams.
Bija plānots šodien iet, bet sanāca, ka jāstrādā, tāpēc atdevu savus ielūgumus interesentam.
Man turās gan telefonā, gan pc.
Es arī gribu ielūgumus ![]()
Es arī piedalos.
Pēc iepazīšanās ar CSDD birokrātiju un nepieciešamajiem papīriem, ekspertīzēm utt., diez vai vairs gribēsies kaut ko tādu darīt.
600 jau būtu pa lēto, esmu dzirdējis, ka 3k, tāpēc atmaksāties var tikai komercauto ar ļoti lieliem nobraukumiem.
Atcerējos un ar interesi pārlasīju savus piedzīvojumushttp://www.mitsubishiclub.lv/forum/viewtopic.php?t=3857&postdays=0&postorder=asc&&start=0
Pirms nepilniem 4 gadiem utilizēju savu sadauzīto Galantu. Kur nodot, nedaudz pētīju internetā. Dažiem kantoriem bija rakstīts, ka pieņem uz svara, bet par katru trūkstošo agregātu (motors, kārba, ģenerators utml.) atņem 10%. Tādiem skaidrs, ka nevajag neko ņemt nost.
Citi atskaita % par palikušo nemetālu.
Paliku pie tā, ka praktiski visu izjaucu, notirgoju tirgojamo (šis tas pat vēl ir palicis), noskrūvēju visu nemetālu, ieskaitot griestu apšuvumu utt, palika gandrīz tikai virsbūve, un aizvedu uz Tolmetu. Toreiz dabūju nedaudz virs 100Ls, tagad summa ne tuvu nebūs tāda. Kopā ar apdrošināšanu, saņēmu gandrīz uz pusi vairāk, kā būtu tirgonis nesistu, bet noņemšanās baigā, kamēr visu izjaucu, turklāt bez īpašām mehāniķa iemaņām un bez speciāliem instrumentiem.
Atbilde ir VIN numurā.
Man arī ir Yuasa, bet, tā kā ikdienā sanāk 5 starti uz 15km, šobrīd otro ziemu pats neizvilka, nācās uzlādēt.
Komplektā vēl vajadzētu aizliegt atbrīvoties no vēdergāzēm un publicēt to vielu sarakstu, ko idejas autori lieto.
Ja negadīsies kāds forsmažors, es piedalos.
Man vairāk par Hello! linkā neatverās ![]()
Ilūkstes iela, pīķa stundās daži posmi pārtop par 2 joslām vienā virzienā, lai arī sazīmēta ir viena.
Gāze nav benzīns, tik precīzi tik nelieliem attālumiem rēķināt nevar, jo katru reizi balona pilnības pakāpe nedaudz atšķirsies. No kāda 1k km jau varēsi precīzāk tautu informēt par sasniegumiem ekonomijā ![]()
Ssā redzēju, ka dārgi, ebay arī tikai pa 120$ manīju, gribās lētāk