Nopulēju savu 11 gadus veco braucamo (tiesa gan pie cita meistara). Teikšu kā ir - ir vērts ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nopulēju savu 11 gadus veco braucamo (tiesa gan pie cita meistara). Teikšu kā ir - ir vērts ![]()
Pirmais rakstīja:
Seene rakstīja:
mansotraises rakstīja: dažādi ir cilvēki. zinu vienu sevišķi smagu gadījumu, kad cilvēks brauca gaisa filtru uz dīlerservi mainīt...
čoms arī no sērijas, ka varot tajā laikā vairāk nopelnīt. Tikai viņš aizmirsa ierēkināt ceļā korķos pavadīto laiku un patērēto degvielu un to ka par 5min darbu no viņa paņema kā par 1/2h.
Drusku ir jāsaprot kāpēc tu brauc uz servisu. ja brauc un saki man lūdzu apkopīti, tad iespējams ka tev nomainīs visu ko, tikai ne to kas ir beigts. Jo tas beigtais neietilpst apkopītē.
Tas protams neattiecas uz pārbaudītiem meistariem, servisiem un sava amata fanātiem. Tie nemainīs to, kas nav jāmaina, un nesipīs tev prātu, ka pusauto ir beigts.
Bet, lai brauktu mainīt lampiņas, gaisa filtru vai logu šķidrumu... nu kaut kā nelīmējas man tas.
Ja mazliet padomā - līmējas gan. Tev mājās ir gaisa filtrs? Man nav. Un jas saskaita kopā laiku, lai to iegādātos un nomaiņu (manam auto tas ir pieejams no apakšas), ātrāk un vienkāršāk ir aizbraukt uz servisu. Logu škidrumu, protams, ieleju pats, bet papildināt eļlas līmeni braucu uz servisu (vai pareizāk sakot iebraucu, kad snāk pa ceļam) - jo nav jāsatraucas par eļļu saderību un lētāk arī sanāk. Ja jāielej ~0.5l - nopirkt var tikai litru, kas maksā ~6Ls, bet serisā pielies ar visu darbu par 5.
tev ir audī??????
tā ir vienīgā man zināmā marka, kurai jāpielej eļļa starp maiņām....
Paskaties parakstu
Ne Makreja piemiņai, bet arī smuks salidojums bijis www.lancerregister.com/... ![]()
opelis rakstīja:
modena rakstīja: Kad būs saskarsmē LVCeļos ar atbildīgajiem par plānošanu un prognozēšanu - tad sapratīs... tici man - Šlesers kaut arī ir lieks prikolists- bet viņš to pensionāru kantori vismaz piespieda kaut ko plānot.... lielākā mērogā...
Kad mēģināju kādai isai nozīmīgais šosejai izbīdīt labāku variantu - tad atbildīgie teica ka nah.... ja pie noteikta noslogojuma robežojas divjoslu un divbrauktuvju ceļš..... un kad skaidri zini - ka divbrauktuvju ceļš būtu ar perspektīvu uz 50 gadiem.... bet divjoslu ceļš - uz 15.... bet tev saka- ka vot kad tajā čuhņa intensitāte būs pie 80% no ceļas caurlaides spējas.... kaut jau pie 40% uz katra otra kilometra ir pa statistikas līķim.... tad ko var teikt....
Serbijā patika tas - ka redzēju vienu no idējam ko varētu pie mums īstenot... baigi labi uzlaboja satiksmi.... + deva psiholoģisko atslodzi.... savukārt pie mums ir ceļš bez perspektīvas- kad nervi netur, cilvēks noraujas... iet uz risku un notiek CSNg....
Visbēdīgākais.... ka atšķirībā no mums, grieķi tais pa max tur kur var un kur nevar atstāj divjoslu.... bet pie mums divbrauktuvju netaisa kamēr visā posmā nespēj tādu izbūvēt....
Domāju, ka LV ļoti labi derētu ceļi kā Zviedrijā- ar trim joslām ar reverso vidējo joslu. Izbūves izmaksas gandrīz tādas pašas kā patreiz, būvējot poļu tipa ceļus ar platajām nomalēm...
LV uz tādiem ceļiem nespētu lasīt kopā purns-purnā salikušos, jau uz 1,5 joslu Via Baltica regulāri tādus var redzēt.
Es tā arī nesapratu, pārdevējs sevi slavē, cik labi mašīnu kopis vai sūdzās, kāds tas fords s_ds un bieži plīst?
snow rakstīja: chomam i tads verkjis un braucot mierigi videjais paterish i apt 11-12/100
Tas laikam kādā eko sēņmīļu režīmā. Čomam bij kādu laiku tāds lietošanā, vidēji ap 15l grozījās.
nu bet tad būtu vēl jāiepērk aparatūra par ntiem k Ls, lai pēc datubāzes varētu atpazīt šoferi. Un vēl laikam daļai šoferu ir tiesības ar līmēto fotogrāfiju, kurus nevar atpazīt.
P.S. Ko normālās valstīs dara gadījumos, kad fotoradars fiksē pārkāpēju, kam tiesības nekad nav bijušas un bāzē viņu nav?
LyNx8 rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
LyNx8 rakstīja: Heh, ko tur brīnīties par 15x - puspro kompaktnieks no Olympus jau ir ar 20x ...
Ultrazoom ziepene...ne puspro
Lai gan jaatziist...price/perfomance shitiem rullz...
Nu ja, a ko tad es cenšos iestāstīt.. Agrāk fanoju par šitāda tipa kamerām, jo samērā mazas, bet labi uzvedās. Tagad protams Nikon D60 spogulene un neko vienkāršāku vairs redzēt negribās.
+1
Sākumā biju diezgan skeptisks par tāda aparāta nepieciešamību ģimenē, bet pēc iegādes vairs nesaprotu, kā iepriekš ar ziepinieku varēju dzīvot ![]()
Roņi
www.liveleak.com/... ![]()
Man ir 97. gada 2.0 automāts - braucot normālā režīmā, vidēji sanāk 9,5-10,5l uz 100. Protams, var dabūt arī vairāk un var arī mazāk. Par jaudas (ne)pietiekamību piekritīšu, jo brīžiem gribās vēl kādus lopiņus klāt, bet 98% ikdienas satiksmei pilnīgi pietiek. No 99. gada Galanti ir pieejami ar Tiptroniku, tāpēc ieteiktu labāk paskatīties tādu.
P.S. Ienāc www.mitsubishiclub.lv/...
ir daži lietotāji, kas neaktīvi tirgo savus Galantus.
Kad pārdevu savu iepriekšējo, dienas laikā pircējs nokārtoja visus papīrus, vakarā tikām uz CSDD, pirms paša Inservisa darba laika beigām iesniedzām visus doķus, naudu pārskaitīja pēc 2 dienām.
Ar bildēm www.postfactum.lv/...
Painteresējies pie šī www.iauto.lv/...
pārdevēja, gan jau pēc pamatīga tirgus nolaidīs.
Otrais jautājums izklausās pēc klimatkontroles. Kurā vieta atrodas klimatkontroles termometrs, kas mēra salona t? Varbūt tas aizaudzis ar putekļiem vai kā savādāk bloķēts (vai uzsilst no kādas citas aparatūras) un tāpēc pūš "nepareizu" gaisu?
Stiep vien no pagraba ārā to verķi, kamēr visi vēl nav galīgi sacepušies par tā atrašanās vietu ![]()
Gregers rakstīja:
Master_D rakstīja: BMW M3? M5? Audi R8? RS4? Alfa GTA?
Bezjēdzīgas?
Tikai nepārproti, ja mēs dzīvotu kaut vai vācijā tad kā otro auto noteikti izvēlētos RS6 vai evo, vnk man šķiet, ka pie musm viņi kalpo tikai pagarināšanai
EVO labāk tomēr jūtas uz grants nevis uz asfalta, tāpēc atvilkšanai pa lauku grantiniekiem ir pat ļoti ok arī Latvijai ![]()
HRE rakstīja:
Uggga rakstīja:
rudens68 rakstīja: Benzins, automāts, dīzelis ??
Gan benzīns, gan automāts, gan dīzelis un vēl gāze un manuālā kārba izmugurē sēdošiem
Un rocene pie beernu seedekliisha kaa arii AK-47 tiem kas gulj bagaazhas nodaliijumaa
Uzbūrām perfekta CRV ainiņu ![]()
rudens68 rakstīja: Benzins, automāts, dīzelis ??
Gan benzīns, gan automāts, gan dīzelis un vēl gāze un manuālā kārba izmugurē sēdošiem ![]()
Zoo rakstīja: razo gan tos CRT tellukus un thompson naw tas sliktaakais,bet remonts war sanaakt daargs,aiz tam bez garantijas pirkt ir garaam.un par to pasu $ tehnobonuss.lv war panjemt liidziigu bet ar gada garantiju.
Vai tik nebija 1/2 gada garantija un vecākiem aparātiem 3 mēneši?
nomiks rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja: nākamreiz kad CP apturēs tad paprasīšu 10Ls+PVN par vadītāja apliecības uzrādīšanu kā arī 2.02Ls+PVN par 10Ls+PVN iekasēšanu
A ko vai ta paprasīt ir aizliegts pa galvu taču nesitīs
Ja neesi reģistrējies ar PVN apliekamo personu reģistrā, tad PVN prasīt tev nav tiesības
Un CPistam būs visas tiesības paprasīt tev kādu stingras uzskaites kvīti ![]()
M77 rakstīja:
Uggga rakstīja:
M77 rakstīja:
nafigators rakstīja: Kas tavuprāt ir jēdzīgi spečuki? Tie, kuri taisa "baigi labi" un tajā pašā laikā kapeikas var pasipt?
Jēdzīgi būtu tādi, kas ir pietiekami zinoši un pieredzējuši, lai atrisinātu situāciju, nemēģinot mani apčakarēt, mainot nevajadzīgas detaļas savas nezināšanas vai vēlmes uzvārīties dēļ.
Tad Hansa nederēs. Nomainīs pusmašīnu un beigās pateiks, ka arī otra puse jāmaina, jo problēmu nav izdevies novērst.
Labi zini? Jo šovakar aizvedu auto turp uz diagnostiku. Tas servisa vadītājs (Ģirts) atstāja diezgan labu iespaidu. Likās kompetenti arī tad, kad pirms pirkšanas auto tur notestēju. Pirku pirms 2,5 gadiem no Adam Auto. Tie gan atstāja sliktu iespaidu. Nez' varbūt servisa džeki tur ir ok, bet manageris (lietoto auto) bija pašvaks- ka tik aizbāzt klientam ausis un ātrāk nogrūst preci.
Redzēs, ko rīt teiks Hansa, cik lasu internetu (īpaši angļu lapas par Vauxhall šaizēm), tik liekas, ka iespējamo problēmu tur var būt cik uziet. Bet auto jau nav nemaz tik vecs - tikai 180 tkm, tāpēc ceru uz kādu vienkāršu risinējumu, varbūt, kaut kas aizsērējis, kāds datčiks kirdikt etc.
Pirms kādiem 2 vai 3 gadiem pie šiem mainīja zobsiksnu astrai ar visiem ruļļiem utt, pēc kādiem 3 vai cik tur mēnešiem sāka nesaprotami slāpt. Šie gan VGR (vai kā tur bija) vārstu tīrīja, gan to, gan šito vēl gribēja mainīt. Beigās citā servisā atklājās, ka spriegotājrulli nav nomainījuši, bet naudu bij paņēmuši.
M77 rakstīja:
nafigators rakstīja: Kas tavuprāt ir jēdzīgi spečuki? Tie, kuri taisa "baigi labi" un tajā pašā laikā kapeikas var pasipt?
Jēdzīgi būtu tādi, kas ir pietiekami zinoši un pieredzējuši, lai atrisinātu situāciju, nemēģinot mani apčakarēt, mainot nevajadzīgas detaļas savas nezināšanas vai vēlmes uzvārīties dēļ.
Tad Hansa nederēs. Nomainīs pusmašīnu un beigās pateiks, ka arī otra puse jāmaina, jo problēmu nav izdevies novērst.
batka rakstīja: Kapec sporta mašinas nebuve ar bezpiedziņu,bet gan ar pakaļpiedziņu???
Uzliec priekšpiedziņai vismaz kādus 250 zirgus un tad paskatīsimies, cik "sportiski" ar tādu varēs pabraukt
Priekšpiedziņa vairak piedod blīves kļūdas, tāpēc arī vairumam vidusmēra lietotāju tāda ir un labāk patīk.
TDIOTS rakstīja: www.db.lv/...
Izskatās, ka tas igauņu stilā - uzmest no iekšpuses.
Kādreiz strādāju LV-EE KU, no LV puses bija direktors, kurš ar visu sirdi un dvēseli plēsās par uzņēmumu, cīnījās par tā atpazīstamību nozarē utt. Kad aizgāju, manā vietā pieņēma špidrilu, ar kuras palīdzību, igauņi aizmuguriski sakārtoja papīrus, lai cilvēks būtu spiests pats aiziet.
Vairāk nekā pusei šoferu bezmaksas pārbaudē problēmas ar kvēpu filtru; katram desmitajam vēl vasaras riepas
23
Vairāk nekā 2300 kilometru bez uzpildes un uzlādes - Hongqi HS6 uzlādējamais hibrīds uzstāda Ginesa rekordu
8
Ar dabasgāzi brauc ļoti neliels % no visiem braucējiem, bet tiem pašiem sitiens būs pamatīgs.