Наверное придётся вести машину как груз, только надо узнать как на таможни её оформить.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Наверное придётся вести машину как груз, только надо узнать как на таможни её оформить.
Mašīnā neesmu izmantojis, bet izmantoju vasarā kempingā dzīvojot teltī, tikai piespraustu pie 220. Ir ok.
Jāņem lielāks, jo mazajos pat normālu pudeli nevar ielikt.
Tas tā kā anakdotē, kad uz robežas liek maksāt sodu par braukšanu piecatā iekš Audi quattro, bet otrs robežsargs soda pat to, ka divatā iekš Fiat Uno brauc.
Nav man tur USB ligzdas.
Īsti nav pārliecības, ka šie varētu zināt, bet varbūt...
Dīlers gan jau, ka zinātu, tikai diez vai tas maksātu, cik es būtu ar mieru maksāt. Kaut kādā forumā atradu, ka esot nosvilis bluetooth modulis, par ko dīlers paprasījis 520$
Iepriekš uz esošā telefona strādāja, kā arī izmēģinājos ar dažādiem citiem telefoniem, bet neviens neredzēja zilzobi, tā kā telefona neatbilstība šoreiz nebūs.
Pa laikam ar savu problēmu parakņājoties pa googli, izskatās, ka Bluetooth pazušana ir diezgan izplatīta problēma Hondām, bet vairāk gan nākošajiem modeļiem. Par savu 3. CR-V paaudzi neko noderīgu neesmu vēl atradis.
Atradu vienu video, kas deva cerības, bet beigās tomēr nekā
Tomēr tas lika aizdomāties, kāpēc man vispār nav nekāda menu izvēles? Varbūt tomēr ir kāda “slepenā” pogu kombinācija?
Kas nezin, radio izskatās šādi, bet menu poga attiecas tikai uz navigāciju, nekādi citi uztādījumi zem tās neslēpjās.
Androīds arī neatrod Hondas zilzobi.
Tas būs nākamais jāpamēģina
Patreiz nestādos priekšā, kur meklēt tādu analizatoru, bet šodien guvu apstiprinājumu, ka visticamāk problēma ir mašīnā. Pamēģināju ar kolēģa IOS 13 beta versiju pielēgties, tas arī neredz Hondas Bluetooth.
Parādījās jauna problēma - pazuda Bluetooth savienojums. Izmēģinājos visādus veidus caur telefonu, izslēgt/ieslēgt Bluetooth, “aizmirst” Hondas bluetooth un slēgt pa jaunam, telefonam visas paroles resetoju, uztaisīju hard reset, bet viss bez rezultātiem. Googlē atradu, ka IOS 12.4 esot problēma ar Bluetooth, bet citas ierīces atrod... pamēģināju veco telefonu, kam nav 12.4, to arī neatrod. Tātad, visdrīzāk, vaina mašīnā.
Ir kāds veids, kā resetot Bluetooth mašīnai? Akumulatora atvienošana kaut ko dotu?
Tad jau garlaicīgu mašīnu būsi iegādājies?
Mainīt aķi, tāpēc, ka nelādē ģenerators, tāda naudas izmešana vien ir, problēma jārisina no cēlona, nevis sekām...
Par atslēgu gan nemācēšu vairs neko ieteikt, ja pirms tam slēdzās. Man tikai 2 domas - vai nu viņam kaut kāda mistiskā aizsardzība, kas ir maz ticams, vai arī kāds kaut ko slēdzenē iebāzis.
Prasti, ja aķis izlādējies, signalizācija mēdz gaudot. Kādēļ tika mainīts akumulators? Varbut kut kur īsais un tas arī izēdis aķi?
Atslēgu citā slēdzenē mēģināji likt? Pasažiera durvīs, bagažniekā? Ļoti bieži slēdzenes no nelietošanas mēdz aizaugt, tāpēc arī ar atslēgu nevar atslēgat. Varbūt pirms tam slēdzene mainīta un Tev nav nemaz īstās atslēgas?
Ap jāņiem braucu uz Bavāriju tīri pēc Waze maršruta. Viss gandrīz labi, tikai kādus 100 vai 200 km aiz PL robežas veda apkārt kādai pilsētai (neatceros vairs kurai) cauri kaut kādam miestam un pēc tam pa gandrīz lauku ceļu, kas gan bija asfaltēts, tikai ļoti nelīdzens un savus 4,5m plats, tā kā, lai samainītos, gandrīz jābrauc pa nomali. Par laimi gan naktī pretimbraucēju bija ļoti maz. Garumā tas posms bija kādi 50km un beidzās ar bruģa posmu un tiltu ar 15t masas ierobežojumu, kas arī izskaidro, kāpēc tur nebrauc fūres.
Gandrīz pilnai laimei tajā posmā vēl uzbraucu pudelei, tiesa, mīkstais izpalika.
Atpakaļ braucu piektdienas pēcpusdienā/vakarā, kad ceļi pilni un diezgan daudz avāriju un sastrēgumu, dažus Waze veiksmīgi lika apbraukt pa mazajiem ceļiem.
Pirms gada tur redzēju Teslu ar DE numuriem lādējamies.
Braucu tur ap 19iem, izskatījās peļķe kā peļķe pēc lietus.
Baidās ne tikai no CP, bet arī no militāristiem
Vakar braucu no Liepājas, kaut kur aiz Skrundas panāku ~10 mašīnu vilcieniņu, priekšā pāris armijas kaut kādi bobikveidīgie uz ~80 brauc. Lai arī iespējams, neviens garām neiet, nācās maukt garām visam vilcienam. Militāristi pat pieklājīgi pabrauca tuvāk labajai nomalei, lai vieglāk viņus apdzīt.
Ne tik sen pie mums Lukoil mazajos tankos skaidrā bija lētāk, kā ar karti. Uz Mūkusalas ielas pretī TA stacija un Dārzciema ielā blakus Land Rover salonam toč bija. Tagad nav sanācis tajos iegriezties.
Es arī par stāvvietu nesapratu, bet varētu izzīlēt, ka pasažieris pieņem, ka ja jau uz šī ceļa ir uzstādīta stāvvietas zīme, tad tas varētu būt pietiekoši svarīgs, lai pret nākamo ceļu tas būtu galvenais
Bija laiks, kad darba vietā vajadzēja tikai atrasties un algu tāpat maksāja. Tad arī pietika laika spamu dzīt
Pirms dažām nedēļām aizvizinājos līdz Bavārijai.
Lietuvā kreisās joslas baudītāji ir, bet mazāk kā pie mums, Polijā gandrīz nav, bet gadās fūru ziloņu skriešanās sacensības uz 2joslu (vienā virzienā) ceļiem, tomēr pēc garā manevra, apdzinējs atgriežās savā joslā.
Vācijā sastapu tikai vienu aitu, kas spītīgi turējās uz bāņa kreisajā joslā ar ~110km/h. Es izturēju kādas 3 minūtes aiz viņas, beigās apsteidzu pa labo pusi, vācieši gan palika gaidīt, kad viņai labpatiksies pārkārtoties.
Tur jau vairāk nav.
Manuprāt vajadzētu atstāt tādu centralizētu iestādi kā TA apskates stacijas un vienlaikus ļaut izsniegt uzlīmes arī akreditētiem servisiem, lai cilvēkam ir izvēle. Ar laiku tad arī tirgus saliktu visu pa plauktiņiem.