iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
rudens68 25.07.2019 23:14

Volx

Skatos arī gāze . Tikai nav uzsvērts ,CNG .LPG . Varbūt pēc noklusējuma metāns .

Tās normas nav tik skarbas . Bet var strauji mainīties ,ja pārāk maz pirks elektro

rudens68 23.07.2019 21:38

650

Ja es nevarēšu savu esošo auto pārdot par vismaz kaut/kādu cenu- es pats braukšu ar to vēl kaut vai pimpacmit gadus.Jo es zinu,kā viņu uzturēt.

.

Te bija saitīte ar plānu aizliegt ievest lietotus dizeļus 2021 vai kurā tur gadā un jaunus , no x gada . Tad arī man viens no plāniem ,paķert pēdējā brīdī dizeli un ripināt . Tik tas plāns var aprauties ar citiem liegumiem jau lietojot to dīzeli

rudens68 23.07.2019 18:39

Pēc A Bērziņa teiktā . Nākamgad ceļiem mazāk 120 mlj

www.diena.lv/raksts/latvija/zinas/bez-autoceliem-ekonomika-neattistisies-14223547

rudens68 23.07.2019 18:36

Nepārzinu tehnoloģisko procesu , bet manuprāt jau esošos dzinējus pārprojektēt uz dabasgāzi ir daudz vienkāršāk un lētāk ,nekā ņemties ar elektro . VAG grupai jau tādi ir sen ( varētu paspēlēties ar sazvērstības teprijām , par VAG a lobēšanu , šiem nebūs jātērē mēneši dzinēja piemērošanā )

...............

Ķīnā sitie dīzeļu lobiji neiet cauri un visi vāciesi dabū iespringt.

.

Cik ir redzēts youtubā. Bagātie ķīnieši brauc TIKAI ar vācu premium . Par motoriem nezinu , bet no dzirdētā ,tad ķinietim prestiži benzīnieks

rudens68 22.07.2019 17:08

ops , nepamaniju

rudens68 22.07.2019 16:03
rudens68 22.07.2019 16:00

wons rakstīja: Tādēļ jau interesē, ko Satiksmes Ministrija šajā sakarā domā darīt! Viena no iecerēm, ko satiksmes ministrs Linkaitis (JKP) piedāvā ir pacelt akcīzi dīzeļdegvielai. Diez ko par to teiks autovadītāji?

www.apollo.lv/6735329/linkaits-pielauj-iespeju-autocelu-finansesanai-celt-akcizes-nodokli-dizeldegvielai

Cik pēc dažiem gadiem paliks tie dīzeļbraucēji ? Diez kāda jaunu auto pirkšanas statistika šobrīd ? Daudzām markām nemaz nav dīzeļi . Plus, vēl nevari zināt kas ar to dīzeli pēc dažiem gadiem . Man plānā iespējams nākam vasar mainīt . Vēl nesen domāju par dīzeli un klasisko automātu , šobŗīd jau šaubos

rudens68 20.07.2019 6:37

650 rakstīja: Čortss,zb, nu tad gar cukurfabriku jāmauc.Bet tur arī rok.Labāk pie dalbes uzreiz pa labi mežā;)

Sestdienā no Rīgas gan jau nebūs tik traki . Lai gan vasarā plūsma no Rīgas . Samērā droš variants . Skatoties kur dzīvo Rīgā un kurā vietā jābūt Jelgavā . Viens variants .Liepājas šoseja , Tīreļi ,Jelgava .

rudens68 19.07.2019 20:21

VWfans rakstīja: Šobrīd Jelgavas virzienā braukt sastrēgumstundās kļūst grūtāk. Pie Ozolniekiem tagad sastrēgumā stāvu jau 18 minūtes, un vēl neesmu ticis cauri.

Tu taču centrā strādā , kapēc mocies ar auto ?

rudens68 19.07.2019 20:19

kasinsh79 rakstīja: Kur Tev augstie gruntsūdeņi? Vai tad Ziepniekkalns ir visur vienāds? Man taisīja ģeoloģiju, gruntsūdens 1,20m Varbūt citur Ziepniekkalnā ir citādāk, nestrīdos. Nedomāju, ka Šampēterī stipri citādi. Lai arī, mūsdienās būvē pat purvos - labs man piemērs Dzintaros, kur visu bērnību pavadīju. Tur vasarās bradājām pa reālu dubļu lāmu, tagad tur saceltas privātmājas utt.

Cik tālu paša māja ?

rudens68 19.07.2019 15:41

Ielika lielāku bateriju un rekords , var jau vēl lielāku ielikt . Kilovati uz 100 km . Specifikācijās 15.6 un leafam 16,5 kWh/100 km . šeit it kā labāk 12.2. Airodinamika vizuāli teslai labāka , un iespējams svars .

Bet uzlādes laiks ..

rudens68 18.07.2019 10:03

viecexperc

Vienkārši lauksaimniecība ir subsidētā nozare, iepriekš minētā faktora dēļ.

.

ASV it kā nesubsidē .( gan jau caur citiem mehāismiem tiek pieregulēts ) sociķa Ruzvelta laikā gan bija visādas galējības , masveida lopu izkaušana u t t

rudens68 18.07.2019 7:56

gunbox rakstīja: Nav skaidrs, kāpēc tur vispār bija nepieciešams aplis. Laikam uz dollo vajadzēja kaut kur iebakstīt, lai naudu izsviestu kāda interesēs.

Ozolnieku iedzīvotājiem bija grūti veikt kreiso pagriezienu lai tiktu uz šosejas Jelgava Rīga . Redzēs vai kāds luksofors priekš gājēiem arī būs .

rudens68 16.07.2019 19:55

eidis rakstīja:

rudens68 rakstīja: eidis

Ja 40 gadā LV nebūtu notikusi okupācija, Ulmaņa agrārais murgs būtu valsti novedis kārtīgā atpalicībā. To var redzēt visos ciparos jau no 1935. gada. Gan IKP dinamikā, gan kapitāla uzkrājumu dinamikā.

.

Nu bija viņš ar agrāru novirzi . Bet vai tad rūpniecība arī neatīstījās . VEF , ford vairogs , mazās lidmašinas .

Visa pasaule tajā laikā stagnēja . Protams sociķa Ruzvelta amerika kā vēl stagnēja . Ulmanim tagad pamatīgi uzbrūk . Pat laikam bildi noņēma no prezidenta pils sienas .

Man arī šo grāmatu "svoloči "uzdāvināja , paskatījos kas autors pat lasīt nesāku .

Iespējams Ulmaņa apvērsums par kādu gadu vai gadiem paildzināja Latvijas neatkarību .Kaut agrāru ,"atpalikušu "" ,bet neatkarīgu .Jo vietējie sociķi tīri legāli ar vairākumu pievienotos cccp am . Tāpat kā Spāņu sociķi pieaicināja cccp . Spāņiem un eiropai paveicās ar tādu cilvēku kā Franko

Rūpniecība aizņēma niecīgu % tautsaimniecībā. Ford Vairogs ir parasta saskrūvēšana. Mazās lidmašīnas? Domā H. Cukuru? Tas jau R&D sektors tikai. Sales tur vispār nebija.

Tā agrārā plānrātība ieviesa to muļķību, ko arī šodien skandina: Lauki ir Latvijas pamats/ balsts. Tādejādi milzīgi audzējot lauku dīkdieņu pašapziņu un kliedējot aizdomas, ka kautkas te nav kārtībā (situācijā kad darbu nevar atrast jau 15 gadus).

Zinu ,ka vairogu te skrūvēja . Domā laika gatā arī nesāktu ražot kādus mezglus uz vietas ?

Par aviāciju domāju Kārli Irbīti . Jā dažas lidmašīnas , bet tas bija pats ,pats mazās aviācijas sākums visā pasaulē

Par laukiem , lauksaimniecību .Pirms daudz gadiem atceros vienu diskusiju / Mēs ar vienu draugu sludinājām to pašu ko Tu . Salecāmies ar pārējiem . Bet tagad tā vairs neteiktu , tā rūpniecība nav bez blakusparādībām . Svešas kultūras invāzija . Lielo pilsētu centros veidojas viduslaiku tradīciju saliņas . Savulaik rūpniecības pirmindnieks Detroita

Ar skaitļiem nemācēšu argumentēt . Bet ja jau toreiz Latvija bija tik agrāra ,kapēc te iebrauca lielā daudzumā lietuvieši , poļi . Paši latvieši sanāk vilka uz pilsētām .Nu poļu gadījumā savu pirkstu pielika jezuīti un Polijas valdība , lai caur katolismu un savu tautiešu invāziju nokostu gabaliņu . Pazīstama shēma visos laikos .

rudens68 14.07.2019 22:00

Manam apgāzētajam neviens nejūt . Uzreiz pēc uzpildes jā , jo pāreju glabāju salonā ,bet tās ir minūtes (citiem).Es personīgi gāzi jūtu sekundes .

rudens68 13.07.2019 18:35

eidis

Ja 40 gadā LV nebūtu notikusi okupācija, Ulmaņa agrārais murgs būtu valsti novedis kārtīgā atpalicībā. To var redzēt visos ciparos jau no 1935. gada. Gan IKP dinamikā, gan kapitāla uzkrājumu dinamikā.

.

Nu bija viņš ar agrāru novirzi . Bet vai tad rūpniecība arī neatīstījās . VEF , ford vairogs , mazās lidmašinas .

Visa pasaule tajā laikā stagnēja . Protams sociķa Ruzvelta amerika kā vēl stagnēja . Ulmanim tagad pamatīgi uzbrūk . Pat laikam bildi noņēma no prezidenta pils sienas .

Man arī šo grāmatu "svoloči "uzdāvināja , paskatījos kas autors pat lasīt nesāku .

Iespējams Ulmaņa apvērsums par kādu gadu vai gadiem paildzināja Latvijas neatkarību .Kaut agrāru ,"atpalikušu "" ,bet neatkarīgu .Jo vietējie sociķi tīri legāli ar vairākumu pievienotos cccp am . Tāpat kā Spāņu sociķi pieaicināja cccp . Spāņiem un eiropai paveicās ar tādu cilvēku kā Franko

rudens68 12.07.2019 15:09

Beidzot izlasīju to uzladets.lv lidz beigām , tā jau domāju . Reāli tas mums uzspiests no ES ja nepildīs soda sankcijas ,kuras izklausās palielas .

Kas šobrīd ievēlēts eiroparlamentā ? Cik sapratu sarkanie ir tāpat vairākums .

rudens68 11.07.2019 22:04

Pēc Bradypus ieliktās saites nopratu ,grib nīdēt arī bendzīniekus

rudens68 10.07.2019 19:46

Bradypus

Pirms pusgada saruna ar auto gāzes uzstādītāju . Toreiz viņš teica par pāreju uz dabas gāzi un viņu kantoris tam gatavs . Es vēl tā skeptiski , nu nav taču uzpildes stacijas . Gan jau salēguši līgumus ar komerc autoparkiem .Nu skaidrs no kurienes šim tāds optimisms .

rudens68 10.07.2019 16:02

Un kas ar tojotas hibrīdiem ? Pasaules lielāko auto ražotāju atstāt ārpusē ? Labi ,ka dabasgāzi atstāja .

rudens68 09.07.2019 21:48

msh rakstīja: Nu bet līdz ozolniekiem ar šoseju viss ir normāli?

Pašos Ozolniekos būvē apli . Un nu satiksmi regulē 3 pagaidu plusmas virziena luksafori . No Jelgavas Rigas virzienā varēja tikt pa 5 ceļiem . Tikai viens , Kalnciema šoseja , neremonējas , bet viņš priekš vairuma visneidevīgākais .

Kapēc vajadzēja visu vienlaicīgi ? Vai pēdējā iespēja vēl ko par eiropas naudu uzbūvēt . Nepārzinu to eiropas līdzfinansējuma noteikumus

rudens68 29.06.2019 7:25

24 tajā pie stūres tika sasēdināti " skaidrie" ar tiesībām ,bet ar minimālu braukšanas pieredzi . Gan tādi,kuri drošības pēc gribēja būt nemanāmi .

rudens68 29.06.2019 7:18

Bradypus rakstīja: Jā, protams, ka naftas pārstrādes process prasa līdzsvaru un nevar iegūt tikai viena veida degvielu. Tieši tādēļ arī iepriekš skaidri pieminēju neadekvāto vieglo dīzeļu īpatsvaru, kurš pastāv tikai eirokomunistu regulu robežās. Attiecīgi, ja arī eiropas vieglie atgriežas pie benzīna, tas kopējo pasaules līdzsvaru nemaz tik ļoti nemaina.

Ok .Biju pavirši lasījis agrāk teikto .

rudens68 27.06.2019 18:35

Bradypus

Maz ticams, ka dīzelis tiks reabilitēts. Vieglajiem vienīgais iemesls dīzeļa eksistencei ir spēja efektīvāk izmantot degvielu un attiecīgi sekojošais spiediens CO2 izmešu izteiksmē.

.

Jā šis varētu būt iemesls . Tomēr .. . Es nepārzinu benzīna /dīzeļa ieguves procesu .Ir dzirdēts viedoklis ,ka no tonas naftas var iegūt samērā līdzīgas daļas ( benzīns /dīzels )Nevar tikkai visu benzīnā laist( un otrādi ) ,vai nu tas jau izmaksā krietni dārgi Un tā vienkāršoti runājot ,tad tas otrs ( nevajadzīgais ) ir jāizmanto krietni neracionālāk .

rudens68 27.06.2019 10:48

650

Galvenajā vietā autoritatīva direktora raksts- dīzeļiem europā pasludināts nāvesspriedums

,

Jā.. šobŗīd pirkt jaunu dīzeli ir tā viegli nedroši , nezini ko tuvākos gadus uzkabinās . Bija tāda vāji izteikta vēlme dīzels+klasiskais automāts

Bet vispār esmu gatavs piekrist tam viedoklim ,ka dīzelis tiks reabilitēts. Gan ne pašos tuvākos gados , bet tad kad jau būs pilnīgs pipec ar visu alternatīvo .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti