iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
rudens68 27.01.2019 9:14

Bradypus

NOx nav nekādas smakas un atšķirībā no dīzeļa kvēpiem, kas cērtas kaklā un rada dabisku vēlmi tos neieelpot, cilvēks var elpot NOx, nezinot par tā klātbūtni - šāds savienojums nav bijis pazīstams evolūcijas gaitā un attiecīgi cilvēkam nav nekādas dabiskas aizsargreakcijas! Turpiniet vien domāt "zaļi", akli ticot propagandai, jo dabas zinības mācīties negribējās.

.

Tā ir . Bija man strīds ar vienu ,kurš...re kā jauniem dīzeļiem nāk ārā dzidrs .... tātad labi . Tipiski kā teicienā ....no acīm nost no sirds ārā .

rudens68 24.01.2019 9:46

iciks

Nu un Tu tagad mainīsi auto tikai tāpēc, ka esošajam nodoklis par lielu? Ja vien tas nav kaut kāds 6 litru zvēris, diezin vai. Kad pienāks maiņas kārta, tad droši vien secināsi, ka Tavuprāt tāds nodokļu ziņā lētais auto nav vis pārāk baudāms.

.

Redzēs kā būs . Ja uz balsošanu tad domāju auto izmērus nemainīs , drusku vairāk pārsēdīsies uz dīzeli it sevišķi lietoto segmentā virs kompaktklases . Piemēram manam ex auto , šobrīd jau 11 gadu vecam , jaunais īpašnieks brauc ar 12 gadīgām riepām .Šī kategorija varētu iespringt uz mazām naudas summām .

Redzēs ko darīs CV,RAM u īašnieki . Rads pārsēdīsies no CV(2012gada ) uz krietni vecāku unversiāli dīzeli

rudens68 23.01.2019 18:07

eidis rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Ļoti grūti īstenojams, es pat teiktu - nereāli.

Nu USA SUV uzvaras gājiens ir tieši šādi radies - salika nodokļus lux aprīkojumam visiem auto izņemot SUV. Un tad panesās...

Ups intresanti . Viens usa blogeris nesen minēja strauju augošu parketnieku popularitāti . Bet iemeslu ( vismaz vienu no ) neminēja

rudens68 22.01.2019 15:25

kasinsh79 rakstīja: Par papildaprīkojumu nemūžam neticēt, bullshit

kapēc bullshit ???

Ja darbiniekam ir budžets 40 k un prasība co2 ne vairāk kā 130 vai cik tur .

Pirms gadiem 15 kritēriji kuri jāievēro pērkot "sev" jaunu firmas darba auto bija summa 40 k , benzīna motors ne lielāks par 2,5 un bez ādas . Te varēja sakomplektēt stipri dažādus auto .

Un kādi tad Tev bija tie darba devēja nosacījumi ,ierobežojumi ?

rudens68 22.01.2019 14:55

kasinsh79

Vēl no citu teiktā, gan tas bija pasen . Piemēram firma pieļauj bāzes , vai tuvu bāzes aprīkojumu bez ādas , xenona un vēl tur kā . Bet Lietuvā dīlers to xenonu u t ieliek jau bāzē .

rudens68 22.01.2019 14:51

kasinsh79

Labi ka uzradies . Atkārtoju citu teikto ( kuri jau gadus padsmit brauc ar lielas globālas firmas darba auto )

rudens68 22.01.2019 14:37

mdh

kopā ar DSG, un nevis ar "arhaisko" mešalku, kura ir pēkšņi palikusi "arhaiska"

.

No dzirdētā . Daži firmas auto braucēji izvēlas rokas kārbu lai iekļautos co2 , bet saliek bagātīgu aprīkojumu .

Baumo par tālāku nākotni . Tad pieaugs nodoklis par jebkuru papildus aprīkojumu . Katrai mašīnai būs individuāli

rudens68 20.01.2019 9:11

ezis71

Manam 1.4l vti CO2 ir 157 gr/km,tātad 144 EUR, bija 64 EUR.

.

Nav kritiski . Bet vadīties tikai pēc co2 ar nav pareizi .

Cik noprotams dīzeļi kļūs populārāki .

PS Manam 1.8 bez turbo ir 120

rudens68 20.01.2019 8:54

Radiem bija ,ir CV . Vienam tagad jau otrais pēc kartas . Pēdējam lokās beņķi un arī gāze . Par gāzes lietderīgumu rads nav pārliercināts . Pēdējā sarunā izteicās par pārdošānu un vienkārša unversāla pirkšānu .

rudens68 20.01.2019 8:50

rt

Kāds nodoklis bija līdz šim .

Un vai lietoto CV segmentā novērojam cenu kritums un papielināts piedāvājums ?

rudens68 17.01.2019 11:36

sciroco

Ko tagad nopirki ?

rudens68 15.01.2019 22:13

sciroko

Bet jauns auto tev dot iespēju nedomāt pat daudz ko, pat ja ļoti-ļoti gribi Tu nevari to dabūt šķersam.

.

Neskaitāmas reizes šo esmu dzirdējis .

Vismaz 2013 gada auto pats bez prasīšanas liek šķērsām uz ceļa pa kuru braukts simtiem reižu . Braucu uz 70 pirms krustojuma samazināju ātrumu,vai nu pa strauju atlaidu gāzi ,piebremzēju ,vai stūri pa strauji ... un beidzās labi apkārt nebija citi . Putenis bija

rudens68 08.01.2019 19:09

aigi

Kā sadzīvo ar pazeminātu klīrensu un 4x4 iztrūkumu ?

rudens68 21.12.2018 18:31

aigi

Vidējais patēriņš bija 7,34l pēc bākas metodes.

.

Patīkami pārsteigts , ir vēl kāds kurš degvielas patēriņu rēķina pēc bākas metodes .

rudens68 21.12.2018 18:29

kasinsh79 rakstīja: Nepārprotams labs deal bija no BMW, pārdodot teju jaunus labas komplektācijas auto, kas tika izmantoti ļoti īsu brīdi. Neatminos, kādā kontekstā, bet bija gan

Tas pats samits ap 2000 g kur tautas zaļas krāsas vw bora un priekš glaunākiem bmw

rudens68 20.12.2018 19:12

Bradypus rakstīja: Līzinga kantorim ir 100 klienti un viena grāmatvede. Viņai ko - 100 mašīnas "paķert"? Oplīzes finansējuma modelis ir tāds, ka tiem, kas to izmanto, nav izdevīgi to auto pārformēt uz finanšu līzingu vai izpirkt - vienkāršāk ir ņemt nākamo. Savukārt otrreizējo auto tirgū kopējais apgrozījums ir mazāks, nekā oplīzē - gluži vienkāŗši veidojas pārpalikums. Ir daudz interesantāka auto kategorija, kas praktiksi neparādās publiskajā tirgū - kungu vizināmie. Lielajos Eiropas pasākumos sabraukušo kungu vizināšanai izmanto tikai jaunus auto (drošības apsvērumi) - un tad nu pēc nedēļas vai pat nedēļas nogales šie auto (ar nobraukumu dienās un kilometru simtos) nonāk izsolē kā mazlietoti. Lielākais āķis tajā visā - tie nekad nav tautas auto, bet vismaz premiumi maksimālajā komplektācijā ar ne to ekonomiskāko dzinēju... toties par 50% un zemāku cenu, nekā no salona.

Kādos 2000 gados Latvijā bija liels samits . Bija dažādi auto ,arī "tautas" vw bora 1.8T matic . Tad šīs boras ..nu vismaz viena tika slimnīcai . Nezinu kāda izskatījās finansiālā puse . Ja godīgi nemaz nebrīnītos ja vw kantoris uzvārījās divreiz . Pirmo kad pārdeva ( izīrēja samitam ) otreiz par jauna cenu nopirka slimnīca

rudens68 13.12.2018 22:40

arba rakstīja: Interesanti, kompānijā ir divi ārsti un abi kursabiedri

dr. Požarnovs un dr. Švekle

Vai tā ir Jura Švekļa sieva ? Ja tā tad gan jau nav vainīga ,jo tad vīram nevajadzētu .....https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/pazistams-bernu-kirurgs-sveklis-par-naudu-nepamatoti-izraksta-psihotropas-zales.a211772/

rudens68 12.12.2018 17:39

Manā paziņu ,draugu lokā pašiem nesanāk notirgot , vienmēr adod dīlerim . Par dažiem modeļiem pat brīnos par minimālu intresi ,un tie paši daži zvani ...ņemu par pus cenu . Volvo s60 , sharam 2,0td .

rudens68 12.12.2018 17:32

Laaciz

Sanāk, ka viņi teiksim samaksā 10k atlikumu un novērtē pēc tam augstāk un tad to starpību novirza jaunajam? .

.

Paziņam volvo dīlers auto novērtēja ar 6 K , Toties landrovers salons novērtēja ar 9 K . Un tā bija kā pirmā iemaksa ( vai vismaz daļa ) Pieļauju tā jaunā auto pārdevēji gribēja saglabāt savu premijum dīlera slavu ,neko pa lēto nedos , nekādas atlaides . Un tamdēļ atpirka veco pa lielāku cenu , realitātē iedeva 3k atlaidi .

rudens68 12.12.2018 17:23

aigi rakstīja: Man tikai interesē par cik mans Kadjar paradīsies pardošanā?

Es savu ex ravu pēc apmaiņas pret jaunu , arī čekoju . Bet tā arī neatradu . Vienīgais ko pēctam konstatēju ,ka nobraukums kādi 112 000 km mazāk

rudens68 05.12.2018 17:40

kasinsh79 rakstīja: Mjāāāaaaa, tēma joprojām garda visiem, kuriem

Pirms gada tiku pie vēlamā no sava darba devēja. Par to pateicīgs joprojām, vakar Warsaw, tiekoties ar vadību, vēlreiz pateicu lielo paldies. Braucu, secinu, vēroju, kalkulēju līdzi, salīdzinu utt.

Sieva pirms kāda mēneša tika pie sava darba auto, gan saņēma tādu, ko deva, nevis kādu pati vēlējās (mans gadījums). Tomēr jauns auto ir un tēmas ietvaros varēsim arī par to kādu vārdu bilst. Arīdzan brauksim, secināsim, vērosim, kalkulēsim līdzi, salīdzināsim utt. Manuprāt, gan interesanti, gan aktuāli citiem - vismaz mani interesē citu pieredze pat ļoti.

Ir tikai viens liels BET patlaban - manai ģimenei absolūti nulle intereses par auto pirkumu kā tādu. Pat, ja jaunu Passat dīleris vienu dienu tirgos ar 50% atlaidi - lai veicas citiem Man - nulle intereses un ārprātīgs prieks, ka izmaksu par un ap auto ģimenē vairs nav vispār

Man - nulle intereses un ārprātīgs prieks, ka izmaksu par un ap auto ģimenē vairs nav vispār

Par cik tad pārdevi audi ?

rudens68 25.11.2018 10:10

Motorolers rakstīja: Tagad esot Ēģiptē, pārsteidza sarunas ar vietējiem taxi, pamatā tie te brauc ar japāņu, korejiešu ražojumiem, parastiem 1.6 benzīna dzinējiem, nobraukums visām mašīnām, kurās sanāca braukt, pārsniedza 500K, vienai pat 1m, bet pēc sarunām, esot exmp., kas esot 3m noripojuši! (Tiesa ik pēc 1m esot motors jāmaina), un šaubos, vai viņi te eļļas maina kā vajag, plus vēl lej to ko vajag, redzot, kāda ir viņu vispārējā attieksme pret kārtību. Pie mums redz problēmas jaunam auto sākas pēc 100K (Ceed apraksts), te šie miljonus griež!

Motorolers

Visticamāk viņu 1,6 motorīši ir vecie labie bez žņaudzošām eiro normām . Nav ziema . Bet minējumu līmenī piekrītu par apkopi ,kur varētu būt/nebūt ..ai nu kā būs tā būs .

Cik mums takši nobrauc . Dzirdēts par 1.6 tojotu stabilu 400 000 km

rudens68 25.11.2018 10:00

AgnarsJundass rakstīja: Subaru ierastās kvalitātes: simetriskā pilpiedziņa + pietiekami jaudīgs dzinējs + sportiska vadāmība, papildinātas ar pievilcīgu dizainu un pārsteidzoši ērtu salonu. 22 cm klirenss, bet braukšnas sajūtas kā sportikskā kompaktā hečbekā.

Kas ir simetriskā piedziņa ?

Ar manu saprašanu pēdējos gadus 5-10 civilajos subara auto no vecās ,labās ,drošās uzticamās ..subaru simetriskās piedziņas nekas vairs nav palicis ,kā tik nosaukums

rudens68 23.11.2018 8:15

RR95 rakstīja: Nedēļu novizinājos ar Golfu ar litrīgo 110 perdeļu motoru, nav ne vainas, var i normāli apdzīt, i visu pārējo un nav ne jāzāģē ne kādas citas problēmas. Liekas te dažām vajag pamācīties braukt.

Nu Tev jau Golfa raķete ar 110 zirgiem . Man tālajā 2011 gadā mēnesi bija 1,4 atmosfēriskais ar cik tur zirgiem ??? 70 ...90 ??? To ,ka mazmotors jutu tikai uzsākot . Apdzīšanas manā braukšas stilā maz , jo ar kruīzu 90 .

rudens68 08.11.2018 8:22

msh

Iekārta no 0 Tev izmaksātu 500-600 jo pats taisi vai čomaks . Bet ja legāli ar čeku tad ...

Par paudzi nezinu un par to tiešo iesmidzi arī skaidri nezinu , bet ja saki ka nav tiešā ,,,gan jau Tev taisnība .

Vispār es iekārtu uzliku garantijas laikā un man tas cipars bija cits ap 1000 .

Lasītākie raksti

Jaunie raksti