Pierīgas privātmāja un darbs Rīgas centrā . Šobrīd atmaksāsies ātri . Uz stāvietu rēķinu vien , un sabiedriskā transporta josla .
Arī izbraucu . Gaidīju klusumu . Bet nekā , pat uzkrītoši skaļš . E pedal ok .
Pierīgas privātmāja un darbs Rīgas centrā . Šobrīd atmaksāsies ātri . Uz stāvietu rēķinu vien , un sabiedriskā transporta josla .
Arī izbraucu . Gaidīju klusumu . Bet nekā , pat uzkrītoši skaļš . E pedal ok .
eidis
jau jūsmiņi pirks".........
..
eidis
Tev šis šķiet kautkāds risinājums? Tipa Positivusā izkrāmēt visus krēslus pļavā un mierīgi iet gulēt?
.
Es tā neveikli uzrakstīju . Pie visu 6(7) krēslu esamības ,protams nav labais variants . Pats nepaspēju gulēt . Bet ja nav pēdējā rinda tad otro varēja pacelt uz "pirkstgaliem " tikai nezinu cik tur bija garums . Ar veco šarānu daudz pa eiropu vālē rads , nu viņš ir gar malu krēslus izņēmis un guļ .
eidis
Piem. nakšņot Šaranā ir gandrīz neiespējami.
.
Intresanti , Man no malas skatoties šķita taisni otrādi .
Bija man īsu brīdi vecais šarāns ( 1998 gada ) , tikai tam tie krēsli ja gribi gulēt jāizņem .
650
Jā patiešām kapeikTročeris pašlaik . Auto 2008 gada , bet vecākā riepa 2007 .
Es tradicionāla ieraduma vadīts arī reizi gadā painteresējos par savu ex DD2022 . Tagad dūmainība 3 . Cik no viedajiem portāla forumiešiem sapratu tad tas ir tuvu beigām ? Vai tā ?
Ja kāds skatās e csdd , tad paskatās nobraukumu vēsturi
kasinsh79
piemēram, ņemam jebkuru japāni un salīdzinām ar teju jebkuru vācieti. Uzreiz manāma starpība, pie tam - pamatīga
.
Kā lexus ? Tas būtu salīdzināms ar lux vācieti '
Jaunais cx 5 , tas no tautas klases .
Es testos ar pasatu , mondeo , artenon , xtrail, leaf,civic īpašu skaņas izolācijas pārākumu nejūtu ,salīdzinājumā ar avensi ,rav . Ar Lux klasi nekad nav nācies braukt
eidis
Teltij gan ar nav ne vainas, bet pamitros apstākļos auto foršāk.
.
Latvijas apstākļos tomēr labāk auto . Un var ārī sedanos ,kājas ielaiž bagažniekā .
Bradypus
. Palēnām sāku saprast arī kādēļ - ja jau manas vēlmes ir tik nesaprotamas.
..
+
Cik tālu likumdošana ,ka TA varēs dot jebkurš legāls licenzēts servis ?
kasinsh79
Uztveram to hibrīdu kā ekonomisku benzīnnieku. Arī ārpus pilsētas tas patērē smieklīgi (mums - patīkami) maz. Pilsētā vai ārpus - nekādas starpības.
..
Varbūt tojota viltīgi apjāja zaļos . Ielika bateriju . Bet galvenais trumpis normāls ekonomisks NE turbo atkinsona cikla zinējs . Kurš viens bez hibbrīda tiktu norakts dēļ eko , un kā jau minēju viņš ekonomisks savos optimālos apgriezienos , ( kā jau minēju ,viņam izteikti nepatīk mazie apgriezieni ),kuros gan jau iekļaujies ārpus pilsētas .
kasinsh79
Man jautājums par hibrīda benzīn motoru .
Vai brīdī ,kad uzsāk braukt ( lēni brauc)ar bateriju tas benzīnmotors ir izslēgts . Varbūt darbojas uz saviem optimāliem apgriezieniem un lādē to bateriju nepārtrauki . ši tipa motoriem nepatīk mazi apgriezieni . Tikai lēnā pilsētā vilkme pāriet uz to el motoru
Vai tromēr n-tās reizes ieslēdzas izslēdzas . Jā to shēmu uz paneļa jau esmu redzējis , bet tā jau priekš ierindas patērētāja
Domāju iciks taisnība par to aizliegumu . Galu galā šādi finansiāli ilgtermiņa līgumi ( ar atrunātām sankcijām )ir visās jomās . Aizliegts jau nav, tikai tas nebūs lēti .
Kanibals
Kuri jaunie motori neiztur 100K . Par atsevišķiem gadījumiem nerunāsim . Bet par stabilus sistemātisku nobrukšanu , un kas nobrūk cik dārgs tas remots .
Te no Wikipēdijas Battery
With the 24 kWh electric vehicle battery (total capacity; usable battery capacity is about 21.3 kWh[35][36]) it consists of 48 modules and each module contains four battery cells, a total of 192 cells, and is assembled by Automotive Energy Supply Corporation (AESC) – a joint venture between Nissan, NEC and NEC Energy Devices, at Zama, Japan.[37][38][39] The battery and control module together weigh 218 kg (480 lb) the specific energy of the cells is 140 W·h/kg.[40]
Krievu versijā svars 270 kg..Масса батареи около 600 фунтов (270 кг) и расположена она под передними сиденьями. Ёмкости батареи 24 кВт·ч и возможностей рекуперативного торможения[4] хватает (по оценкам представителей Nissan) на 160 км пробега. Жизненного цикла батарей, по предварительным оценкам, должно быть достаточно минимум на 5 лет[5].
Priusam www.greencarreports.com/news/1078138_toyota-hybrid-battery-replacement-cost-guide
2001-2003 Toyota Prius (1st generation) - $3,649
2004-2009 Toyota Prius (2nd generation) - $3,939
2010-2011 Toyota Prius (3rd generation) - $4,080
2012-2015 Toyota Prius Liftback - $3,939
2012-2016 Toyota Prius V - $3,939
2012-2016 Toyota Prius C - $3,807
2007-2011 Toyota Camry Hybrid - $4,892
2012-2015 Toyota Camry Hybrid - $4,892
2013-2015 Toyota Avalon Hybrid - $4,892
2006-2010 Toyota Highlander Hybrid - $6,198
2011-2015 Toyota Highlander Hybrid - $6,353
Regulāri dzirdam . Teholoģijas atīstās viss kas saistīts ar elektro auto kļūst lētāks . Savukārt citi apgalvo pretējo , litija krājumi samazinās Derētu tagad ielikt saiti ar cenām . www.greenoptimistic.com/nissan-leaf-battery-upgrade-20171010/#.WuSfHy5ubtQ
5,499 USD
.
Tikko jau blakus ierakstīju . Lavents brauc ar tesla s .
Skay veikalā pirms manis kungs norēķinās skaidrā , nezinu cik iedeva bet pretī kaudze 50 . Un iekāpa teslā . Vispār sajūta ,ka ar tādiem braukā tā pati publika kura 90 ajos ar 600 mersi un čeroku .
žurnālā privātajā dzīvē neaizsmērēts foto tesla s EX1285 , šoferis Lavents
MJanis
CeļuP un MuniP jau nedir$, ka viņiem nav nekādu "plānu" soda naudu iekasēšanai. .... Ir kopējs Valsts un atsevišķi katras Pašvaldības budžets ar likuma spēku, kas attiecīgi jāpilda. Plāns, kā tāds, jau nav - tik un tik k.€ šogad kasē jāienes - grozies, kā gribi, bet Likums jāievēro ......
..
Domāju bez Tevis minētajājām dažāda maiguma/smaguma soda pakāpēm ir viena...., galvenā , vadošā, stimulējošā . Procenti no sodiem .
jjjj
Savukārt kemperus izīrē parasti spontāni kopā savākušās kompānijas, kuras ceļojuma rezultātā tā sakašķējas, ka turpmāk vairs viens otru nekad negrib redzēt
.
Klasika . Secinājums .Labi apdomā vai ar sen un itkā labi pazīstamiem vajag doties uz nedēļu divām ar īrētu kemperi ,jahtu u t t . Jo gadiem ilga rutīna kopīga dzimšanas dienu , jāņu svinēša ir kaut kas cits .
ezis71
Ja atmiņa neviļ tad dzēstais koments bija uzbrauciens auto testētājiem , par apmaksātu bmw slavināšanu . Tikai izteiksmes valoda parupja .