ezis71
web kamera. pašlaik redz , domāju bija brīdis kad nevarēja rezēt
ezis71
web kamera. pašlaik redz , domāju bija brīdis kad nevarēja rezēt
kashinsh79
Domā tam tesla taksim nav audio video . Un zinot progresīvistu vārda brīvību domāju taxistam ir vadlīnijas ko runāt un ko nē .
Pirms dažiem gadiem bia pilns inets ,forumi ar rakstiņiem par bio degvielas efektivitāti ,ekoloģiskumu . Arī visādi zinātnieki ,dabas žurnālos savu laimīgo dzīvi ar pilnīgi 100 bio degvielu aprakstīja "vienkārš" fermers ,skolotājs . Arī Jelgavas rajonā viens ražotās stāstija kaa pats izmanto 100 bio un laukus apstrādā traktori kuru bākās bijo , nu īsts enerģijas nezūdamības ritenis .
Kur tagad biodegvielas fanāti ?
kashinsh79
Taksista viedoklis būs gana reāls.
Jau reiz ar Tesla taksisti runājos Amsterdamā, viņa sacījās, ka "bauda strādāt ar TESLA"
.......
Šim Tevis teiktajam piekrītu , bet iespējasm nav pateikts vis. Vai viņš strādā ar savu auto ,vai īpašnieka ,kādas īpašniekam ir atlaides ,gan no ražotāja gan no pašvaldības , valdības .
Intresanti ,cik caurmērā km taksis nobrauc dn. Parasti jau takši brauc cauru dienakti . Vai tas taksis lādējas tikai ātrajā uzlādes režīmā ( gan jau , jo citādi pusi/trešdaļu darbadienas zaudē ). Ar ātro uzlādi parasti jau ātri panāk baterijas galu . Ir noturīgs viedoklis . Ja jau taksim izmanto auto tad ir izturīgs . Domā uz šo nespēlē kaut vai ražotājs visādi veicina lai par taksi izmantotu . Piemērma tiek lobēts lai jebkuru citu (arī hibridu ) transportu izmestu no pilsētas . Gāzes darbināmos arī pasludina par ne eco ,
No ukraiņu forumiem dzirdētais . Kā lietotu leafu īpašnieks stāsta cik labu auto nopircis jo bateris kapacitāte 90 % ( un vēl visāti dzīvildzes rādījumi ) nu no sērijas kā jauna . Bet kā jau inženieris raidījumā LR1 teica , jau 80% ir beigta un beigās tie ietipības procenti krīt strauji . Ko arī mēs redzam pēc saviem mob un citām mājas ierīcēm ( el zobu sukas , matu trimeri šie man baigi staruji čau )
Man būtu intresanti parunāt ar kādu Tartu taxistu ,tur jau vairākus gadus leafi . Jelgavas pašvaldības policijā ir UP . Speciāli pavēroju Jelgavas policijas UP , vismaz man šķita uzkrītoši tas ,ka vasarā brauc ar nolaistiem logiem
kosinsh79
Neticu ,ka Norvēģijā nav feik ziņu , nu te domāju oiciālo . Noteit sočiķi , ļevaki ,antifašisti raksta kas ienāk prātā .Pārējie raustās lai tik nepiekarina fašista birku Un klimanta histēriķi kā reiz ir šajā cienīmajā kompānijā . Ja apšbi teslu esi fašists, rasists ,seksists u t t
Par 400 km protams ka ticu . Tikai uz kā rēķina . Lielāka baterija , atsevišķi apsildes ellementi ar FOSILO degvielu , dārgas ( superdārgas riepas )
Baterijai ir stingri noteikts t koridors . Ziemā laikam 25 vasara ne vairāk 40 ..nu es precīzi nezinu . Un saprotams tiek tērēta enerģija lai to nodrošinātu . Diez vai viņi pieskaita pie enerģijas patērīņa to enerģiju kuru izmanto stāvot un sildot /vēsinot bateriju .
kashins79
Iekopējās kas cits vajadzēja Tavu tekstu
Interesanti, ka TESLA laikam vienīgais prot īstas baterijas izmantot? Ja reiz pilns nets ar reālu lietotāju pieredzi sūrajā Norvēģijas ziemā, kur tik un tā 400+km tas elektroauto nobrauc arī salā
kashins79
Here is the hull drawing… note the keel swings up to hide entirely in the hull…
....
Tu domā ,ka uz teslu nestrādā apmaksāti komentu rakstītāji . No cilvēkiem daudz dzirdēts par Masku , par viņa nekrietno dabu .
Mēs dzīvojam feiku ziņu laikmetā .Kaut vai lielie milži CCN . Mūsu pašu ir. delfi, tvnet, apolo , ne dienu bez feika par Trampu , un pozitīvisms par imigrantiem . Par sīkajiem vesti pat nerunāju ,kā arī par oficiāliem rus .
anonimniks
Okupācijas laikos 2/3 no Jelgavā saražotā cukura bija niedru cukurs no Kubas izejvielām. Tas nekādi netika norādīts uz iepakojuma.
.....
Par apjomiem nepateikšu , bet jā tā cukurfabrika darbojās kā pārfasētājs . Tas ir pārbēra maisos ar latviešiem tīkamiem uzrakstiem
kasinsh79 rakstīja: Jau taisa! Neatceros, kuram ražotajam tas bija kā papildopcija, bet ir! Auto stāvot, tiek uzlādēta baterija no saules (stikla jumts - saules baterija).
Ta saules baterija gan jau visiem pieejama . Leafam bāze nav , par papildus lūdzu
AnK
Varbūt jau rakstīji . Bet Kā ar šī pajaunā pārdošanu un paņemt vecāku benzīnieku .
Ar nākamo gadu vai rudeni arī man ikdienas braukšana ievērojami mazināsies , darba vajadzībām max 20 km dienā . Pašlaik 3.5-4 K mēnesī .Un ielavās doma savu 4 gadīgo, ar gāzi pārdot un vietā lielāku lietotu benzīnieku . Te gan arī nospēlē , gribu citu .
Dabja citāts tieši raksturo reālo tehnoloģisko strupceļu .......... Lai atrisinātu šo problēmu, jāizgudro kaut kas principiāli jauns, bet pagaidām tas nevienai laboratorijai pasaulē nav izdevies. Līdz ar to autoražotāju apsolītais tehnoloģiju izrāviens būtībā nav nekas cits kā mārketings – ja ir pieprasījums, lai elektromašīnas brauktu tālāk, tajā tiks iemontēts vairāk bateriju.
Konus
Nezinu vai patiesība , bet outlandera PLUG IN braucot nelādējas ,vai lādējas ļoti slikti
ezis71
Tojotai ir(bija) sadarbības līgums ar dīzeļcentru .Kā teik ārpakalpojumi .
Paši nemaz nemaz savus dīzeļus neremontē , nu vismaz sprauslu diagnostiku ,remontu ,maiņu . Tojotas sprauslas laikam vispār neremontējas ,tik maiņa
Tā kā varbūt Forum auto sūtīs uz Dīzeļcentru ,tikkai no Tevis starpniecīcības naudu
AnK rakstīja: Ja kas, Google saka, ka 0-100 = 11,2 sek Soul EV.
Bet sajūtas pavisam citas, jo kad iemin pedāli grīdā, piezpiež pie sēdekļiem. Tiesa - tālākais paātrinājums ir lēnāks.
Cik es nopratu no leafa lietotājiem tad tas paātrinājums ir ļoti baudāms kā reiz līdz simtam vai pat mazākam (80 km h ?) ātrumam . Pēc 100 staruji nekāds . Izteikts pilsētas auto .
nomiks
Varu saderēt, ka tajā pašā iebrauktuvē var iebraukt arī vidējs kravas auto vai kravas buss. Visu nosaka pieredze un meistarība.
....
Par pieredzi pie iebraukšanas pagalmā pats jau vakar gribēju piebilst , tam piekrītu . Bet pašā iekšpagalmā apgriezties ,iekārtototies pagrūti gan jau ārī tā pati pieredze palīdzēs . bet tomēr kāds metrs īsāks auto stipri palīdz .
nomiks
Man teorētiski maza izmēra auto noderētu pāris reizes mēnesī , kad pie darbavietas Rīgā grūti atrast vietu , stāvieta tur stihiska ,nav iezīmētu vietu . Bija man maiņas jaris , nu ļoti labi varēju tajā stāvietā iekārtoties ,tomēr kādi 70 cm īsāks par avensi . Paziņam kantoris uz skolas ielas , arī tur lai iebrauktu pagalmā mazs auto būtu plus , ar avensi pamatīgi papūlējos .
osccar
cik tad nobrauci uz gāzes? mums accordiem 2.0 vārsti svila ja neregulēj
....
vai hondai atsevišķi vārsti neeļojas ja liek gāzi , tojotai liek eļlošanos . Vai iemesls cits .
Cik dzirdēts šis hondas 2,0 ir stipri vienkārš , ļoti labs ,uzticams u t t un tapēc labi apgāzējams
Motorolers
Tagad laikam atpūta pēc skrējiena .
Bet labprāt dzirdētu ,cik km un laiku
Motorolers rakstīja: Vispār taisos braukt aptuveni 18h no vietas, jo veicamais gabals ir 1900 km. Ir starpība...pavadīt ceļā 18 vai 20h.
Bet tev jau to nesaprast...tālāk par Viļņu neesi bijis...usa miskaste salūza
Intresanti cik stundas būs realitātē . Izklausās ,baigi jālido
nomiks rakstīja: Es arī liku garantijas mašīnai. Nobraukums tik kadi 5000km bija. Maksāja 740 eur. Es gan faktiski uzliku mīksto motora garantijai, jo pēc LPG uzlikšanas ražotāja garantija off.
tojotai saglabājas garantija ja liek autonams
nomiks rakstīja: Līdz pēdējai LPG uzpildei mans CR-V ar gāzi bija nobraucis 29908 km, kopumā patērējot 3275,09 litrus gāzi par kopā 1573.42 EUR.
Naudiskais kopējais ieguvums tobrīd bija 339,44 EUR. Bet tas, ņemot vērā LPG iekārtas uzstādīšanas izmaksas 740 EUR un apkopju + vārstu eļļas iegādes izmaksas 67,44 EUR. Protams, aprēķinā ņemts vērā, ka nedaudz tiek patērēts arī benzīns, tādēļ aprēķinā ir iekļauts koeficients, saskaņā ar kuru salīdzināmais potenciālais degvielas patēriņš ir par 20% mazāks neka LPG patēriņš.
LPG iekārta atmaksājās pie 22 445 km nobraukuma
Tev 20% man toreiz 2014 sanāca 15 % , gan jau tagad arī kādi 20 .
Tikkai vēl piebilde . Man sedans tomēr tērē mazāk līdz ar to tas ieguvums mazāks , bet iekārta maksā tikpat . Man lika garantijas mašīnai 1100 eiro . Ja nebūtu garantija tad kādi 800 . Un vēl ,jau sprauslas bojātas (noraustās pie pārslēgšanās uz gāzi ) bet tā vis labi . Ja sadomāšu mainīt sparuslas tad 600 .
Drīz jau 3 gadi kā apgāzētas avensis 1,8 . Slinkums tagad rēķināt . Bet sākumā uz degvielas ekonomiju bija 15% . Neskaitīju uzlikšanas izmakas . Tas ir jautājums par to pēc cik km atmakšāsies . Un 2014 gadā ,kad rēķināju ,cenu starpība gāze/benzīns bija cita ,mazāka .
Nekad nesaki nekad . Bet laikam uz nākamā auto gāzi vairs nelikšu . Nu ja nu vienīgi paķeršu kādu 5 litrīgo
ezis79
Nedēļu atpakaļ nopirku ūdens atgrūdēju stikliem.Jānotīra stikli,tad jāuzsmidzina līdzekli,jāgaida kad nožūst un jāpulē.
......
Man to uzlika tojotas servisā . tikai priekšējam stiklam
Uz rav ļoti patika , liku regulāri . Uz avenša uzreiz nepatika . Vispirms padomāju ,ka sevisa zēni pahaltūrēja , vai sākuši citu firmu izmantot . Otreiz uzliku ,tas pats . Tagad domāju vaina varētu būt avenša airodinamikā (ravs airodinamiski ļoti nepareizs ) , mazāks gaisa spiedies uz stiklu .