kasinsh79
Tas var būt lielāks ieguvums nekā dīleru bukletu studēšana.
..........
Un varētu būt vērtīgāk kā vairuma auto blogeru apskati .
kasinsh79
Tas var būt lielāks ieguvums nekā dīleru bukletu studēšana.
..........
Un varētu būt vērtīgāk kā vairuma auto blogeru apskati .
apollo.tvnet.lv/zinas/par-manisanos-ar-automasinas-nobraukumu-draudes-sods/795097
mans ex DD2022 var e csdd aplūkot
konus
krievi pārceļas uz Latviju vai kaut kāda maigā okupācija?
....
Pārliecinoši šis variants
Mani vairāk intresē automātiskā ekstrēmā bremzēšana , gaisa spilveni . Aklās zonas .
Par ESP Lēnā ātrumā uz tukša ceļa esmu mēģinājis tā viegli samest gan rav4 gan avensi . uz sajūtu līmeni apsalūti neizprotamas darbības ,nepārliecināja vai lielākā ātrumā glābs
F150 un vw golf , kurā auto labāk atrasties saudursmes brīdī .
Guzis
Tā ir, vācijā visās vecuma grupās vislielākais nobraukums Daciai . Draugam ir gan logans gan tas viņu parketnieks . Redzēs ko darīs . Loganam jau kādi gadi 5 ja ne vairāk ,tiek cītigi braukts
Jo vairāk uz premium jo vairāk visādas aktīvās drošības sistēmas . Un papildus spilveni netraucē , piemēram ceļiem .
Par ādu piekrītu , uz sajūtām nepatīk gan ziemas rītā gan vasarā ( kaut bija gaiša āda )
kt315b
Konkrētajam cilvēkam auto ir līdzeklis, lai pārvietotos no A uz B. Tieši tāpat, kā tualetes pods - vieta, kur, piedodiet, nolikt kluci. Viss. Un viņam ir pilnīgi pie kājas, ko tāds Nortel saprot vai nesaprot. Pie kājas.
........
Jauns auto ir vispirms DROŠĪBA . Un liels lux vēl jo vairāk
Ir jau pašu māju "pieticīgie" A Sķēle 10 gadus brauca ar audi a4
AnK
Domāju tas garantijas auto čipotājs ir ātruma fanāts .
Tev taisnība ,kamēr garantija nav ko aiztikt .
Bet par savu bendzīnieku paintresēšos , garantija jau beigusies .
AnK
Ja pareizi atceros tad viens no forumiešiem minēja , ka viņš garantijas auto ved pie čipotājiem , un uz apkopēm vai TA "atliek "atpakaļ .
osscar
Cik paklausos visapkārt ... iesaka to vārstu atslēgt . Gan mehāniski ,gan programu .
Viens gan teica vismaz vēcākiem motoriem pietiekot ar mehānisku , jo realitātē tāpat viņš aizsērē ,kā teikt pats sevi noslēdz un ar programatūru nekāda problēma.
Sev esi noslēdzis ?
Motors bmw un tojotas kopdarbs . Tojotai ar pēdējiem pašas dīzeļiem D4D sanāca stipri paslikti . Arī te iespējams tas pats . Nu ko ..tad nekas neatliks kā visu veltīt hibrīdiem
Philips pults dēļ vien viņu nevar pirkt .
Gāzes spruslas arī neietilpst garantijā .
AnK
Tojotai neiet ar dīzeļiem . Mans d4d 2,2 bija neizdevies . Nu jau pāris gadi motorbloku ņem no BMW , pārējais tojotas . Diez cik veiksmīga būs bmw /tojota sadarbība .
imzz
Mjāa .Drusku negaidīti par Rīgu . Es jau vairākus gadus esmu sakārtojis laikus kad iebraucu/izbraucu Rīgā .. 10 .oo un ārā līdz 16oo.
Par Losandželosu es ne no savas pieredzes ,tik dzirdēts
imzz
Bostona ..hmm nezinu
Bet pilnīgs pipec Detroita , Losandželosa.
Ventspils soseja pie Tukuma beidzot ir baudaams aplis ,gan veel drusku negatavs
opelis
Tikko atgriezos no Francijas ziemeļdaļas - Normandijas. Tajā reģionā 90% no krustojumiem ir apļveida. Ļoti eleganta braukšana, nekur nebija sastrēgumu
....
Mums tiesi otradi ka tik luksoforu ,veelams ar papildsekcijaam , sensoriem .. piemeeram Jelgavaa . Bija jautajumi kapeec nevar apli , kaut vai pie driksas tilta , tad "eksperti" vietas maz .
Ozolniekos buus aplis un 2 luksafori . Tasni briinums ,ka aplis nevis vairaaksekciju luksofors
opelis
2013.gadā nopirku 2002.gada V70 par 2950eur, 2016.gadā pārdevu par 2500 eur. Vērtības kritums 12 euro un 50 centi mēnesī. Pat pieskaitot remonta izmaksas, kritums nepārsniedz 25 eur mēnesī.
...............
Un cik km mēnesī nobrauc . Pamaz remonta sadaļa
Abavnieks
bet 10-gadīga auto vērtība ir tikai ap 10% no jauna auto cenas
.........
10 gadigs rav 4 2,2 d. 8000 K eiras . Nu nav tie 10%, vairak . Tik jautajums vai sludinajauma cena stipri atskirsies no realas .
imzz
īpaši neredzu, kā var mainīties likumdošana par labu hibrīdam
...............
Pamatā jau Tev taisnība , tieši kā hibridam laikam nekādas atlaides/ bonusi . Ar hibrīdiem" dabon pareizo" ciparu tam CO2
Kasinsh79
Runāju ar draugu . Viņam tāpat kā Tev pienācis brīdis mainīt darba auto ,un arī zināma izvēles brīviva noteiktā rāmī . Tagad papildus CO2 , un te nu šim jāpārsēžas insignas klases uz ko krietni mazāku , vai nu hibrīds ( vēl viņš nezin cenu griestus , līdz šim bija virs 30K )
Vēl . Ja vari uzminēt likumdošanas virzienu . Piemēram pēc gadiem akcize ,ceļa nodoklis , CO2. Pamainīsies likumdošana hibrīda virzienā un būtiski par labu ..sab trans joslas , stāvietas ,
sienna , odyssey ..vai slikti ?