Es nepirktu lietotu dīzeli , ir pieredze ar lietotu un jaunu . Ja nu vienīgi kādu ford ekskursion
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es nepirktu lietotu dīzeli , ir pieredze ar lietotu un jaunu . Ja nu vienīgi kādu ford ekskursion
Nav dzirdēts par hibrīdu zemajām otreizējām cenām . Vai es to nēsu manījis ?
Danimars
Gribi gan atlikušo ,gan mazu degvielas patēriņu . Kā ar rav hibridu . Skatos lētākajam 4x4 cena mazāka par kādi 5 K salīdzinot ar lētāko CRV dīzeli , automātu un 4x4
kasinsh79
taču AUTO izstādi vairs nealkstu apmeklēt
......
Man šodien uzplaiksnīja līdzīga doma , bet nesaki nekad , nekad
Man viens no mērķiem( vismaz dažu % iespējamība kā nākamais ) bija civiks ...bet neuzrunāja , jo biju gaidījis lielāku , pat neiekāpu .
vieplis
Dokumentus par 98 neesmu lasījis . Man to teica no Latvijas devielas tirgotāju aprindām .
Un es vairāk sliecos ticēt Tevis teiktajam ......Vai tirgotāju aprakstītie spirtotie 98 varētu būt "neīsti" 98, kas kaut kā iemeloti standartos? ................Lai visādi eco , bio reketieri atšūtos
Piemēri ir, kaut vai ...co2 un dizelis . Un domāju tādi piedzejojumi jebkurā sfērā .. Piemēram bezalhokoliskais alus ,kvass , citi raksta 0,5 % citi nē ..bet vai ir 0,5 varbūt 1% ?
Par iķšķiles saldējumu piekrītu
vieplis
98 nav spirts jo to tehnoloģiski grūti izdarīt ,un tad būtu jāmaina benzīna ieguves proces kā tāds . Savukārt 95 var pievienot pēc ražošanas ..Tā man ska tie kuri tēmā
jaaanis
Es arī leju tikai 98, bet nevis dēļ patēriņa, bet gan tādēļ, ka 98 ir bez spirta piejaukuma.
......
Papildus paintresejos . Patiesi ...98 nav spirts . Nu ko saksu liet 98
iuziite rakstīja: Ar 2004g Subaru STI.
Ar ST un parasto Focus ir braukāts (kād laiciņ atpakaļ). Tā kā patika tie abi divi (tai laikā gan ar Mini Cooper S, gan ar Subaru braukāju, pēc tiem parastais Focus bij patīkams pārsteigums, kā uz bāņa uzvedās), tad nav šaubu, ka patiktu arī RS
Ņemot vērā Tavu pieredzi laikam lieks jautājums par ikdienas pārvietošanos ar šādiem auto . Bet tomēr bieži dzirdēts piemēram salīdzinājums subaru STI vs WRX .... viens tur labāks ikdiens lietošanai otrs absolūti nederīgs u t t
iuziite
Ar ko pašlaik p;arvietojies . Noprotu sportisks auto .
Ar Ford RS ir braukts ?
kasinsh79
Kā mazda 6 , būs zem 32 K . Varēsi izbaudīt mazdas augstas kompresijas dzinējus , viņi laikam vienīgie iet šo ceļu . Kamēr citi turbinizējas
kasinsh79 rakstīja: Patīk!
Vienīgi baida tas vismaz 10 litru mix patēriņš degvielai.
Jo arī nobraucu tos 2000-3000km mēnesī brīvi.
Degvielu taču pats neliesi ,vai tomēr limits ?
kasinsh79 rakstīja: Filozofēju
Iedomājaties, ka ģimenes (brīvdienu) auto jau ir.
Bet darbam (ikdienai) varat izvēlēties da jebko cenā aptuveni līdz 32k EUR, uz 4-5 gadiem ilgtermiņa nomas termiņu (kā operatīvo līzingu). Maksātu par to darba devējs
Kāda būtu Jūsu izvēle?
šo jau gribēju Tev agrāk prasīt . Kādi darba devēja noteikumi jauna dienesta auto iegādei ,nu pats pateici .
Piemēram draugam ASV kompānijas prasības kurās jāiekļaujās .
Cena
Ražotājs . Laikam pašlaik Fords , opel ( kā tagad ar šo marku būs ?) . Agrāk vēl atļāva volvo , bet kopš pārdeva ķīnai tā atkrīt .
Motors.. benzīns un ne vairāk kā 2,4 .
Nevar būt āda .
Gan jau vēl kas , bet tas bija pāris gadus atpakaļ .
Guzis
Tojotas mehāniķi neieteica spolēt ja viens ritens uz ledus otrs uz asfalta . Nepatīk triecieni .
Un kā jau daudzi te minēja pārkaršana , dažiem variatoriem ir atsevišķš dzesēšanas radiators
Nepārzinu automātisko ātrumkārbu vēsturi , bet cik noprotu variātorus liek arvien vairākiem modeļiem .
Variatori atškiras . Gan ar programu , vai ir papildu dzesēšana ( micuka outlander ) , hidrotransformators(murano ) .
Man ar savu avenša variātoru nepatīk strauja paātrināšanās , variātors "apstājas " apgriezieni augšā . Degvielas ekonomija kā ar rokas kārbu vai pat labāka . Vismaz testa laikā patīkamāki bija micuka outlandera un subara autbaka variatori
Iedzep
Nevajadzētu izvēlēties 2.0/2.2 dīzeli. Tā bija jauna konstrukcija ar ķēdes piedziņu. līdz 2009 gadam plaisā motora galvas, galvas blīves defekti.
.................
Bija man 2,2 d4d .. piekrītu pilnībā
Tagad viņiem BMW motora bloks , bet elektronika , sprauslas 'tojotas . Vismaz es tā sapratu
Chankaishi rakstīja: Nav nekaa labaaka par BMW, ja tieshaam gribaas braukt, ne tikai paarvadaat! Un izturiigi pietiekoshi. Domaaju, par tevis nosauktajaam summaam var dabuut labaakus nekaa augjiki vai folksvaageni. Ja tikai paarvadaashanai, pakaljas paarvietoshanai, tad njem to leetaako un jaunaako. Ja kas -vismazaak gadu buus citroeniem, bet taa marka man uzticamiibas zinjaa tuulinj peec BMW. Par 5000eu, domaaju, var nopirkt citronu nedaudz virs 5 gadiem - principaa jaunu mashiinu. Taa tad arii buus visuzticamaakaa.
Par citroen intresanti , vari plašāk kapēc ?
Personīgi man nav tik skaidri uzticamības kritēriji , tieši auto marku kategorija . Ja godīgi , no savas pieredzes nekadas reitingu tabulas nevaru veidot . Ja nu vienīgi , jo vienkāršāka konstrukcija jo uzticamāks ,ilglaicīgāks braucmais .
AnK rakstīja: " Pie "modernajiem" izmešiem aptuveni 100g uz km, ir jānobrauc 10kkm uz katru tonnu starpības, lai izlīdzinātos bilance."
Nu, arī ja izmeši iekšdedzes golfam būtu 100g/km un elektromobiļa ražošanas izmeši 3x pārsniegtu Golfa izmešus (12 tonnas), tad tāpat 120 000 km nobraukuma laikā elektromobilis būtu zaļāks.
Un cik veidojas izmeši saražojot elektrību ( pamatā no ogļūdeņražiem ) , cik CO2 patērējas uzbūvējot to TEC , Cik izmēši ražojot , ierokot kabeļus . Cik elektrības zudumi kabeļos .
boliks rakstīja: Arī izvēloties Priusu arguments bija nevis ekoloģija, bet gan patēriņš un automašīnas uzticamība/izturība. Šobrīd arī prātā iezagusies doma, ka ir vērts padomāt par elektro auto dēļ zemajām uzturēšanas izmaksām un pagaidu bonusiem sab.transporta joslas un bezmaksas RS stāvvietu izmantošana.
RS bezmaksas stāvietas biju palaidis garām . Jā tas jau nopietns arguments .
Bet no tās pašas sērijas ....kāds par to maksā . Un pieaugot e /hibrīd skaitam ,tās subsīdijas/bonusi nenovēršani mazināsies .
Kaut vai Oslo . pa sabiedriskā joslu var braukt e auto ja tajā sēž 2 .
kasinsh79 rakstīja: Hollandē arī - Tesla taxi.
Izbrauciet un sapratīsiet, par ko cilvēki fano
Varbūt fano par visādu atlaižu ( ieskaitos sabiedriskā joslas ,iebraukšanu vecpilsētā ,stāvietas bezmaksa ) bonusiem .
kia optima sports wagon
Kurš nodoklis ? Ja CO2 tad smieklīga stapība . 12 eiro hibridam un avensim 48
kasinsh79 rakstīja: Jāāā. Bija man LPG auto, vairs negribu.
It kā viss atmaksājās ar uzviju, taču to gāzes smakas klatbūtni varēju just gan (nedaudz) salonā, gan (mazliet vairāk) ārpusē pie motortelpas. Kaimiņam Volvo s80 v8 ar LPG - tas diemžēl IR sajūtams, pat garām ejot.
Plus vēl tas čakars ar uzpildi, lēni un ķēpīgāk nekā degvielu.
Arī man tā LPG uzpilde piegriezusies .
Sākumā kad bija iekāriens rēķināju izmaksas , tik toreiz (2014 g )benzīns cenā krita ,bet gāze nē vai minimāli . Tad tīri uz degvielu ekonomija man sanāca 15 % vai 17 % naudā ar pieņēmumu ,ka benzīns tērējas 6,5 . Te neskaitu uzlikšanas izmaksas . Un nu jau ir aizlipušas sprauslas . Braukt var tikai pie pārslēgšanās jūt .
TDIOTS
Un noteikti uzsildiet CVT - tur tas ir vēl svarīgāk nekā ''normāliem'' automātiem .
tas tā .
........
Vai sildi CVT stāvot ,ja tā tad cik ilgi . Vai brauc uzriz tikai lēni .
Es vispār nevienu nesildu , reizēm domāju varbūt tas bija viens no iemesliem kapēc tik ātri D4D noklājās . Variatoram jau pie 130 K
Ko pērk tagad .No salonos dzirdētā
Peugeot un VW 9 no 10 auto ar dīzeli . Subārs ganrīz precīzi 50:50
WESS puisis teica benzīns un hibrīds līdzīgi ( bet te varbūt bij ...kā teikt pazudis tulkojumā )
Amservā ... hibrīdus pērk mazāk par benzīnu . Tauta meklē dīzeli , bet kā uzzin ,ka nav automāts tā intrese stipri mazinās . Un varbūt šeit Danimars būs pareizi uzminējis ..dīzels , automāts , parketnieks , labs brends ( CRV 1,6 diz +AT )