Nomiks
Ļoti drīz hondām būšot tikkai turbinētie benzīn motori .
Nomiks
Ļoti drīz hondām būšot tikkai turbinētie benzīn motori .
2008 jaunu ņēmu lidz 220 K.
2014 gadīgu .
Pašlaik braukšu vien tālāk ar nu jau garantiju zaudējušu .
Bet vairs nezinu ,nākamā jauna vai lietota .
Visdārgāk man izmaksājis (mēnesī ) ir sharan ,kuru pirku jau 10 gadīgu . Pat jauna rav izmaksas pārsita .
vērtības zudums tomēr ir diezgan precīzs pat teorētiski . Vismaz mūsdienās . Protams pēc pārdošanas tas vis precīzākais .
10 un vairāk .. gadīgā pagātnē . Viens nopirka lietotu crv nobrauca 100k par to pašu pārdeva . Otrs acordu .nobrauca 95 K 2,5 gados un pārdeva ( pirka pirms LV ES iestājās , pārdeva jau kā ES valsts tur laikam ievedmuta no Japānas pieauga ) ..hmm jau aizmirsu ,bet laikam zaud'eja tikkai 4 K LS . Tas no īpašnieku teiktā , kam arī daudzmaz ticu ,jo tajos laikos grāba ,ķēra rindā stāvēja
Nomiks
viens no pašreizējā aveņša maiņas variantiem ir CRV benzīns . Tas nav aktuali , bet ... reizēm norit viss strauji .
Hondām dzinējus ražojot tikkai Japānā . Montē gan eiropā . tas arī man patīk ..
Tv manuālā kārba ? Ja tā,tad kapēc ne automāts ?
Es jau minēju ...varbūt NEgribēja pārdot
Nortel
Turi kontā 2 kEUR jaunam sūknim un brauc bēdu nezinot.
..............
Laikam tā arī vajadzēja darīt . Nevis ņemt citu . paņemu avensi .
GB12
Rads pirms gadiem 3-4 . Iegādājās jaunu sharan un mēģināja pārdot "veco "saab aero nesanāca ( vai negribēja ) . Pagāja tie gadi ar saab vēl brauc , bet adeva dīlerim sharan . Pašam sharan neizdevās pārdot , nebij gribētāji . Nu tagad laimīgs ar savu nu jau cik tur gadīgo saab .
Nav ilgi jāgaida . Redzēs vai info pareiza , vismaz daļeji .
Man to teica viens no sadales tīkliem .
Dzirdēju , līdz nākamā gada vidum uz galvenajiem ceļiem jābūt . Elektro uzpildes stacijām , laikam ik pa cik tur km ..40 ..50 . Sanāk nauda uz elektro lietām jau atiek "apgūta" .
Redzēsim vai info patiesa .
AnK
toties auto uzticamības ziņā un remontu izmaksu ziņā būs par galavas tiesu pārāks pārējiem.
.........
Ar D4D nezvai ..
Ja atcerēšos ,tad skatīšos smaiļošanu 15.oo 200m
Ja nakti negulēšu , tad augstlēgšanu
boliks
Nekadi nesmu saistīts ar RD un eirofondiem . Protams daudz nezinu . Bet to ka ES fondi tiek iepīti max visur gan dzirdu .
. Es nesapratu Tavu tekstu ..tas viss ir būvnormatīvos . Tātad tur ir tie 85 % papīros , bet dzīvē būs savādāk ?? Cik tad tie % eiro tur paredzēts ?
PS Tas nav uzbrauciens patiesi nesaprotu .
Izrādās Daugavas stadiona un apkārtnes rekonstrukcijā būs eireopas nauda laikam pat 85 %. Zem visādiem es fondiem .....civēkam darudziga vide , komunijācijas , kanalizācijas . Cilvēkiem ar īpašām vajadzībām draudzīga vide ...
ES naudu mēģina iepīt visur . Atceros kā pie renovācijas arī mēģināja pievilkt koridora remontu ( ES formāli sedz tikkai siltuma zudumu uzlabojumus )
aansis
Visiem par ES naudu rekonstruētajiem ceļiem ir noteikums, ka tos jāuztur atbilstoši ES normatīviem - t.i. skaidri noteikts, cik bieži jāatjauno segums u.t.t
.....
sen neesu braucis Salacgrivas virzienā . Vai tam ceļam atjaunoja virskārtu kā paredzēts .
Biju dzitrdējis ,ka mūsējie teikuši ...vēlētājs nesapratīs kapēc jaunu ceļu atkal asfaltē ? Nu bijusi ( vai jau notikusi ) vēme ietaupīt .
Esot ietilpīgāka , mazāka . redzēs kā realitātē .
news.mit.edu/2016/lithium-metal-batteries-double-power-consumer-electronics-0817
kashinsh79
Radinieks pat ļoti apmierināts, izripinot no dīlercentra un nobraucot jau >100k km.
Tiesa, pa garantiju šis tas ticis mainīts (piem., svīst sākušie bixenon lukturu bloki - 2.5k EUR vērtībā), bet nekā globāla.
.........
Radam bija mazda 6 pirmajā popularitātes bumā iegādāta . Pēc 10 gadi ap 100 000 km knapi pa 1000 eiro pārdeva . Viņam pa garantiju kaut ko mainīja , kas maksājot 500 LS .
Remonts 2500 eiras hmm cik sapratu pats to vēl nemaksāja . Bet ja pasvaigam pašam ...
Tik piebildīšu , man jani auto uz sia .Tīri kā privātais nu nezinu ..
Pašam kopš 2008 ir ņemti viens jauns un viens gadīgs . Pašreizējā darba ritmā, kur uz vienu darbavietu varu nokļūt tikkai ar auto , svarīgi lai vienmēr būtu darba kārtībā .. Vēl būtiski drošiba . Nu vismaz tā es sev esmu iestāstījis kapēc jaunu auto .
Bet šobrīd arvien vairāk uznāk domas mazāk strādāt , mazāk braukāt ...... vai man vajag jaunu vienmēr ejošu auto .
Paskaitīju cik reizes es ar padsmitgadīgo auto kavēju darbu auto dēļ . Tad 5 gados laikam 3 reizes un 2as no tām akulumatora brāķa dēļ (Autopart ) Vienu reizi tā ar nesapratu , ziemā iedarbināju 4 km pabraucu apstājās autiņs , Pēcpusdienā pats mierīgi iedarbināju .
Ar ņemtiem jauniem .. Viena reize pie 200K aķis , bet to neskaitu jo zināju aķa vecumu, , tik gribēju vēl izvilkt , jo pavasaris ju tūlīt , bet sali uznāca . Jau plānā bija atbrivoties no auto .
Iepriekšējās olimiādes daudzmaz skatījos . No šīs tikkai drusku no disku mešanas un arī sēžot krogā kurā bija TV.
Portālā blakus raksts par jauno mazda 6 . Tie iet citu ceļu . Ceļ kompresiju , bet turbīnas neliek . Motora tilpumi 2,0 -2,5 .
Izskatās saldi , bet tas vērības kritums ,vismaz pirmajām mazdam 6 gan bij vairāk kā nejauks .
vwfans
Pieļauju, ka kaut kad to 1 litra turbomotoru varētu sākt uzstādīt arī Fabijās.
............
Dīvaini .. oktavija ir ,bet mazākajā fabijā nē.
mondeo 1.o motorīts jau gadu ..vairāk .
Nevaru ātrumā atrast , bet ES ietvaros laikam plāno to gāzes akcīzi stipri celt .
Janozaurs
Statoilā visu bojā izsalkušie bulciņu ēdāji.
...........
Pamatā jau auto nosviešana pie uzpildes vietas . Un tad velkas masāt .
Man karte ar ko var uzreiz pie tanka ..tik kā jau minēju tam tankam netiec klāt .It sevišķi GĀZES uzpildei kur vis kopā .
Nomiks
Tikko pamanīju Tavu KASKO cenu . Kā manam 3 gadīgajam avensim . ....