IkdienasViesis rakstīja: Mani jau pirms 8 gadiem Saeimas šoferi atrunāja pirkt s80 2,4 volviķi, brīdinot, ka būs dārgi remonti un dvižoks arī ap 180 000km sākšot taisīt problemas....Paklausīju padomam. Arī saeima no tālāka volviķu atteicās - pārgāja uz audi A6. Nu jau 8 gadus braucu ar hundaju/sonatu - tikai šovasar pirmās probzas sāk rasties. Nobeidzās kondiķa mufta (remonts iznāca ap 200 eiriki) un pirms TA nācās ieguldīt ritošajā - bremžu diski un visas kolodkas+ priekšējie balsta šarniri. Pagaidām pa 8 gadiem tas arī visss. Arī dvižokam nomainīts tikai priekšējais kloķenes saļņiks. TA teica, ka hundaja tehniskais stāvoklis esot ideals. Nu, labi, ka tā.
8 gadi , bet cik km ?
Tātad jautājums vēlreiz .
Vai pareizi šāds apgalvojums .... Katram auto ir piemērots ģenerators kur tiek ņemta vērā konkrētā auto elektro patēriņš . Proti ...jālādē aķis pie visiem ielsēgtiem elektro patērētājiem .
Kur šeit realitātē feilers ko noklusē ražotājs ?
. Nu piemēram , razotājs paredzējis ,ka viss tik lādēts pie noteiktas + temperatūras ,kura LV pusgadu nav
Vai tā aķa lādēšana spekā tikai pie 60%-80% ... vai cik tur % eletro ierīču slogojuma ,kas realitātē arī parasti grūti izpildāms .
Te jau rakstīja ,ka pie tukšgaitas jālādē , bet varbūt pie tukšgaitas ar visu saslēgtu tas nav izpildāms lai gan skaidri redzma apgriezienu paaugstināšanas ,ieslēdzot piemēram kondicionieri ( labi redzams ja tukšgaitā to izdara )