iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
rudens68 17.11.2011 13:12

Itkā jau tai Vācijā ar tiem atkritumu nešķirotājiem palieli sodi . Viņiem itkā vēl esot urnas ar svara noteikšanu ... iemet savu mantību ieliec čipkarti un tur noņem naudiņu . Savukārt cilvēks kurš šo piemēru minēja ,arī minēja mīnusus ...vis šitais stipri sadārdzina ,itkā esot taisnīgi ,jo vairāk izmet jo vairāk maksā

rudens68 17.11.2011 13:08

Kanibaals rakstīja: Japāņi arī šķiro atkritumus, bet ir drusku cits princips. Visi korekti liek atkritumus atbilstošā urnā, teiksiet nu jā augsts kultūras līmenis, nē, drakoniski sodi

Ir redzēts dzirdēts par to . Kautkad stipri pasen pa TV redzēju kā japāņu bērni sadala atkritumus pēc pārgājienā ieturētas maltītes , bezmaz vai to plastmasu vēl pa kategorijām sadalīja .

rudens68 17.11.2011 9:07

nomiks rakstīja: Es ļoti labprāt šķirotu atkritumus, diemžēl mana pašvaldība šādu iespēju nenodrošina

Ar to pašvaldības nodrošinājumu ir kā ir , regulāri pārbāzts . Tautai šķirot vēlme ir , bet tas entuziasms ja tā turpināsies ātri zudīs . Un kā jau minēju bažas par nonākšanu vienviet .

rudens68 17.11.2011 9:00

recluse rakstīja: Darbā papīram divi konteineri, izved atsevišķi, kur nonāk - nezinu.

Savākt papīru( un parasti jau tikkai papīru) no sausām kantora telpām ir viena lieta . Bet daudzīvokļu pagalmos zem atklātas debes un tas jau jauktais konteiners ( papīrs + plastmas+ kautkas galīgi garām ) ), gan jau kā jāšķiro ,un tur jau citas izmaksas .

rudens68 16.11.2011 7:51

Seene rakstīja:

Ozz rakstīja: veel krutaak ir ja šamo iemaaca pagriezties skaļāk stundu pirms saimnieku ierašanās mājās))

Jā... Tikai faktiski šāds režīms nekādu reālu ietaupījumu nedod no apkures viedokļa, bet diezgan neveselīgi ietekmē ēku. Mārketinga triks, lai pārdotu dārgākas apkures iekārtas - kā 90% no visas "zaļās" domāšanas.

Kautkur 90-os gados kursabiedrs īrēja privātmāju kurai bij gāzes apkure . Tad vienreiz viņi sadomāja ekonomēt ...nogriež gāzi un piektdienā aizbrauc ar visu mazuli uz savu dzimto pilsētu pie vecākiem . Svētdien vakarā atgriežas savā nu jau reāli atdzisušā mājā , pirmo nakti pamatīgi nosala un lai māju daudzmaz uzsilditu nokurināja pa to vienu nakti vairāk kā būtu pa visām brīvdienām .

rudens68 15.11.2011 21:24

Seene rakstīja:

i_edgars rakstīja: Tādi štrunti kā karoga izkāršana un trotuāra notīºīšana no sniega ir tikai tāds čiks! Kur tā milzīgā problēma??? Ja esi slinks un negribi pavicināt lāpstu, tad maksā ragā... un viss.

Un ko darīt, ja pašvaldībnieki sodus par neizkārtu karogu un nenotīrītu ietvi raksta dažas stundas pirms man vispār jāceļas?

Nedzīvoju privātmājā , bet cik noprotu tad daudzi cauru gadu tur to karogu nevis patriotisma dēļ , bet lai neuzrautos uz sodiem .

rudens68 11.11.2011 11:27

Seene rakstīja:

GB12 rakstīja: Un savs dzīvoklis vai normāla ģimenes māja, vai normāls jauns-mazlietots kompak.vidējās klases auto un otrs mazās klases 4-6 cilvēku ģimenei jau nu tomēr nav nekādas ūberekstras, bet normāli sadzīves apstākļi. Tās ir lietas, kuras tomēr ir pelnījis katrs, kurš godīgi dara savu darbu un audzina savus bērnus par krietniem valsts patriotiem.

Tās ir lietas, ko var atļauties tikai ļoti neliela daļa no visiem pasaules iedzīvotājiem. Un iedomāties, ka varam uzreiz atļauties to, kas ir norma vāciešiem, kuri ir ilgstoši ar cītīgu darbu savu labklājību būvējuši, ir absurdi.

Un pat Vācijā nu jau ekonomika vairs turās tikai uz imigrantu rēķina.

Paskatieties labāk, kā dzīvo pārējās ex-PSRS valstis. Mēs varam mērīties krāniņiem ar pārējām Baltijas valstīm, bet esam vēl salīdzinoši maz cietuši no komunisma ievārītajiem mēsliem. Un painteresējies arī cītīgāk, cik Eiropas valstīs tas, ko nosauci par "normālu", faktiski ir bagātnieku raksturojums...

Francijā par ārstu strādājoš draugs vēl treknajos gados teica ,ka pēc kāds tur aptaujas vairums franči būtu gandarīti ( kā teikt vēlamās reālās prasības ) ja varētu saņemt 2000EURO uz rokas , protams ka vairāk arī ....

rudens68 11.11.2011 11:21

i_edgars rakstīja: Vēl jau ir viens milzīgs neatklāts noslēpums!!!

Burbuļa laikā tas ķieģeļu pienesējs Latvijā tā pat saņēma vismaz 2 reizes mazāku algu kā teiksim Norvēģijā! Pasakiet cik daudz cilvēku bija kas domāja ka algas neaugs - jo mēs tak esam EU!! Pēc pievienošanās EU Portugālē, Spānijā algas krasi uzleca augšā. Kur tam ķieģeļu pienesējam bija iedomāties, ka šim algu nomazinās vismaz uz pusi. Es zinu tādus kam algu nomazināja par 75%! Bet augšgals sev uz papīra labākajā gadījumā samazināja par 10 - 15%.

Tās valstis kas taisīja devalvāciju lika zaudēt visiem vienādi (ar retiem izņēmuniem). Faktiski Baltkrievijas 50% devalvācija vēr ir dikti maigāka, kā lielam vairumam Latvijas iedzīvotāju!

Nebūšu eksperts rietumu algās , bet draugam ir UK darbā ņēmej firma un tur algas strādniekiem ir ap 250 nedēļā , 2-vietīgu istabu nodrošina viņa firma . Vispār par tām algām TUR daudz tiek liets , protams uz augšu .

rudens68 04.11.2011 10:04

Par patēriņu .

Radam mazda 6 2.0 d Patstāvīgs maršuts caur Rīgas centru 6,3 . Uz nedēļu palietoja FRV 2,0 bezīns tad bija 10. Pilsētā dīzelis parāda sevi pozitīvi .

rudens68 02.11.2011 15:46
rudens68 02.11.2011 15:25

Kautkā ātri arhīvā atradu fana \"agresijas \" izpausmes

www.iauto.lv/...

rudens68 02.11.2011 15:23

Ar VWfana parādīšanos vismaz kāda kustība parādās portālā , vienaldzīgo nav .Visiem intresē fana viedoklis tas nekas ,ka stabili gandrīz nemainīgs . Cilvēki meklē nianses viņa izteikumus . Vienreiz viņa komentā bij tāda apslēpta agresija ( jebkura cita šādi izteikumi nemanīti paslīdētu garām ) , ka vairāki to pamanīja ..tikai neatceros pie kuras tēmas tas bija .

rudens68 13.09.2011 8:40

Velomens rakstīja:

HIPPY rakstīja:

rudens68 rakstīja: TO Palaidniex

Ļoti bieži gājēji pat skaidrā slāj pa trotuāru neprognozējami. Tāpēc zvaniņš mobilizē kātotāju un ABI var izvairīties no bezjēdzīgas un nevajadzīgas sadursmes.

======================================

Manam velo aizmugurējā bremze čīkst . Tad to arī izmantoju . Lai gan ir arī zvaniņš ,kuru "histēriski "izmantoju lai pakaitinātu kādu paziņu ,kuru taisos apdzīt . Kautkā psiholoģiski jūties komfortablāk , jo redz nevis ar zvadu nodzen to gājēju . Bet šamais pats nomūk dzirdot " ekstrēmu" bremzēšanu .

Ieeļo bremzes – nečīkstēs ar garantiju

Gadsimta ieteikums

Nebremzēs ar vairs nekad !

Kāds iemesls varētu būt tai čīkstēšanai , sākās kautkā pēkšņi .... iespējams iepriekšējā dienā iebraucu drusku dubļos . Bet kapēc tik aizmugutējās ,..... lai gan vakar šķita ,ka salīdzinošī drusku lielāks čikstulis arī priekšai parādījies .

rudens68 12.09.2011 10:52

TO Palaidniex

Ļoti bieži gājēji pat skaidrā slāj pa trotuāru neprognozējami. Tāpēc zvaniņš mobilizē kātotāju un ABI var izvairīties no bezjēdzīgas un nevajadzīgas sadursmes.

======================================

Manam velo aizmugurējā bremze čīkst . Tad to arī izmantoju . Lai gan ir arī zvaniņš ,kuru "histēriski "izmantoju lai pakaitinātu kādu paziņu ,kuru taisos apdzīt . Kautkā psiholoģiski jūties komfortablāk , jo redz nevis ar zvadu nodzen to gājēju . Bet šamais pats nomūk dzirdot " ekstrēmu" bremzēšanu .

rudens68 08.09.2011 16:45

WALA rakstīja: Tad nu sanāca pabraukt ar velo pa Brīvībenes velo ceļu pilnā garumā. īsumā ir forši kamēr neatduries pret luksaforiem un gājejiem kas slāj pofigā pa velo ceļu, pie pieturām jo īpaši , tas nekas ka ceļš ir ar sarkanu iezīmēts.

Rezumējums ir tāds ka mums vēl jāaug visos virzienos, gan ar velo ceļu veidošanu ( tās pašas Unijas ielas sķērsojums un strīdus objekts "izbrauktuve no pagalma") gan ar pašu velo brauceju kultūras un sapratnes līmeni, gan āri gājēji ir stipri jāaudzina. Teiksim tā velo "pastaigu režīmam" velo ceļs ir OK, bet normāla līmeņa braukšanai - galīgi garām - ir jābrauc pa ielu kopā ar auto - citāk ar drošību ir sūdīgāk kā uz ielas.

Piekrītu , uz Jelgava--- Ozolnieki velo/gājēju celiņa, tas pats . Visvairāk jau gājēji traucē , protams arī liela daļa velo braucēju uzvedas neadekvāti . Plus daudzi tumsā nelieto lampiņas .

rudens68 28.05.2011 21:30

VWfans rakstīja: Es 2009.gadaa kriizes spelgonii darbu mekleeju pusgadu...

Kaut kad pasen kārtējo reizi iauto diskusijās nobraucām no temas un izskanēja varbūtība ,ka esi mainījis darbu . Toreiz kautkā veiksmīgi noklusēji ( vismaz es tā atceros ) savu bezdarbu .

rudens68 28.05.2011 21:20

VWfans rakstīja: Ceru, ka Valsts prezidents riit Satversmes 48.panta kaartiibaa rosinaas Saeimas atlaishanu.

Kā pašsajūta ?

rudens68 27.05.2011 11:44

i_edgars rakstīja: Ja te kāds zinātu kaut elementārā līmenī dīzeļa darbības principu un būtību, tad nepļurinātu visādas muļķības par siltumu un termostatu maiņām. Tur vispār nav nekā kopīga - siltums dīzelī ziemā rodas tikai pie slodzes. Nav slodzes - nav siltuma.

Ja pareizi atceros tad Tev ir skorpis tikai nepamanīju ..dīzelis vai benzīns .

rudens68 26.05.2011 13:31

TDIOTS rakstīja: 'jaunie' -tiešās iesmidzes , pumpjasprauslu degvielsliežu un , jupisviņuzinvēlkādi brīnumi , bez papildsildīšanas , paši nesilst neuxja

Katrs ražotājs ar to cīnās kā nu grib

TDIgolpam bij 3 elektrosildsveces dzeses sistēmā ,dti xreno ar tas pac abas grabažas ,uz vietas stāvot , neuxja fiksi nesila , bet gaitā bij gana ātri piesildāmi +- 1km un bij 'karsti'

taxšto , ja kāds ziemā salst nost , tas nau konstruktīvs defekc , bet gan 'dabīgs' nolietojums kuru var ārstēt 2ejādi -pa dārgo un pa lēto piem. Golpam tās tosolsveces bij jāpasūta(kautkas ap l spacmit/gab) (ne nax uj ,bet jāpasūta ) kangai bij viss mezgls (ap ls100) jāmaina utt . Bēēt , abiem tika piemeklētas ,līdzīgu izmēru, NGK kvēlsveces

un ar bij/ir labi diezgan

Ops.. pat nezināju par sildsvecēm dzeses sistēmā .

rudens68 26.05.2011 9:43

Seene rakstīja:

rudens68 rakstīja:

i_edgars rakstīja:

donis7 rakstīja:

Dienā viņa nobrauc ap 60km (30km katrā virzienā)

Tad ņem dīzelis pa 30 km paspēs uzsilt pat ja āra gaiss ir - 30.

kasinsh79,

Ar labiem ceļiem un atļautajiem ātrumiem bez ierobežojuma jebkuru dīzeli uzsildīs un kvēpus padzenās, bet ar Latvijas ceļu pārpalikumiem, kur drīz 1. robā tikai varēs braukt nevienu dīzeli nevarēsi uzkarsēt, ja nu vienīgi karstā vasarā!

Mans rav 4 2,2 D ja nieslēdz HETER pat pie maziem plusiem 14 km garumā pilnībā neuzsilst .

Mans 3.0 jau pie -10 ziemā īsajos pārbraucienos liek aizdomāties par autonomo apsildi. Pie -20 šosejā darba temperatūru sasniedz pēc 20+ kilometriem. Tas ir neizbēgams moderno dīzeļu blakusefekts - no degvielas var izdabūt ārā tieši tik enerģiju, cik tajā ir. Attiecīgi visa ekonomija pamatojas tikai un vienīgi uz siltumā iztērētās enerģijas daļas samazināšanu.

Ne tikai jauni dīzeļi nesilst ...visi nesilst . Silst tikai ar papildus krāsniņām . Divi draugi vecu dīzeļ BMW īpašnieki saka ,ka silst labi un krāsniņa nav , varbūt viņi nemāk to atrast vai nemaz nemeklēja .2007 gadā man bija 10 gadīgs( nu vecs dīzels ) 1,9 TDIi sharan , pirms viņš pilnīgi un galīgi saplīsa , paspēja pieredzēt ap 0 grāus minimālus mīnusus ( iespējams pat mīnusus vēl neredzēja ) nu absolūti nebaudāms auto ,nesila nemaz . Viņam bij nobrukusi autonomā krāsniņa . .

rudens68 25.05.2011 11:05

Domāju dīzeļ mazmotoriem nemaz sildītāju neliek standartā ja vien klients nepasūta . Ņemot vērā , ka pērkot mazo auto jau taupa tad nezvai papildus tērēs kaut kur ap 1000 LS priekš sildītāja .

rudens68 25.05.2011 11:01

Šā gada februārī ( liels sals ) drusku sanāca ar 6 golf 1,4 benzīnu pabraukt , man ēda 6.3 . Man maz pilsēta .

rudens68 25.05.2011 10:58

i_edgars rakstīja:

donis7 rakstīja:

Dienā viņa nobrauc ap 60km (30km katrā virzienā)

Tad ņem dīzelis pa 30 km paspēs uzsilt pat ja āra gaiss ir - 30.

kasinsh79,

Ar labiem ceļiem un atļautajiem ātrumiem bez ierobežojuma jebkuru dīzeli uzsildīs un kvēpus padzenās, bet ar Latvijas ceļu pārpalikumiem, kur drīz 1. robā tikai varēs braukt nevienu dīzeli nevarēsi uzkarsēt, ja nu vienīgi karstā vasarā!

Mans rav 4 2,2 D ja nieslēdz HETER pat pie maziem plusiem 14 km garumā pilnībā neuzsilst .

rudens68 20.05.2011 7:40

TDIOTS rakstīja:

........... bet Šķēle...tas tiesa, viņš tolaik pat podu tualetei nopirkt nevarēja, nācās uzprasīties uz prezentu [/

labi zinu ka varēja atļauties , bet ''ņevijo bivalsja'''

arī tagad neizlec vizinās ar pieticīgu A4......

Vispār bagāts dara kā grib . Lai gan drusku dīvaini , kad 90-os gados parādījās pirmie jauna dizaina un arī nosaukuma A6 tad šim bij pirmais tāds . Toreiz jaunajam audi tika pievērsta liela uzmanība , vismaz pirmie šo spēkratu īpašnieki tika pieminēti .

rudens68 18.05.2011 10:24

nazurbajev rakstīja:

ValdisM rakstīja:

nazurbajev rakstīja: Un es te arī parēķināju ar uzviju... remonti, rez.daļas, TA, aptirsināšana)...

MB no manis prasa 8,22 sant./km

degviela arī ietilpst šajos 8.22 sant.

Jā... (aizmirsu pieraxtīt.)

Savulaik Vektra A ar gāzi man kopā izmaksāja pie 8 sant km ieskaitopt pilnīgi visaas izmaksas arī nopirkšanas Ls un šrotā nodošanu . Te gan jāpiebilst ,ka tehnisko izgāja , bet kopumā tehniskais stāvoklis bij slikts.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti